Juist, daar was ik inderdaad al achter gekomen ja. Maar hoe dat ineens zo kwam in die 3 á 4 afleveringen die ik niet heb gezien?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:54 schreef J_TM het volgende:
Chardonnay heeft Jason dus van het dak geslagen en een half jaar later heeft ze haar strijd tegen anorexia opgegeven. Kyle stopt ondertussen z'n aggressie in het drinken en gokken en is allesbehalve amused dat hij niet wordt ingelicht over de transfer van Conrad.
Amber wordt bedreigd omdat Conrad als speler bij Turijn een doelpunt scoorde; zo is een 'aanvaring' met een lamp tijdens het draaien van een reclame haar bijn fataal geworden. Terug in Engeland ontpopt deze 'B-actrice' annex moeder van een hond (Marcello) zich een ware diva. Wat erin de tussenliggende zes maanden is gebeurd weet ik niet maar feit is dat Tanya een verstandshuwelijk heeft aangeknoopt met Frank en dat ze op werk-huwelijksreis naar Thailand zijn gegaan. Tan probeert Conrad te verleiden en als Amber ze in bed aantredt blijkt ze daar minder moeite mee te hebben dan je zou denken ("Als ik het niet dacht, ze is een ordinair burgertrutje").
Tijdens het WK heb ik het vaak gemist. Zou perfect aansluiten op Studio Sportzomer, maar nee hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:34 schreef DeVinger het volgende:
Je kijkt het toch altijd onder het eten?
Geweldig karakter wat ze neerzet!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:08 schreef DeVinger het volgende:
Mooie serie voor het slapen gaan, raak nog verslaafd ook![]()
Die nieuwe voorzitter, wat een heks![]()
Gisteren ging het over een (nep)ontvoering ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:28 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Zag ik gister geloof ik? Met die ontvoering? Of is dat een andere serie
Wat we nu zien is seizoen 3quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:17 schreef DeVinger het volgende:
Wat we nu op tv zien, welk seizoen is dat dan?
Ja, die vent van haar moet ook duidelijk David Beckham voorstellen met zijn Sarongs en mieterige gedrag.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:20 schreef J_TM het volgende:
(BTW, met die pet en zonnebril lijkt ze op Victoria Beckham).".
Heb ik ook gezien ja (ik viel er bij toeval in)quote:Op zondag 16 juli 2006 15:43 schreef J_TM het volgende:
Gisteren werd de aller-, allerlaatste aflevering van 'Noppen & Naadhakken' uitgezonden tijdens de BBC-marathon 'Sports Relief' ( zie ook Talkshow voor ex-MTVeejay ) . Een met superlange nagels uitgeruste Tanya, een uit de psychiatrische inrichting ontslagen Amber en Shannon (die haar belofte om wat meer op Angelina Jolie te lijken niet is nagekomen) eindigen alledrie in bed met talkshow-presentator Graham Norton, maar dan komt de ex van Amber met een lange tuit en die schiet het hele verhaaltje uit.
.... Of heeft 'N&N', net als 'Dallas' de beruchte haaiensprong gemaakt en is het laatste seizoen gewoon een boze droom ?
Ja dus. Vanaf 3 september!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:46 schreef SeaOfLove het volgende:
En dan nu de grote vraag of RTL dan eindelijk seizoen 4 gaat uitzenden in het najaar ofzo
Eindelijk!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:54 schreef Oki het volgende:
[..]
Ja dus. Vanaf 3 september!
http://www.rtl.nl/(/servi(...)elde_vragen_rtl5.xml
Nee er zijn er nooit meer uitgebracht omdat het niet meer werd uitgezonden in Nederland en de serie zo niet bekend genoeg was.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:18 schreef Sammy3000 het volgende:
Zijn er in Nederland inmiddels meer series op DVD uit?
Heb die eerste "box" gekocht maar daarna eigenlijk geen vervolg meer in de schappen gezien...
Ik kan me niet voorstellen dat die even leuk of leuker wordt dan deze; daar hebben we gewoon niet genoeg kwaliteit voor in Nederlandquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:19 schreef robster16 het volgende:
Er komt een nederlandse versie. Genaamd "Voetbalvrouwen" bij Talpa komend najaar!
Kan wel, heb ik nooit gezienquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
Despare Housewifes kon toch ook in een leuke Nederlandse vorm genaamd Gooische Vrouwen?
Kwaliteit wil ik het niet noemen, maar ranzige wansmaak moet je wel mooi vorm kunnen geven en daar slagen ze perfect in bij Footballers' Wives.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:32 schreef Bravebart het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die even leuk of leuker wordt dan deze; daar hebben we gewoon niet genoeg kwaliteit voor in Nederland![]()
Precies.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:54 schreef bloodymary het volgende:
Ja maar dat ranzige van Footballer's wives dat kan echt alleen op zijn Engels!
Ado misschienquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Precies.
In Engeland heeft elke Premiership club zijn schandalen en aansprekende personen.
Waar moet het in Nederland over gaan?
De vrouwen van een club als FC Groningen of AZ?![]()
Ik heb bij amazon engeland de eerste 3 syzoenen gekocht...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:18 schreef Sammy3000 het volgende:
Zijn er in Nederland inmiddels meer series op DVD uit?
Heb die eerste "box" gekocht maar daarna eigenlijk geen vervolg meer in de schappen gezien...
Daarom was ik zo blij dat er een Nederlandse uitgave kwam. Maar helaas is men gestopt na het 1e seizoen... Hopen dat er snel DVD's verschijnen mét NL ondertiteling..!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:14 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Een nadeel, ze zijn op de engelse DVD's niet ondertiteld. Ook geen engelse ondertiteling. Dus je moet een beetje accent technisch zijn. Anders is er geen touw aan vast te knopen
Uhm, helloooo, de serie wordt geproduceerd door NL Film. en is toevallig AANGEKOCHT door Talpa. Wat had je gezegd als RTL de serie had aangekocht?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:11 schreef APK het volgende:
[..]
Het zal dat verschrikkelijke Talpa ook niet zijn om zoiets te produceren.![]()
Dat het dan nog niet zo goed kon worden als de Engelse versiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef robster16 het volgende:
[..]
Uhm, helloooo, de serie wordt geproduceerd door NL Film. en is toevallig AANGEKOCHT door Talpa. Wat had je gezegd als RTL de serie had aangekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit: Centraal Talpa Topic #8: Een sterke najaarsprogrammering.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef robster16 het volgende:
Uhm, helloooo, de serie wordt geproduceerd door NL Film. en is toevallig AANGEKOCHT door Talpa. Wat had je gezegd als RTL de serie had aangekocht?
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dit: Centraal Talpa Topic #8: Een sterke najaarsprogrammering.
Relax Robster16! Koppensnellers was gewoon een nog slechtere versie van wat Kopspijkers al verworden was! Het grapje heeft nu lang genoeg geduurd!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:40 schreef robster16 het volgende:
ach, tis gewoon triest dat de heeele godsganselijke tijd dat soort domme opmerkingen terug komen. Iedereen maar zeiken, omdat t zo populair is. Eerst was Kopspijkers HET programma en dan wisselt t van zender, wordt t Talpa en kijkt er geen hond meer naar. Was iedereen dan een meeloper en vond iedereen t leuk omdat anderen zeiden dat t leuk was, of is t stijfkopperij dat mensen er nu niet meer naar kijken omdat t "talpa" geworden is? Dat soort dingen is gewoon te achterlijk voor woorden in mijn mening...
Ik heb nog lang geen RSI hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 21:34 schreef robster16 het volgende:
denk aan je vinger!
Yay! En hopelijk gaan ze dan ook eindelijk eens de spinoff uitzenden, Footballer's Wives Extra Time. Kan er gewoon achteraan, onder de titel Noppen en Naaldhakken Blessuretijd!quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:54 schreef Oki het volgende:
[..]
Ja dus. Vanaf 3 september!
http://www.rtl.nl/(/servi(...)elde_vragen_rtl5.xml
Neuh denk eerder blind...anders had hij de link boven zijn post wel dubbel zien staan en dus absoluut niet kunnen missenquote:
En bedankt voor de spoiler.quote:Op zondag 3 september 2006 11:18 schreef Marble het volgende:
Yay, vanavond weer nieuwe afleveringen! RTL5 begint met seizoen 4 om 22:30 uur. Het begint al gelijk goed met een babyswap. Dat wordt weer smullen
!
Ik weet het niet.quote:Op zondag 3 september 2006 23:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Baby van Amber toch?
Tanya had eigenlijk een baby van Frank, Amber van Conrad maar die zuster heeft de babys omgedraait in het ziekenhuis zodat Amber nu die van Frank heeft en Tanya die van Conradquote:Op zondag 3 september 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
Help! Ik snap er niks meer van!!! Tanja en die andere een kind? Van die Conrad? Wie geeft me even een terugblik van toen?
voortaan ff topic door lezen he!quote:Op zondag 10 september 2006 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst gekeken en ik vond het wel leuk
Hoeveel seizoenen zijn er? Bij welk seizoen zijn ze nu? Zijn er dvd's verkrijgbaar?
Of je download ze. Ik heb alle seizoenenquote:Op maandag 11 september 2006 00:04 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
voortaan ff topic door lezen he!
Ze zijn bij seizoen 4, (2e aflevering) In Nederland is geloof ik alleen seizoen 1 verkrijgbaar op DVD, in Engeland (www.amazon.co.uk) kan je al seizoen 1 t/m 4 krijgen tegen een zachtprijsje
en waar zijn die te downen danquote:Op maandag 11 september 2006 11:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Of je download ze. Ik heb alle seizoenen.
Ik download met Emule. Mijn vriendje heeft dat op mijn pc geinstalleerd. Geweldig programmaquote:
sorry.....quote:Op maandag 11 september 2006 00:04 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
voortaan ff topic door lezen he!
Ze zijn bij seizoen 4, (2e aflevering) In Nederland is geloof ik alleen seizoen 1 verkrijgbaar op DVD, in Engeland (www.amazon.co.uk) kan je al seizoen 1 t/m 4 krijgen tegen een zachtprijsje
Nee, dat vroeg ik me ook al af. Ik heb hem nooit eerder gezien, terwijl ik het toch van begin af aan gevolgd heb.quote:Op maandag 11 september 2006 01:13 schreef APK het volgende:
Waar komt die Bruno eigenlijk opeens vandaan
Die kan ik mij niet herinneren uit de voorgaande series.
Klopt, zelfs geen engelse ondertiteling... met die apparte engelse accenten voor een hoop mensen lastig te volgenquote:Op maandag 11 september 2006 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry.....
Maar geen nederlands ondertiteling zeker...... mijn engels is niet zo goed....
Die is aangekocht nadat pascoe 'gek' geworden is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:26 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg ik me ook al af. Ik heb hem nooit eerder gezien, terwijl ik het toch van begin af aan gevolgd heb.
Ja, superquote:
Ik hoorde gister al van iemand dat het erg spannend gaat worden, maar ik hou me in en ga niet op site kijkenquote:Op zondag 17 september 2006 23:56 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja, super
Kon het alleen niet laten om alle afleveringen van seizoen 4 te lezen op de site![]()
té nieuwsgierig
Ik ben nu de afleveringen aan het kijkenquote:Op zondag 17 september 2006 23:56 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja, super
Kon het alleen niet laten om alle afleveringen van seizoen 4 te lezen op de site![]()
té nieuwsgierig
Over jou had ik het op de vorige paginaquote:Op maandag 18 september 2006 14:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ben nu de afleveringen aan het kijken!
quote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef J_TM het volgende:
Shannon is ingelicht over de verkrachting en vintd het nodig om te stoken in een toch al wankel huwelijk. Ronald de Bo.. eh Bruno is echter onschuldig en dreigt iedereen voor de rechter te slepen die zulke beschuldigingen uit (Shannon: "Heb ik soms gezegd dat je een verkrachter bent ?").
Als Lucy nog meer kleren in het vuur ziet verdwijnen wil ze er vandoor maar blijkt toch gevoelig voor Bruno's smeekbedes; ze blijft maar er zitten wel een paar voorwaardes aan.
Noah stelt z'n vriendin (dochter van de kerkleider) voor (Tanya: "In ieder geval blijft ie nu bij Conrad uit de buurt") maar al is ie een herboren hetero, het vlees is uiteindelijk toch zwak.
Amber grijpt de doopplechtigheid aan om het geheim van de baby-wissel te onthullen; Conrad is allesbehalve amused met dit staaltje zwartmakerij en het kost dan ook bijzonder veel moeite om hem over te halen een babytest te doen.
Katie komt erachter wie de echte verkrachter is (always the quiet ones); ze overmeestert hem en dreigt in de cliffhanger z'n ballen eraf te schieten.
Ik zal pen en papier ernaast houden vanaaf om aantekeningen te maken voor jequote:Op zondag 24 september 2006 17:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]![]()
Dank!!
Vanavond kan ik het weer niet zien. Ben nog in amerika. Dus als iemand zo lief wil zijn een update te plaatsen
Darius, ik had het niet verwacht!!
En en en en en en en en en ???quote:Op zondag 24 september 2006 17:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zal pen en papier ernaast houden vanaaf om aantekeningen te maken voor je![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 00:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
En en en en en en en en en ???
kan best nog wel ff wachten hoor, ben niet zo'n erge fan, maar bedankt alvast voor het opschrijven & posten
AAAAA jammer!!quote:Op maandag 25 september 2006 02:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
...ik heb het niet gezien, msn en slaap enzo
. Dus ik moet ook wachten of iemand zo lief is om een samenvatting te geven
.
quote:Op maandag 25 september 2006 03:12 schreef Hilzillah het volgende:
AAAAA jammer!!
Iemand? Wij zitten vol spanning te wachten
Google is uw vriend.quote:Darius quickly discovers that Katie hasn’t tied him up to be kinky as she leaves him struggling against his bonds for the night. Katie then goes to speak with Conrad and Tanya, citing ‘family troubles’ she resigns and announces her intention to leave immediately. Meanwhile, Noah is as pleased as punch – he’s done it with a girl! And it seems to have gone well because she’s gagging for more!
It’s the opening night of Bruno’s private members’ club, the pretentiously named ‘Nabakov’s Cocoon’. He and Lucy have invited the team, their wives and all of the press. As Noah takes the opportunity to show off his newfound heterosexuality, Bruno is more concerned that the club gets maximum publicity. But as he is interviewed by celebrity presenter, Richard Arnold, it becomes clear that Tanya and her blinging pink diamond engagement ring are overshadowing his big night. Shannon meanwhile is still convinced that Bruno is the rapist, but Harley now has his doubts – where is Darius?
When Conrad hears the result of Troy’s DNA test the engagement is called off. Amber’s suspicions have been proved correct – Tanya did switch the babies over! Conrad is furious and brutally attacks Tanya. But then salvation arrives in the surprising form of Amber. She stops Conrad from strangling Tanya because she wants to see her punished. However, Tanya still has a few tricks up her sleeve and threatens to tell the press all about their orgies and how Amber practically breast-fed her dog – not exactly the behaviour of responsible parents! Reluctantly, Conrad and Amber agree to let Tanya go, but only if she gives them all of her money and signs over her shares in Earls Park. Tanya leave in a helicopter, bound for a flight to Rio…is this the end for the ultimate Footballers’ Wife?
Although Darius has telephoned Roger to tell him that he’s ill, Harley is really worried about him. Shannon is convinced that he will be sleeping off his illness on his boat, so the two of them head off to check on him. With the memory of Katie’s meat cutters fresh in his mind, Harley panics when they discover that Darius’s boat is missing. Meanwhile, Darius has struggled free from his bonds but Katie is too quick and takes aim with a harpoon. Katie shoots the harpoon just as Harley and Shannon arrive to the rescue, but luckily she misses. On reflection, Katie’s relieved not to have harmed Darius – now she can move on and start dealing with things, leaving Darius to deal with the guilt of what he has done.
Amber takes great pleasure in blurting out the news to a gob-smacked Hazel – Tanya has gone to take some ‘time out’ after the tragic baby-swap ‘accident’, and what’s more, she’s also signed over her shares in Earls Park. Hazel is horrified when she discovers that she and Amber are about to be colleagues! Amber also makes some changes at home – she’s reclaiming her son by renaming him Phoenix. She also informs a shocked Conrad that she wants him out of her life for good.
Roger goes scouting for a new player – but it’s not hard to do the deal as it’s his son, Seb. Hazel reluctantly agrees that Roger should sign Seb, but she’s got other more important things to worry about, like Amber’s take on a women only Hindu naming ceremony for little Phoenix. Feeling decidedly left out, Conrad tries to seek solace with Noah only to find him having a cosy night in with Bethany. Noah is desperate to get himself out of a potentially sticky situation and tells Bethany that he’ll marry her.
Amber’s reassured when Conrad starts begging her to take him back via the intercom. But he’s going to have to try a lot harder than that in order to win her over. Besides, he’ll have to get through the Fort Knox style security system first, and Phoenix’s Faberge egg style crib in which she is keeping him under lock and key. Finally it seems that she’s gotten rid of Tanya forever – the wicked witch is dead! Or is she?
On a Brazilian beach, Tanya is charming a very rich, very fat divorcee…could this be husband number three?
We moeten hem delen denk ikquote:Op maandag 25 september 2006 03:53 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Neeee APK is mijn vriend! Dank je
Volgens mij wel. Was weer een geweldige afl. vanavond, maar in principe niet zoveel gebeurd eigenlijk. Denk dat 't volgende week wel het geval isquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:32 schreef Bep het volgende:
Was dat nou conrads rug , vol getatoeerd?
Daar leek het idd wel op.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:32 schreef Bep het volgende:
Was dat nou conrads rug , vol getatoeerd?
uiteraard.. :-)quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Iedereen weer aan het kijken?
Wat niet dus? Denk je dat hij het niet doet om Webbsie dwars te zitten? Ik denk het wel, hij had vantevoren ook al een keer haar hand gepakt en in het voorstukje van volgende week zie je hem uitgebreid naakt uit de douche komen zodat zij hem uitgebreid kan bekijken. Hij is dan gewoon nuchter hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:34 schreef J_TM het volgende:
Niet dus; omdat Seb gesnoept heeft past Roger de 'Ik-verlies-jou-geen-seconde-uit-het-oog'-methode toe, en wanneer ie vrijaf krijgt voor een avondje met de jongens voegt ie stiekem een scheut alcohol toe aan z'n drankje. Pas toen ie dronken thuiskwam probeerde ie Jackie te versieren.
Een ding is zeker, Roger gaat hier niet mee lachen.
En lachen deed ie zeker niet; Paddy vernielde z'n plakboeken (Seb: "Bedankt, ik sta bij je in het krijt"), de laatste kans op Europees voetbal werd verspeeld en Kyle en Conrad mochten de klappen opvangen. Maar Roger zal zeker niet lachen als ie er achterkomt wie Jackie die broek heeft toegestuurd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:34 schreef J_TM het volgende:
Roger gaat hier niet mee lachen.
niet kyle... die is al even uit de serie..quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:06 schreef J_TM het volgende:
[..]
En lachen deed ie zeker niet; Paddy vernielde z'n plakboeken (Seb: "Bedankt, ik sta bij je in het krijt"), de laatste kans op Europees voetbal werd verspeeld en Kyle en Conrad mochten de klappen opvangen. Maar Roger zal zeker niet lachen als ie er achterkomt wie Jackie die broek heeft toegestuurd.
Lucy maakt kennis met haar chatpartner Giles de Geu.. eh Anderson. Amber denkt dat ie niet te vertrouwen is.
Kyle en Shannon organiseerden een stijlvol afscheidsfeest voor oma, en dat werd het in alle opzichten want oma stierf op de dansvloer.
Is dit een spoiler?quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:06 schreef J_TM het volgende:
Lucy maakt kennis met haar chatpartner Giles [naam weg]
Yepz...was de laatste aflevering. Benieuwd hoeveel jaar we nu weer moeten wachten op het volgende seizoenquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:54 schreef TornadoDK het volgende:
het was erg spanned gister. maar waarom duurde het zolang? het was toch niet de laatste aflevering of wel.
Jackie vertelt Webb dat Seb haar dronken heeft gevoerd en toen met hem seks heeft gehad. Webb wordt woedend op zijn zoon en zet hem het huis uit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:06 schreef avotar het volgende:
Juist.. uiteraard weer net gemist.. :S
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepz...was de laatste aflevering. Benieuwd hoeveel jaar we nu weer moeten wachten op het volgende seizoen![]()
Had dit verslag nog niet eerder gezien en weet dus nu ook de reden dat Shannon haar implantaten is kwijtgeraakt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jackie vertelt Webb dat Seb haar dronken heeft gevoerd en toen met hem seks heeft gehad. Webb wordt woedend op zijn zoon en zet hem het huis uit.
Seb neemt wraak door foto's die hij blijkbaar die nacht had genomen van hem en Jackie in bed aan de krant te verkopen.
Shannon heeft door de terugslag van het geweer toen ze aan het kleiduifschieten waren een inwendige bloeding gehad en kwam in het ziekenhuis terecht waar allebei haar protheses zijn verwijderd.
Het moment dat Shannon instorte van die bloeding was Harley in een cafeetje met Katie, ze hebben gezoend btw.
Lucy verlaat met dochter Bruno en gaat naar Giles, die compleet gestoord blijkt te zijn en in Lucy zijn overleden vrouw ziet. Uiteindelijk zitten ze in de garage in de auto en laat hij het vol benzinedampen lopen.
In hun zoektocht naar Lucy schiet Bruno Conrad neer.
Die donkere jongen gaat naar een homo-sauna en tot zijn grote schrik zit daar zijn aanstaande schoonvader.
Hazel heeft ontslag ingediend.
Tanya is terug.
Als iemand nog meer weet....vul maar aan![]()
ik wil de vorige seizoenen ook graag zien... Maar er zijn helaas geen dvd boxen.... weet iemand waar ik alle seizoen kan krijgen?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:08 schreef Michellee het volgende:
Ik wist niet dat dit de laatste aflevering was...damn, ik kan niet wachten tot het vervolg!!
waar heb je de dvd gekocht? IK zoek me rot naar de dvdboxen van alle seizoenen !quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:21 schreef Aventura het volgende:
Wat een geweldig serie, echt smullen. Weet geen enkele andere serie die zo plat en ranzig is en zo lekker snel gaat. Ben nu aan de laatste aflevering van seizoen 4 toe (ik kijk hem op DVD).
wanneer?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
En vanaf deze maand ook op Talpa de nederlandse versie!
Ik heb het niet gekochtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar heb je de dvd gekocht? IK zoek me rot naar de dvdboxen van alle seizoenen !
Volgens mij is alleen Seizoen 1 te koop hier.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar heb je de dvd gekocht? IK zoek me rot naar de dvdboxen van alle seizoenen !
Lijkt me flutquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
En vanaf deze maand ook op Talpa de nederlandse versie!
Hey daar heb in mee gespeeld, geen slecht woord!quote:
Het vervelende is… dat super irritante accent…bijna niet te verstaan. Maar misschien dat ik ze toch wel koop. Ik wil ze wel hebben eigenlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:24 schreef Hilzillah het volgende:
Op amazon.co.uk zijn ze te koop alleen zonder ondertiteling
weet je dan ook wanneer het op tv komt? Mij lijtk het wel een leuke seriequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:15 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Hey daar heb in mee gespeeld, geen slecht woord!![]()
was dat geen herhaling dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:44 schreef Michellee het volgende:
Zonder dat ik het wist, is het vandaag weer begonnen op RTL 5!!
fijn ook dat ze het ff aankondigen van te voren ofzoquote:Op zondag 6 mei 2007 21:11 schreef Michellee het volgende:
Seizoen 5! Ik zag in mijn tv gids een omschrijving met de familie Pascoe, dus ik ging uit van een herhaling, gelukkig was ik aan het zappen....en het was een nieuwe aflevering!!
Nou inderdaad...ik vind 19.00 ook niet echt een goed tijdstip...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
fijn ook dat ze het ff aankondigen van te voren ofzoen wat een stom tijdstip om 19.00uur
![]()
Vond 23.00 altijd wel mooie tijd, echt heerlijke serie zo voor het slapen gaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou inderdaad...ik vind 19.00 ook niet echt een goed tijdstip...
....het is ook nooit goed of mega laat om half 12 ofzo en dan weer te vroeg.....![]()
quote:Q. Will there be a sixth series of Footballers' Wives?
A. Sadly no, ITV and Shed Productions have decided that there will not be a sixth series.
Waar zijn ze nu? bij aflevering 1 van seizoen 5? anyway:quote:Op maandag 7 mei 2007 17:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar is Tanya gebleven? Heb een paar seizoenen gemist helaas, waar is ze heen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een nieuw stel, Termaine en Liberty. Termaine heeft in de gevangenis gezeten en is nu aangekocht door de Sparks. Conrad is overleden en Amber komt via meditatie achter dat Bruno degene is geweest die Conrad heeft neergeschoten en zint op wraak. Bruno en Lucy gaan hun trouwbelofte vernieuwen maar Lucy komt er achter dan Bruno nog steeds getrouwd is met zijn eerste vrouw en blaast het huwelijk af. Amber biedt Bruno onderdak en verleidt hem om zo achter de waarheid te komen.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maarre kan iemand eigenlijk een samenvatting geven van gisteren![]()
tnxxxquote:Op maandag 7 mei 2007 19:41 schreef Michellee het volgende:
[..]
Er is een nieuw stel, Termaine en Liberty. Termaine heeft in de gevangenis gezeten en is nu aangekocht door de Sparks. Conrad is overleden en Amber komt via meditatie achter dat Bruno degene is geweest die Conrad heeft neergeschoten en zint op wraak. Bruno en Lucy gaan hun trouwbelofte vernieuwen maar Lucy komt er achter dan Bruno nog steeds getrouwd is met zijn eerste vrouw en blaast het huwelijk af. Amber biedt Bruno onderdak en verleidt hem om zo achter de waarheid te komen.
Vervolgens zijn Bruno en Amber een stel. Shannon en Harley zijn uitelkaar. Harley is samen met Katie naar Madrid verhuisd. Darius speelt een slechte wedstrijd en de nieuwe voorzitter stuurt 2 mannen erop af om hem dronken te voeren en zijn been te breken.
Volgens mij was dat het?
heerlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 22:15 schreef chef7 het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen van Noppen & Naaldhakken?
De nieuwe afleveringen zijn te zien vanaf zondag 6 mei a.s. De eerste aflevering wordt om 19:00 uur uitgezonden. Na deze aflevering is de serie wekelijks te zien om 19:30 uur op RTL5
---------------------
en die liberty is zeker lelijk!!:P
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waar zijn ze nu? bij aflevering 1 van seizoen 5? anyway:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat soort dingen weet ik dus ook gewoon niet meer, zal wel aan liggen dat RTL het zo lekker onregelmatig uitzendquote:Op zondag 13 mei 2007 19:18 schreef Michellee het volgende:
Wie weet trouwens wat er met Kyle is gebeurd?
Het geweer waarmee Bruno Conrad doodschoot.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat ligt daar in die tuin begraven? En wat doet Bruno met de vrouw van Conrad en waar is Julie zijn vrouw gebleven?
Jah lezen is ook een kunst...sorryquote:Op zondag 13 mei 2007 19:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het geweer waarmee Bruno Conrad doodschoot.
Die andere twee vragen heeft diegene in die post van 7 mei toch al beantwoord?
Ja, Chardonney! Ik weet even niet meer waarom...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:36 schreef Michellee het volgende:
Dat is waar. Ik heb van zoveel mensen zoiets van, hee waar is die nu?
Ik zit mij nu ook eigenlijk af te vragen wie Jason heeft geduwd? Is dat ooit bekend geworden?
Volgens mij kon hij ook niet meer voetballen...ik weet ook niet meer waarom. geheugen laat mij in de steekquote:Op zondag 13 mei 2007 19:29 schreef Aventura het volgende:
Kyle woont in Australie. Ik weet niet meer waarom.
Vanwege zijn verdiet om Chardonnay.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:53 schreef Michellee het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij ook niet meer voetballen...ik weet ook niet meer waarom. geheugen laat mij in de steek
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:07 schreef bloodymary het volgende:
In het voorstukje van volgende week: Tanya![]()
Oh ja, nou weet ik het weer, die gek die met haar wilde trouwen en samen zelfmoord plegen. Was ik helemaal vergeten.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:55 schreef J_TM het volgende:
Bruno kwam erachter wat voor een gevaarlijke gek Giles Arrowsmith was en ging in met Conrad, Amber en een geweer Lucy en Angelica bevrijden; helaas schoot hij per ongeluk Conrad neer. Voor zover ik het begrijp doet Amber alsof ze iets met Bruno heeft om hem die fatale kogel betaald te zetten en pleegt ze ondertussen obscene telefoontjes.
Roger: "Ik ben bezig met een voetbalteam, niet met een soap".
Callums moeder: "Alleen mijn zoon en ik zijn hier, niet een of andere slet die denkt dat ze achter de ramen zit".
Blijkbaar.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:34 schreef Michellee het volgende:
Is Joan nu de moeder?
Gaaf!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 5 gekocht bij amazon.c.uk
Ik kan het gewoon niet volgen op tv, en ik wilde de boxen toch hebben. Straks lekker avonden lang Footballers' Wives kijken
Heb ik allemaal geen verstand van. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel voetbalquote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef APK het volgende:
Vinden jullie niet dat cry baby Christiano Ronaldo verschrikkelijk in de zeik word genomen door zo'n karakter als Paolo op te voeren?
Ja, inderdaad, maar ik vind wel meer karakters op bestaande personages gebaseerd. Zo vond ik Conrad en Amber precies Becks en Posh.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef APK het volgende:
Vinden jullie niet dat cry baby Christiano Ronaldo verschrikkelijk in de zeik word genomen door zo'n karakter als Paolo op te voeren?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:20 schreef J_TM het volgende:
Amber die deed alsof ze ontvoerd was maar ondertussen in een sjiek hotel verbleef (BTW, met die pet en zonnebril lijkt ze op Victoria Beckham). Vol verbazing keek Tanya naar mejuffrouw's terugkeer op de TV en bij het aanhoren van wat die te zeggen had dacht ze 'En ik ben gek'. Gek genoeg om naar het desbetreffende hotel te gaan voor bewijsmateriaal dat Amber er is geweest, en wie zoekt....
Tanya: "Als ik gekidnapt word dan mogen ze mij in Aldham Hall vasthouden".
Ik heb echt anderhalf uur lang genotenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:17 schreef Michellee het volgende:
Jeetje wat is er nu dan allemaal in 1 aflevering gebeurd....!
Ja hier ook. Alleen jammer dat dit de laatste aflevering was...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb echt anderhalf uur lang genoten![]()
Er schijnt nog een Comic Relief aflevering te zijn, de allerlaatste.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:10 schreef bloodymary het volgende:
Er zal toch nog wel een vervolg komen op dit alles............?
Oh echt een allerlaatste aflevering??quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:32 schreef APK het volgende:
[..]
Er schijnt nog een Comic Relief aflevering te zijn, de allerlaatste.
Hoop het wel en dan graag ook nog dat RTL 'm wel uit gaat zenden natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:53 schreef Michellee het volgende:
[..]
Oh echt een allerlaatste aflevering??
Zou ook handig zijn als je het gedeelte daaronder even quote.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:51 schreef chef7 het volgende:
dit lees ik net op de engelse wikipedia:
Footballers' Wives is a British television drama surrounding the private lives of a group of professional footballers, it aired on the ITV network from January 8, 2002 to July 15, 2006, but is returning in 2008. (see below)
hoezo, komt er geen nieuwe serie dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:51 schreef patricia_v het volgende:
jammer nu zullen we nooit weten
of tanja dood gaat
of de beeb van lucy donker is
of shannon nog bijkomt van d'r klap![]()
en hoe erg het gezicht van lib is beschadigd en of tre dan bij haar weggaat omdat ze er niet uit ziet
en dan gezellig huisje boompje beestje met lucy doet omdat de de beeb toch van hem is
en of bruno dan weer doordraait en lib hem helpt om wraak te nemen
ofzo
http://en.wikipedia.org/wiki/Footballers'_Wivesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:58 schreef Prinsesje4you het volgende:
geen idee... iemand die er een antwoord op weet??
Wie heeft er afgelopen maandagavond gekeken?? Ik zat voor de tv...quote:Op maandag 3 september 2007 16:31 schreef Dark1 het volgende:
gaat deze serie nog verder? Ik ben namelijk verslaafd
Nee hoor... Want die voetballer die homosexueel is gaat nu naar de kerk om zich te laten bekeren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:57 schreef bloodymary het volgende:
Maar dat zijn toch herhalingen he? In de gids staat tenminste iets over de voetballers Turner en Pascoe, dus ik mag aannemen seizoen 1?
Dat is dan toch wel een herhaling?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee hoor... Want die voetballer die homosexueel is gaat nu naar de kerk om zich te laten bekeren.
Hiero moet het wel te vinden zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel een herhaling?
Alleen niet seizoen 1 (maar zo staat het in de gids wel, Turner en Pasco waren voetballers in seizoen 1.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hiero moet het wel te vinden zijn.
Ik denk dat het seizoen 4 is.
quote:Op maandag 11 september 2006 13:36 schreef J_TM het volgende:
Kinderoppas Katie Jones wil wraak nemen op de voetballer met de biltattoeage die haar in Spanje heeft verkracht, maar de verwarring wordt groot als blijkt dat Conrad niet de enige speler is met zo'n tattoeage.
Ronald de Boer-lookalike Bruno, vermoedelijk de ware schuldige, is niet erg aardig voor zijn Lucy. Zo eist ie dat ze zich fatsoenlijk kleedt bij de opening van de nachtclub en verbiedt hij haar om aanwezig te zijn bij de vrouwenavond van Shannon te gaan. Als ie er tijdens de boys night in achterkomt dat Lucy toch is gegaan verbrandt ie voor straf haar uitgaanskleren ("Als je uit wilt ga je maar in je pyjama")
Herboren hetero-Christen Noah lijkt een relatie aan te knopen met de adoptiedochter van de homobekeerder die ook een grorot fan is van 'Sleepless in Seattle'.
Tanya wil de strijdbijl begraven maar Amber krijgt door dat die meelevendheid is komedie is, en dan ontdekt ze ook nog eens de waarheid over de babyruil; wat wordt haar tegenoffensief ?
quote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef J_TM het volgende:
Shannon is ingelicht over de verkrachting en vindt het nodig om te stoken in een toch al wankel huwelijk. Bruno is echter onschuldig en dreigt iedereen voor de rechter te slepen die zulke beschuldigingen uit (Shannon: "Heb ik soms gezegd dat je een verkrachter bent ?").
Lucy gaat shoppen in haar pyjama maar ook deze kleren verdwijnen in het vuur (Bruno: "Ik zou kleren voor je gaan kopen"). De maat is vol, ze wil er vandoor maar blijkt toch gevoelig voor Bruno's smeekbedes; ze blijft maar er zitten wel een paar voorwaardes aan, zoals een eigen bankrekening.
Noah stelt Bethany voor (Tanya: "In ieder geval blijft ie nu bij Conrad uit de buurt") maar al is ie een herboren hetero, het vlees blijft zwak.
Amber grijpt de doopplechtigheid aan om het geheim van de baby-wissel te onthullen; Conrad is allesbehalve amused met dit staaltje zwartmakerij en het kost dan ook bijzonder veel moeite om hem over te halen een babytest te doen.
Door de belofte "(straks) komt de schipper in actie" denkt Katie de echte verkrachter te hebben ontmaskerd; ze slaat hem neer en bindt hem vast in het ruim. Zoals beloofd gaat ie zijn verdiende loon krijgen.
quote:Op maandag 25 september 2006 19:33 schreef J_TM het volgende:
Bruno heeft een nachtclub geopend, Cocoon, maar is woedend dat Conrad en Tanya alle persaandacht opeisen met hun aanstaande huwelijk, om nog maar te zwijgen van het feit dat de journalisten het hardnekkig over 'Cocoon's' hebben.
Darius zit nog altijd vastgebonden; het angstzweet breekt hem dusdanig uit dat z'n 'schipper' lekt. (doet trouwens denken aan Nick uit GTST die door Martine werd ontvoerd en om dezelfde reden als Darius z'n eigen 'schipper' dreigde te verliezen).
Katie: "Weet je nu wie ik ben ? Ik zal je een aanwijzing geven; Barbarella".
Darius: "We waren allebei ladderzat, we hadden het leuk".
Katie: "Leuk ? Ik zal je eens laten zien wat leuk is".
Harley en Shannon komen op tijd om Darius te redden (niet dat ie nog langer hun favoriete persoontje is) en stemmen ermee in om dit buiten de publiciteit te houden.
Hafkamps Britse evenknie dreigt het buitensporige leven van Conrad en Amber juist in de publiciteit te brengen als ze met hun verhaal naar de politie gaan; in plaats daarvan wordt ze op het vliegtuig gezet.
Conrad: "Hopelijk naar de hel".
Maar zoals Tanya zou zeggen 'Als dit de hel is dan hoef ik niet meer naar de hemel'. Op een Braziliaans strand slaat ze een rijke vent aan de haak.
In een live uitgezonden tv-interview hebben Conrad en Amber het erover dat Tanya heeft besloten om er even tussenuit te gaan "ver weg van alle materiele zaken".
Eind goed al goed ? Niet helemaal, Amber wil de tot Phoenix herdoopte Troy in haar eentje opvoeden en tot grote verbazing van Hazel heeft ze Tanya's aandelen in Earl's Park overgenomen.
Webbs zoon Seb wil een plaats in het basiselftal en beschuldigt zijn pa van "omgekeerde discriminatie".
Tnx voor de tip.. ik heb het gehaaldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Vorige week seizoen 1 gekocht bij de Blokker voor 7 euro
Morgenavond zoals altijd om 21.30 op RTL8quote:Op zondag 30 maart 2008 10:33 schreef Karina het volgende:
Vanavond geen Noppen en Naaldhakken zie ik, weet iemand wanneer het weer komt?
Was in de war, zat steeds te denken dat het op zondag kwamquote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Morgenavond zoals altijd om 21.30 op RTL8
Vorige week was het er nietquote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Morgenavond zoals altijd om 21.30 op RTL8
Jawel hoor... toen heb ik gewoon zitten kijkenquote:
Ja ik ook, maar verdere seizoenen zijn schijnbaar niet te krijgen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben dus ook op zoek naar de rest.. ik wil allesquote:Op maandag 31 maart 2008 11:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar verdere seizoenen zijn schijnbaar niet te krijgen?
Ik heb verder nog helemaal niets gezien, dus ik wil de rest ook!
Dat vroeg ik dus ook alquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:29 schreef CarOnline het volgende:
Nou, Seizoen 1 bekeken, maar eh.. hoe kom ik nou aan de rest
Iemand een tipje?
Hmzz ik zag het gewoon niet..quote:Op maandag 31 maart 2008 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel hoor... toen heb ik gewoon zitten kijken
Klikker-de-klik. Kost geen drol.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:29 schreef CarOnline het volgende:
Nou, Seizoen 1 bekeken, maar eh.. hoe kom ik nou aan de rest
Iemand een tipje?
Snel bestellen, anders koopt Prinsesje4you ze.quote:Op zondag 13 april 2008 03:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh! Helt!!![]()
![]()
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb
De rest is niet te krijgen en komt ook niet uit (liep niet in Nederland). Heb toen geinformeerd ernaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:36 schreef J_TM het volgende:
Shannon werkt aan een zesdelige RLS die haar niet tot ieders favoriete persoontje maakt.
Hazel: "Vrouwen zijn elegant en volwassen"
Amber: "Daar heb je de uitzondering"
Hazel: "Doe die camera uit. Nu !"
Shannon: "Waarom hebben ze nog niet gebeld ? Ze staan er allemaal in"
(Daarom juist; door jouw schuld worden koks zonder verblijfsvergunning het land uitgezet en kan Bruno zijn Nabakovs Cocoon wel opdoeken)
De Meerdijkse Vlaming mag zich dan wel over z'n bijna-ontbald-ervaring hebben gezet, voor Darius ligt dat een stuk gecompliceerder; zodanig zelfs dat het z'n voetbalprestaties negatief beinvloedt.
Amber probeert als zangeres aan de bak te komen en schakelt daarvoor de hulp in van Peter Andre. Conrad vindt dat niet echt grappig en deinst er niet voor terug om die "Australische flikker" zijn bekomst te geven. 'Insania' kopt de roddelpers in chocoladeletters.
Om het goed te maken regelt ie in het geheim een clipregisseur die aan den lijve ondervindt wat het betekent om met Amber te moeten werken.
Noah valt terug in zijn homorol en probeert ondertussen de schijn op te houden door zijn verloving met Bethany aan te kondigen. You can take the man out of the gay-scene ....
Seb maakt zijn felbegeerde debuut in het basiselftal en scoort. Als pa na afloop om een urinemonster vraagt geeft ie toe wel degelijk te hebben gesnoept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |