Het was ook nogal donker.quote:
Ja, klopt, deze grote zware camera is lastiger recht te houden dan dat kleintje wat ik eerst had.quote:Nummer 7 vind ik ook heel geslaagd, wel moet je opletten dat je je horizon recht houdt, zit er nogal eens naast
Ik had helaas mijn heggenschaar niet bij me, maar die struik irriteert me mateloos op elke foto.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:35 schreef TomR het volgende:
ik had 8 nog net iets aan de onderkant gecropt zodat die boom/struik er net vanaf valt. Verder netjes
voor no8 is photoshop voldoendequote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik had helaas mijn heggenschaar niet bij me, maar die struik irriteert me mateloos op elke foto.
Die visser is stiekem Denemarken, en verder ben ik in Ed geweest, en in nog een paar kleine plaatsjes. Ik was aan het kamperen met een groep, werd helaas ziek en moest naar huis vliegen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:41 schreef Nilith het volgende:
7 en 8 zijjn echt mooi
Haha waar in zweden ben je eigenlijk geweest?
Ik kon dichtbij komen, we gingen naar een Elandenfarm voor toeristen. Met eland-shits, tafellakens, pannelappen, sleutelhangers, boxershors en rugtassen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die eland, is die met een dikke teletoeter gemaakt of kon je zo dichtbij komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |