abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 oktober 2006 @ 08:19:27 #126
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_42502575
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Iedereen weer aan het kijken?
uiteraard.. :-)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 9 oktober 2006 @ 10:45:32 #127
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_42504586
uiteraard weer vergeten...
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_42508776
gister kon ik niet kijken, is er nog iets leuks gebeurd
pi_42509400
Bruno zit zijn vrouw weer flink te intimideren en te bedreigen, Seb probeert Jacky te versieren (waarschijnlijk om zijn vader dwars te zitten), Conrad en Amber zijn weer bij elkaar. En dat was het eigenlijk wel zo'n beetje.
pi_42510829
Niet dus; omdat Seb gesnoept heeft past Roger de 'Ik-verlies-jou-geen-seconde-uit-het-oog'-methode toe, en wanneer ie vrijaf krijgt voor een avondje met de jongens voegt ie stiekem een scheut alcohol toe aan z'n drankje. Pas toen ie dronken thuiskwam probeerde ie Jackie te versieren.
Een ding is zeker, Roger gaat hier niet mee lachen.

Cocoon is dicht en Bruno legt de schuld bij Lucy ("Ik gaf je nog wel mijn vertrouwen ... Eigenlijk zou ik je bankrekening moeten blokkeren ... Als je nog meer van dat soort onzin uitkraamt krijg je net zo'n gezicht als dat (gebarsten) schilderij"). Zij wordt voor straf thuis opgesloten en gaat uit eenzaamheid het web op voor eh spannende dingen. Als Bruno daar achterkomt verwijt hij haar een pervers dametje te zijn.
Lucy: "Geef me een goede reden om niet te gaan"
Bruno: "Als je gaat dan ga je wel alleen"

Om zijn liefde voor Amber te bewijzen heeft Conrad een tatoeage op z'n rug laten zetten. Het was geen pretje om dat voor elkaar te krijgen getuige de bloedvlekken op z'n shirt.

Onder het motto "Ik ben rolmodel, ik heb geboft en wil iets terugdoen" zet Shannon zich in voor de campagne Adopteer Een Oudje, en neemt achter Harleys rug om een dame in huis die met oma aangesproken wil worden. Of haar neerbuigende gedrag naar de inwoners van het verzorgingscentrum bevorderlijk is voor haar slechtbekeken RLS ...

[ Bericht 5% gewijzigd door J_TM op 09-10-2006 19:25:55 ]
pi_42544224
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:34 schreef J_TM het volgende:
Niet dus; omdat Seb gesnoept heeft past Roger de 'Ik-verlies-jou-geen-seconde-uit-het-oog'-methode toe, en wanneer ie vrijaf krijgt voor een avondje met de jongens voegt ie stiekem een scheut alcohol toe aan z'n drankje. Pas toen ie dronken thuiskwam probeerde ie Jackie te versieren.
Een ding is zeker, Roger gaat hier niet mee lachen.

Wat niet dus? Denk je dat hij het niet doet om Webbsie dwars te zitten? Ik denk het wel, hij had vantevoren ook al een keer haar hand gepakt en in het voorstukje van volgende week zie je hem uitgebreid naakt uit de douche komen zodat zij hem uitgebreid kan bekijken. Hij is dan gewoon nuchter hoor.
pi_42577146
Met 'niet dus' bedoelde ik dat er meer gebeurde dan in je stukje stond (en in het mijne). Lucy die in haar woede een vaas stuksmeet en een smoesje ophing over een ongelukje bij het stofzuigen. 'En ik ben gek' stond er op Bruno's gezicht te lezen.
pi_42577808
beide bedankt voor de samenvatting
pi_42720870
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:34 schreef J_TM het volgende:
Roger gaat hier niet mee lachen.
En lachen deed ie zeker niet; Paddy vernielde z'n plakboeken (Seb: "Bedankt, ik sta bij je in het krijt"), de laatste kans op Europees voetbal werd verspeeld en Kyle en Conrad mochten de klappen opvangen. Maar Roger zal zeker niet lachen als ie er achterkomt wie Jackie die broek heeft toegestuurd.

Lucy maakt kennis met haar chatpartner Giles de Geu.. eh Anderson. Amber denkt dat ie niet te vertrouwen is.

Kyle en Shannon organiseerden een stijlvol afscheidsfeest voor oma, en dat werd het in alle opzichten want oma stierf op de dansvloer.
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:57:20 #135
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_42721325
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:06 schreef J_TM het volgende:

[..]

En lachen deed ie zeker niet; Paddy vernielde z'n plakboeken (Seb: "Bedankt, ik sta bij je in het krijt"), de laatste kans op Europees voetbal werd verspeeld en Kyle en Conrad mochten de klappen opvangen. Maar Roger zal zeker niet lachen als ie er achterkomt wie Jackie die broek heeft toegestuurd.

Lucy maakt kennis met haar chatpartner Giles de Geu.. eh Anderson. Amber denkt dat ie niet te vertrouwen is.

Kyle en Shannon organiseerden een stijlvol afscheidsfeest voor oma, en dat werd het in alle opzichten want oma stierf op de dansvloer.
niet kyle... die is al even uit de serie..
bruno.. want die veroorzaakte een pingel..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 02:46:46 #136
6941 APK
Factual, I think.
pi_42731108
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:06 schreef J_TM het volgende:

Lucy maakt kennis met haar chatpartner Giles [naam weg]
Is dit een spoiler?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42731219
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 02:46 schreef APK het volgende:

[..]

Is dit een spoiler?
nope
pi_42736355
Sorry voor de naamsverwarring, ik bedoelde natuurlijk Harley.
pi_42754872
Ach oma dood!!!
pi_42951384
'ROGER AND OUT' kopt de roddelpers ietwat voorbarig, maar Webbsie heeft een verrassing in petto. "Als jij (Conrad) denkt dat we niet door een deur kunnen, stap dan maar op want ik ga nergens heen".

Maar Conrad heeft ook een verrassing voor de trainer. "Ik weet waarom jij zo gewichtig doet. Krijg je hem niet meer omhoog soms ?"

Roger (tegen Jackie): "Jij hebt met die domme gans staan praten".

Bruno vermoedt dat Lucy iets voor hem achterhoudt en probeert haar te ontmaskeren door een hartvormig medallion te kopen met ingebouwde zendmicrofoon.

In de cliffhanger krijgt Conrad te horen dat hij z'n carriere in Spanje mag voortzetten.
pi_43064925
het was erg spanned gister. maar waarom duurde het zolang? het was toch niet de laatste aflevering of wel.
pi_43065068
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:54 schreef TornadoDK het volgende:
het was erg spanned gister. maar waarom duurde het zolang? het was toch niet de laatste aflevering of wel.
Yepz...was de laatste aflevering. Benieuwd hoeveel jaar we nu weer moeten wachten op het volgende seizoen
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:06:49 #143
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43065400
Juist.. uiteraard weer net gemist.. :S
pi_43066862
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:06 schreef avotar het volgende:
Juist.. uiteraard weer net gemist.. :S
Jackie vertelt Webb dat Seb haar dronken heeft gevoerd en toen met hem seks heeft gehad. Webb wordt woedend op zijn zoon en zet hem het huis uit.
Seb neemt wraak door foto's die hij blijkbaar die nacht had genomen van hem en Jackie in bed aan de krant te verkopen.

Shannon heeft door de terugslag van het geweer toen ze aan het kleiduifschieten waren een inwendige bloeding gehad en kwam in het ziekenhuis terecht waar allebei haar protheses zijn verwijderd.
Het moment dat Shannon instorte van die bloeding was Harley in een cafeetje met Katie, ze hebben gezoend btw.

Lucy verlaat met dochter Bruno en gaat naar Giles, die compleet gestoord blijkt te zijn en in Lucy zijn overleden vrouw ziet. Uiteindelijk zitten ze in de garage in de auto en laat hij het vol benzinedampen lopen.

In hun zoektocht naar Lucy schiet Bruno Conrad neer.

Die donkere jongen gaat naar een homo-sauna en tot zijn grote schrik zit daar zijn aanstaande schoonvader.

Hazel heeft ontslag ingediend.

Tanya is terug.

Als iemand nog meer weet....vul maar aan
pi_43067226
Jackie wordt geterroriseerd om iets dat niet is gebeurd, en omdat ze er niet meer tegen kan besluit ze alles 'op te biechten'. Seb mag vertrekken, zowel uit huis als uit het elftal, maar hij heeft een verrassing in petto; zijn verhaal 'hoe m'n pa foto's van me maakte toen z'n vrouw me verleidde' staat in de tabloids.

Noah staat op het punt om te gaan trouwen maar Bethany vermoedt dat hij er niet voor de volle honderd procent achterstaat. En daar kan ze weleens gelijk in hebben want tijdens een bezoek aan sauna spelen 's mans homoseksuele gevoelens weer de kop op; schoonpapa zit erbij en kijkt ernaar. Wie gaat hier straks wie chanteren ?

Harley heeft in het geheim een gesprek met Katie maar maakt duidelijk dat hij Shannon niet wil bedriegen (Katie: "Dat doe je al door haar hier buiten te laten"). Ondertussen is zijn vriendin naar het ziekenhuis gebracht met een lekkende implantaat. Ze heeft weer cup A en is als de dood dat Harley haar nu niet meer wil.

Lucy is er achtergekomen dat Bruno haar in de gaten houdt en plant met veel moeite een ontsnapping; ze zoekt haar toevlucht bij Giles maar al snel laat die zijn ware gezicht zien, hij ziet in Lucy de reincarnatie van zijn verongelukte vriendin Magda en stelt haar, Angelica en zichzelf bloot aan een koolmonoxidevergiftiging.
Ingelicht door Amber over het ware gezicht van Giles zetten Bruno en Conrad de achtervolging in; ze bellen aan bij het opgegeven adres en gaan van twee kanten naar binnen. Bruno is zo vastberaden dat niet Giles maar Conrad 'hello' tegen zijn 'little friend' zegt.

Hazel kondigt aan te vertrekken maar wil haar opvolger pas bekendmaken bij de volgende vergadering, een zonder Amber. Zou de naam van die opvolger op Tanya rijmen ?

Amber: "Conrad weet niet wat goed voor hem is, ik wel".

Bruno: "Ik wil je alleen maar beschermen".

Angelica: "Waar gaat mama heen ?"
Bruno: "Mama gaat nergens heen, ze zou jou toch nooit alleen laten ?"

Lucy: "Als je zegt dat je me nooit meer slaat dan geloof ik je".
Bruno: "Ik sla jou niet, jij slaat Angelica. Dat vertel ik m'n advocaat als ik morgen een scheiding aanvraag".

Tabloid: "THIRD TIME UNLUCKY FOR TANYA"
pi_43078186
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:57 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Yepz...was de laatste aflevering. Benieuwd hoeveel jaar we nu weer moeten wachten op het volgende seizoen
begin het net zo leuk te vinden
pi_43078527
Wat is het verschil tussen deze 2?

Footballers' Wives 5 seizoenen
Footballers' Wives - Extra Time 2 seizoenen
pi_43136436
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Jackie vertelt Webb dat Seb haar dronken heeft gevoerd en toen met hem seks heeft gehad. Webb wordt woedend op zijn zoon en zet hem het huis uit.
Seb neemt wraak door foto's die hij blijkbaar die nacht had genomen van hem en Jackie in bed aan de krant te verkopen.

Shannon heeft door de terugslag van het geweer toen ze aan het kleiduifschieten waren een inwendige bloeding gehad en kwam in het ziekenhuis terecht waar allebei haar protheses zijn verwijderd.
Het moment dat Shannon instorte van die bloeding was Harley in een cafeetje met Katie, ze hebben gezoend btw.

Lucy verlaat met dochter Bruno en gaat naar Giles, die compleet gestoord blijkt te zijn en in Lucy zijn overleden vrouw ziet. Uiteindelijk zitten ze in de garage in de auto en laat hij het vol benzinedampen lopen.

In hun zoektocht naar Lucy schiet Bruno Conrad neer.

Die donkere jongen gaat naar een homo-sauna en tot zijn grote schrik zit daar zijn aanstaande schoonvader.

Hazel heeft ontslag ingediend.

Tanya is terug.

Als iemand nog meer weet....vul maar aan
Had dit verslag nog niet eerder gezien en weet dus nu ook de reden dat Shannon haar implantaten is kwijtgeraakt.
pi_43146730
Ik wist niet dat dit de laatste aflevering was...damn, ik kan niet wachten tot het vervolg!!
pi_43263652
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:08 schreef Michellee het volgende:
Ik wist niet dat dit de laatste aflevering was...damn, ik kan niet wachten tot het vervolg!!
ik wil de vorige seizoenen ook graag zien... Maar er zijn helaas geen dvd boxen.... weet iemand waar ik alle seizoen kan krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')