Tonks vindt het vervelend dat ik ooit wat foto's van een 16 jarige dame heb verwijderd uit US [V] S&G. Da's al.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
neuh okee, maar ik vind het desalniettemin een opmerking die kant noch wal raakt.
Last van de warmte, en een zwaar tekort aan inspiratie.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:38 schreef Re het volgende:
orginele SC titel![]()
, de week is al bijna voorbij hoor
Jemig, daar heb ik ook al last van....quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:06 schreef An24 het volgende:
Als ik vrij ben is het heel erg...verstand staat op nul, kan niet eens een goede TVP bedenken![]()
Vrouwen worden alleen wijven genoemd door mannen met een minder hoge intelligentie die bier voor tv zuipen, op zijn Al bundy's en hun VROUW een tik op de ass geven als ze voorbij komen.....mijn beeld van jou is gezetquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Vrouwen worden alleen wijven genoemd door mannen met een minder hoge intelligentie die bier voor tv zuipen, op zijn Al bundy's en hun VROUW een tik op de ass geven als ze voorbij komen.....mijn beeld van jou is gezet![]()
![]()
![]()
Je reageerde, nu heeft hij aandacht. Missie geslaagdquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Vrouwen worden alleen wijven genoemd door mannen met een minder hoge intelligentie die bier voor tv zuipen, op zijn Al bundy's en hun VROUW een tik op de ass geven als ze voorbij komen.....mijn beeld van jou is gezet![]()
![]()
![]()
Shit happens, verandert het beeld niet doorquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je reageerde, nu heeft hij aandacht. Missie geslaagd
Nee, die zeggen 'waive'quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Vrouwen worden alleen wijven genoemd door mannen met een minder hoge intelligentie
checkquote:die bier voor tv zuipen,
checkquote:op zijn Al bundy's
checkquote:en hun VROUW een tik op de ass geven als ze voorbij komen
Je mensenkennis is fenomenaalquote:.....mijn beeld van jou is gezet![]()
![]()
![]()
De missie was slechts een even luie tvp te plaatsen als beide dames wijven want we moeten blijven voldoen aan het stereotypequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je reageerde, nu heeft hij aandacht. Missie geslaagd
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:33 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee, die zeggen 'waive'
[..]
check
[..]
check
[..]
check
[..]
Je mensenkennis is fenomenaal![]()
Ze zijn het alletwee natuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:40 schreef HMaster-II het volgende:
Nou de dames en heren hebben in ieder geval het doel van deze SC vastgesteld...![]()
Gaan we nu beslissen of de dames/vrouwen hier dan toch mokkels zijn of blijven het gewoon chicks???![]()
chicksquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:40 schreef HMaster-II het volgende:
Nou de dames en heren hebben in ieder geval het doel van deze SC vastgesteld...![]()
Gaan we nu beslissen of de dames/vrouwen hier dan toch mokkels zijn of blijven het gewoon chicks???![]()
Thou shallt be my Mokkelquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
chicks
dat vind ik zo'n negerwoord...
[insert neger] Eyyy lekkere Chickeyyy, kom jij lekker spelen met mijn dickiieee [/insert neger]
ordinaire postopkrikpostquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef HMaster-II het volgende:
Dubbel... Klote MySQL-server op Linux basis![]()
Jij en je zaad spuiten richting een beeldscherm? Ik wil het niet weten....quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ah...tsja hij heeft zijn zaad niet tegen zijn beeldschermpje kunnen spuiten en is dus in een frustie bui gaan roepen dat jij een pedo bent...
duidelijk, zou ik ook doen
Goed om te horenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:59 schreef Xilantof het volgende:
@fotoloog:
gisteren was leuk, diplomauitreiking enzo. Verjaardag wordt later pas gevierd
En ja hoor, hij is eindelijk binnen!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!
Mag ik even geheel offtopic melden dat ik een MPIO FY700 MP3speler gewonnen heb?
Woeiii
Feliquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En ja hoor, hij is eindelijk binnen!
Jeeezus!!! 20 februari? da's 4.5 maand geledenquote:
Ja minstens. Ik heb ze plat gemaild de afgelopen maanden...quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jeeezus!!! 20 februari? da's 4.5 maand geleden
Moest ie van pluto komen ofzo?
voor wat?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:48 schreef fraubitch het volgende:
Jaaaaah
Ik mag mijn lens toch nog ruilen
WOOOOHOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
Ze wilden af van de Marjo SPAM in hun mailboxquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:12 schreef -Marjo- het volgende:
Ja minstens. Ik heb ze plat gemaild de afgelopen maanden...
Ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Heimwee?
Ja kom op. Een prijs beloven en niks krijgenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze wilden af van de Marjo SPAM in hun mailbox![]()
campeergoeroesquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja.![]()
Normaal gesproken heb ik daar nooit last van, maar ik zat al niet lekker in mijn vel, en als je dan tussen die-hard campeergoeroes zit... Ik voelde me helemaal slecht daar.
Waar had je die bij gewonnen dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En ja hoor, hij is eindelijk binnen!
Zijn er meer mensen die zin hebben in een verkleedpartijtje? Staat niet bij wat het betaalt, maar vaak tussen de 35 en 70 euro per dag. En het is gewoon super om een keer te doen! Je moet er wel hollands uit zien, en niet al te bruin.quote:500 FIGURANTEN DRAMASERIE JULIANA...
Op 17 juli beginnen de opnames van de nieuwe dramaserie JULIANA.
De serie belicht prinses Juliana in de periode van haar 18de tot 28ste levensjaar op een zeer authentieke manier.
De kijker krijgt de mogelijkheid om zich in te leven in een jongen prinses - zeer beschermd opgevoed,
die staat voor een grootse opdracht. Groter dan zijzelf of toch niet?
Vier afleveringen die je kippenvel bezorgen. Een uniek gedramatiseerd historisch document.
Voor deze serie zoeken we 500 figuranten!!!!
Op woensdag 12 juli en donderdag 13 juli organiseren we twee speciale inschrijfdagen in Amsterdam.
We zoeken o.a.: vrouwen van alle leeftijden met half lang of lang haar als hofdames; gasten op een deftig feest; studentes in Leiden; onderdanen;
Mannen in alle leeftijden; die het niet erg vinden dat hun haar bijgeknipt mag worden: als minister; student in Leiden; onderdanen.
Je kunt je nu al opgeven voor deze inschrijfdagen.
Het is de bedoeling dat je tijdens deze dagen de kleding uit 1930 -1940 gaat passen en geboekt wordt voor een of meer opnamedagen.
Reacties naar info@cftvcasting.nl
De opnames zijn o.a. in Leiden; Den Haag en Amsterdam
Geef even aan welke dag je langs kunt komen.
Als je niet ingeschreven staat mail dan ook even een foto en je maten.
We mailen je vrijdag 7 juli een uitnodiging voor de inschrijfdagen met alle details.
Ken je deze site al?:quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die zin hebben in een verkleedpartijtje? Staat niet bij wat het betaalt, maar vaak tussen de 35 en 70 euro per dag. En het is gewoon super om een keer te doen! Je moet er wel hollands uit zien, en niet al te bruin.
Daar gaat mijn deelnamequote:Op donderdag 6 juli 2006 19:50 schreef Toeps het volgende:
Je moet er wel hollands uit zien, en niet al te bruin.
Misschien zoeken ze een dorpsgek? Ik kan niet die dag namelijk, dus je hebt een kansquote:
Ik had alleen vandaag géén weekendquote:
Wat een watjequote:Op donderdag 6 juli 2006 21:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik had alleen vandaag géén weekend
Maar na zo'n drukke dag als vandaag ben ik wel weer toe aan weekend
Nee vandaag geen kaas!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat een watjeBeetje in een kaaswinkel een paar stukkies kaas afsnijden...kom maar eens in de kas!
Kheb al bijna 3 weeken weekend als we dan toch al zo gaan beginnenquote:
Lekker met dit weerquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:13 schreef Xilantof het volgende:
Zaterdag is het weer kaastijd! Owhnee ook niet! zaterdag mag ik lekker buiten noten gaan bakken
Het is niet de bedoeling dat je ze zelf opeet hoorquote:
De baas is er toch nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je ze zelf opeet hooren neem een zooi mee voor bij de bbq
![]()
Oeh lekker...verse notenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee vandaag geen kaas!
Vandaag toffere dingen
Zaterdag is het weer kaastijd! Owhnee ook niet! zaterdag mag ik lekker buiten noten gaan bakken
Dan waardeer je het niet meerquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:14 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kheb al bijna 3 weeken weekend als we dan toch al zo gaan beginnen
Als je ze niet mee kan smokkelen, zou je natuurlijk kunnen overwegen gewoon wat te kopenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De baas is er toch niet
Dus misschien kan ik wat mee smokkelen
Maar vrees dat i kdoor de andere te veel op de vingers wordt gekeken
quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:48 schreef fraubitch het volgende:
Jaaaaah
Ik mag mijn lens toch nog ruilen
WOOOOHOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
Is er nog wat ruimte in het budget?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je ze niet mee kan smokkelen, zou je natuurlijk kunnen overwegen gewoon wat te kopen
Ruimte is er welquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Is er nog wat ruimte in het budget?![]()
Maar ik zal kijken wat ik kan doen
quote:
je bent toch niet aan het recruiten hequote:Op donderdag 6 juli 2006 19:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die zin hebben in een verkleedpartijtje? Staat niet bij wat het betaalt, maar vaak tussen de 35 en 70 euro per dag. En het is gewoon super om een keer te doen! Je moet er wel hollands uit zien, en niet al te bruin.
Dan moet je eens uit dat computerhok komenquote:
Nee, dan moeten jullie me missen, dat wil ik jullie niet aandoenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet je eens uit dat computerhok komen
iddquote:
ja idd... de wolkendek boven me werd langzaam van wit naar geel naar roodquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
iddDie zag ik ook
Jammer dat ik niet op het strand stond
Volgende keer beter
Show usquote:
Die is ff vet lekker zegquote:
Je verraadt het zelf hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
ssst...dat hoeft niet iedereen te weten, fles!
Jij vestigt de aandacht eropquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je verraadt het zelf hoor [afbeelding]
Briljante smileyquote:
Ja ik ben niet zo snel hoor...mijn rolator staat op slowquote:
Een rollator met een versnellingsbakquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo snel hoor...mijn rolator staat op slow![]()
niks...beetje joyrijden zekerquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een rollator met een versnellingsbak
Waar koop je zo'n ding? Ik wil ook
Dudequote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude [afbeelding] ik pak ook een dieselloc hoor. Makkelijk. Dus dat bejaardenscheurijzer pak ik ook wel. Makkelijk.
quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:48 schreef LWaS het volgende:
mooi!
quote:
quote:
txquote:
*checkquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heei, tof.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:01 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ken je deze site al?:
http://www.nftvm.nl
Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 06:18 schreef freud het volgende:
Een goede morgen deze morgen! Bijna weekend!
Sterkte! Ik ben alweer aan de slag in Utrecht...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 06:52 schreef skiczukie het volgende:
Goeiemorgen.Over een kwartier is het voor mij tijd om naar de fabriek te fietsen.
wil je vast of mobiel?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:18 schreef Puckzzz het volgende:
Whehehe wij zorgen wel voor onze eigen smog
Ik heb dat meisje ook net teruggemaild Toeps, die me via audities.tk had benaderd. Ik ben benieuwd. Ik heb wel gezegd dat het pas over twee maanden ofzo kan omdat dan pas de studio of zal zijn.
Plafond is er gisteren ingegaan, belske gaat dit weekend de verlichting en wat extra stopcontacten maken, plafonnetje afwerken, dan moet de vloer nog gedaan worden en dan kan ik gaan inrichten. Ik ga vandaag ff op inet rondsnuffelen naar goede en redelijk geprijsde achtergrond systemen.
Tips of linkjes zijn welkom
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
niet te dichtbij gaan staan, gisteren shoarma gehad![]()
quote:
BBQ-en voor beginners?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:41 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhBijna weekend
Bijna BBQ-en
Eerst cursus
quote:
Onze specialiteitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nee....een nieuw incidentmanagement-systeem
Jij mag de EHBO-doos gaan beheren zondagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:47 schreef PdeHoog het volgende:Nee....een nieuw incidentmanagement-systeem
Tip: 112 onder speeddial EN spraakherkenning, kreet: "AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH".quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Jij mag de EHBO-doos gaan beheren zondag
Maar je bent wel gelijk wakker... Ik heb het ook eens per week. Beetje het nadeel van veel kilometers maken denk ik. Heb je een beetje imponerende toeter?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik ben blij dat ik levend op mijn werk aangekomen ben
Mongolide Duitse vrachtwagenchauffeur!
ja die heeft ie ook mogen meemaken. Hij stopte meteen nadat hij linksaf was geslagen bij een benzinestation, toen ben ik luid toeterend langs 'm geredenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:26 schreef freud het volgende:
[..]
Maar je bent wel gelijk wakker... Ik heb het ook eens per week. Beetje het nadeel van veel kilometers maken denk ik. Heb je een beetje imponerende toeter?
Jij wil dus ook graag een soort uitklapbare middelvinger op je dakquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
ja die heeft ie ook mogen meemaken. Hij stopte meteen nadat hij linksaf was geslagen bij een benzinestation, toen ben ik luid toeterend langs 'm gereden
Ik mag van mijn vriend niet te agressief reageren want (en hij heeft nog gelijk ook) er rijden genoeg gekken rond die hun auto voor je gooien en je vrolijk in elkaar meppen als je het lef hebt iets te zeggen van hun rijgedragquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:39 schreef freud het volgende:
[..]
Jij wil dus ook graag een soort uitklapbare middelvinger op je dak. Ik heb serieus zitten denken aan een lichtkrant op mijn hoedenplank met wat standaard begroetingen...
Vol met banwaardighedenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:39 schreef freud het volgende:
[..]
Jij wil dus ook graag een soort uitklapbare middelvinger op je dak. Ik heb serieus zitten denken aan een lichtkrant op mijn hoedenplank met wat standaard begroetingen...
"Goedemorgen"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:44 schreef Puckzzz het volgende:
maar het liefst heb ik ook zo'n lichtkrant in de auto ja...en ik kan wel wat woorden verzinnen die erin zouden komen
Ja, je moet idd oppassen met te aggressief reageren in de auto. Spreek uit ervaring, ik heb ook al een keer een grote enge vent voor m'n auto gehad omdat ik 'm mijn poezelige middelvinger liet zien op de snelweg en 'm vervolgens bij de benzinepomp tegenkwam. Hij deed niks verder, maar 'k was wel even wat minder op m'n gemak toen....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik mag van mijn vriend niet te agressief reageren want (en hij heeft nog gelijk ook) er rijden genoeg gekken rond die hun auto voor je gooien en je vrolijk in elkaar meppen als je het lef hebt iets te zeggen van hun rijgedrag
maar het liefst heb ik ook zo'n lichtkrant in de auto ja...en ik kan wel wat woorden verzinnen die erin zouden komen
mogguh Yoni! bevalt je camera?
probeer dit eens... http://www.au-my.com/english/Driv-e-mocion.htmquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik mag van mijn vriend niet te agressief reageren want (en hij heeft nog gelijk ook) er rijden genoeg gekken rond die hun auto voor je gooien en je vrolijk in elkaar meppen als je het lef hebt iets te zeggen van hun rijgedrag
mogguh Yoni! bevalt je camera?
ja zoiets ja...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
"Goedemorgen"
"Dank u wel"
"Wilt u alstublieft opzij gaan?"
"Pardon"
"Na u"
"Wat heeft u een mooie auto"
toch?
Precies!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:52 schreef Vliegvrager het volgende:
"Goedemorgen"
"Dank u wel"
"Wilt u alstublieft opzij gaan?"
"Pardon"
"Na u"
"Wat heeft u een mooie auto"
toch?
Deze?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:59 schreef Puckzzz het volgende:
of had ik dat handgebaar moeten maken wat ze laatst hebben bedacht. Die van 'stom stom, sorrie mijn fout'
Nee, m'n billenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:57 schreef freud het volgende:
Je neusvleugels?
Toe aan weekend?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
strakke billen gaarne hier plaatsen
Show hier jouw ass, kontje of booty
elke dag is geschikt voor strakke billenquote:
Jij probeert Windows Update te draaien met een illegale versie?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:21 schreef prupke het volgende:
heb ik een update gedaan voor mijn computertje...krijg ik nu de melding als ik dat ding opstart dat ik helemaal geen legale versie heb van windows
ik ben de dupe geworden van softwarevervalsing... duh
Ik zal vanavond even in de spiegel kijken of die spierpijn nog wat opgeleverd heeftquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
strakke billen gaarne hier plaatsen
Show hier jouw ass, kontje of booty
Die melding wordt je ook door de strot geduwd als je de legale versie van XP doormiddel van nLite leeghaald en automatiseerd als installatie cd-rom. Er zijn wel methodes voor, maar dat valt binnen de Warez en zo. Terwijl je probeerd je legale versie weer legaal te krijgen moet je hackz en crackz downloaden om dat te kunnen..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:21 schreef prupke het volgende:
heb ik een update gedaan voor mijn computertje...krijg ik nu de melding als ik dat ding opstart dat ik helemaal geen legale versie heb van windows
ik ben de dupe geworden van softwarevervalsing... duh
XP is verkloot met die Legalitijds-check. ALs je al TweakUI er op hebt staan, dan vind Microsoft al dat je een illegale XP hebt..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij probeert Windows Update te draaien met een illegale versie?Slim plan
Ik heb altijd gewoon kunnen updaten zonder problemen.. maar goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die melding wordt je ook door de strot geduwd als je de legale versie van XP doormiddel van nLite leeghaald en automatiseerd als installatie cd-rom. Er zijn wel methodes voor, maar dat valt binnen de Warez en zo. Terwijl je probeerd je legale versie weer legaal te krijgen moet je hackz en crackz downloaden om dat te kunnen..![]()
![]()
Ik ook, maar dan tussen de schouderbladen. Vanaaf maar eens los laten kneden door de sportmasseusequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:32 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Ik heb echt op een vervelende plaats spierpijn
Als dat je productID aantast wel ja, maar waarom zou TweakUI dat doen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
XP is verkloot met die Legalitijds-check. ALs je al TweakUI er op hebt staan, dan vind Microsoft al dat je een illegale XP hebt..
Dat lijkt me best knapquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:29 schreef prupke het volgende:
@flash ik heb een legale illegale versie van windows
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Onze specialiteit![]()
![]()
Zeg P als je nu ook cursus krijgt in snel een proces verbaal lezen, laat het me ff weten wil je![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij mag de EHBO-doos gaan beheren zondag
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:16 schreef freud het volgende:
[..]
Tip: 112 onder speeddial EN spraakherkenning, kreet: "AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH".
Is er meer dan internetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
Buitenwereld? die wereld naast internet?
Dat deel waar ik en mijn denkbeeldige vriendjes leven...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
Buitenwereld? die wereld naast internet?
Brrr die is eng![]()
ja maar ik heb gehoord dat die eng is...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is er meer dan internetOh men....waarom hoor ik dat nu pas
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat deel waar ik en mijn denkbeeldige vriendjes leven...![]()
ik heb altijd zo'n bepaald beeld van 'boeven' en dat er dan een mooie vrouw beroepshalve gesprekken met hen moet houden. Teveel films gezien denk ikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:48 schreef An24 het volgende:
(maar dan wel in spiegelbeeld ...stomme hepatitisprik
![]()
)
Boefje was spraakzaam. Das goed, want dan kan ik snel een rapportje uit de pc raggen....
Haha. nou ja, als je hebt over silence of the lambs...het zaad vliegt niet langs mijn oren of zoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb altijd zo'n bepaald beeld van 'boeven' en dat er dan een mooie vrouw beroepshalve gesprekken met hen moet houden. Teveel films gezien denk ik
Puckzzz laat alles uit je handen vallen op je werk en ga naar huis je hebt het weekend nodigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb altijd zo'n bepaald beeld van 'boeven' en dat er dan een mooie vrouw beroepshalve gesprekken met hen moet houden. Teveel films gezien denk ik
Een dirty mind helpt ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je zou er bijna crimineel voor worden, hahaha.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
A dirty mind is a joy forever!quote:
En dat ook jahquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:56 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Puckzzz laat alles uit je handen vallen op je werk en ga naar huis je hebt het weekend nodig
Die opmerking zei ook meer over mij dan over jouquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
nou ik bedoelde het niet eens dirty...meer dat intimiderende gedrag.
ywquote:
De oplossing van je probleem: http://support.microsoft.com/?kbid=921914quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb altijd gewoon kunnen updaten zonder problemen.. maar goed.
alles komt goed![]()
@flash ik heb een legale illegale versie van windows
wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske is nog even bij K-E langsgeweest
bankrekening gelijk weer leeg
quote:
Hasta la Canonista victoria siempre!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef fraubitch het volgende:
Godverdegodverdegodver.....
Blijkt dat niet mijn lens kapot is maar mijn godganse camera![]()
Daar gaat mijn leven.... mijn passie...![]()
K*T K*T K*T K*T K*T K*T![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hasta la Canonista victoria siempre!!
Jij hebt toch een Nikon?quote:
ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef kwiebuske het volgende:
idd klote
wat is er kapot ?
en fraubitch, gwoon een nikon nemen hoor
Organiseer jij een "Help hier Fraubitch aan geld voor een nieuwe camera" bonnefooi?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt toch een Nikon?
Na ja goed, flauw
Kut van je cam, mooi moment om een nieuwe aan te schaffen
Neequote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Organiseer jij een "Help hier Fraubitch aan geld voor een nieuwe camera" bonnefooi?![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeKoop lekker zelf een nieuwe, je bent oud en wijs gfenoeg om je eigen boontjes te doppen
Ongeveer hetzelfde als wat ik doormaakte toen mijn 1 week oude groothoeklens aan splinters ging op een Romeinse keienweg schat ik zo? Jammerdepammer. Nieuwe kopen, hejje gelijk vers nieuw up-to-date spulquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Het leed.... de pijn...
Weet je wel wat ik nu doormaak??
![]()
Ja dat was ik ook al aan het denken, Aan de zijkant heb je zo'n resetknop die je alleen met een dun voorwerp kunt indrukken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:02 schreef kwiebuske het volgende:
als je in het menu kunt komen kun je m resetten
weet niet of het wat helpt, maar niet geschoten .. .. ..
Nou bij "jammerdepammer" ben ik nog niet.. op dit moment ben ik eigenlijk half aan het janken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als wat ik doormaakte toen mijn 1 week oude groothoeklens aan splinters ging op een Romeinse keienweg schat ik zo? Jammerdepammer. Nieuwe kopen, hejje gelijk vers nieuw up-to-date spul
nope..quote:
Woooot! Ik wil een keertje met jou naar de diertjestuin! Foto's maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:38 schreef Shark.Bait het volgende:
jeetje FB... da's wel lullig.. maar ik had van Re begrepen dat die D100 al een beetje vreemde dingen deed....
[afbeelding]
ff crossspammen
Welke zoo is dit?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:38 schreef Shark.Bait het volgende:
jeetje FB... da's wel lullig.. maar ik had van Re begrepen dat die D100 al een beetje vreemde dingen deed....
[afbeelding]
ff crossspammen
Deal!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:36 schreef Toeps het volgende:
Woooot! Ik wil een keertje met jou naar de diertjestuin! Foto's maken.
lijkt mij van niet..mits je em goed inpakt en nergens tegenaanstoot....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef Toeps het volgende:
Pop quiz: Is het schadelijjk als je een DSLR meeneemt in de achtbaan? (In je tas, dus)
http://www.amersfoort-zoo.nl/quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:37 schreef freud het volgende:
Welke zoo is dit?
Mja, je kan 3-4 G trekken in een achtbaan, weet niet of dat zo'n goed idee is...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef Toeps het volgende:
Pop quiz: Is het schadelijjk als je een DSLR meeneemt in de achtbaan? (In je tas, dus)
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef Toeps het volgende:
Je MOET in Disneyland je tas meenemen in de achtbaan, schat. En ik kan het weten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]je mag niet eens een tas ZONDER dslr meenemen in de achtbaan
Disneyland lieverdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je MOET in Disneyland je tas meenemen in de achtbaan, schat. En ik kan het weten.
ik had niets meeer gehoord dus ik heb hem nog niet op hardcopy, ik heb hem wel bewerkt voor groot formaat printquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:23 schreef Toeps het volgende:
Xil, kan ik van het weekend die foto komen ophalen? En Re, voor jou dezelfde vraag. Ik heb maandag een casting bij het modellenbureau.
Sgoed.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:11 schreef Re het volgende:
[..]
ik had niets meeer gehoord dus ik heb hem nog niet op hardcopy, ik heb hem wel bewerkt voor groot formaat print.... morgen geen tijd, huis vol etc... kan hem wel doorsturen voor te laten printen??
Ja, de Python is tegenwoordig niet veel meer dan een stoeltje op wielen natuurlijk, daar vliegt je tas er zo uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:12 schreef MissBliss het volgende:
In deEfteling
moet je overal je tas meenemen behalve in de Python
Ik ben pas geweest
Dat is dan ook de enige echte rollercoaster die de Efteling rijk isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:12 schreef MissBliss het volgende: behalve in de Python
Ja okequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige echte rollercoaster die de Efteling rijk is
Bob is geen achtbaan te noemen nee... meer een bobsleequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar de Bob en de Pegasus zijn maar schraal [afbeelding]
Vogel Rok.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef Toeps het volgende:
Vogel Rok is zo kort, zo wegbezuinigd binnen...
Rampending juistquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
De Halve Maen is ook wel vet trouwensdaar kan ik wel honderd keer achter mekaar in
Huiliequote:
quote:
Behalve de Halve maen is de Efteling gaaaaaf jaquote:de Efteling is GAAFen de allergaafste plek is de Smulpaap
Ik ben er in mei 2003 nog geweestquote:
Wat stond daar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:52 schreef MissBliss het volgende:
Oeps.
Een p;ost voor een ander topicquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:15 schreef Xilantof het volgende:Shark.Bait
is
oké
Shark.Bait
hij weet wel wat ik bedoel
Dat was zeker een post voor in het keldertje.... en je wil ons niet mee laten genieten...quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:17 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat was zeker een post voor in het keldertje.... en je wil ons niet mee laten genieten...
Jammer hoor
Tis nu natuurlijk te simpel om te zeggen dat je die foto's ook hier moet postenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:20 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Tis nu natuurlijk te simpel om te zeggen dat je die foto's ook hier moet posten
Om het dan toch nog enig sinds on topic te houden:quote:
Zeg Shark...waar zijn zijn / haar orenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
ff crossspammen
Boven op zijn/haar kop... (je ziet ze ook zitten, bruin-achtig).quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Shark...waar zijn zijn / haar oren
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Boven op zijn/haar kop... (je ziet ze ook zitten, bruin-achtig).
Animal sex is okeequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:35 schreef CocaColaLight het volgende:
Om het dan toch nog enig sinds on topic te houden:
[afbeelding]
Wauw Tof ... ik ook tot 08.00 uur vanmorgenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:17 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb heerlijk uitgeslapen....
Het is zaterdag manquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb niet uitgeslapenIk stond om 07:30 al naast mijn bed
Wie moet er morgen vleesquote:
Die had ik al in het hoesje van m'n TomTom geparkeerd.. Ik was het niet vergeten..quote:
Brrrr, aardbeienjam...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie moet er morgen vlees
[afbeelding]
quote:
eigenlijk wel peeee, is minder dan 1puntjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Aardbeienjam is lekker en goed voor de lijn en zo
Ja duhquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:37 schreef An24 het volgende:
[..]
eigenlijk wel peeee, is minder dan 1puntje![]()
Nee manquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Aardbeienjam is lekker en goed voor de lijn en zo
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:39 schreef -Marjo- het volgende:
Wel eerst dik roomboter eronder natuurlijk...
Die foto is bijna onderbelicht door al die bakken vlees voor het koelkastlichtje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie moet er morgen vlees
[afbeelding]
En je horizon is scheef...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die foto is bijna onderbelicht door al die bakken vlees voor het koelkastlichtje.
Hij gaat idd redelijk richting het onderbelichtequote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die foto is bijna onderbelicht door al die bakken vlees voor het koelkastlichtje.
Het is hier geen DPZ hoorquote:
joh, appies jam blahquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie moet er morgen vlees
[afbeelding]
En da's wel goed voor de lijn?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:40 schreef PdeHoog het volgende:Echt niet
Roomboter doe je dik op krentenbollen
En dan een plakje kaas
Of op kerststol
Of op Kaiserbroodjes met aso veel pure hagelslagquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Echt niet
Roomboter doe je dik op krentenbollen
En dan een plakje kaas
Of op kerststol
Of je gaat studeren....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of op Kaiserbroodjes met aso veel pure hagelslag
Nee. Maar dat zeg ik toch ook nietquote:
draadje?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:23 schreef freud het volgende:
[..]
welk type?
Check dit draadje even, misschien helpt het?
Door wie?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:04 schreef ultra_ivo het volgende:
20k? Da's niks. Er wordt meer uitgegaan van een levensduur van 50k
Mja okee, eigenlijkmoet je daar doorheen prikken. Maar volgens jou is 40-50k dus realistisch?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Gezien de marketingstrategie van Canon kan ik me dat voorstellen
canonquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door wie?
Ik reken voor mijn 300D op niet meer dan 25-30k, uiterlijk
Or rather:quote:
zie het verschil niet hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Or rather:
Beter een Canon die steigert, dan een Nikon die weigert
oh ja jij ben van de paardenclubquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zie het verschil niet hooris beide kut. steigeren IS weigeren
is dit hetzelfde?quote:Mijn camera maakt de laatste weken slechtere foto's. Ze worden streperig en pixeliger. Ik heb hem nu zo'n 10 maand en heb bijna 10.000 foto's gemaakt. kan het zijn dat de SD kaart versleten is? Of iets anders? Hetis m'n eerste digitale dus ik heb er totaal geen verstand van.
quote:
Waar heb je die quote vandaan? Wat voor cam heeft die figuur? En zit zijn sensor misschien los?quote:
Qua sluiter wel ja. Er kan natuurlijk altijd wat anders mis gaan. Zoals een keer een Canon 20D die ik moest repareren omdat er daar een draadje dicht langs de accu loopt. Dat draadje was doorgesleten. Plakbandje deed wonderenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja okee, eigenlijkmoet je daar doorheen prikken. Maar volgens jou is 40-50k dus realistisch?
ze heeft een Een Luxmedia 4008 van Praktica, die quote is aan mij gericht.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar heb je die quote vandaan? Wat voor cam heeft die figuur? En zit zijn sensor misschien los?
Hmmquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ze heeft een Een Luxmedia 4008 van Praktica, die quote is aan mij gericht.
Zeg je dat ook ff tegen BloodyLotte?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Or rather:
Beter een Canon die steigert, dan een Nikon die weigert
Sure fine cool whateverquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zeg je dat ook ff tegen BloodyLotte?
Ik hoorde op een Inca bijeenkomst voor de introductie van de D200 dat er in Duitsland een hele oude F5 binnenkwam met 1 miljoen sluiteracties. En het ding deed het nog steeds, hij moest alleen een beetje nagekeken worden op andere zaken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:26 schreef ultra_ivo het volgende:
algemene schatting van een aantal goeroe's op diverse fotofora.
Uitgaande ervan dat een sluiter vroeger iets van 50k meeging (was toen een heel mensenleven). Technisch zijn de sluiters niet veranderd, dus zou die na 50k de geest kunnen geven.
Ik merk iig dat mijn pentax na 11k nog geen enkele krimp geeft. Verwacht ook iets van 40-50k van de mijne.
Haar 300D haat ze, het ding is kut traag en heeft de lag van een schildpad.quote:
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. bij een goed product zijn die uitzonderingen in het voordeel van de klant, bij een slecht productin het nadeel van de klant.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik hoorde op een Inca bijeenkomst voor de introductie van de D200 dat er in Duitsland een hele oude F5 binnenkwam met 1 miljoen sluiteracties. En het ding deed het nog steeds, hij moest alleen een beetje nagekeken worden op andere zaken.
Of het ligt aan de onzorgvuldige verzorging van de vorige eigenaarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik hoorde op een Inca bijeenkomst voor de introductie van de D200 dat er in Duitsland een hele oude F5 binnenkwam met 1 miljoen sluiteracties. En het ding deed het nog steeds, hij moest alleen een beetje nagekeken worden op andere zaken.
Ik had begrepen dat de D100 100duizend sluiteracties moet kunnen hebben. Dat die van FB er minder heeft is een slechte uitzondering denk ik...
[..]
Haar 300D haat ze, het ding is kut traag en heeft de lag van een schildpad.
hij steigert.
aha.. doggie stylequote:
Tjonge...je komt aardig tekort geloof ik...je ziet overal sexquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |