Wel tof, dus dat programma analyseerd de geluidgolven/tonen en koppelt die aan een artiest/nummer die al bij hun bekend in de database staat.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:45 schreef True_Force het volgende:
Ik heb zo'n vet programmatje gevonden optweakers
.. Tunatic
Het herkend via je microfoon welk nummer je luisterT. Als je nou op de radio een nummer hoort en je vraagt je of hoe t heet, zet tunatic aan en je weet het. Als je lief bent installeer je ook tunalyzer... die je eigen muziek analyseert en toevoegt aan de database.
Jouw mening, prima. Deel ik niet, maar dat is niet het probleem.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:
ik ben gepassioneerd in die macproducten, ik gebruik al macs sinds ik kleuter ben maar de manier waarop apple me teleurgesteld heeft met de macbook.... pfoeh. dat ding is nog niet eens half rijp voor de verkoop als je het mij vraagt.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
je kan ook overdrijven.
Dat is bij alle macs! vind het ook raar van apple dat ze geen 1024mb erbij doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:08 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
512MB of 1024MB RAM in m'n Macbook is wel een retegroot verschil zeg.
Er zit nu dus maar 512MB in en ik zit redelijk vaak gefrustreerd achter m'n Bookje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is bij alle macs! vind het ook raar van apple dat ze geen 1024mb erbij doen.
Met 1024 wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:23 schreef Beathoven het volgende:
1024 aan geheugen moet toch wel voldoende zijn?
Ik heb maar wat meer gekozen dan 512, om dezelfde reden als oscar. Hoe zit het eigenlijk met Flash en Safari op de macbook, m'n iBook houd niet echt van uitgebreide flash-sites. Ik mag aannemen dat dit vloeiend gaat op een mb
pc2700 ddr333 200 pins so dimm.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:30 schreef Furious het volgende:
Heeft iemand een lijstje met compatible geheugen voor de laatste generatie 12" PowerBook G4's? Ik zie namelijk dat het Corsair geheugen een stuk goedkoper is dan de Kingston en bovendien even snel is.
Voor de 12" wel, ja...quote:Op zondag 9 juli 2006 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
In mijn powerbook zit 1,25GB. Dat is het maximum toch?
Als het de 12" is wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
In mijn powerbook zit 1,25GB. Dat is het maximum toch?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |