quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
He bah...die foto's ken ik allemaal alGa eens wat nieuws fotograferen
Maar verder wel toffe foto's![]()
Standaardfoto's is wat ik wel probeer te vermijden, maar uiteindelijk heb ik er daar best veel van. Ik denk dat het er een beetje bijhoort en het is waarschijnlijk mijn tekortkoming dat ik op zulke momenten voor zeker, en dus voor standaard ga.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:36 schreef LWaS het volgende:
mooie trouwlocatie zeg!
Wat me in eerste instantie vooral opvalt: BIj de aankleedfoto's vind ik de foto met de hand in de broek nogal raar..maar dat kan ook mijn rare geest zijn
6 is erg grappig en leuk bedacht! en 10 is een standaard foto's, maar toch erg leuk!
Daarentegen vind ik 4 niet zo geslaagd.
Op mijn sitequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
06 is erg gaaf
En waar is die ene met dat Intercity-treinstel op de achtergrond? Huh?
bruiloft en standaardfoto's is denk bijna niet te vermijden. Daarentegen iser niets mis met standaardfoto'squote:Op donderdag 6 juli 2006 22:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Standaardfoto's is wat ik wel probeer te vermijden, maar uiteindelijk heb ik er daar best veel van. Ik denk dat het er een beetje bijhoort en het is waarschijnlijk mijn tekortkoming dat ik op zulke momenten voor zeker, en dus voor standaard ga.
Dank je voor je commentaar
Al Bundyquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:36 schreef LWaS het volgende:
BIj de aankleedfoto's vind ik de foto met de hand in de broek nogal raar..
fotocollage's zijn een beetje met het idee dat je de verplichte dingen zoals burgelijke stand toch op de foto hebt zonder het hele album meteen vol te hebben met die saaie foto's.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
gaaf..
die fotocollage, nummer 5 is leuk
Die tegenlicht foto's...had je geen last van flares? heb je ze op moeten lichten in PS? Wiens idee waren die poses?
Die kleine is best goed eigenlijk he?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
gaaf..
die fotocollage, nummer 5 is leuk
Die tegenlicht foto's...had je geen last van flares? heb je ze op moeten lichten in PS? Wiens idee waren die poses?
En net iets teveel naar rechtsquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:51 schreef freud het volgende:
Mooie foto's!! Alleen zit het boeket bij 2 te hoog voor mijn smaak...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kleine is best goed eigenlijk he?
Irritant he? Had ik ook bij de feedback van mij. Zit je zo in een foto, dat je die dingen over het hoofd ziet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:56 schreef pea4fun het volgende:
En net iets teveel naar rechtshelaas heb ik dat op het moment zelf niet gezien
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]denk je aan me als je gaat trouwen dan?
Zijn leerpuntjes voor een volgende keer...ik was teveel aan het letten op verschillende manieren van scherp stellen enzo. Ik heb em ook scherp op het paar, maar die is minder mooi.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:57 schreef freud het volgende:
[..]
Irritant he? Had ik ook bij de feedback van mij. Zit je zo in een foto, dat je die dingen over het hoofd ziet.
Ik denk niet dat ik dat ga halen....quote:
Jij fotografeert nog op je 80e.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat ga halen....
Yep, dat is het museum bij het station daarquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:07 schreef ableton het volgende:
Mooie serie, is dat in Voorburg? Bij Station Voorburg? Daar is mijn ouderlijk huis
Je kunt in elke jaartelling 80 worden hoor!quote:
en dat ik hier dan weer op ga reageren en zo zeker he?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je kunt in elke jaartelling 80 worden hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |