Tonks vindt het vervelend dat ik ooit wat foto's van een 16 jarige dame heb verwijderd uit US [V] S&G. Da's al.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
neuh okee, maar ik vind het desalniettemin een opmerking die kant noch wal raakt.
Last van de warmte, en een zwaar tekort aan inspiratie.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:38 schreef Re het volgende:
orginele SC titel![]()
, de week is al bijna voorbij hoor
Jemig, daar heb ik ook al last van....quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:06 schreef An24 het volgende:
Als ik vrij ben is het heel erg...verstand staat op nul, kan niet eens een goede TVP bedenken![]()
Vrouwen worden alleen wijven genoemd door mannen met een minder hoge intelligentie die bier voor tv zuipen, op zijn Al bundy's en hun VROUW een tik op de ass geven als ze voorbij komen.....mijn beeld van jou is gezetquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Vrouwen worden alleen wijven genoemd door mannen met een minder hoge intelligentie die bier voor tv zuipen, op zijn Al bundy's en hun VROUW een tik op de ass geven als ze voorbij komen.....mijn beeld van jou is gezet![]()
![]()
![]()
Je reageerde, nu heeft hij aandacht. Missie geslaagdquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Vrouwen worden alleen wijven genoemd door mannen met een minder hoge intelligentie die bier voor tv zuipen, op zijn Al bundy's en hun VROUW een tik op de ass geven als ze voorbij komen.....mijn beeld van jou is gezet![]()
![]()
![]()
Shit happens, verandert het beeld niet doorquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je reageerde, nu heeft hij aandacht. Missie geslaagd
Nee, die zeggen 'waive'quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Vrouwen worden alleen wijven genoemd door mannen met een minder hoge intelligentie
checkquote:die bier voor tv zuipen,
checkquote:op zijn Al bundy's
checkquote:en hun VROUW een tik op de ass geven als ze voorbij komen
Je mensenkennis is fenomenaalquote:.....mijn beeld van jou is gezet![]()
![]()
![]()
De missie was slechts een even luie tvp te plaatsen als beide dames wijven want we moeten blijven voldoen aan het stereotypequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je reageerde, nu heeft hij aandacht. Missie geslaagd
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:33 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee, die zeggen 'waive'
[..]
check
[..]
check
[..]
check
[..]
Je mensenkennis is fenomenaal![]()
Ze zijn het alletwee natuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:40 schreef HMaster-II het volgende:
Nou de dames en heren hebben in ieder geval het doel van deze SC vastgesteld...![]()
Gaan we nu beslissen of de dames/vrouwen hier dan toch mokkels zijn of blijven het gewoon chicks???![]()
chicksquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:40 schreef HMaster-II het volgende:
Nou de dames en heren hebben in ieder geval het doel van deze SC vastgesteld...![]()
Gaan we nu beslissen of de dames/vrouwen hier dan toch mokkels zijn of blijven het gewoon chicks???![]()
Thou shallt be my Mokkelquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
chicks
dat vind ik zo'n negerwoord...
[insert neger] Eyyy lekkere Chickeyyy, kom jij lekker spelen met mijn dickiieee [/insert neger]
ordinaire postopkrikpostquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef HMaster-II het volgende:
Dubbel... Klote MySQL-server op Linux basis![]()
Jij en je zaad spuiten richting een beeldscherm? Ik wil het niet weten....quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ah...tsja hij heeft zijn zaad niet tegen zijn beeldschermpje kunnen spuiten en is dus in een frustie bui gaan roepen dat jij een pedo bent...
duidelijk, zou ik ook doen
Goed om te horenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:59 schreef Xilantof het volgende:
@fotoloog:
gisteren was leuk, diplomauitreiking enzo. Verjaardag wordt later pas gevierd
En ja hoor, hij is eindelijk binnen!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!
Mag ik even geheel offtopic melden dat ik een MPIO FY700 MP3speler gewonnen heb?
Woeiii
Feliquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En ja hoor, hij is eindelijk binnen!
Jeeezus!!! 20 februari? da's 4.5 maand geledenquote:
Ja minstens. Ik heb ze plat gemaild de afgelopen maanden...quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jeeezus!!! 20 februari? da's 4.5 maand geleden
Moest ie van pluto komen ofzo?
voor wat?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:48 schreef fraubitch het volgende:
Jaaaaah
Ik mag mijn lens toch nog ruilen
WOOOOHOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
Ze wilden af van de Marjo SPAM in hun mailboxquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:12 schreef -Marjo- het volgende:
Ja minstens. Ik heb ze plat gemaild de afgelopen maanden...
Ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Heimwee?
Ja kom op. Een prijs beloven en niks krijgenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze wilden af van de Marjo SPAM in hun mailbox![]()
campeergoeroesquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja.![]()
Normaal gesproken heb ik daar nooit last van, maar ik zat al niet lekker in mijn vel, en als je dan tussen die-hard campeergoeroes zit... Ik voelde me helemaal slecht daar.
Waar had je die bij gewonnen dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En ja hoor, hij is eindelijk binnen!
Zijn er meer mensen die zin hebben in een verkleedpartijtje? Staat niet bij wat het betaalt, maar vaak tussen de 35 en 70 euro per dag. En het is gewoon super om een keer te doen! Je moet er wel hollands uit zien, en niet al te bruin.quote:500 FIGURANTEN DRAMASERIE JULIANA...
Op 17 juli beginnen de opnames van de nieuwe dramaserie JULIANA.
De serie belicht prinses Juliana in de periode van haar 18de tot 28ste levensjaar op een zeer authentieke manier.
De kijker krijgt de mogelijkheid om zich in te leven in een jongen prinses - zeer beschermd opgevoed,
die staat voor een grootse opdracht. Groter dan zijzelf of toch niet?
Vier afleveringen die je kippenvel bezorgen. Een uniek gedramatiseerd historisch document.
Voor deze serie zoeken we 500 figuranten!!!!
Op woensdag 12 juli en donderdag 13 juli organiseren we twee speciale inschrijfdagen in Amsterdam.
We zoeken o.a.: vrouwen van alle leeftijden met half lang of lang haar als hofdames; gasten op een deftig feest; studentes in Leiden; onderdanen;
Mannen in alle leeftijden; die het niet erg vinden dat hun haar bijgeknipt mag worden: als minister; student in Leiden; onderdanen.
Je kunt je nu al opgeven voor deze inschrijfdagen.
Het is de bedoeling dat je tijdens deze dagen de kleding uit 1930 -1940 gaat passen en geboekt wordt voor een of meer opnamedagen.
Reacties naar info@cftvcasting.nl
De opnames zijn o.a. in Leiden; Den Haag en Amsterdam
Geef even aan welke dag je langs kunt komen.
Als je niet ingeschreven staat mail dan ook even een foto en je maten.
We mailen je vrijdag 7 juli een uitnodiging voor de inschrijfdagen met alle details.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |