1 2 3 4 5 6 7 8 9 | width="320" height="240" codebase="http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab"> <param name="src" VALUE="http://www.mindspring.com/~plucky/blog/images/07-05/TrivialSight.mov"/> <param name="autoplay" VALUE="true"/> <param name="controller" VALUE="false"/> </object> |
Hoiquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dan, tonks, dan.
Leopardquote:
Jij hebt geen iBook, heb ik zojuist besloten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren software update gedraaid op mijn iBook (10.4.7) daarna issie nooit meer up gekomen.
Nou ja, ik heb er wel een, maar die doet nu niets meerquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Jij hebt geen iBook, heb ik zojuist besloten.![]()
Ik heb een iBook, Powerbook, mini, en iMac geupgrade zonder enig probleem...quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren software update gedraaid op mijn iBook (10.4.7) daarna issie nooit meer up gekomen.
Dat had ik met E.T.'s iBook bij de upgrade naar 10.4.6 volgens mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Werkt prima op mijn iBook hier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Heb er verder ook nog niet echt naar gekeken hoor, na 45 min een blauw scherm met een ronddraaiend wieltje vond ik het wel tijd om naar bed te gaan...quote:
ALT + E + klinker = é, á,ó, etc..quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wel balen dat mn muziek collectie 31gb is en dat ik na het overpompen nog maar een gb of 6 å 8 vrij hebt. Iemand toruwens enig idee hoe je bijv een ' op een e krijg of een " ?
Ik dacht dat jij altijd zo liep te renderekenkeren op Apple?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb er verder ook nog niet echt naar gekeken hoor, na 45 min een blauw scherm met een ronddraaiend wieltje vond ik het wel tijd om naar bed te gaan...
Vanavond meer nieuws.
Ja dus?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo liep te renderekenkeren op Apple?
Ja dat ken ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb er verder ook nog niet echt naar gekeken hoor, na 45 min een blauw scherm met een ronddraaiend wieltje vond ik het wel tijd om naar bed te gaan...
Vanavond meer nieuws.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dus?.
Altijd leuk om te stangen.
Heb zelf een iBook staan, een iPod en een G4 toren.
Zal wel ff kijken, had ook wel het idee dat een herstart zou helpen, maar was al onderweg naar bedquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat ken ik.
Uitzetten en opnieuw installeren
Koop een iPod van 60gbquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wel balen dat mn muziek collectie 31gb is en dat ik na het overpompen nog maar een gb of 6 å 8 vrij hebt. Iemand toruwens enig idee hoe je bijv een ' op een e krijg of een " ?
Haha als mijn iMac raar doet ga ik echt niet naar bed voor het opgelost is. De eerste keer dat ik boot camp wilde installeren had ik per ongeluk een niet bootable windows cd erin gedaan en toen startte hij niet meer opquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel ff kijken, had ook wel het idee dat een herstart zou helpen, maar was al onderweg naar bed.
Ach, die iBook is slechts een bij-machine. Tis ook geen beest verderquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha als mijn iMac raar doet ga ik echt niet naar bed voor het opgelost is. De eerste keer dat ik boot camp wilde installeren had ik per ongeluk een niet bootable windows cd erin gedaan en toen startte hij niet meer op. Moest ik een bootable xp downloaden enzo.
Kom ik weer met mijn Mediamarkt hoor, maar ik zag op TV dat de Mediamarkt de actie heeft dat je korting krijgt als je je ouwe walkman/discman/mp3speler inlevert daar. Maar dat is alleen vanavond, morgen en zaterdag, geloof ik. Maar ik denk dat je los daarvan dit beter even in het iPodtopic kan vragen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef Dark_Killah het volgende:
hey jongens ik ga vanavond een nano halen, hebben jullie nog wat tips voor me waar ik op moet letten, of anders een tip dat ik beter een andere ipod kan kopen
liefs
dk
Nou als je genoeg hebt aan 1/2/4 GB ruimte dan moet je een nano kopen, als ik jou was zou ik wel iets van een hoesje erbij nemen, want ze krassen nog al snel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef Dark_Killah het volgende:
hey jongens ik ga vanavond een nano halen, hebben jullie nog wat tips voor me waar ik op moet letten, of anders een tip dat ik beter een andere ipod kan kopen
liefs
dk
Ja dat, van dat hoesje. Absoluut.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou als je genoeg hebt aan 1/2/4 GB ruimte dan moet je een nano kopen, als ik jou was zou ik wel iets van een hoesje erbij nemen, want ze krassen nog al snel.
iPod
http://dixons.nl/De_onlin(...)p/audio/default.aspxquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou als je genoeg hebt aan 1/2/4 GB ruimte dan moet je een nano kopen, als ik jou was zou ik wel iets van een hoesje erbij nemen, want ze krassen nog al snel.
iPod
Ja zoiets wat tonk zegt, ik moet namelijk 2 dagen daarna weg op vakantie dus dat ik niet met mijn ipod durf te gaan fietsen omdat er anders krassen opkomen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Niks mis met de iPod nano. En hoezo tips waar je op moet letten? Ze zitten gewoon in een doosje hoor
Ja over het algemeen gaan computers heel lang mee qua nieuwe systemen. Heel lang heb je nog OS X bijvoorbeeld op de prehistorische Powerbook G3 kunnen installeren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Leopard zal toch wel draaien op mijnPowerbookO+
oke, zal ik morgen doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:14 schreef Furious het volgende:
Oeps.
Je mag me mailen naar derek at wentbananas punkt com, maar dat raad ik je af omdat de mailserver zo traag is dat ik mail pas na 12 uur binnen krijg.
Mail/MSN me anders maar op derek2602 at hotmail punkt com.
Ik zie het wel verschijnen. Trusten enseau.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:30 schreef super-muffin het volgende:
[..]
oke, zal ik morgen doen.
Ik ga nu slapie doen.
Gaat trouwens best goed op m'n PowerBook.
Nee, mijn playlist is 7000 nummers groot en wordt vlot geladen. (12" PowerBookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Is het trouwens normaal dat itunes elke keer blijft hangen zodra ik een playlist met zo'n 4000 tracks open? Winamp
Op een N64 is het nog leuker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:07 schreef Furious het volgende:
Jezus, ik speel nu allemaal N64 spelletjes op m'n Mac met behulp van sixtyforce. Wat een emoties brengt dit terweeg bij mij zeg.
Goldeneye.
Zelda: Ocrina of Time (beste Zelda OOIT).
Mario Kart 64.
Mario Party.(Wat heb ik daar een blaren van op m'n handen aan overgehouden, bij die roei mini-games.
)
Mario 64.
Ik moet even huilen. Laat me maar.![]()
Die heb ik jaaaaaren geleden al verkocht aan familie voor een prikkie.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Op een N64 is het nog leuker.
En probeer ook de Banjo games
Ga je maar schamen in een hoekjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Die heb ik jaaaaaren geleden al verkocht aan familie voor een prikkie.![]()
![]()
Koop een Wii en download de spellen voor een prikkie gewoon weer opnieuw en officieel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Die heb ik jaaaaaren geleden al verkocht aan familie voor een prikkie.![]()
![]()
quote:
Dequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Koop een Wii en download de spellen voor een prikkie gewoon weer opnieuw en officieel.
Lijkt me vet om bij Zelda als een halfgare jost met die joystick zwaard bewegingen te maken.quote:
Ja precies!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Lijkt me vet om bij Zelda als een halfgare jost met die joystick zwaard bewegingen te maken.
Nee. Apple _verkoopt_ nooit speciale upgrade-cd's. Als je echt een nieuwe Mac koopt binnen de periode van aankondiging en daadwerkelijke release, kun je wel een upgrade-cd krijgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:52 schreef MeneerTim het volgende:
Komt er gewoon een update cdtje voor Leopard?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:47 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, mijn playlist is 7000 nummers groot en wordt vlot geladen. (12" PowerBook [afbeelding])
Ik heb alles op een eigen manier ingedeeld op een netwerk share staan en het werkt uitstekend op mijn iBookje. En op mijn pc.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]. Kut iTunes. Wedden dat dat probleem wordt opgelost als ik alles naar mn iTunes Library kopieer ipv gewoon mijn eigen organisatie te gebruiken (die perfect werkt overigens).
Zo werkt het dus ook ongeveer bij mij. Ik heb gewoon alle mappen toegevoegd met appeltje + O en dat gaat gewoon goed alleen die playlist wil maar niet. Zou het aan het feit liggen dat het een .m3u is? Nee he?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb alles op een eigen manier ingedeeld op een netwerk share staan en het werkt uitstekend op mijn iBookje. En op mijn pc.
Wat zou Leopard dan ongeveer gaan kosten?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:53 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Nee. Apple _verkoopt_ nooit speciale upgrade-cd's. Als je echt een nieuwe Mac koopt binnen de periode van aankondiging en daadwerkelijke release, kun je wel een upgrade-cd krijgen.
Voor zover mijn Apple-kennis reikt is Mac OSX altijd 129 euro geweest.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef tonks het volgende:
maximaal 100 euro denk ik.
Volgens mij moet je je tieten een keer posten schat, want je wordt nogal genegeerdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:11 schreef E.T. het volgende:
zo'n zwart plastic tasje met zo'n wit apple'tje erop is best cool eigenlijk![]()
Hoe werkt 't registeren van software eigenlijk? Heb net iLife'06 gekocht, family pack maar zit niet iets in van codes of keys oid. 't Zal toch niet zo zijn, dat ik 't maar 5 keer kan installeren ofzo toch?
Nee, dat is niet zo. Die family pack is meer om je geweten te sussen, dan dat Apple daadwerkelijk bijhoudt hoe vaak de software geïnstalleerd wordt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:11 schreef E.T. het volgende:
zo'n zwart plastic tasje met zo'n wit apple'tje erop is best cool eigenlijk![]()
Hoe werkt 't registeren van software eigenlijk? Heb net iLife'06 gekocht, family pack maar zit niet iets in van codes of keys oid. 't Zal toch niet zo zijn, dat ik 't maar 5 keer kan installeren ofzo toch?
Het dreigen alleen werkt blijkbaar ook al.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je tieten een keer posten schat, want je wordt nogal genegeerd.
Toen ik samen met een vriend van me iWork '06 Family Pack ging houden, werd er wel online gecontroleerd hoe vaak de key al gebruikt was.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:49 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Die family pack is meer om je geweten te sussen, dan dat Apple daadwerkelijk bijhoudt hoe vaak de software geïnstalleerd wordt.
iWork is wat anders dan iLifequote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Toen ik samen met een vriend van me iWork '06 Family Pack ging houden, werd er wel online gecontroleerd hoe vaak de key al gebruikt was.
Family Pack = Family Pack. Beide van Apple, beide software. Alleen de inhoud van het software pakket is anders, maar verder zie ik de enorme verschillen niet zoquote:
Hier heb ik niet eens een registratie-code volgens mijquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Family Pack = Family Pack. Beide van Apple, beide software. Alleen de inhoud van het software pakket is anders, maar verder zie ik de enorme verschillen niet zo
Ik vind 'em er dan niet mooi uit zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:01 schreef tonks het volgende:
http://web.mac.com/mouseh/streamvideo14.swf dit stond net op de sony site!
Mac pro?
Dit lijkt op de doos van m'n powerbookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:04 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik vind 'em er dan niet mooi uit zien.
Hmmm nee, deze is slanker. MacBook dan misschien? Die doos is slanker geloof ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit lijkt op de doos van m'n powerbook
Hij stond toch niet op de Sony sitequote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:01 schreef tonks het volgende:
Mac pro?
Ow, dan had hij een ps3 plaatje eroverheen gezet. Zoiets was hetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:12 schreef tonks het volgende:
Het stond er in het donker en toen had iemand hem beter bekeken enzo
quote:Wii will have downloadable access to 20 years of fan-favorite titles originally released for Nintendo 64, the Super Nintendo Entertainment System (SNES) and even the Nintendo Entertainment System (NES).
CPU PowerPC CPU (code-named "Broadway")
Ja maar ik ga niet op vakantie! HEHEHE.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:27 schreef tonks het volgende:
Nintendo is een beetje voor gays
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
Ik ga ook een wii kopen
Is aan gedacht.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Ik koop een zwarte Macbook ga geen geqxon ding kopen
Jep.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow een soort nieuwe Gamecube dusJa ik ben echt een noob op het gebied van games enzo...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Ik koop een zwarte Macbook ga geen geqxon ding kopen
tonksquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:27 schreef tonks het volgende:
Nintendo is een beetje voor gays
En dus downloadbles van oudere platformen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
tonks
Wel tof dat je ook een Wii gaat kopen![]()
En het is niet alleen maar een nieuwe Gamecube. Het is meer dan dat. Nieuwe toffe controller en nog veeeel meer
. Je kan er wel ook GC discs in doen, naast Wii games natuurlijk.
Neen, ik ben een Paultjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:54 schreef Furious het volgende:
[..]
En dus downloadbles van oudere platformen.
Apple Slowchat - deel 64 Zie mijn quote
Overigens Tomasso. Ben jij 'Thomas' op MSN? Ik heb namelijk iemand in m'n lijst die Thomas heet die ik verder niet ken, maar hij schijnt wel een Apple te hebben.
Vreemd. Volgens mij is het dan de user die hier ooit een vraag stelde over iets met een WEP-beveiliging in Suriname. editor2 had dat probleem destijds nog opgelost ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Vreemd. Volgens mij is het dan de user die hier ooit een vraag stelde over iets met een WEP-beveiliging in Suriname. editor2 had dat probleem destijds nog opgelost ofzo.
Meer mensen kan ik me althans niet herrineren.
ik willemquote:
ik? is ie er al dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaan?
Ik word zo moe van dit soort gejankquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik? is ie er al dan?
ik bedoel er wel een die:
- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
- niet mijn cv overbodig maakt
Luister, ik heb dat gezoem van die machine zelf gevoeld. Ik heb zelf bij alle Macbooks die ik tot nu toe zie een enorme warme hoek bij de adapter gevoeld. Ik heb bij m'n eigen en bij heel veel Macbooks over teveel kernel panics gehoord waar (in mijn geval) nadat hij bij Apple weg is niets is veranderd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dit soort gejank
Mijne dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik? is ie er al dan?
- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
"We're Sorryquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:01 schreef tonks het volgende:
Mac pro?
* meldtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik? is ie er al dan?
- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
Wat provoceer je.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:21 schreef Jerommeke.nl het volgende:
voel eens links boven op het toetsenbord
lekker warm hè? ;-)
Dat is mijn 12 inch PowerBook ook, zal ik nog even wat zeggen, mijn PB is warmer dan m'n broertjes MacBook.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:21 schreef Jerommeke.nl het volgende:
lekker warm hè? ;-)
(Het heetste gedeelte van mijn 12 inch PowerBook is de GPU, met 52 graden. Misschien dat je de hitte beter voelt dan bij de MacBook omdat aluminium beter warmte geleid?) Ik heb alleen geen vergelijksingmiddel maar ik dacht dat een 80 graden CPU normaal voor de MacBook was.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:31 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat is mijn 12 inch PowerBook ook, zal ik nog even wat zeggen, mijn PB is warmer dan m'n broertjes MacBook.
![]()
vandaag even in de winkel nog eens gevoeld. hebben ze een macbook op zo'n laptop standaard staan. fragiel ding trouwens, wiebelt voortdurend. maar als je aan de onderkant, links (als je ervoor staat) voelt, shit man, volgens mij krijg je echt brandwonden als je dat op je schoot legtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:21 schreef Jerommeke.nl het volgende:
lekker warm hè? ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |