Juist, daar was ik inderdaad al achter gekomen ja. Maar hoe dat ineens zo kwam in die 3 á 4 afleveringen die ik niet heb gezien?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:54 schreef J_TM het volgende:
Chardonnay heeft Jason dus van het dak geslagen en een half jaar later heeft ze haar strijd tegen anorexia opgegeven. Kyle stopt ondertussen z'n aggressie in het drinken en gokken en is allesbehalve amused dat hij niet wordt ingelicht over de transfer van Conrad.
Amber wordt bedreigd omdat Conrad als speler bij Turijn een doelpunt scoorde; zo is een 'aanvaring' met een lamp tijdens het draaien van een reclame haar bijn fataal geworden. Terug in Engeland ontpopt deze 'B-actrice' annex moeder van een hond (Marcello) zich een ware diva. Wat erin de tussenliggende zes maanden is gebeurd weet ik niet maar feit is dat Tanya een verstandshuwelijk heeft aangeknoopt met Frank en dat ze op werk-huwelijksreis naar Thailand zijn gegaan. Tan probeert Conrad te verleiden en als Amber ze in bed aantredt blijkt ze daar minder moeite mee te hebben dan je zou denken ("Als ik het niet dacht, ze is een ordinair burgertrutje").
Tijdens het WK heb ik het vaak gemist. Zou perfect aansluiten op Studio Sportzomer, maar nee hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:34 schreef DeVinger het volgende:
Je kijkt het toch altijd onder het eten?
Geweldig karakter wat ze neerzet!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:08 schreef DeVinger het volgende:
Mooie serie voor het slapen gaan, raak nog verslaafd ook![]()
Die nieuwe voorzitter, wat een heks![]()
Gisteren ging het over een (nep)ontvoering ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:28 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Zag ik gister geloof ik? Met die ontvoering? Of is dat een andere serie
Wat we nu zien is seizoen 3quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:17 schreef DeVinger het volgende:
Wat we nu op tv zien, welk seizoen is dat dan?
Ja, die vent van haar moet ook duidelijk David Beckham voorstellen met zijn Sarongs en mieterige gedrag.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:20 schreef J_TM het volgende:
(BTW, met die pet en zonnebril lijkt ze op Victoria Beckham).".
Heb ik ook gezien ja (ik viel er bij toeval in)quote:Op zondag 16 juli 2006 15:43 schreef J_TM het volgende:
Gisteren werd de aller-, allerlaatste aflevering van 'Noppen & Naadhakken' uitgezonden tijdens de BBC-marathon 'Sports Relief' ( zie ook Talkshow voor ex-MTVeejay ) . Een met superlange nagels uitgeruste Tanya, een uit de psychiatrische inrichting ontslagen Amber en Shannon (die haar belofte om wat meer op Angelina Jolie te lijken niet is nagekomen) eindigen alledrie in bed met talkshow-presentator Graham Norton, maar dan komt de ex van Amber met een lange tuit en die schiet het hele verhaaltje uit.
.... Of heeft 'N&N', net als 'Dallas' de beruchte haaiensprong gemaakt en is het laatste seizoen gewoon een boze droom ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |