1 2 3 4 5 6 7 8 9 | width="320" height="240" codebase="http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab"> <param name="src" VALUE="http://www.mindspring.com/~plucky/blog/images/07-05/TrivialSight.mov"/> <param name="autoplay" VALUE="true"/> <param name="controller" VALUE="false"/> </object> |
Hoiquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dan, tonks, dan.
Leopardquote:
Jij hebt geen iBook, heb ik zojuist besloten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren software update gedraaid op mijn iBook (10.4.7) daarna issie nooit meer up gekomen.
Nou ja, ik heb er wel een, maar die doet nu niets meerquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Jij hebt geen iBook, heb ik zojuist besloten.![]()
Ik heb een iBook, Powerbook, mini, en iMac geupgrade zonder enig probleem...quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren software update gedraaid op mijn iBook (10.4.7) daarna issie nooit meer up gekomen.
Dat had ik met E.T.'s iBook bij de upgrade naar 10.4.6 volgens mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Werkt prima op mijn iBook hier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Heb er verder ook nog niet echt naar gekeken hoor, na 45 min een blauw scherm met een ronddraaiend wieltje vond ik het wel tijd om naar bed te gaan...quote:
ALT + E + klinker = é, á,ó, etc..quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wel balen dat mn muziek collectie 31gb is en dat ik na het overpompen nog maar een gb of 6 å 8 vrij hebt. Iemand toruwens enig idee hoe je bijv een ' op een e krijg of een " ?
Ik dacht dat jij altijd zo liep te renderekenkeren op Apple?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb er verder ook nog niet echt naar gekeken hoor, na 45 min een blauw scherm met een ronddraaiend wieltje vond ik het wel tijd om naar bed te gaan...
Vanavond meer nieuws.
Ja dus?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo liep te renderekenkeren op Apple?
Ja dat ken ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb er verder ook nog niet echt naar gekeken hoor, na 45 min een blauw scherm met een ronddraaiend wieltje vond ik het wel tijd om naar bed te gaan...
Vanavond meer nieuws.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dus?.
Altijd leuk om te stangen.
Heb zelf een iBook staan, een iPod en een G4 toren.
Zal wel ff kijken, had ook wel het idee dat een herstart zou helpen, maar was al onderweg naar bedquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat ken ik.
Uitzetten en opnieuw installeren
Koop een iPod van 60gbquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wel balen dat mn muziek collectie 31gb is en dat ik na het overpompen nog maar een gb of 6 å 8 vrij hebt. Iemand toruwens enig idee hoe je bijv een ' op een e krijg of een " ?
Haha als mijn iMac raar doet ga ik echt niet naar bed voor het opgelost is. De eerste keer dat ik boot camp wilde installeren had ik per ongeluk een niet bootable windows cd erin gedaan en toen startte hij niet meer opquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel ff kijken, had ook wel het idee dat een herstart zou helpen, maar was al onderweg naar bed.
Ach, die iBook is slechts een bij-machine. Tis ook geen beest verderquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha als mijn iMac raar doet ga ik echt niet naar bed voor het opgelost is. De eerste keer dat ik boot camp wilde installeren had ik per ongeluk een niet bootable windows cd erin gedaan en toen startte hij niet meer op. Moest ik een bootable xp downloaden enzo.
Kom ik weer met mijn Mediamarkt hoor, maar ik zag op TV dat de Mediamarkt de actie heeft dat je korting krijgt als je je ouwe walkman/discman/mp3speler inlevert daar. Maar dat is alleen vanavond, morgen en zaterdag, geloof ik. Maar ik denk dat je los daarvan dit beter even in het iPodtopic kan vragen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef Dark_Killah het volgende:
hey jongens ik ga vanavond een nano halen, hebben jullie nog wat tips voor me waar ik op moet letten, of anders een tip dat ik beter een andere ipod kan kopen
liefs
dk
Nou als je genoeg hebt aan 1/2/4 GB ruimte dan moet je een nano kopen, als ik jou was zou ik wel iets van een hoesje erbij nemen, want ze krassen nog al snel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef Dark_Killah het volgende:
hey jongens ik ga vanavond een nano halen, hebben jullie nog wat tips voor me waar ik op moet letten, of anders een tip dat ik beter een andere ipod kan kopen
liefs
dk
Ja dat, van dat hoesje. Absoluut.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou als je genoeg hebt aan 1/2/4 GB ruimte dan moet je een nano kopen, als ik jou was zou ik wel iets van een hoesje erbij nemen, want ze krassen nog al snel.
iPod
http://dixons.nl/De_onlin(...)p/audio/default.aspxquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou als je genoeg hebt aan 1/2/4 GB ruimte dan moet je een nano kopen, als ik jou was zou ik wel iets van een hoesje erbij nemen, want ze krassen nog al snel.
iPod
Ja zoiets wat tonk zegt, ik moet namelijk 2 dagen daarna weg op vakantie dus dat ik niet met mijn ipod durf te gaan fietsen omdat er anders krassen opkomen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Niks mis met de iPod nano. En hoezo tips waar je op moet letten? Ze zitten gewoon in een doosje hoor
Ja over het algemeen gaan computers heel lang mee qua nieuwe systemen. Heel lang heb je nog OS X bijvoorbeeld op de prehistorische Powerbook G3 kunnen installeren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Leopard zal toch wel draaien op mijnPowerbookO+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |