*checkquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die zin hebben in een verkleedpartijtje? Staat niet bij wat het betaalt, maar vaak tussen de 35 en 70 euro per dag. En het is gewoon super om een keer te doen! Je moet er wel hollands uit zien, en niet al te bruin.
Heei, tof.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:01 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ken je deze site al?:
http://www.nftvm.nl
Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 06:18 schreef freud het volgende:
Een goede morgen deze morgen! Bijna weekend!
Sterkte! Ik ben alweer aan de slag in Utrecht...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 06:52 schreef skiczukie het volgende:
Goeiemorgen.Over een kwartier is het voor mij tijd om naar de fabriek te fietsen.
wil je vast of mobiel?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:18 schreef Puckzzz het volgende:
Whehehe wij zorgen wel voor onze eigen smog
Ik heb dat meisje ook net teruggemaild Toeps, die me via audities.tk had benaderd. Ik ben benieuwd. Ik heb wel gezegd dat het pas over twee maanden ofzo kan omdat dan pas de studio of zal zijn.
Plafond is er gisteren ingegaan, belske gaat dit weekend de verlichting en wat extra stopcontacten maken, plafonnetje afwerken, dan moet de vloer nog gedaan worden en dan kan ik gaan inrichten. Ik ga vandaag ff op inet rondsnuffelen naar goede en redelijk geprijsde achtergrond systemen.
Tips of linkjes zijn welkom
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
niet te dichtbij gaan staan, gisteren shoarma gehad![]()
quote:
BBQ-en voor beginners?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:41 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhBijna weekend
Bijna BBQ-en
Eerst cursus
quote:
Onze specialiteitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nee....een nieuw incidentmanagement-systeem
Jij mag de EHBO-doos gaan beheren zondagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:47 schreef PdeHoog het volgende:Nee....een nieuw incidentmanagement-systeem
Tip: 112 onder speeddial EN spraakherkenning, kreet: "AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH".quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Jij mag de EHBO-doos gaan beheren zondag
Maar je bent wel gelijk wakker... Ik heb het ook eens per week. Beetje het nadeel van veel kilometers maken denk ik. Heb je een beetje imponerende toeter?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik ben blij dat ik levend op mijn werk aangekomen ben
Mongolide Duitse vrachtwagenchauffeur!
ja die heeft ie ook mogen meemaken. Hij stopte meteen nadat hij linksaf was geslagen bij een benzinestation, toen ben ik luid toeterend langs 'm geredenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:26 schreef freud het volgende:
[..]
Maar je bent wel gelijk wakker... Ik heb het ook eens per week. Beetje het nadeel van veel kilometers maken denk ik. Heb je een beetje imponerende toeter?
Jij wil dus ook graag een soort uitklapbare middelvinger op je dakquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
ja die heeft ie ook mogen meemaken. Hij stopte meteen nadat hij linksaf was geslagen bij een benzinestation, toen ben ik luid toeterend langs 'm gereden
Ik mag van mijn vriend niet te agressief reageren want (en hij heeft nog gelijk ook) er rijden genoeg gekken rond die hun auto voor je gooien en je vrolijk in elkaar meppen als je het lef hebt iets te zeggen van hun rijgedragquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:39 schreef freud het volgende:
[..]
Jij wil dus ook graag een soort uitklapbare middelvinger op je dak. Ik heb serieus zitten denken aan een lichtkrant op mijn hoedenplank met wat standaard begroetingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |