abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:08:00 #1
141482 Q.
JurassiQ
pi_39576121

Wat is dit voor een reeks?

Dit is de Apple Slowchat, een SC reeks voor iedereen die Apple producten heeft, wilt hebben,
of er vragen over heeft

Ik hoor veel positiefs over Apple, maar ik vraag me af of het nu echt zo goed is. Kan iedereen met een Apple omgaan? Is Mac OS X beter dan Windows XP? Zal Mac OS X mij bevallen?

Dit blijft natuurlijk erg subjectief, maar hoe dan ook: Mac OS X is zeker anders dan Windows. Als je aan OS X (het besturingssysteem van Apple) begint moet je hier dus rekening mee houden. Maar je krijgt er wel iets voor terug. Zo is OS X veiliger en gebruiksvriendelijker. Mac OS X heeft namelijk een Unix-achtige kern gecombineerd met een erg gebruiksvriendelijke interface. Als je dit niets zegt: Unix is een systeem dat, onder andere, op veel servers gebruikt wordt.

Voor OS X zijn veel verschillende programma's te krijgen. Zo heeft Apple een eigen fotoprogramma, dat je overigens gratis bij iedere Mac krijgt, net als een programma om films te maken. Er zit een DVD-studio en een weblog-applicatie. Het fotoprogramma heet iPhoto en, zoals de naam al een beetje weggeeft, dit programma lijkt op iTunes, wat je misschien wel kent.

Van een ander veel gebruikt programma, Microsoft Office, is ook gewoon een versie voor OS X uit. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je niet meer in Word kunt werken. Maar ook hier geldt: Word for Mac ziet er anders uit dan je gewend bent. Voor Mac Office 2004 moet overigens betaald worden, je krijgt wel een testversie bij een Mac.

Ook zijn voor Mac OS X op het web heel veel free- of shareware programma's te vinden die je veelal hier kunt vinden. Onderaan deze openingspost staan er ook een paar.

Toch zijn er een hoop programma's die alleen onder Windows XP werken. Als je zo'n programma gebruikt, is er goed nieuws: sinds Apple begin dit jaar processors van Intel is gaan gebruiken, is het mogelijk ook Windows op je Mac te draaien. Dat kan op twee manieren: door met Apple's eigen Boot Camp Windows als opstart-optie toe te voegen, of door met de zogenaamde 'Virtuele Machine' van Parallels een Windows computer in een schermpje aan je OS X toe te voegen. Let overigens wel op dat beide producten testversies zijn. Boot Camp lijkt goed te werken, maar met Parallels zijn er af en toe nog problemen.

De beste manier om te kijken of een Mac iets voor je is, is altijd nog naar een Apple winkel, of een kennis met een Apple, te gaan en een beetje te spelen met het systeem. Probeer zelf wat dingen, kijk naar een beetje uitleg, en ontdek zelf wat je er van vind.

Samengevat: Als je niet bang bent voor verandering, en een ander besturingssysteem wilt proberen, dan is een Mac iets voor jou. Als je bang bent om het uit te proberen, onthoud dan dat Windows ook prima draait.

Wat is er van waar dat Mac's veel duurder zijn dan gewone PC's?

Alles en niets, afhankelijk van je verhaal. Waar je in de PC wereld voor 300 euro uit losse onderdelen een simpel pc-tje kunt samen stellen, is de goedkoopste Mac, de Mac Mini, nog altijd 650 euro - zonder keyboard, muis of scherm. Dus, een Mac is vrij duur.

Maar is die Mac echt duurder dan een pc? Niet als je ze wat eerlijker met elkaar gaat vergelijken. De van de hierboven genoemde Mac Mini afgeleide AOpen Mini is net zo duur als de Mac Mini. Ook de Apple notebooks zijn ongeveer even duur als vergelijkbare Windows notebooks. Euh, als vergelijkbare Windows-only notebooks, dus.

Bovendien bestaat een nieuwe Mac uit een totaalpakket. Je krijgt veel software, een mooi design, een afstandsbediening met een soort mini Media-center, en bij alle Macs met een scherm een ingebouwde webcam. Dit zijn extra's die je normaal niet bij je laptop krijgt.

Samengevat: Je kunt Apple's duurder noemen, maar een eerlijke vergelijking is moeilijk. Hoe dan ook, Apple geeft je uiteindelijk waar voor je geld, vanwege het design, de afstemming en de meegeleverde software, kortom: het totaalplaatje is zeker niet te duur.

Waar kan ik terecht voor meer Apple achtergrond info, aanschaf en alle andere weetjes?

Apple homepage voor online updates/aankopen/nieuws

Apple Centers/Resellers in Nederland.

Basiscursus Mac OSX voor beginners.

Appleinsider de nr. #1 geruchten website over Apple.

Macrumors de nr.# 2 geruchten website over Apple

Mac OSX.nl Nederlands grootste Mac community met uitgebreide reviews en nieuwsfeitjes en sinds kort een eigen Podcast.

Welke software moet ik zeker eens bekijken?

Open Source/Freeware:

AdiumX - Vrijwel geheel op maat te maken messenger. Nee, er zit geen webcam support in.
Growl - Hiermee kan ieder programma mededelingen 'schreeuwen'
VLC - MediaPlayer die vrijwel alle formaten lust
Quicktime codecpack - Na de installatie van dit pakket kun je vrijwel elk videobestand afspelen in Quicktime
ShakesPeer - DC++-compatible DC-Client
QuickSilver - Programma's opstarten en nog veel meer met je toetsenbord. Ideaal!
Transmission - Transmission is een Bittorrent client die streeft naar een simpele overzichtelijke interface.
MacStumbler - Altijd op zoek naar een draadloos netwerk in je buurt zonder beveiliging? Gebruik dit programma om het te vinden.
Quinn - Quinn is een tetris kloon. Wil je even snel een ontspannend spelletje spelen dan is dit een aanrader.
ImageWell - Als je op zoek bent naar een programma om snel en gemakkelijk foto's te verkleinen (of basisbewerkingen uit te voeren) dan moet je zeker eens naar ImageWell kijken! Ondersteuning voor .Mac en FTP servers zit er ook in zodat je het direct kan uploaden.
Camino - Camino is een webbrowser gebaseerd op de Gecko engine van Mozilla. Het is eigenlijk gewoon FireFox voor MacOSX met een Cocoa sausje.
CyberDuck - CyberDuck is een FTP/SFTP client voor MacOSX met een laagje Cocoa. Deze Open Source FTP client stelt je in staat om de meest gebruikte FTP commando's uit te voeren en je bestanden te beheren op een nette manier.
Chicken of the VNC - Hoewel er zat VNC clients te vinden zijn voor OSX, springt deze er toch wel uit op een bijzondere manier. Het ding is geschreven voor Cocoa en dus heb je een mooi uitziende interface, passend bij je systeem. Buiten de eyecandy bevat het een bookmark manager om je favoriete locaties op te slaan en ondersteuning voor Apple's Bonjour.
MakingMusic - Muziekanten opgelet! Altijd al willen weten hoe dat ene instrument nou klinkt of eruit ziet? Zoek het op met MakingMusic, een database met informatie over hoe instrumenten klinken, de geschiedenis ervan en hoe ze er uit zien.
CapacityMeter - Informatie nodig over je batterij status van je iBook of PowerBook? Bekijk dit met CapacityMeter (1 van de vele programma's om deze status te weergeven).
RealPlayer - RealPlayer kennen we natuurlijk allemaal wel van Windows. Toch kun je niet echt zonder dit programma als je zo nu en dan wel eens op het internet wat TV programma's wilt bekijken
Windows Media Player 9 - De bron van het kwaad! Het product is niet meer ondersteund, maar ja, je hebt het nog wel eens nodig (zoals bijvoorbeeld voor een radio widget op Dashboard om internetstreams te luisteren). Anyway... op zich wel handig om te hebben dus.
Coverflow - Geweldig mooi programma waarmee je visueel door je iTunes albums kunt bladeren
Frontpage widget - projectje van ChOas.
My active topics widget - projectje van ChOas.
MediaCentral - Een volwaardig alternatief voor FrontRow.
Disk Inventory X - Zie snel welke bestanden en directories veel ruimte innemen op je schijf. Perfecte tool voor de maandelijkse schoonmaak.

Commerciele software:
BluePhoneElite - Alles voor je BlueToothTelefoon
SubEthaEdit - Editor gemaakt door apen net zo lang op een toetsenbord te laten slaan tot er iets moois uit kwam.

En als ik verder nog vragen heb?
Stel ze! In dit topic zitten een hoop behulpzame Apple-gebruikers

Was dat alles?

Nee, we hebben natuurlijk ook nog wat regeltjes:
-Wees lief tegen elkaar. Geen flames tegen elkaar, of tegen Windows en Windows gebruikers.
-Hou je Appleslowchat alleen voor algemene Applezaken en ga niet offtopic met
gespecificeerde vragen over de MacBook of iPod of wat dan ook. Soms zijn daar al speciale
threads voor.
-Verpest het topic niet Misdraag je niet, en als iemand dat wel doet, gebruik dan de topicreport in plaats van het topic zelf.
-Houd je verder aan de regels van Fok! en [DIG]. Het klinkt bijna te logisch

Dat was wel alles. Maak er een leuke slowchat van
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze OP vind je hier!
For great justice!
pi_39576154
Hoop dat leopard beter is dan deze bagger
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:12:13 #3
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_39576240
Poelelepo.
Ik ga naar huis.
pi_39576247
Dan, tonks, dan.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_39576308
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dan, tonks, dan.
huh wat?
pi_39576324
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:14 schreef tonks het volgende:

[..]

huh wat?
Je weet best.
pi_39576390
Geen idee hooor!
pi_39576485
Een fa moet dit:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
<object classid="clsid:02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B"
   width="320" height="240"
   codebase="http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab">
     <param name="src" VALUE="http://www.mindspring.com/~plucky/blog/images/07-05/TrivialSight.mov"/>
     <param name="autoplay" VALUE="true"/>
     <param name="controller" VALUE="false"/>

</object>

in de OP zetten.
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:23:08 #9
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_39576578
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dan, tonks, dan.
Hoi
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_39576663
Yeaux.
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:25:47 #11
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_39576664
Nu twijfel ik nog tussen de nieuwe eMac en een gewone iMac.

Plus dat ik waarschijnlijk even wacht tot Leopard echt uitkomt.
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:26:03 #12
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_39576674
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:09 schreef tonks het volgende:
Leopard . Vista .
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:29:30 #13
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39576783
Als ze het in augustus presenteren, wordt het dan ook gelijk gereleased of moeten we daar dan nog even op wachten? En zal de prijs vergelijkbaar zijn met de prijs van Tiger nu? Of is die al goedkoper omdat het ouder is en de opvolger eraan komt?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:38:38 #14
36666 Furious
animalist.
pi_39577051
Hai.
Ik post om het posten.
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:41:22 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39577136
Gisteren software update gedraaid op mijn iBook (10.4.7) daarna issie nooit meer up gekomen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:42:41 #16
36666 Furious
animalist.
pi_39577177
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren software update gedraaid op mijn iBook (10.4.7) daarna issie nooit meer up gekomen .
Jij hebt geen iBook, heb ik zojuist besloten.
Ik post om het posten.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 juli 2006 @ 16:44:36 #17
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39577229
Leopard zal toch wel draaien op mijn PowerbookO+
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:44:49 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39577234
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:42 schreef Furious het volgende:

[..]

Jij hebt geen iBook, heb ik zojuist besloten.
Nou ja, ik heb er wel een, maar die doet nu niets meer .
Get woke, go broke!
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:45:18 #19
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39577244
*lekker met mn MacBook op schoot
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:45:27 #20
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_39577252
quote:
Ik heb een iBook, Powerbook, mini, en iMac geupgrade zonder enig probleem...

Ik ga mee met Furious. Je hebt gewoon geen iBook
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 juli 2006 @ 16:45:27 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39577253
quote:
Dat had ik met E.T.'s iBook bij de upgrade naar 10.4.6 volgens mij
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:46:01 #22
13783 Anthraxx
pi_39577265
quote:
Werkt prima op mijn iBook hier.
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:46:59 #23
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39577284
wel balen dat mn muziek collectie 31gb is en dat ik na het overpompen nog maar een gb of 6 å 8 vrij hebt. Iemand toruwens enig idee hoe je bijv een ' op een e krijg of een " ?
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:47:00 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39577285
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:46 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Werkt prima op mijn iBook hier.
Heb er verder ook nog niet echt naar gekeken hoor, na 45 min een blauw scherm met een ronddraaiend wieltje vond ik het wel tijd om naar bed te gaan...

Vanavond meer nieuws .
Get woke, go broke!
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:48:25 #25
13783 Anthraxx
pi_39577322
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wel balen dat mn muziek collectie 31gb is en dat ik na het overpompen nog maar een gb of 6 å 8 vrij hebt. Iemand toruwens enig idee hoe je bijv een ' op een e krijg of een " ?
ALT + E + klinker = é, á,ó, etc..
ALT + U + klinker = ü,ë,ä
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:49:32 #26
36666 Furious
animalist.
pi_39577358
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heb er verder ook nog niet echt naar gekeken hoor, na 45 min een blauw scherm met een ronddraaiend wieltje vond ik het wel tijd om naar bed te gaan...

Vanavond meer nieuws .
Ik dacht dat jij altijd zo liep te renderekenkeren op Apple?
Ik post om het posten.
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:49:57 #27
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39577367
alt+ e had ik idd gevonden, maar ik had geen idee hoe je een trema kreeg. En was is dan de combo voor een accent grave? (dus de omgekeerde van é)
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:50:22 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39577387
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:49 schreef Furious het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij altijd zo liep te renderekenkeren op Apple?
Ja dus? .

Altijd leuk om te stangen .

Heb zelf een iBook staan, een iPod en een G4 toren .
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 juli 2006 @ 16:50:57 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39577399
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vanavond meer nieuws .
Ja dat ken ik.
Uitzetten en opnieuw installeren
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:51:05 #30
36666 Furious
animalist.
pi_39577405
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja dus? .

Altijd leuk om te stangen .

Heb zelf een iBook staan, een iPod en een G4 toren .
.
Ik post om het posten.
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:52:17 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39577448
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja dat ken ik.
Uitzetten en opnieuw installeren
Zal wel ff kijken, had ook wel het idee dat een herstart zou helpen, maar was al onderweg naar bed .
Get woke, go broke!
pi_39577513
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Koop een iPod van 60gb .
pi_39577568
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zal wel ff kijken, had ook wel het idee dat een herstart zou helpen, maar was al onderweg naar bed .
Haha als mijn iMac raar doet ga ik echt niet naar bed voor het opgelost is. De eerste keer dat ik boot camp wilde installeren had ik per ongeluk een niet bootable windows cd erin gedaan en toen startte hij niet meer op . Moest ik een bootable xp downloaden enzo.
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:00:51 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39577705
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:55 schreef tonks het volgende:

[..]

Haha als mijn iMac raar doet ga ik echt niet naar bed voor het opgelost is. De eerste keer dat ik boot camp wilde installeren had ik per ongeluk een niet bootable windows cd erin gedaan en toen startte hij niet meer op . Moest ik een bootable xp downloaden enzo.
Ach, die iBook is slechts een bij-machine. Tis ook geen beest verder .
Get woke, go broke!
pi_39577863
hey jongens ik ga vanavond een nano halen, hebben jullie nog wat tips voor me waar ik op moet letten, of anders een tip dat ik beter een andere ipod kan kopen

liefs
dk
pi_39577911
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef Dark_Killah het volgende:
hey jongens ik ga vanavond een nano halen, hebben jullie nog wat tips voor me waar ik op moet letten, of anders een tip dat ik beter een andere ipod kan kopen

liefs
dk
Kom ik weer met mijn Mediamarkt hoor, maar ik zag op TV dat de Mediamarkt de actie heeft dat je korting krijgt als je je ouwe walkman/discman/mp3speler inlevert daar. Maar dat is alleen vanavond, morgen en zaterdag, geloof ik. Maar ik denk dat je los daarvan dit beter even in het iPodtopic kan vragen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:08:36 #37
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39577914
Niks mis met de iPod nano. En hoezo tips waar je op moet letten? Ze zitten gewoon in een doosje hoor
pi_39577940
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef Dark_Killah het volgende:

liefs
dk
Nou als je genoeg hebt aan 1/2/4 GB ruimte dan moet je een nano kopen, als ik jou was zou ik wel iets van een hoesje erbij nemen, want ze krassen nog al snel.

iPod
pi_39577961
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef tonks het volgende:

[..]

Nou als je genoeg hebt aan 1/2/4 GB ruimte dan moet je een nano kopen, als ik jou was zou ik wel iets van een hoesje erbij nemen, want ze krassen nog al snel.

iPod
Ja dat, van dat hoesje. Absoluut.
pi_39577989
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef tonks het volgende:

[..]

iPod
http://dixons.nl/De_onlin(...)p/audio/default.aspx

Die actie leek me wel wat. Ik hoef hem trouwens niet zelf te betalen dus je hoeft niet op de prijs te letten.
pi_39578013
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Niks mis met de iPod nano. En hoezo tips waar je op moet letten? Ze zitten gewoon in een doosje hoor
Ja zoiets wat tonk zegt, ik moet namelijk 2 dagen daarna weg op vakantie dus dat ik niet met mijn ipod durf te gaan fietsen omdat er anders krassen opkomen.

bijvoorbeeld
pi_39578534
Photobooth is grappig, zal zometeen ff wat foto's uploaden

deze dus:

donderdag 6 juli 2006 @ 17:54:09 #43
36666 Furious
animalist.
pi_39579195
.

Het doet je imago in iedergeval niet ten goede.
Ik post om het posten.
pi_39579346
iMovie is geweldig om ff snel een fillmpje te maken
  FOK!fotograaf donderdag 6 juli 2006 @ 18:08:07 #45
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_39579536
Met PhotoBooth heb ik op school ook nog wat leuke foto's gemaakt met wat medestudenten
Leuk dingetje wel
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:12:55 #46
141482 Q.
JurassiQ
pi_39579676
Was dit al gemeld?

Antivirusbedrijf: koop een Mac

AMSTERDAM - Het aantal virusbedreigingen voor Windows-computers is dermate toegenomen, dat computergebruikers beter kunnen overstappen naar een Apple-computer. Dat zegt anti-virusbedrijf Sophos, die onderzoek deed naar online bedreigingen van het afgelopen half jaar.

Volgens Sophos zijn Windows-systemen nog altijd het meest populair bij hackers. De Mac heeft blijkens het onderzoek nauwelijks last van virussen, wormen of andere vormen van malware. Volgens analisten heeft dat onder andere te maken met het feit dat Mac-gebruikers veruit in de minderheid zijn. Dat zou hen een minder aantrekkelijk doelwit voor hackers maken.

In februari van dit jaar dook wel een eerste virus op voor OS X. Deze werd echter niet "in het wild" aangetroffen en vormden volgens de analisten geen werkelijke bedreiging.

Trojans

Uit het Sophos-onderzoek blijkt verder dat er minder nieuwe virussen en wormen zijn verschenen. Het aantal trojans daarentegen is sterk toegenomen. Volgens het bedrijf is 82 procent van de nieuwe veiligheidsbedreigingen een trojan. Een trojan is kwaadaardige software die verstopt zit in een programma dat door de gebruiker wordt geïnstalleerd, bijvoorbeeld een screensaver.

Microsoft Windows draait wereldwijd op bijna een miljard computers. De nieuwste versie (Vista) zal later dit jaar uitkomen. Volgens Microsoft zal Vista het meest veilige Windows-systeem tot nu toe zijn.

---
Bron: Nu.nl
For great justice!
pi_39581205
Ik heb hem hoor, 4 gig is het geworden. trouwens wel ongelooflijk dat die dingen bijna allemaal weg zijn omdat iedereen ze nog ff snel voor de zomer haalt.

k ga hem nu installeren
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:37:54 #48
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_39581576
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:09 schreef tonks het volgende:
bagger?
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:39:43 #49
34813 Jerommeke.nl
pi_39581631
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Leopard zal toch wel draaien op mijn PowerbookO+
Ja over het algemeen gaan computers heel lang mee qua nieuwe systemen. Heel lang heb je nog OS X bijvoorbeeld op de prehistorische Powerbook G3 kunnen installeren.
  Redactie Games donderdag 6 juli 2006 @ 21:08:02 #50
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_39584497
Ik zie wel waar ze met Leopard mee aankomen zetten, iig heb ik zelf al besloten om geen Vista te nemen voor de PC die ik nu heb... hij blijft maar mooi 2000 draaien...

En mocht ik Bootcamp willen gebruiken dan zal het ook zonder Vista draaien..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:33:36 #51
36666 Furious
animalist.
pi_39587852
Heeft iemand hier Diablo 2 en de LoD expansion pack hybrid? Ik heb zelf 2x Diablo 2 en 2x de expansion pack, maar ik was zo'n nerd van dag nr. 1 en de eerste oplevering van dit fantastische spel was geen hybrid. Nu wil ik dit spel echter graag spelen op m'n cheyle neuk Apple, dus, iemand?
Ik post om het posten.
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:47:36 #52
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_39588398
Hmmz Mail kiepert al mijn Hotmail junk ineens in mijn Inbox... Hebben jullie misschien hetzelfde, of hebben jullie een oplossing?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_39588481
Rock-shocker ik las ergens al dat er iets mis was met de spamfilter van hotmail ofzo
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:53:49 #54
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_39588667
Aha, dat verklaart een hoop, thanks!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:07:58 #55
36666 Furious
animalist.
pi_39589233
Jezus, ik speel nu allemaal N64 spelletjes op m'n Mac met behulp van sixtyforce. Wat een emoties brengt dit terweeg bij mij zeg.

Goldeneye.
Zelda: Ocrina of Time (beste Zelda OOIT).
Mario Kart 64.
Mario Party. (Wat heb ik daar een blaren van op m'n handen aan overgehouden, bij die roei mini-games. )
Mario 64.

Ik moet even huilen. Laat me maar.
Ik post om het posten.
pi_39591153
Wow, cool, waar heb je die vandaan?

laat maar, ik heb m'n vriendje Google geraadpleegd.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:10:15 #57
36666 Furious
animalist.
pi_39591205
www.freeroms.com en de Emulator 'sixtyforce'. Voor verdere 'informatie' moet je maar even mailen.
Ik post om het posten.
pi_39591279
Ik zou best willen mailen, maar er staat geen email adres in je profiel.
Of moet ik gewoon mailen naar een emailadres@wentbananas.com?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:14:41 #59
36666 Furious
animalist.
pi_39591329
Oeps.

Je mag me mailen naar derek at wentbananas punkt com, maar dat raad ik je af omdat de mailserver zo traag is dat ik mail pas na 12 uur binnen krijg.

Mail/MSN me anders maar op derek2602 at hotmail punkt com.
Ik post om het posten.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:16:33 #60
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39591396
ff testen op mn macbook helaas is er nog geen UB-versie maar daar wordt aan gewerkt
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:27:28 #61
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39591706
Niet vooruit te branden 5fps.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:29:28 #62
36666 Furious
animalist.
pi_39591756
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Niet vooruit te branden 5fps.
Hier gaat het prima met de 64MB GeForce 5200.
Ik post om het posten.
pi_39591798
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:14 schreef Furious het volgende:
Oeps.

Je mag me mailen naar derek at wentbananas punkt com, maar dat raad ik je af omdat de mailserver zo traag is dat ik mail pas na 12 uur binnen krijg.

Mail/MSN me anders maar op derek2602 at hotmail punkt com.
oke, zal ik morgen doen.
Ik ga nu slapie doen.

Gaat trouwens best goed op m'n PowerBook.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:31:14 #64
36666 Furious
animalist.
pi_39591805
Oh, voor als sixtyforce niet wil draaien. Is er natuurlijk ook nog altijd de SNES9x emulator, met spellen die even tof waren.
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:30 schreef super-muffin het volgende:

[..]

oke, zal ik morgen doen.
Ik ga nu slapie doen.

Gaat trouwens best goed op m'n PowerBook.
Ik zie het wel verschijnen. Trusten enseau.
Ik post om het posten.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:49:58 #65
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39592366
Gewoon ff geduld hebben voor de UB versie .
  vrijdag 7 juli 2006 @ 01:44:36 #66
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39593555
Is het trouwens normaal dat itunes elke keer blijft hangen zodra ik een playlist met zo'n 4000 tracks open? Winamp
  vrijdag 7 juli 2006 @ 01:47:54 #67
36666 Furious
animalist.
pi_39593606
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 01:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Is het trouwens normaal dat itunes elke keer blijft hangen zodra ik een playlist met zo'n 4000 tracks open? Winamp
Nee, mijn playlist is 7000 nummers groot en wordt vlot geladen. (12" PowerBook )
Ik post om het posten.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 08:53:41 #68
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_39596421
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:07 schreef Furious het volgende:
Jezus, ik speel nu allemaal N64 spelletjes op m'n Mac met behulp van sixtyforce. Wat een emoties brengt dit terweeg bij mij zeg.

Goldeneye.
Zelda: Ocrina of Time (beste Zelda OOIT).
Mario Kart 64.
Mario Party. (Wat heb ik daar een blaren van op m'n handen aan overgehouden, bij die roei mini-games. )
Mario 64.

Ik moet even huilen. Laat me maar.
Op een N64 is het nog leuker.

En probeer ook de Banjo games

[ Bericht 7% gewijzigd door Tomasso op 07-07-2006 09:26:22 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:17:21 #69
36666 Furious
animalist.
pi_39597883
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 08:53 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Op een N64 is het nog leuker.

En probeer ook de Banjo games
Die heb ik jaaaaaren geleden al verkocht aan familie voor een prikkie.
Ik post om het posten.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:19:30 #70
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_39599599
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:17 schreef Furious het volgende:

[..]

Ga je maar schamen in een hoekje
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:20:29 #71
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_39599620
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:17 schreef Furious het volgende:

[..]

Koop een Wii en download de spellen voor een prikkie gewoon weer opnieuw en officieel.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:21:47 #72
36666 Furious
animalist.
pi_39599653
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:19 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ga je maar schamen in een hoekje
, doe ik al.
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:20 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Koop een Wii en download de spellen voor een prikkie gewoon weer opnieuw en officieel.
De witte Wii komt er sowieso hier in. Ik mot geen Xbox meer of Playstation, ik wil nostalgie!
Ik post om het posten.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 juli 2006 @ 11:39:50 #73
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_39600228
Die Wii lijkt me echt te tof gewoon
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:43:30 #74
36666 Furious
animalist.
pi_39600360
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:39 schreef Xilantof het volgende:
Die Wii lijkt me echt te tof gewoon
Lijkt me vet om bij Zelda als een halfgare jost met die joystick zwaard bewegingen te maken.
Ik post om het posten.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 juli 2006 @ 11:48:54 #75
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_39600535
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:43 schreef Furious het volgende:

[..]

Lijkt me vet om bij Zelda als een halfgare jost met die joystick zwaard bewegingen te maken.
Ja precies!

Ben zo benieuwd hoe/of 't allemaal werkt.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:52:18 #76
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_39600627
Komt er gewoon een update cdtje voor Leopard?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:53:53 #77
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_39600684
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:52 schreef MeneerTim het volgende:
Komt er gewoon een update cdtje voor Leopard?
Nee. Apple _verkoopt_ nooit speciale upgrade-cd's. Als je echt een nieuwe Mac koopt binnen de periode van aankondiging en daadwerkelijke release, kun je wel een upgrade-cd krijgen.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:57:06 #78
36666 Furious
animalist.
pi_39600777
Ik moet een witte MacBook, een Wii past niet bij m'n alu-PowerBook.
Ik post om het posten.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:53:53 #79
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39602737
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 01:47 schreef Furious het volgende:

[..]

Nee, mijn playlist is 7000 nummers groot en wordt vlot geladen. (12" PowerBook [afbeelding])
. Kut iTunes. Wedden dat dat probleem wordt opgelost als ik alles naar mn iTunes Library kopieer ipv gewoon mijn eigen organisatie te gebruiken (die perfect werkt overigens).

[ Bericht 14% gewijzigd door HenkBenzinetank op 07-07-2006 13:06:59 ]
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:10:04 #80
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_39603209
Eigen organisaties zijn voor Windows MediaPlayers. .
Ik ga naar huis.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:11:09 #81
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39603246
zo'n zwart plastic tasje met zo'n wit apple'tje erop is best cool eigenlijk

Hoe werkt 't registeren van software eigenlijk? Heb net iLife'06 gekocht, family pack maar zit niet iets in van codes of keys oid. 't Zal toch niet zo zijn, dat ik 't maar 5 keer kan installeren ofzo toch?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:13:24 #82
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39603315
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

. Kut iTunes. Wedden dat dat probleem wordt opgelost als ik alles naar mn iTunes Library kopieer ipv gewoon mijn eigen organisatie te gebruiken (die perfect werkt overigens).
Ik heb alles op een eigen manier ingedeeld op een netwerk share staan en het werkt uitstekend op mijn iBookje. En op mijn pc.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:30:08 #83
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39603863
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik heb alles op een eigen manier ingedeeld op een netwerk share staan en het werkt uitstekend op mijn iBookje. En op mijn pc.
Zo werkt het dus ook ongeveer bij mij. Ik heb gewoon alle mappen toegevoegd met appeltje + O en dat gaat gewoon goed alleen die playlist wil maar niet. Zou het aan het feit liggen dat het een .m3u is? Nee he?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:44:25 #84
34813 Jerommeke.nl
pi_39604271
Een m3u moet ie gewoon kunnen pakken. Ik was vroeger ook altijd volhardend in m'n eigen systeem, maar die onzin heb ik lang geleden over boord gezet en geen moment spijt van gehad. Als ik dingen weggooi, gaan ze meteen weg, als de tags veranderen stopt 'ie ze automagisch in het juiste mapje. Fijn hoor.
pi_39608433
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:53 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Nee. Apple _verkoopt_ nooit speciale upgrade-cd's. Als je echt een nieuwe Mac koopt binnen de periode van aankondiging en daadwerkelijke release, kun je wel een upgrade-cd krijgen.
Wat zou Leopard dan ongeveer gaan kosten?
pi_39608545
maximaal 100 euro denk ik.
pi_39608647
Ah dat is wel te doen dan.

M'n broertje gaat volgende week een MacBook halen, dat is dan de derde mac hier in huis. Ik een iBook, beneden een iMac en dan straks een MB erbij.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:52:02 #88
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_39608924
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef tonks het volgende:
maximaal 100 euro denk ik.
Voor zover mijn Apple-kennis reikt is Mac OSX altijd 129 euro geweest.
pi_39608949
Maximaal 129 euro dan
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:10:54 #90
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39609621
Nog iets trouwens, voor me ligt zo'n hendig bluetoothkeyboard alleen de home en end toetsen werken niet echt zo. Appeltje+pijl naar links of rechts werkt toch nét ff anders
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 juli 2006 @ 16:24:00 #91
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39610062
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:11 schreef E.T. het volgende:

Hoe werkt 't registeren van software eigenlijk? Heb net iLife'06 gekocht, family pack maar zit niet iets in van codes of keys oid. 't Zal toch niet zo zijn, dat ik 't maar 5 keer kan installeren ofzo toch?
Volgens mij moet je je tieten een keer posten schat, want je wordt nogal genegeerd .
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:49:49 #92
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_39610790
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:11 schreef E.T. het volgende:

Nee, dat is niet zo. Die family pack is meer om je geweten te sussen, dan dat Apple daadwerkelijk bijhoudt hoe vaak de software geïnstalleerd wordt.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:53:36 #93
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39610910
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Volgens mij moet je je tieten een keer posten schat, want je wordt nogal genegeerd .
Het dreigen alleen werkt blijkbaar ook al.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 17:00:05 #94
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_39611154
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:49 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo. Die family pack is meer om je geweten te sussen, dan dat Apple daadwerkelijk bijhoudt hoe vaak de software geïnstalleerd wordt.
Toen ik samen met een vriend van me iWork '06 Family Pack ging houden, werd er wel online gecontroleerd hoe vaak de key al gebruikt was.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:38:15 #95
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_39613848
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:00 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Toen ik samen met een vriend van me iWork '06 Family Pack ging houden, werd er wel online gecontroleerd hoe vaak de key al gebruikt was.
iWork is wat anders dan iLife .
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:38:53 #96
36666 Furious
animalist.
pi_39613865
LittleSnitch.
Ik post om het posten.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:39:48 #97
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_39613890
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:38 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

iWork is wat anders dan iLife .
Family Pack = Family Pack. Beide van Apple, beide software. Alleen de inhoud van het software pakket is anders, maar verder zie ik de enorme verschillen niet zo
  vrijdag 7 juli 2006 @ 19:15:38 #98
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_39614690
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:38 schreef Furious het volgende:
LittleSnitch.
hehe subtiele hint
  vrijdag 7 juli 2006 @ 19:47:23 #99
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39615567
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:39 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Family Pack = Family Pack. Beide van Apple, beide software. Alleen de inhoud van het software pakket is anders, maar verder zie ik de enorme verschillen niet zo
Hier heb ik niet eens een registratie-code volgens mij
Maar de dvd gaat er nu in! Ik zal laten weten hoe 't afloopt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39615913
http://web.mac.com/mouseh/streamvideo14.swf dit stond net op de sony site!

Mac pro?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:04:04 #101
36666 Furious
animalist.
pi_39615988
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:01 schreef tonks het volgende:

Mac pro?
Ik vind 'em er dan niet mooi uit zien.
Ik post om het posten.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 juli 2006 @ 20:07:58 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39616091
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:04 schreef Furious het volgende:

[..]

Ik vind 'em er dan niet mooi uit zien.
Dit lijkt op de doos van m'n powerbook
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:09:05 #103
36666 Furious
animalist.
pi_39616126
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dit lijkt op de doos van m'n powerbook
Hmmm nee, deze is slanker. MacBook dan misschien? Die doos is slanker geloof ik.
Ik post om het posten.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:10:47 #104
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_39616177
quote:

Mac pro?
Hij stond toch niet op de Sony site

Een gedeelte ervan, omdat Sony een of andere amateur had gevraagd een flash site te maken. Kwam opeens het Apple logo even op de ps3 en verdween daarna weer .
pi_39616235
Het stond er in het donker en toen had iemand hem beter bekeken enzo
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:13:21 #106
36666 Furious
animalist.
pi_39616252
Welke hd-based MP3 speler? Welke gaan wij aanraden jongens?
Ik post om het posten.
pi_39616271
Die zen natuurlijk
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:21:00 #108
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_39616467
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:12 schreef tonks het volgende:
Het stond er in het donker en toen had iemand hem beter bekeken enzo
Ow, dan had hij een ps3 plaatje eroverheen gezet. Zoiets was het
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:25:05 #109
36666 Furious
animalist.
pi_39616569
quote:
Wii will have downloadable access to 20 years of fan-favorite titles originally released for Nintendo 64, the Super Nintendo Entertainment System (SNES) and even the Nintendo Entertainment System (NES).

CPU PowerPC CPU (code-named "Broadway")

PowerPC. Ik had deze reeks de Apple+Nintendo Slowchat moeten noemen.
Ik post om het posten.
pi_39616633
Nintendo is een beetje voor gays
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:29:27 #111
36666 Furious
animalist.
pi_39616687
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:27 schreef tonks het volgende:
Ja maar ik ga niet op vakantie! HEHEHE.

Ik post om het posten.
pi_39616701
Ik ga ook een wii kopen
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:30:58 #113
36666 Furious
animalist.
pi_39616727
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
Ik ga ook een wii kopen

Dit is dan wel weer een beetje gay.
Ik post om het posten.
pi_39616777
Die linker is nep, hij heeft grote ogen.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:35:36 #115
36666 Furious
animalist.
pi_39616834

+

Ik vind het echt een Apple-aars item hoor.
Ik post om het posten.
pi_39616891
Wat is dat
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:39:12 #117
36666 Furious
animalist.
pi_39616924
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:37 schreef Remzz het volgende:
Wat is dat
Nintendo
Ik post om het posten.
pi_39616937
Ik koop een zwarte Macbook ga geen geqxon ding kopen
pi_39616967
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef Furious het volgende:

[..]

Nintendo
[afbeelding]
Ow een soort nieuwe Gamecube dus Ja ik ben echt een noob op het gebied van games enzo...
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:45:36 #120
36666 Furious
animalist.
pi_39617085
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Is aan gedacht.

+
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:40 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ow een soort nieuwe Gamecube dus Ja ik ben echt een noob op het gebied van games enzo...
Jep.
Ik post om het posten.
pi_39617117
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:46:42 #122
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_39617124
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:27 schreef tonks het volgende:
tonks

Wel tof dat je ook een Wii gaat kopen

En het is niet alleen maar een nieuwe Gamecube. Het is meer dan dat . Nieuwe toffe controller en nog veeeel meer . Je kan er wel ook GC discs in doen, naast Wii games natuurlijk.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:54:30 #123
36666 Furious
animalist.
pi_39617360
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

tonks

Wel tof dat je ook een Wii gaat kopen

En het is niet alleen maar een nieuwe Gamecube. Het is meer dan dat . Nieuwe toffe controller en nog veeeel meer . Je kan er wel ook GC discs in doen, naast Wii games natuurlijk.
En dus downloadbles van oudere platformen.

Apple Slowchat - deel 64 Zie mijn quote

Overigens Tomasso. Ben jij 'Thomas' op MSN? Ik heb namelijk iemand in m'n lijst die Thomas heet die ik verder niet ken, maar hij schijnt wel een Apple te hebben.
Ik post om het posten.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:56:18 #124
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_39617406
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:54 schreef Furious het volgende:

[..]

En dus downloadbles van oudere platformen.

Apple Slowchat - deel 64 Zie mijn quote

Overigens Tomasso. Ben jij 'Thomas' op MSN? Ik heb namelijk iemand in m'n lijst die Thomas heet die ik verder niet ken, maar hij schijnt wel een Apple te hebben.
Neen, ik ben een Paultje
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:01:10 #125
36666 Furious
animalist.
pi_39617550
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:56 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Neen, ik ben een Paultje
Vreemd. Volgens mij is het dan de user die hier ooit een vraag stelde over iets met een WEP-beveiliging in Suriname. editor2 had dat probleem destijds nog opgelost ofzo.

Meer mensen kan ik me althans niet herrineren.
Ik post om het posten.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:02:09 #126
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_39617577
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef Furious het volgende:

[..]

Vreemd. Volgens mij is het dan de user die hier ooit een vraag stelde over iets met een WEP-beveiliging in Suriname. editor2 had dat probleem destijds nog opgelost ofzo.

Meer mensen kan ik me althans niet herrineren.

We kunnen trouwens altijd nog een modje de naam van deze SC laten veranderen
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:03:15 #127
36666 Furious
animalist.
pi_39617610
Kluupkluup

Lange leve Google! Even googlen op het adress doet wonderen.
Ik post om het posten.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:18:54 #128
34813 Jerommeke.nl
pi_39617934
wanneer komt de nieuwe macbook

pi_39617947
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:18 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wanneer komt de nieuwe macbook

vrijdag 7 juli 2006 @ 21:20:42 #130
34813 Jerommeke.nl
pi_39617977
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef tonks het volgende:

[..]

ik willem

en m'n ouders ook denk ik, want ik wil niet meer met die windows laptop werken

misschien moet ik 'm maar gelijk verkopen.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:28:16 #131
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39618173
Onder welke steen kom jij vandaan?
pi_39618861
Update: So from the sound of it Occam's razor strikes again. Looks like that logo flashes when you author using a trial version of Apple's Shake. So basically from what we can ascertain, Sony (or its ad agency) is too cheap to buy their people the full version of Shake, which goes for $500 list on Apple's site. Tisk, tisk!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 22:13:04 #133
34813 Jerommeke.nl
pi_39619437
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaan?
ik? is ie er al dan?

ik bedoel er wel een die:
- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
- niet mijn cv overbodig maakt
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 juli 2006 @ 22:17:58 #134
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39619604
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:

[..]

ik? is ie er al dan?

- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
Ik word zo moe van dit soort gejank
pi_39619631
1 iemand heeft een macbook . "Hoor ik daar een piepje?!?!?!" gaat meteen het internet op en post dat hij een piepje hoort opeens begint iedereen een piepje te horen.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 22:40:54 #136
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_39620226
Ik heb (nog) nergens last van. Maar als je je harses tegen de adapter houdt, kan je misschien evt iets horen. Maar ja, wie doet dat dan ook .
Ik schrok gisteren wel ff toen de fan aansloeg, maar hij was dan ook 82C (zat met m book op schoot in bed, lekker goed voor de ventilatie zullen we maar zeggen) maar dat stopte dan ook meteen zodra ie weer afgekoeld was.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 23:29:57 #137
34813 Jerommeke.nl
pi_39621657
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik word zo moe van dit soort gejank
Luister, ik heb dat gezoem van die machine zelf gevoeld. Ik heb zelf bij alle Macbooks die ik tot nu toe zie een enorme warme hoek bij de adapter gevoeld. Ik heb bij m'n eigen en bij heel veel Macbooks over teveel kernel panics gehoord waar (in mijn geval) nadat hij bij Apple weg is niets is veranderd.

Dan kan je het wel als gejank en onzin afdoen, maar ik zie het meer als een probleem.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 23:30:45 #138
141482 Q.
JurassiQ
pi_39621690
quote:

[..]

ik? is ie er al dan?

- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
Mijne dus.
For great justice!
  Redactie Games zaterdag 8 juli 2006 @ 00:52:17 #139
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_39624107
quote:

Mac pro?
"We're Sorry
You have requested a page that is not currently available due to data transfer restrictions. If the page you requested is yours, click here for more information."

Juistem,
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_39627659
quote:

[..]

ik? is ie er al dan?

- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
* meldt
  zaterdag 8 juli 2006 @ 11:21:47 #141
34813 Jerommeke.nl
pi_39628517
voel eens links boven op het toetsenbord

lekker warm hè? ;-)
  zaterdag 8 juli 2006 @ 11:25:10 #142
36666 Furious
animalist.
pi_39628576
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 11:21 schreef Jerommeke.nl het volgende:

lekker warm hè? ;-)
Wat provoceer je.
Ik post om het posten.
pi_39632354
quote:

lekker warm hè? ;-)
Dat is mijn 12 inch PowerBook ook, zal ik nog even wat zeggen, mijn PB is warmer dan m'n broertjes MacBook.

zaterdag 8 juli 2006 @ 14:38:31 #144
36666 Furious
animalist.
pi_39632464
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:31 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Dat is mijn 12 inch PowerBook ook, zal ik nog even wat zeggen, mijn PB is warmer dan m'n broertjes MacBook.

(Het heetste gedeelte van mijn 12 inch PowerBook is de GPU, met 52 graden. Misschien dat je de hitte beter voelt dan bij de MacBook omdat aluminium beter warmte geleid?) Ik heb alleen geen vergelijksingmiddel maar ik dacht dat een 80 graden CPU normaal voor de MacBook was.
Ik post om het posten.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 15:45:18 #145
86146 True_Force
Zo heet als een kroketje
pi_39633932
Ik heb zo'n vet programmatje gevonden op tweakers .. Tunatic
Het herkend via je microfoon welk nummer je luisterT. Als je nou op de radio een nummer hoort en je vraagt je of hoe t heet, zet tunatic aan en je weet het. Als je lief bent installeer je ook tunalyzer... die je eigen muziek analyseert en toevoegt aan de database.

Edit: Ik heb een macbookpro en die whined ook, en hij wordt zo heet als saharazand met dit weer... maar ik blijf niet teruggaan naar machouse. Ik wacht eerst wel tot apple de problemen erkend en oplost.
Ik heb nog wel een mooi verhaal over hoe dat ging dat ik m omruilde maar dat vertel ik later nog wel is.

[ Bericht 17% gewijzigd door True_Force op 08-07-2006 15:58:50 ]
pi_39634035
Wat een nep mac gebruiker ben je als je :$ typt.
pi_39634052
nu doe jij het ook tonks!
pi_39634095
Kut !
  zaterdag 8 juli 2006 @ 16:00:05 #149
86146 True_Force
Zo heet als een kroketje
pi_39634259
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 15:52 schreef tonks het volgende:
Kut !
Help jij even alle vrouwen van msn af dan?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 17:16:07 #150
34813 Jerommeke.nl
pi_39636281
quote:

lekker warm hè? ;-)
vandaag even in de winkel nog eens gevoeld. hebben ze een macbook op zo'n laptop standaard staan. fragiel ding trouwens, wiebelt voortdurend. maar als je aan de onderkant, links (als je ervoor staat) voelt, shit man, volgens mij krijg je echt brandwonden als je dat op je schoot legt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')