quote:Op maandag 11 september 2006 13:36 schreef J_TM het volgende:
Kinderoppas Katie Jones wil wraak nemen op de voetballer met de biltattoeage die haar in Spanje heeft verkracht, maar de verwarring wordt groot als blijkt dat Conrad niet de enige speler is met zo'n tattoeage.
Ronald de Boer-lookalike Bruno, vermoedelijk de ware schuldige, is niet erg aardig voor zijn Lucy. Zo eist ie dat ze zich fatsoenlijk kleedt bij de opening van de nachtclub en verbiedt hij haar om aanwezig te zijn bij de vrouwenavond van Shannon te gaan. Als ie er tijdens de boys night in achterkomt dat Lucy toch is gegaan verbrandt ie voor straf haar uitgaanskleren ("Als je uit wilt ga je maar in je pyjama")
Herboren hetero-Christen Noah lijkt een relatie aan te knopen met de adoptiedochter van de homobekeerder die ook een grorot fan is van 'Sleepless in Seattle'.
Tanya wil de strijdbijl begraven maar Amber krijgt door dat die meelevendheid is komedie is, en dan ontdekt ze ook nog eens de waarheid over de babyruil; wat wordt haar tegenoffensief ?
quote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef J_TM het volgende:
Shannon is ingelicht over de verkrachting en vindt het nodig om te stoken in een toch al wankel huwelijk. Bruno is echter onschuldig en dreigt iedereen voor de rechter te slepen die zulke beschuldigingen uit (Shannon: "Heb ik soms gezegd dat je een verkrachter bent ?").
Lucy gaat shoppen in haar pyjama maar ook deze kleren verdwijnen in het vuur (Bruno: "Ik zou kleren voor je gaan kopen"). De maat is vol, ze wil er vandoor maar blijkt toch gevoelig voor Bruno's smeekbedes; ze blijft maar er zitten wel een paar voorwaardes aan, zoals een eigen bankrekening.
Noah stelt Bethany voor (Tanya: "In ieder geval blijft ie nu bij Conrad uit de buurt") maar al is ie een herboren hetero, het vlees blijft zwak.
Amber grijpt de doopplechtigheid aan om het geheim van de baby-wissel te onthullen; Conrad is allesbehalve amused met dit staaltje zwartmakerij en het kost dan ook bijzonder veel moeite om hem over te halen een babytest te doen.
Door de belofte "(straks) komt de schipper in actie" denkt Katie de echte verkrachter te hebben ontmaskerd; ze slaat hem neer en bindt hem vast in het ruim. Zoals beloofd gaat ie zijn verdiende loon krijgen.
quote:Op maandag 25 september 2006 19:33 schreef J_TM het volgende:
Bruno heeft een nachtclub geopend, Cocoon, maar is woedend dat Conrad en Tanya alle persaandacht opeisen met hun aanstaande huwelijk, om nog maar te zwijgen van het feit dat de journalisten het hardnekkig over 'Cocoon's' hebben.
Darius zit nog altijd vastgebonden; het angstzweet breekt hem dusdanig uit dat z'n 'schipper' lekt. (doet trouwens denken aan Nick uit GTST die door Martine werd ontvoerd en om dezelfde reden als Darius z'n eigen 'schipper' dreigde te verliezen).
Katie: "Weet je nu wie ik ben ? Ik zal je een aanwijzing geven; Barbarella".
Darius: "We waren allebei ladderzat, we hadden het leuk".
Katie: "Leuk ? Ik zal je eens laten zien wat leuk is".
Harley en Shannon komen op tijd om Darius te redden (niet dat ie nog langer hun favoriete persoontje is) en stemmen ermee in om dit buiten de publiciteit te houden.
Hafkamps Britse evenknie dreigt het buitensporige leven van Conrad en Amber juist in de publiciteit te brengen als ze met hun verhaal naar de politie gaan; in plaats daarvan wordt ze op het vliegtuig gezet.
Conrad: "Hopelijk naar de hel".
Maar zoals Tanya zou zeggen 'Als dit de hel is dan hoef ik niet meer naar de hemel'. Op een Braziliaans strand slaat ze een rijke vent aan de haak.
In een live uitgezonden tv-interview hebben Conrad en Amber het erover dat Tanya heeft besloten om er even tussenuit te gaan "ver weg van alle materiele zaken".
Eind goed al goed ? Niet helemaal, Amber wil de tot Phoenix herdoopte Troy in haar eentje opvoeden en tot grote verbazing van Hazel heeft ze Tanya's aandelen in Earl's Park overgenomen.
Webbs zoon Seb wil een plaats in het basiselftal en beschuldigt zijn pa van "omgekeerde discriminatie".
Tnx voor de tip.. ik heb het gehaaldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Vorige week seizoen 1 gekocht bij de Blokker voor 7 euro
Morgenavond zoals altijd om 21.30 op RTL8quote:Op zondag 30 maart 2008 10:33 schreef Karina het volgende:
Vanavond geen Noppen en Naaldhakken zie ik, weet iemand wanneer het weer komt?
Was in de war, zat steeds te denken dat het op zondag kwamquote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Morgenavond zoals altijd om 21.30 op RTL8
Vorige week was het er nietquote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Morgenavond zoals altijd om 21.30 op RTL8
Jawel hoor... toen heb ik gewoon zitten kijkenquote:
Ja ik ook, maar verdere seizoenen zijn schijnbaar niet te krijgen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben dus ook op zoek naar de rest.. ik wil allesquote:Op maandag 31 maart 2008 11:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar verdere seizoenen zijn schijnbaar niet te krijgen?
Ik heb verder nog helemaal niets gezien, dus ik wil de rest ook!
Dat vroeg ik dus ook alquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:29 schreef CarOnline het volgende:
Nou, Seizoen 1 bekeken, maar eh.. hoe kom ik nou aan de rest
Iemand een tipje?
Hmzz ik zag het gewoon niet..quote:Op maandag 31 maart 2008 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel hoor... toen heb ik gewoon zitten kijken
Klikker-de-klik. Kost geen drol.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:29 schreef CarOnline het volgende:
Nou, Seizoen 1 bekeken, maar eh.. hoe kom ik nou aan de rest
Iemand een tipje?
Snel bestellen, anders koopt Prinsesje4you ze.quote:Op zondag 13 april 2008 03:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh! Helt!!![]()
![]()
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb
De rest is niet te krijgen en komt ook niet uit (liep niet in Nederland). Heb toen geinformeerd ernaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef SeaOfLove het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |