Dank. Vanavond maar eens herstarten - kijken of het werkt. En daarna nog naar rechts met die handel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:27 schreef XL het volgende:
Cleardock heb je daar voor nodig
Geen tekenpakket, mist inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Boh, Ik heb vandaag bij een vriend van me de MacBook Pro mogen proberen voor een aantal uurtjes, dat ding had maar 512 MB geheugen, maar alles liep als een speer zelfs als je 20 keer Safari open had staan oid
Mooi ding, en die Widgets zijn tof. Moet zeggen dat ik als jarenlange windows-gebruiker alles vrijwel 1,2,3 kon vinden en bedienen.
MBP, is me wel wat te duur, dus wordt het een normale Macbook, maar specs zijn ongeveer hetzelfde, dus zou niet zoveel uit moeten maken.
Rest me alleen nog de vraag, zit er nog een standaard tekenpakket op (Pre-installed)?
http://www.mailamac.nlquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Door een financiele meevaller (dankje, opa) kan ik eind deze maand een iMac gaan halen. Wat voor geheugen gaat hier in? Aangezien ik meer dan 512 Mb wil. Hoe duur is het geheugen en waar kan ik het beste dit halen?
Dat wordt mijn derde Apple dus.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:39 schreef nietzman het volgende:
Jullie mogen dat geld ook gewoon naar mij overmaken hoor, is ook nog eens veel beter voor je karma.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
Dankje voor de tip. Voor de prijs van een 17" iMac en wat geheugen kan ik bij Apple alleen de 17" iMac halen
.
Hoe zijn de ervaringen?
Het geheugen is daar wel stukken goedkoper dan bij Apple zelf.quote:Alle prijzen zijn in euro's en excl. 19% BTW
ff checken op pricewatch.tweakers.net en dan wel een amerk nemen. Zo heb ik ook het geheugen voor m'n PowerBook gevonden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Door een financiele meevaller (dankje, opa) kan ik eind deze maand een iMac gaan halen. Wat voor geheugen gaat hier in? Aangezien ik meer dan 512 Mb wil. Hoe duur is het geheugen en waar kan ik het beste dit halen?
Dat wordt mijn derde Apple dus.
dat is idd ook een optiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:41 schreef True_Force het volgende:
even microsoft bellen en wat nummertjes doorgeven (volgens mij staat er ook wat op de cd, niet weggooien dus) dan krijg je gratis nieuwe media.
Die heeft dan ook een extreem cool designquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:53 schreef super-muffin het volgende:
Echt stom hoeveel er voor een iMac G4 nog word gevraagt
Macs zijn waardevast, op 2e hands mac.nl was me dat al opgevallen. Zelfs voor oeroude macs wordt soms nog 50 a 100 euro gevraagd.. en gegevenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:53 schreef super-muffin het volgende:
Echt stom hoeveel er voor een iMac G4 nog word gevraagt
Mwa.. ik had hier een SE met Superdisk en een SE/30 (met 8mb ramquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Macs zijn waardevast, op 2e hands mac.nl was me dat al opgevallen. Zelfs voor oeroude macs wordt soms nog 50 a 100 euro gevraagd.. en gegeven
klopt, maar 400 euro vind ik dan nog best veel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die heeft dan ook een extreem cool design
Sorry Nietziequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:46 schreef nietzman het volgende:
Ik een iMac, jij een tShirt. Goeie deal?
Er gaat dus gewoon standaard geheugen in? Zoals in elke PC?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ff checken op pricewatch.tweakers.net en dan wel een amerk nemen. Zo heb ik ook het geheugen voor m'n PowerBook gevonden.
Kingston is meestal wel oke.
Waar kan ik er 1 op komen halen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef nietzman het volgende:
Over shirtjes gesproken, vanmiddag ga ik ze drukken..
Ik heb blijkbaar iets gemist toen ik op vakantie was, maar je gaat dus dat plaatje dat hierboven staat op een t-shirt laten drukken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef nietzman het volgende:
Coolquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef nietzman het volgende:
Ik ben vanmiddag toch in de stad Groningen. Waar laat je het drukken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:54 schreef nietzman het volgende:
Eerst maar eens zien hoe het er uitziet als het daadwerkelijk op een shirt staat. Misschien is er anders nog wel iets te verzinnen met een van die online shirtdrukdingen.
Ja, serieus. Aangezien ik nu bij de moeder van mijn vriendin zit. En die woont op het platteland van Groningen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef nietzman het volgende:
Serieus?.
Tegenover pizzeria napoli zit een kleine copyshop, weet zo alleen z'n naam niet meer uit m'n hoofd. (Bij de grote MacDonalds bij het Stripmuseum.)
De Pathé. Na gisteren. En het stationquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:45 schreef nietzman het volgende:
Okay, wat weet je in Groningen al te vinden?.
Hoe laat ben je er want ik ben niet de hele dag in de stad geloof ik. Mijn vriendin heeft meer dingen te doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:48 schreef nietzman het volgende:
'kay. Ti's vrij simpel in ieder geval, maar ik zoek eventjes een kaartje van groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |