Is toch leuk om weer te zienquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Aha nee, dit is afl. 3 van het eerste seizoen, waar Kyle en Chardonnay trouwen!
http://www.tv.com/footballers-wives/show/8338/episode_guide.html
Jup, het komt blijkbaar elke dag! Wel weer eens leuk, ik heb destijds wat afleveringen gemist.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is toch leuk om weer te zien!
Volgens mij is er elke avond een aflevering.
Denk dat je dan lang kan wachten, want volgens mij is dit seizoen 2quote:Op donderdag 15 juni 2006 03:40 schreef APK het volgende:
Kan iemand even een seintje geven als ze met nieuwe afleveringen komen?
Nopes, seizoen 1!!!Maar er komt elke dag een aflevering,quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk dat je dan lang kan wachten, want volgens mij is dit seizoen 2![]()
Ohoké...aflevering van gisteren was trouwens de eerste aflevering die ik een aantal jaren geleden had gezien, en gelijk 'verslaafd' dus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nopes, seizoen 1!!!Maar er komt elke dag een aflevering,
Daarom leuk om weer terug te zien!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohoké...aflevering van gisteren was trouwens de eerste aflevering die ik een aantal jaren geleden had gezien, en gelijk 'verslaafd' dus.![]()
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop dat ze het nieuwe seizoen ook nog eens gaan uitzenden.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef J_TM het volgende:
Gisteren bijtijds ingehaakt; Holly, het dochtertje van Ian werd ontvoerd door, naar bleek, de schoonmaker ("Ik walg van jullie soort"). Toen Frank door Jase werd aangevallen zei ie in de cliffhanger "Jij was het".
Ik begrijp het niet precies, maar ik geloof dat ze in elk geval hier achteraan seizoen twee doenquote:Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor de e-mail.
Alle afleveringen worden uitgezonden daarna gaat RTL gelijk verder met nieuwe afleveringen.
Veel kijkplezier!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |