abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38868905
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Aha nee, dit is afl. 3 van het eerste seizoen, waar Kyle en Chardonnay trouwen!

http://www.tv.com/footballers-wives/show/8338/episode_guide.html
Is toch leuk om weer te zien !

Volgens mij is er elke avond een aflevering .
pi_38869102
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:33 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Is toch leuk om weer te zien !

Volgens mij is er elke avond een aflevering .
Jup, het komt blijkbaar elke dag! Wel weer eens leuk, ik heb destijds wat afleveringen gemist.
  donderdag 15 juni 2006 @ 03:40:44 #278
6941 APK
Factual, I think.
pi_38873446
Kan iemand even een seintje geven als ze met nieuwe afleveringen komen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_38873855
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 03:40 schreef APK het volgende:
Kan iemand even een seintje geven als ze met nieuwe afleveringen komen?
Denk dat je dan lang kan wachten, want volgens mij is dit seizoen 2
pi_38874615
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:19 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Denk dat je dan lang kan wachten, want volgens mij is dit seizoen 2
Nopes, seizoen 1!!!Maar er komt elke dag een aflevering,
pi_38878167
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Nopes, seizoen 1!!!Maar er komt elke dag een aflevering,
Ohoké...aflevering van gisteren was trouwens de eerste aflevering die ik een aantal jaren geleden had gezien, en gelijk 'verslaafd' dus.
pi_38878224
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:37 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ohoké...aflevering van gisteren was trouwens de eerste aflevering die ik een aantal jaren geleden had gezien, en gelijk 'verslaafd' dus.
Daarom leuk om weer terug te zien!
pi_38888840
Ik hoop dat ze het nieuwe seizoen ook nog eens gaan uitzenden.
pi_39107607
Gisteren bijtijds ingehaakt; Holly, het dochtertje van Ian werd ontvoerd door, naar bleek, de schoonmaker ("Ik walg van jullie soort"). Toen Frank door Jase werd aangevallen zei ie in de cliffhanger "Jij was het". Ben benieuwd.
pi_39108927
heerlijke serie, echt smullen! Seizoen 1 is nog een beetje mat maar vanaf seizoen 2 gaan echt alle remmen los. De seizoenen zijn echt heel kort, dus ik hoop dat ze snel bij de 4e zijn en die dan ook echt gaan uitzenden
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_39120019
Joepie, vanavond al weer Noppen en Naaldhakken! I love it!

pi_39130920
Heee? Bij is er om die tijd steeds The Nanny? Of is het stiekem toch Noppen en Naaldhakken?
pi_39132906
Om iets van vijf voor twaalf komt N&N.
pi_39136531
hoi
ik heb woensdag 21-06-06 de aflevering van noppen en naaldhakken gemist..
is er iemand die het opgenomen heeft? of kan iemand mij vertellen hoe die aflevering ging.
ging een beetje snel ineens dinsdag was jackie nog net zwanger en donderdags was de baby eral. thanks alvast.
groet poison ivy
pi_39136557
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop dat ze het nieuwe seizoen ook nog eens gaan uitzenden.
Ja, ik ook.
Back in business.
pi_39146671
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef J_TM het volgende:
Gisteren bijtijds ingehaakt; Holly, het dochtertje van Ian werd ontvoerd door, naar bleek, de schoonmaker ("Ik walg van jullie soort"). Toen Frank door Jase werd aangevallen zei ie in de cliffhanger "Jij was het".

vrijdag 23 juni 2006 @ 18:17:44 #292
6941 APK
Factual, I think.
pi_39156125
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef J_TM het volgende:

[..]
Sprakeloos
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_39165581
Ik heb de dvdbox van seizoen 1 maar volgens mij is die van seizoen 2 nog niet uit, weet iemand of die nog komt?

Ik vind het echt een geweldige serie!!!
Wie over zicht laat lopen is een stoeptegel ... enne... Geniet nooit met mate!
pi_39222939
Of die dvdbox uit komt weet ik niet, maar ik denk het niet eerlijk gezegd.

Ik heb net RTL gemaild met de vraag of hier nu direct seizoen 2 achter komt of dat die later (of gewoon nooit meer) wordt uitgezonden. Als ik antwoord heb zal ik het hier posten
pi_39245320
quote:
Goedemorgen,

Hartelijk bedankt voor de e-mail.

Alle afleveringen worden uitgezonden daarna gaat RTL gelijk verder met nieuwe afleveringen.

Veel kijkplezier!

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
Ik begrijp het niet precies, maar ik geloof dat ze in elk geval hier achteraan seizoen twee doen
pi_39356283
Sal werd het ene moment door Freddie van verkrachting beschuldigd en het volgende moest hij haar zowat van zich afslaan.
(Freddie: "M'n vader ziet me liever met Saddam Hoessein dan met een van z'n spelers")
Tanya is veroordeeld tot een taakstraf in een verzorgingshuis en krijgt daarbij niet de makkelijkste patienten voor zich.
Paddy is opgenomen omdat een van zijn 'testies' niet fuctioneert en dus verwijderd moet worden. In de cliffhanger blijkt de baby een hermafrodiet te zijn.
pi_39375020
Ik ga vanaaf maar weer eens kijken;-). Hoop zo dat de nieuwe serie (s) ook worden uitgezonden door rtl!
pi_39390937
Tanya liet het zware werk aan een dubbelganger over, maar niet iedereen trapte daarin en nu dreigt alles uit te komen als zij niet doet wat er gezegd wordt.

Tanya: "Kyle en Chardonnaye zijn net Ken en Barbie".
pi_39505028
Gisteren was geen aflevering om Jason Turner te zijn; hij kreeg het op z'n brood dat ie Sal een flikker noemde, bedreigde Kyle ("Als je straks van het veld wordt gedragen met een gebroken poot vergeet dan niet aan wie je dat te danken hebt "), zorgde voor ontslag bij het interseksbewustzijnsproject, probeerde Paddy te vermoorden en werd flink te kakken gezet op z'n eigen bruiloft (Tanya: "Trouw ? Ze hadden je pik eraf moeten halen").
Als klap op de vuurpijl werd hij ook nog eens van het dak geslagen.

Archie chanteert Freddie ("Ik zorg voor jou, maar dan moet jij ook voor mij zorgen") en Frank zet alles op alles om Tanya achter tralies te krijgen; daarvoor heeft hij genoeg bewijsmateriaal .

Tanya: "Ik ken meerder Franks. Frank Skinner, Frank Butcher".

Over EE gesproken; Tanya doet me denken aan Dens Watts' weduwe Chrissie die momenteel gratis onderdak heeft omdat zij haar 'o zo lieve echtgenoot' de genadeklap heeft gegeven.
pi_39526449
Wie helpt me even?
Ik zet net na een paar afleveringen niet te hebben gezien de tv weer aan: blijkt Chardonnay dood te zijn en Jason ook! Vertel, vertel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')