abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41911490
Ik heb het gemist omdat ik op vakantie ben... Kan iemand me ff bijbrengen?
Volgende week kan ik het ook niet zien
pi_41919726
Shannon is ingelicht over de verkrachting en vintd het nodig om te stoken in een toch al wankel huwelijk. Ronald de Bo.. eh Bruno is echter onschuldig en dreigt iedereen voor de rechter te slepen die zulke beschuldigingen uit (Shannon: "Heb ik soms gezegd dat je een verkrachter bent ?").
Als Lucy nog meer kleren in het vuur ziet verdwijnen wil ze er vandoor maar blijkt toch gevoelig voor Bruno's smeekbedes; ze blijft maar er zitten wel een paar voorwaardes aan.

Noah stelt z'n vriendin (dochter van de kerkleider) voor (Tanya: "In ieder geval blijft ie nu bij Conrad uit de buurt") maar al is ie een herboren hetero, het vlees is uiteindelijk toch zwak.

Amber grijpt de doopplechtigheid aan om het geheim van de baby-wissel te onthullen; Conrad is allesbehalve amused met dit staaltje zwartmakerij en het kost dan ook bijzonder veel moeite om hem over te halen een babytest te doen.

Katie komt erachter wie de echte verkrachter is (always the quiet ones); ze overmeestert hem en dreigt in de cliffhanger z'n ballen eraf te schieten.
pi_41919811
De verkrachter is btw Darius (of was dat al bekend? Heb de eerste afl. waar dat Spanje-verhaal in zat nl. niet gezien).
pi_41920077
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:56 schreef Andoire het volgende:

[..]

Ja, super

Kon het alleen niet laten om alle afleveringen van seizoen 4 te lezen op de site
té nieuwsgierig
Ik ben nu de afleveringen aan het kijken !
pi_41920129
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:35 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Ik ben nu de afleveringen aan het kijken !
Over jou had ik het op de vorige pagina
pi_42094922
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef J_TM het volgende:
Shannon is ingelicht over de verkrachting en vintd het nodig om te stoken in een toch al wankel huwelijk. Ronald de Bo.. eh Bruno is echter onschuldig en dreigt iedereen voor de rechter te slepen die zulke beschuldigingen uit (Shannon: "Heb ik soms gezegd dat je een verkrachter bent ?").
Als Lucy nog meer kleren in het vuur ziet verdwijnen wil ze er vandoor maar blijkt toch gevoelig voor Bruno's smeekbedes; ze blijft maar er zitten wel een paar voorwaardes aan.

Noah stelt z'n vriendin (dochter van de kerkleider) voor (Tanya: "In ieder geval blijft ie nu bij Conrad uit de buurt") maar al is ie een herboren hetero, het vlees is uiteindelijk toch zwak.

Amber grijpt de doopplechtigheid aan om het geheim van de baby-wissel te onthullen; Conrad is allesbehalve amused met dit staaltje zwartmakerij en het kost dan ook bijzonder veel moeite om hem over te halen een babytest te doen.

Katie komt erachter wie de echte verkrachter is (always the quiet ones); ze overmeestert hem en dreigt in de cliffhanger z'n ballen eraf te schieten.
Dank!!
Vanavond kan ik het weer niet zien. Ben nog in amerika. Dus als iemand zo lief wil zijn een update te plaatsen

Darius, ik had het niet verwacht!!
pi_42095797
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:05 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Dank!!
Vanavond kan ik het weer niet zien. Ben nog in amerika. Dus als iemand zo lief wil zijn een update te plaatsen

Darius, ik had het niet verwacht!!
Ik zal pen en papier ernaast houden vanaaf om aantekeningen te maken voor je
pi_42102471
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:56 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik zal pen en papier ernaast houden vanaaf om aantekeningen te maken voor je
En en en en en en en en en ???
kan best nog wel ff wachten hoor, ben niet zo'n erge fan , maar bedankt alvast voor het opschrijven & posten
pi_42105056
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:11 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

En en en en en en en en en ???
kan best nog wel ff wachten hoor, ben niet zo'n erge fan , maar bedankt alvast voor het opschrijven & posten
...ik heb het niet gezien, msn en slaap enzo . Dus ik moet ook wachten of iemand zo lief is om een samenvatting te geven .
pi_42105451
quote:
Op maandag 25 september 2006 02:31 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

...ik heb het niet gezien, msn en slaap enzo . Dus ik moet ook wachten of iemand zo lief is om een samenvatting te geven .
AAAAA jammer!!

Iemand? Wij zitten vol spanning te wachten
  maandag 25 september 2006 @ 03:16:56 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_42105474
quote:
Op maandag 25 september 2006 03:12 schreef Hilzillah het volgende:

AAAAA jammer!!

Iemand? Wij zitten vol spanning te wachten
quote:
Darius quickly discovers that Katie hasn’t tied him up to be kinky as she leaves him struggling against his bonds for the night. Katie then goes to speak with Conrad and Tanya, citing ‘family troubles’ she resigns and announces her intention to leave immediately. Meanwhile, Noah is as pleased as punch – he’s done it with a girl! And it seems to have gone well because she’s gagging for more!

It’s the opening night of Bruno’s private members’ club, the pretentiously named ‘Nabakov’s Cocoon’. He and Lucy have invited the team, their wives and all of the press. As Noah takes the opportunity to show off his newfound heterosexuality, Bruno is more concerned that the club gets maximum publicity. But as he is interviewed by celebrity presenter, Richard Arnold, it becomes clear that Tanya and her blinging pink diamond engagement ring are overshadowing his big night. Shannon meanwhile is still convinced that Bruno is the rapist, but Harley now has his doubts – where is Darius?

When Conrad hears the result of Troy’s DNA test the engagement is called off. Amber’s suspicions have been proved correct – Tanya did switch the babies over! Conrad is furious and brutally attacks Tanya. But then salvation arrives in the surprising form of Amber. She stops Conrad from strangling Tanya because she wants to see her punished. However, Tanya still has a few tricks up her sleeve and threatens to tell the press all about their orgies and how Amber practically breast-fed her dog – not exactly the behaviour of responsible parents! Reluctantly, Conrad and Amber agree to let Tanya go, but only if she gives them all of her money and signs over her shares in Earls Park. Tanya leave in a helicopter, bound for a flight to Rio…is this the end for the ultimate Footballers’ Wife?

Although Darius has telephoned Roger to tell him that he’s ill, Harley is really worried about him. Shannon is convinced that he will be sleeping off his illness on his boat, so the two of them head off to check on him. With the memory of Katie’s meat cutters fresh in his mind, Harley panics when they discover that Darius’s boat is missing. Meanwhile, Darius has struggled free from his bonds but Katie is too quick and takes aim with a harpoon. Katie shoots the harpoon just as Harley and Shannon arrive to the rescue, but luckily she misses. On reflection, Katie’s relieved not to have harmed Darius – now she can move on and start dealing with things, leaving Darius to deal with the guilt of what he has done.

Amber takes great pleasure in blurting out the news to a gob-smacked Hazel – Tanya has gone to take some ‘time out’ after the tragic baby-swap ‘accident’, and what’s more, she’s also signed over her shares in Earls Park. Hazel is horrified when she discovers that she and Amber are about to be colleagues! Amber also makes some changes at home – she’s reclaiming her son by renaming him Phoenix. She also informs a shocked Conrad that she wants him out of her life for good.

Roger goes scouting for a new player – but it’s not hard to do the deal as it’s his son, Seb. Hazel reluctantly agrees that Roger should sign Seb, but she’s got other more important things to worry about, like Amber’s take on a women only Hindu naming ceremony for little Phoenix. Feeling decidedly left out, Conrad tries to seek solace with Noah only to find him having a cosy night in with Bethany. Noah is desperate to get himself out of a potentially sticky situation and tells Bethany that he’ll marry her.

Amber’s reassured when Conrad starts begging her to take him back via the intercom. But he’s going to have to try a lot harder than that in order to win her over. Besides, he’ll have to get through the Fort Knox style security system first, and Phoenix’s Faberge egg style crib in which she is keeping him under lock and key. Finally it seems that she’s gotten rid of Tanya forever – the wicked witch is dead! Or is she?

On a Brazilian beach, Tanya is charming a very rich, very fat divorcee…could this be husband number three?
Google is uw vriend.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42105650
quote:
Op maandag 25 september 2006 03:16 schreef APK het volgende:

[..]

[..]

Google is uw vriend.
Neeee APK is mijn vriend! Dank je
pi_42105741
quote:
Op maandag 25 september 2006 03:53 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Neeee APK is mijn vriend! Dank je
We moeten hem delen denk ik
pi_42120179
In ABN; Bruno heeft een nachtclub geopend, Nabakov's Cocoon, maar vindt het niet om te lachen dat Conrad en Tanya alle persaandacht opeisen met hun aanstaande huwelijk.

Ook voor Darius valt er niets te lachen; het angstzweet breekt hem dusdanig uit dat z'n 'schipper' lekt (doet trouwens denken aan Nick uit GTST die door Martine werd ontvoerd en om dezelfde reden als Darius z'n eigen 'schipper' dreigde te verliezen). Katie wil koste wat kost met hem afrekenen maar Harley en Shannon weten haar op tijd te vinden en houden dit wijselijk buiten de publiciteit.

Hafkamps Britse evenknie dreigt het buitensporige leven van Conrad en Amber juist in de publiciteit te brengen als ze met hun verhaal naar de politie gaan; in plaats daarvan wordt ze op het vliegtuig naar Brazilie gezet. De vraag is hoelang ze het daar volhoudt.

Webbs zoon Seb wil een plaats in het basiselftal en beschuldigt zijn pa van "omgekeerde discriminatie". Volgende week zien we of Seb dat wel verdient en of hij de verleiding van de snoeppot kan weerstaan.
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:09:53 #115
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_42137527
damnit weer gemist
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_42141786
En dat Tanya uit beeld is verdwenen wil nog niet zeggen dat Amber Conrad terug wil. Ze gaat de tot Phoenix herdoopte Troy alleen opvoeden. Conrad loopt te smeken tot ie er bij neervalt maar voor Amber is dat lang niet genoeg.
pi_42289224
KICK!!!!!! Niet vergeten te kijken vanavond, hé
pi_42296935
Het is weer een erg leuke afl. vanaaf
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:32:41 #119
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_42297781
Was dat nou conrads rug , vol getatoeerd?
pi_42298028
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:32 schreef Bep het volgende:
Volgens mij wel. Was weer een geweldige afl. vanavond, maar in principe niet zoveel gebeurd eigenlijk. Denk dat 't volgende week wel het geval is
  maandag 2 oktober 2006 @ 01:52:27 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_42301488
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:32 schreef Bep het volgende:
Daar leek het idd wel op.
Iemand enig idee wat daar stond
pi_42303448
De namen van Amber en Phoenix geloof ik.
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:17:34 #123
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_42303679
ja.. was een beetje zwakke aflevering.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_42309570
Shannon werkt aan een zesdelige RLS die haar niet tot ieders favoriete persoontje maakt.
Hazel: "Vrouwen zijn elegant en volwassen"
Amber: "Daar heb je de uitzondering"
Hazel: "Doe die camera uit. Nu !"

Shannon: "Waarom hebben ze nog niet gebeld ? Ze staan er allemaal in"
(Daarom juist; door jouw schuld worden koks zonder verblijfsvergunning het land uitgezet en kan Bruno zijn Nabakovs Cocoon wel opdoeken)

De Meerdijkse Vlaming mag zich dan wel over z'n bijna-ontbald-ervaring hebben gezet, voor Darius ligt dat een stuk gecompliceerder; zodanig zelfs dat het z'n voetbalprestaties negatief beinvloedt.

Amber probeert als zangeres aan de bak te komen en schakelt daarvoor de hulp in van Peter Andre. Conrad vindt dat niet echt grappig en deinst er niet voor terug om die "Australische flikker" zijn bekomst te geven. 'Insania' kopt de roddelpers in chocoladeletters.
Om het goed te maken regelt ie in het geheim een clipregisseur die aan den lijve ondervindt wat het betekent om met Amber te moeten werken.

Noah valt terug in zijn homorol en probeert ondertussen de schijn op te houden door zijn verloving met Bethany aan te kondigen. You can take the man out of the gay-scene ....

Seb maakt zijn felbegeerde debuut in het basiselftal en scoort. Als pa na afloop om een urinemonster vraagt geeft ie toe wel degelijk te hebben gesnoept.
pi_42495924
Iedereen weer aan het kijken?
  maandag 9 oktober 2006 @ 08:19:27 #126
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_42502575
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Iedereen weer aan het kijken?
uiteraard.. :-)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 9 oktober 2006 @ 10:45:32 #127
75736 Gstyles
pi_42504586
uiteraard weer vergeten...
pi_42508776
gister kon ik niet kijken, is er nog iets leuks gebeurd
No bitch to me
pi_42509400
Bruno zit zijn vrouw weer flink te intimideren en te bedreigen, Seb probeert Jacky te versieren (waarschijnlijk om zijn vader dwars te zitten), Conrad en Amber zijn weer bij elkaar. En dat was het eigenlijk wel zo'n beetje.
pi_42510829
Niet dus; omdat Seb gesnoept heeft past Roger de 'Ik-verlies-jou-geen-seconde-uit-het-oog'-methode toe, en wanneer ie vrijaf krijgt voor een avondje met de jongens voegt ie stiekem een scheut alcohol toe aan z'n drankje. Pas toen ie dronken thuiskwam probeerde ie Jackie te versieren.
Een ding is zeker, Roger gaat hier niet mee lachen.

Cocoon is dicht en Bruno legt de schuld bij Lucy ("Ik gaf je nog wel mijn vertrouwen ... Eigenlijk zou ik je bankrekening moeten blokkeren ... Als je nog meer van dat soort onzin uitkraamt krijg je net zo'n gezicht als dat (gebarsten) schilderij"). Zij wordt voor straf thuis opgesloten en gaat uit eenzaamheid het web op voor eh spannende dingen. Als Bruno daar achterkomt verwijt hij haar een pervers dametje te zijn.
Lucy: "Geef me een goede reden om niet te gaan"
Bruno: "Als je gaat dan ga je wel alleen"

Om zijn liefde voor Amber te bewijzen heeft Conrad een tatoeage op z'n rug laten zetten. Het was geen pretje om dat voor elkaar te krijgen getuige de bloedvlekken op z'n shirt.

Onder het motto "Ik ben rolmodel, ik heb geboft en wil iets terugdoen" zet Shannon zich in voor de campagne Adopteer Een Oudje, en neemt achter Harleys rug om een dame in huis die met oma aangesproken wil worden. Of haar neerbuigende gedrag naar de inwoners van het verzorgingscentrum bevorderlijk is voor haar slechtbekeken RLS ...

[ Bericht 5% gewijzigd door J_TM op 09-10-2006 19:25:55 ]
pi_42544224
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:34 schreef J_TM het volgende:
Niet dus; omdat Seb gesnoept heeft past Roger de 'Ik-verlies-jou-geen-seconde-uit-het-oog'-methode toe, en wanneer ie vrijaf krijgt voor een avondje met de jongens voegt ie stiekem een scheut alcohol toe aan z'n drankje. Pas toen ie dronken thuiskwam probeerde ie Jackie te versieren.
Een ding is zeker, Roger gaat hier niet mee lachen.

Wat niet dus? Denk je dat hij het niet doet om Webbsie dwars te zitten? Ik denk het wel, hij had vantevoren ook al een keer haar hand gepakt en in het voorstukje van volgende week zie je hem uitgebreid naakt uit de douche komen zodat zij hem uitgebreid kan bekijken. Hij is dan gewoon nuchter hoor.
pi_42577146
Met 'niet dus' bedoelde ik dat er meer gebeurde dan in je stukje stond (en in het mijne). Lucy die in haar woede een vaas stuksmeet en een smoesje ophing over een ongelukje bij het stofzuigen. 'En ik ben gek' stond er op Bruno's gezicht te lezen.
pi_42577808
beide bedankt voor de samenvatting
No bitch to me
pi_42720870
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:34 schreef J_TM het volgende:
Roger gaat hier niet mee lachen.
En lachen deed ie zeker niet; Paddy vernielde z'n plakboeken (Seb: "Bedankt, ik sta bij je in het krijt"), de laatste kans op Europees voetbal werd verspeeld en Kyle en Conrad mochten de klappen opvangen. Maar Roger zal zeker niet lachen als ie er achterkomt wie Jackie die broek heeft toegestuurd.

Lucy maakt kennis met haar chatpartner Giles de Geu.. eh Anderson. Amber denkt dat ie niet te vertrouwen is.

Kyle en Shannon organiseerden een stijlvol afscheidsfeest voor oma, en dat werd het in alle opzichten want oma stierf op de dansvloer.
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:57:20 #135
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_42721325
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:06 schreef J_TM het volgende:

[..]

En lachen deed ie zeker niet; Paddy vernielde z'n plakboeken (Seb: "Bedankt, ik sta bij je in het krijt"), de laatste kans op Europees voetbal werd verspeeld en Kyle en Conrad mochten de klappen opvangen. Maar Roger zal zeker niet lachen als ie er achterkomt wie Jackie die broek heeft toegestuurd.

Lucy maakt kennis met haar chatpartner Giles de Geu.. eh Anderson. Amber denkt dat ie niet te vertrouwen is.

Kyle en Shannon organiseerden een stijlvol afscheidsfeest voor oma, en dat werd het in alle opzichten want oma stierf op de dansvloer.
niet kyle... die is al even uit de serie..
bruno.. want die veroorzaakte een pingel..
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 02:46:46 #136
6941 APK
Factual, I think.
pi_42731108
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:06 schreef J_TM het volgende:

Lucy maakt kennis met haar chatpartner Giles [naam weg]
Is dit een spoiler?
pi_42731219
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 02:46 schreef APK het volgende:

[..]

Is dit een spoiler?
nope
pi_42736355
Sorry voor de naamsverwarring, ik bedoelde natuurlijk Harley.
pi_42754872
Ach oma dood!!!
pi_42951384
'ROGER AND OUT' kopt de roddelpers ietwat voorbarig, maar Webbsie heeft een verrassing in petto. "Als jij (Conrad) denkt dat we niet door een deur kunnen, stap dan maar op want ik ga nergens heen".

Maar Conrad heeft ook een verrassing voor de trainer. "Ik weet waarom jij zo gewichtig doet. Krijg je hem niet meer omhoog soms ?"

Roger (tegen Jackie): "Jij hebt met die domme gans staan praten".

Bruno vermoedt dat Lucy iets voor hem achterhoudt en probeert haar te ontmaskeren door een hartvormig medallion te kopen met ingebouwde zendmicrofoon.

In de cliffhanger krijgt Conrad te horen dat hij z'n carriere in Spanje mag voortzetten.
pi_43064925
het was erg spanned gister. maar waarom duurde het zolang? het was toch niet de laatste aflevering of wel.
No bitch to me
pi_43065068
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:54 schreef TornadoDK het volgende:
het was erg spanned gister. maar waarom duurde het zolang? het was toch niet de laatste aflevering of wel.
Yepz...was de laatste aflevering. Benieuwd hoeveel jaar we nu weer moeten wachten op het volgende seizoen
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:06:49 #143
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43065400
Juist.. uiteraard weer net gemist.. :S
pi_43066862
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:06 schreef avotar het volgende:
Juist.. uiteraard weer net gemist.. :S
Jackie vertelt Webb dat Seb haar dronken heeft gevoerd en toen met hem seks heeft gehad. Webb wordt woedend op zijn zoon en zet hem het huis uit.
Seb neemt wraak door foto's die hij blijkbaar die nacht had genomen van hem en Jackie in bed aan de krant te verkopen.

Shannon heeft door de terugslag van het geweer toen ze aan het kleiduifschieten waren een inwendige bloeding gehad en kwam in het ziekenhuis terecht waar allebei haar protheses zijn verwijderd.
Het moment dat Shannon instorte van die bloeding was Harley in een cafeetje met Katie, ze hebben gezoend btw.

Lucy verlaat met dochter Bruno en gaat naar Giles, die compleet gestoord blijkt te zijn en in Lucy zijn overleden vrouw ziet. Uiteindelijk zitten ze in de garage in de auto en laat hij het vol benzinedampen lopen.

In hun zoektocht naar Lucy schiet Bruno Conrad neer.

Die donkere jongen gaat naar een homo-sauna en tot zijn grote schrik zit daar zijn aanstaande schoonvader.

Hazel heeft ontslag ingediend.

Tanya is terug.

Als iemand nog meer weet....vul maar aan
pi_43067226
Jackie wordt geterroriseerd om iets dat niet is gebeurd, en omdat ze er niet meer tegen kan besluit ze alles 'op te biechten'. Seb mag vertrekken, zowel uit huis als uit het elftal, maar hij heeft een verrassing in petto; zijn verhaal 'hoe m'n pa foto's van me maakte toen z'n vrouw me verleidde' staat in de tabloids.

Noah staat op het punt om te gaan trouwen maar Bethany vermoedt dat hij er niet voor de volle honderd procent achterstaat. En daar kan ze weleens gelijk in hebben want tijdens een bezoek aan sauna spelen 's mans homoseksuele gevoelens weer de kop op; schoonpapa zit erbij en kijkt ernaar. Wie gaat hier straks wie chanteren ?

Harley heeft in het geheim een gesprek met Katie maar maakt duidelijk dat hij Shannon niet wil bedriegen (Katie: "Dat doe je al door haar hier buiten te laten"). Ondertussen is zijn vriendin naar het ziekenhuis gebracht met een lekkende implantaat. Ze heeft weer cup A en is als de dood dat Harley haar nu niet meer wil.

Lucy is er achtergekomen dat Bruno haar in de gaten houdt en plant met veel moeite een ontsnapping; ze zoekt haar toevlucht bij Giles maar al snel laat die zijn ware gezicht zien, hij ziet in Lucy de reincarnatie van zijn verongelukte vriendin Magda en stelt haar, Angelica en zichzelf bloot aan een koolmonoxidevergiftiging.
Ingelicht door Amber over het ware gezicht van Giles zetten Bruno en Conrad de achtervolging in; ze bellen aan bij het opgegeven adres en gaan van twee kanten naar binnen. Bruno is zo vastberaden dat niet Giles maar Conrad 'hello' tegen zijn 'little friend' zegt.

Hazel kondigt aan te vertrekken maar wil haar opvolger pas bekendmaken bij de volgende vergadering, een zonder Amber. Zou de naam van die opvolger op Tanya rijmen ?

Amber: "Conrad weet niet wat goed voor hem is, ik wel".

Bruno: "Ik wil je alleen maar beschermen".

Angelica: "Waar gaat mama heen ?"
Bruno: "Mama gaat nergens heen, ze zou jou toch nooit alleen laten ?"

Lucy: "Als je zegt dat je me nooit meer slaat dan geloof ik je".
Bruno: "Ik sla jou niet, jij slaat Angelica. Dat vertel ik m'n advocaat als ik morgen een scheiding aanvraag".

Tabloid: "THIRD TIME UNLUCKY FOR TANYA"
pi_43078186
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:57 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Yepz...was de laatste aflevering. Benieuwd hoeveel jaar we nu weer moeten wachten op het volgende seizoen
begin het net zo leuk te vinden
pi_43078527
Wat is het verschil tussen deze 2?

Footballers' Wives 5 seizoenen
Footballers' Wives - Extra Time 2 seizoenen
pi_43136436
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Jackie vertelt Webb dat Seb haar dronken heeft gevoerd en toen met hem seks heeft gehad. Webb wordt woedend op zijn zoon en zet hem het huis uit.
Seb neemt wraak door foto's die hij blijkbaar die nacht had genomen van hem en Jackie in bed aan de krant te verkopen.

Shannon heeft door de terugslag van het geweer toen ze aan het kleiduifschieten waren een inwendige bloeding gehad en kwam in het ziekenhuis terecht waar allebei haar protheses zijn verwijderd.
Het moment dat Shannon instorte van die bloeding was Harley in een cafeetje met Katie, ze hebben gezoend btw.

Lucy verlaat met dochter Bruno en gaat naar Giles, die compleet gestoord blijkt te zijn en in Lucy zijn overleden vrouw ziet. Uiteindelijk zitten ze in de garage in de auto en laat hij het vol benzinedampen lopen.

In hun zoektocht naar Lucy schiet Bruno Conrad neer.

Die donkere jongen gaat naar een homo-sauna en tot zijn grote schrik zit daar zijn aanstaande schoonvader.

Hazel heeft ontslag ingediend.

Tanya is terug.

Als iemand nog meer weet....vul maar aan
Had dit verslag nog niet eerder gezien en weet dus nu ook de reden dat Shannon haar implantaten is kwijtgeraakt.
pi_43146730
Ik wist niet dat dit de laatste aflevering was...damn, ik kan niet wachten tot het vervolg!!
pi_43263652
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:08 schreef Michellee het volgende:
Ik wist niet dat dit de laatste aflevering was...damn, ik kan niet wachten tot het vervolg!!
ik wil de vorige seizoenen ook graag zien... Maar er zijn helaas geen dvd boxen.... weet iemand waar ik alle seizoen kan krijgen?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:21:58 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44949458
Wat een geweldig serie, echt smullen. Weet geen enkele andere serie die zo plat en ranzig is en zo lekker snel gaat. Ben nu aan de laatste aflevering van seizoen 4 toe (ik kijk hem op DVD).
pi_44950222
En vanaf deze maand ook op Talpa de nederlandse versie!
pi_44957647
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:21 schreef Aventura het volgende:
Wat een geweldig serie, echt smullen. Weet geen enkele andere serie die zo plat en ranzig is en zo lekker snel gaat. Ben nu aan de laatste aflevering van seizoen 4 toe (ik kijk hem op DVD).
waar heb je de dvd gekocht? IK zoek me rot naar de dvdboxen van alle seizoenen !
pi_44957663
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
wanneer?
pi_44958056
Nog niet bekend gemaakt, de streefdatum was telkens januari. Maar of dat nog gaat gebeuren weet ik niet. Hoop het wel
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:10:06 #156
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44958194
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

waar heb je de dvd gekocht? IK zoek me rot naar de dvdboxen van alle seizoenen !
Ik heb het niet gekocht
pi_44958983
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Volgens mij is alleen Seizoen 1 te koop hier.
pi_45021368
Op amazon.co.uk zijn ze te koop alleen zonder ondertiteling
pi_45021396
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Lijkt me flut
#geen
pi_45023716
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Lijkt me flut
Hey daar heb in mee gespeeld, geen slecht woord!

wat ik je kan vertellen is dat het een leuke cast is, een interessante pilot, maar of mensen het beter gaan vinden dan de engelse versie, dat betwijfel ik

[ Bericht 13% gewijzigd door 7eVeNL op 04-01-2007 23:28:24 ]
pi_45026004
ik mis een woord denk ik
#geen
pi_45031030
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:24 schreef Hilzillah het volgende:
Op amazon.co.uk zijn ze te koop alleen zonder ondertiteling
Het vervelende is… dat super irritante accent…bijna niet te verstaan. Maar misschien dat ik ze toch wel koop. Ik wil ze wel hebben eigenlijk
pi_45031047
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:15 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

Hey daar heb in mee gespeeld, geen slecht woord!
weet je dan ook wanneer het op tv komt? Mij lijtk het wel een leuke serie
pi_46472425
Er schijnt ook een Amerikaanse versie te komen, Met Heather Locklear als Tanya.
Hoe verzinnen ze het. Er kan trouwens toch niemand aan haar tippen. Zij is de vuilste bitch ooit op tv vertoond.
pi_49075683
Zonder dat ik het wist, is het vandaag weer begonnen op RTL 5!!
pi_49075861
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:44 schreef Michellee het volgende:
Zonder dat ik het wist, is het vandaag weer begonnen op RTL 5!!
was dat geen herhaling dan?
  zondag 6 mei 2007 @ 20:49:30 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49076014
Ik heb net s5 binnen en ben weer helemaal verslaafd, ik ben in staat om het allemaal achter elkaar te gaan kijken
pi_49076025
Omg, welk seizoen?
pi_49077595
Seizoen 5! Ik zag in mijn tv gids een omschrijving met de familie Pascoe, dus ik ging uit van een herhaling, gelukkig was ik aan het zappen....en het was een nieuwe aflevering!!
pi_49077680
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:11 schreef Michellee het volgende:
Seizoen 5! Ik zag in mijn tv gids een omschrijving met de familie Pascoe, dus ik ging uit van een herhaling, gelukkig was ik aan het zappen....en het was een nieuwe aflevering!!
fijn ook dat ze het ff aankondigen van te voren ofzo en wat een stom tijdstip om 19.00uur
  zondag 6 mei 2007 @ 21:14:25 #171
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_49077744
Huh
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_49078376
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

fijn ook dat ze het ff aankondigen van te voren ofzo en wat een stom tijdstip om 19.00uur
Nou inderdaad...ik vind 19.00 ook niet echt een goed tijdstip...

....het is ook nooit goed of mega laat om half 12 ofzo en dan weer te vroeg.....
  maandag 7 mei 2007 @ 07:33:36 #173
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_49089568
Oh.. was het weer..

Nieuwe afleveringen?
pi_49089805
19;00 uur vind ik wel een mooi tijdstip... jammer dat ik het gemist heb
pi_49097169
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Michellee het volgende:

[..]

Nou inderdaad...ik vind 19.00 ook niet echt een goed tijdstip...

....het is ook nooit goed of mega laat om half 12 ofzo en dan weer te vroeg.....
Vond 23.00 altijd wel mooie tijd, echt heerlijke serie zo voor het slapen gaan.

Maarre kan iemand eigenlijk een samenvatting geven van gisteren
  maandag 7 mei 2007 @ 13:25:14 #176
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_49097962
Serie 5 is tevens de laatste serie. Van de officiele site:
quote:
Q. Will there be a sixth series of Footballers' Wives?

A. Sadly no, ITV and Shed Productions have decided that there will not be a sixth series.
pi_49107805
Waar is Tanya gebleven? Heb een paar seizoenen gemist helaas, waar is ze heen?
pi_49108109
Godverdomme, ik dacht ook dat het een herhaling was gezien het tijdstip Waarom zetten ze dat er niet bij in de gids, waarom wordt het nergens aangekondigd. Zijn ze bang dat ze kijkers krijgen of zo
  maandag 7 mei 2007 @ 17:59:23 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49108984
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar is Tanya gebleven? Heb een paar seizoenen gemist helaas, waar is ze heen?
Waar zijn ze nu? bij aflevering 1 van seizoen 5? anyway:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49113219
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:05 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Maarre kan iemand eigenlijk een samenvatting geven van gisteren
Er is een nieuw stel, Termaine en Liberty. Termaine heeft in de gevangenis gezeten en is nu aangekocht door de Sparks. Conrad is overleden en Amber komt via meditatie achter dat Bruno degene is geweest die Conrad heeft neergeschoten en zint op wraak. Bruno en Lucy gaan hun trouwbelofte vernieuwen maar Lucy komt er achter dan Bruno nog steeds getrouwd is met zijn eerste vrouw en blaast het huwelijk af. Amber biedt Bruno onderdak en verleidt hem om zo achter de waarheid te komen.

Vervolgens zijn Bruno en Amber een stel. Shannon en Harley zijn uitelkaar. Harley is samen met Katie naar Madrid verhuisd. Darius speelt een slechte wedstrijd en de nieuwe voorzitter stuurt 2 mannen erop af om hem dronken te voeren en zijn been te breken.

Volgens mij was dat het?
  maandag 7 mei 2007 @ 20:09:58 #181
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49114501
Liberty is wel de lelijkste vrouw die ik ooit heb gezien. En ze speelt een topmodel
pi_49120824
Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen van Noppen & Naaldhakken?

De nieuwe afleveringen zijn te zien vanaf zondag 6 mei a.s. De eerste aflevering wordt om 19:00 uur uitgezonden. Na deze aflevering is de serie wekelijks te zien om 19:30 uur op RTL5

---------------------

en die liberty is zeker lelijk!!:P
pi_49121136
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:41 schreef Michellee het volgende:

[..]

Er is een nieuw stel, Termaine en Liberty. Termaine heeft in de gevangenis gezeten en is nu aangekocht door de Sparks. Conrad is overleden en Amber komt via meditatie achter dat Bruno degene is geweest die Conrad heeft neergeschoten en zint op wraak. Bruno en Lucy gaan hun trouwbelofte vernieuwen maar Lucy komt er achter dan Bruno nog steeds getrouwd is met zijn eerste vrouw en blaast het huwelijk af. Amber biedt Bruno onderdak en verleidt hem om zo achter de waarheid te komen.

Vervolgens zijn Bruno en Amber een stel. Shannon en Harley zijn uitelkaar. Harley is samen met Katie naar Madrid verhuisd. Darius speelt een slechte wedstrijd en de nieuwe voorzitter stuurt 2 mannen erop af om hem dronken te voeren en zijn been te breken.

Volgens mij was dat het?
tnxxx
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:37:03 #184
75736 Gstyles
pi_49132532
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:15 schreef chef7 het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen van Noppen & Naaldhakken?

De nieuwe afleveringen zijn te zien vanaf zondag 6 mei a.s. De eerste aflevering wordt om 19:00 uur uitgezonden. Na deze aflevering is de serie wekelijks te zien om 19:30 uur op RTL5

---------------------

en die liberty is zeker lelijk!!:P
heerlijk
pi_49147041
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:59 schreef Aventura het volgende:

[..]

Waar zijn ze nu? bij aflevering 1 van seizoen 5? anyway:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49160094
Liberty is niet alleen lelijk ook vrij irritant!
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:19:06 #187
75736 Gstyles
pi_49218357
liberty?
pi_49238622
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef Gstyles het volgende:
liberty?
Jep een nieuwe voetbalvrouw! Een lelijke, irritante voetbalvrouw...
  zaterdag 12 mei 2007 @ 20:17:24 #189
75736 Gstyles
pi_49309384
aha okeeeeesss
pi_49310036
Speelt die donkere jongen ook nog mee die homo was?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_49324360
Nee die is weg. Geen flauw idee, waarheen..
pi_49325010
Vanavond niet vergeten te kijken
pi_49339934
Wie weet trouwens wat er met Kyle is gebeurd?
pi_49340131
quote:
Op zondag 13 mei 2007 19:18 schreef Michellee het volgende:
Wie weet trouwens wat er met Kyle is gebeurd?
Dat soort dingen weet ik dus ook gewoon niet meer, zal wel aan liggen dat RTL het zo lekker onregelmatig uitzend
  zondag 13 mei 2007 @ 19:29:49 #195
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49340216
Kyle woont in Australie. Ik weet niet meer waarom.
pi_49340474
Wat ligt daar in die tuin begraven? En wat doet Bruno met de vrouw van Conrad en waar is Julie zijn vrouw gebleven?
  zondag 13 mei 2007 @ 19:43:55 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49340640
quote:
Op zondag 13 mei 2007 19:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat ligt daar in die tuin begraven? En wat doet Bruno met de vrouw van Conrad en waar is Julie zijn vrouw gebleven?
Het geweer waarmee Bruno Conrad doodschoot.
Die andere twee vragen heeft diegene in die post van 7 mei toch al beantwoord?
pi_49341325
Nog steeds geen Tanya
pi_49341337
quote:
Op zondag 13 mei 2007 19:43 schreef Aventura het volgende:

[..]

Het geweer waarmee Bruno Conrad doodschoot.
Die andere twee vragen heeft diegene in die post van 7 mei toch al beantwoord?
Jah lezen is ook een kunst...sorry

Waar is Hazel btw gebleven? Ik mis haar
pi_49341355
Ik moet er echt weer in komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')