netlimiter?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef Roönaän het volgende:
Oi.
Bestaan er netwerk monitor tools die kunnen bijhouden welk progje hoeveel data verstouwt? In linux zou je dan per pid monitoren, maar voor windows?
-r-
Beste programma daarvoor is DU Meterquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef Roönaän het volgende:
Oi.
Bestaan er netwerk monitor tools die kunnen bijhouden welk progje hoeveel data verstouwt? In linux zou je dan per pid monitoren, maar voor windows?
-r-
die kan niet per programma bijhouden wat er wordt gedownload/uploadquote:
Oh, verkeerd gelezen. Dacht over het algemeen, niet per programma. My bad.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
die kan niet per programma bijhouden wat er wordt gedownload/upload
Omdat niemand wat nuttigs te melden heeftquote:Op zondag 9 juli 2006 21:04 schreef Sjowhan het volgende:
Toch wel grappig, ik vermoed dat dit de enige topic is qua SC die langer dan een week nodig heeft om 300 posts te halen
Of er te weinig nerds echt op FOK! te vinden zijnquote:Op zondag 9 juli 2006 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat niemand wat nuttigs te melden heeft
ik ben een siteje aan et bouwe voor me gewonnen webhost :quote:Op zondag 9 juli 2006 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is weer op vakantie hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 09:17 schreef SHERMAN het volgende:
Thuis dan wel geen internet, maar zit nu vanaf Zuid-Frankrijk te internetten. :p
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:40 schreef SHERMAN het volgende:
Heerlijk weer hier.
Nog even lekker internetten, straks denk het zwembad in.
kmoe ook nog werkenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iemand?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet iemand ook een leuk programma waar je onweer/regen effecten kan maken? Heb paar jaar terug 1 gehad, kon je van alles aanzetten, harder en zachter maken enzo
hier voor de vakantie na mijn vakantie van deze zomer!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:10 schreef FredvZ het volgende:
* FredvZ is ook hard z'n vakantie bij elkaar aan het werken...
Klinkt ingewikkeldquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier voor de vakantie na mijn vakantie van deze zomer!
doe nie zo moeilijk, ik heb vakantiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier voor de vakantie na mijn vakantie van deze zomer!
Nou, ik heb wel gewoon mijn laptop mee om af en toe wat te werken hoor (heb nog een hoop dingen te doen die ik gewoon met laptop kan doen). Ik kan het (voor mezelf) niet maken om 3 weken weg te gaan zonder iets te doenquote:
Heb je tenminste nog wat te doenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:04 schreef mschol het volgende:
godver...
ze zijn hier bezig met ophangen van zonnescherm, is er 1 bezig met de stroom en vervolgens 2 pc's herstarten en stereo set uit, plof uit me speakerset..
tering zooi..
wel nice:
win2003 (server) die vraagt netjes waarom ie plotseling uitviel![]()
*wishlist
UPS voor server en voor normale pcMySQL vond het ABSOLUUT niet leuk
allerlei tabbelen corrupt
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:02 schreef devzero het volgende:
Overigens vond mijn vriendinnetje het maar nerderig dat ik via secure shell bij mij thuis inlogde en daarna met telnet op mijn switch inlogde. Dat doet toch iedereen
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:01 schreef devzero het volgende:
De vakantiedip heeft weer toegeslagen. Gelukkig wordt het binnenkort oktober en dan komt er weer even leven in de brouwerij voordat de vakantiedip weer toeslaat in november.
Mee eensquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Is het erg als ik deze nog niet snap
same herequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Is het erg als ik deze nog niet snap
ja idd anders redden we nooit het topic dat een maand open isquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:39 schreef devzero het volgende:
Maar we hebben deze week alweer bijna een pagina van 50 berichten gepost, dus nu moet het maar weer even afgelopen zijn hoor!
Bijna een maand hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ja idd anders redden we nooit het topic dat een maand open is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |