Ken je deze site al?:quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die zin hebben in een verkleedpartijtje? Staat niet bij wat het betaalt, maar vaak tussen de 35 en 70 euro per dag. En het is gewoon super om een keer te doen! Je moet er wel hollands uit zien, en niet al te bruin.
Daar gaat mijn deelnamequote:Op donderdag 6 juli 2006 19:50 schreef Toeps het volgende:
Je moet er wel hollands uit zien, en niet al te bruin.
Misschien zoeken ze een dorpsgek? Ik kan niet die dag namelijk, dus je hebt een kansquote:
Ik had alleen vandaag géén weekendquote:
Wat een watjequote:Op donderdag 6 juli 2006 21:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik had alleen vandaag géén weekend
Maar na zo'n drukke dag als vandaag ben ik wel weer toe aan weekend
Nee vandaag geen kaas!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat een watjeBeetje in een kaaswinkel een paar stukkies kaas afsnijden...kom maar eens in de kas!
Kheb al bijna 3 weeken weekend als we dan toch al zo gaan beginnenquote:
Lekker met dit weerquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:13 schreef Xilantof het volgende:
Zaterdag is het weer kaastijd! Owhnee ook niet! zaterdag mag ik lekker buiten noten gaan bakken
Het is niet de bedoeling dat je ze zelf opeet hoorquote:
De baas is er toch nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je ze zelf opeet hooren neem een zooi mee voor bij de bbq
![]()
Oeh lekker...verse notenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee vandaag geen kaas!
Vandaag toffere dingen
Zaterdag is het weer kaastijd! Owhnee ook niet! zaterdag mag ik lekker buiten noten gaan bakken
Dan waardeer je het niet meerquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:14 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kheb al bijna 3 weeken weekend als we dan toch al zo gaan beginnen
Als je ze niet mee kan smokkelen, zou je natuurlijk kunnen overwegen gewoon wat te kopenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De baas is er toch niet
Dus misschien kan ik wat mee smokkelen
Maar vrees dat i kdoor de andere te veel op de vingers wordt gekeken
quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:48 schreef fraubitch het volgende:
Jaaaaah
Ik mag mijn lens toch nog ruilen
WOOOOHOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
Is er nog wat ruimte in het budget?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je ze niet mee kan smokkelen, zou je natuurlijk kunnen overwegen gewoon wat te kopen
Ruimte is er welquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Is er nog wat ruimte in het budget?![]()
Maar ik zal kijken wat ik kan doen
quote:
je bent toch niet aan het recruiten hequote:Op donderdag 6 juli 2006 19:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die zin hebben in een verkleedpartijtje? Staat niet bij wat het betaalt, maar vaak tussen de 35 en 70 euro per dag. En het is gewoon super om een keer te doen! Je moet er wel hollands uit zien, en niet al te bruin.
Dan moet je eens uit dat computerhok komenquote:
Nee, dan moeten jullie me missen, dat wil ik jullie niet aandoenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet je eens uit dat computerhok komen
iddquote:
ja idd... de wolkendek boven me werd langzaam van wit naar geel naar roodquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
iddDie zag ik ook
Jammer dat ik niet op het strand stond
Volgende keer beter
Show usquote:
Die is ff vet lekker zegquote:
Je verraadt het zelf hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
ssst...dat hoeft niet iedereen te weten, fles!
Jij vestigt de aandacht eropquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je verraadt het zelf hoor [afbeelding]
Briljante smileyquote:
Ja ik ben niet zo snel hoor...mijn rolator staat op slowquote:
Een rollator met een versnellingsbakquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo snel hoor...mijn rolator staat op slow![]()
niks...beetje joyrijden zekerquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een rollator met een versnellingsbak
Waar koop je zo'n ding? Ik wil ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |