Er schijnt nog een Comic Relief aflevering te zijn, de allerlaatste.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:10 schreef bloodymary het volgende:
Er zal toch nog wel een vervolg komen op dit alles............?
Oh echt een allerlaatste aflevering??quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:32 schreef APK het volgende:
[..]
Er schijnt nog een Comic Relief aflevering te zijn, de allerlaatste.
Hoop het wel en dan graag ook nog dat RTL 'm wel uit gaat zenden natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:53 schreef Michellee het volgende:
[..]
Oh echt een allerlaatste aflevering??
Zou ook handig zijn als je het gedeelte daaronder even quote.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:51 schreef chef7 het volgende:
dit lees ik net op de engelse wikipedia:
Footballers' Wives is a British television drama surrounding the private lives of a group of professional footballers, it aired on the ITV network from January 8, 2002 to July 15, 2006, but is returning in 2008. (see below)
hoezo, komt er geen nieuwe serie dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:51 schreef patricia_v het volgende:
jammer nu zullen we nooit weten
of tanja dood gaat
of de beeb van lucy donker is
of shannon nog bijkomt van d'r klap![]()
en hoe erg het gezicht van lib is beschadigd en of tre dan bij haar weggaat omdat ze er niet uit ziet
en dan gezellig huisje boompje beestje met lucy doet omdat de de beeb toch van hem is
en of bruno dan weer doordraait en lib hem helpt om wraak te nemen
ofzo
http://en.wikipedia.org/wiki/Footballers'_Wivesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:58 schreef Prinsesje4you het volgende:
geen idee... iemand die er een antwoord op weet??
Wie heeft er afgelopen maandagavond gekeken?? Ik zat voor de tv...quote:Op maandag 3 september 2007 16:31 schreef Dark1 het volgende:
gaat deze serie nog verder? Ik ben namelijk verslaafd
Nee hoor... Want die voetballer die homosexueel is gaat nu naar de kerk om zich te laten bekeren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:57 schreef bloodymary het volgende:
Maar dat zijn toch herhalingen he? In de gids staat tenminste iets over de voetballers Turner en Pascoe, dus ik mag aannemen seizoen 1?
Dat is dan toch wel een herhaling?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee hoor... Want die voetballer die homosexueel is gaat nu naar de kerk om zich te laten bekeren.
Hiero moet het wel te vinden zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel een herhaling?
Alleen niet seizoen 1 (maar zo staat het in de gids wel, Turner en Pasco waren voetballers in seizoen 1.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hiero moet het wel te vinden zijn.
Ik denk dat het seizoen 4 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |