uiteraard.. :-)quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Iedereen weer aan het kijken?
Wat niet dus? Denk je dat hij het niet doet om Webbsie dwars te zitten? Ik denk het wel, hij had vantevoren ook al een keer haar hand gepakt en in het voorstukje van volgende week zie je hem uitgebreid naakt uit de douche komen zodat zij hem uitgebreid kan bekijken. Hij is dan gewoon nuchter hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:34 schreef J_TM het volgende:
Niet dus; omdat Seb gesnoept heeft past Roger de 'Ik-verlies-jou-geen-seconde-uit-het-oog'-methode toe, en wanneer ie vrijaf krijgt voor een avondje met de jongens voegt ie stiekem een scheut alcohol toe aan z'n drankje. Pas toen ie dronken thuiskwam probeerde ie Jackie te versieren.
Een ding is zeker, Roger gaat hier niet mee lachen.
En lachen deed ie zeker niet; Paddy vernielde z'n plakboeken (Seb: "Bedankt, ik sta bij je in het krijt"), de laatste kans op Europees voetbal werd verspeeld en Kyle en Conrad mochten de klappen opvangen. Maar Roger zal zeker niet lachen als ie er achterkomt wie Jackie die broek heeft toegestuurd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:34 schreef J_TM het volgende:
Roger gaat hier niet mee lachen.
niet kyle... die is al even uit de serie..quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:06 schreef J_TM het volgende:
[..]
En lachen deed ie zeker niet; Paddy vernielde z'n plakboeken (Seb: "Bedankt, ik sta bij je in het krijt"), de laatste kans op Europees voetbal werd verspeeld en Kyle en Conrad mochten de klappen opvangen. Maar Roger zal zeker niet lachen als ie er achterkomt wie Jackie die broek heeft toegestuurd.
Lucy maakt kennis met haar chatpartner Giles de Geu.. eh Anderson. Amber denkt dat ie niet te vertrouwen is.
Kyle en Shannon organiseerden een stijlvol afscheidsfeest voor oma, en dat werd het in alle opzichten want oma stierf op de dansvloer.
Is dit een spoiler?quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:06 schreef J_TM het volgende:
Lucy maakt kennis met haar chatpartner Giles [naam weg]
Yepz...was de laatste aflevering. Benieuwd hoeveel jaar we nu weer moeten wachten op het volgende seizoenquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:54 schreef TornadoDK het volgende:
het was erg spanned gister. maar waarom duurde het zolang? het was toch niet de laatste aflevering of wel.
Jackie vertelt Webb dat Seb haar dronken heeft gevoerd en toen met hem seks heeft gehad. Webb wordt woedend op zijn zoon en zet hem het huis uit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:06 schreef avotar het volgende:
Juist.. uiteraard weer net gemist.. :S
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepz...was de laatste aflevering. Benieuwd hoeveel jaar we nu weer moeten wachten op het volgende seizoen![]()
Had dit verslag nog niet eerder gezien en weet dus nu ook de reden dat Shannon haar implantaten is kwijtgeraakt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jackie vertelt Webb dat Seb haar dronken heeft gevoerd en toen met hem seks heeft gehad. Webb wordt woedend op zijn zoon en zet hem het huis uit.
Seb neemt wraak door foto's die hij blijkbaar die nacht had genomen van hem en Jackie in bed aan de krant te verkopen.
Shannon heeft door de terugslag van het geweer toen ze aan het kleiduifschieten waren een inwendige bloeding gehad en kwam in het ziekenhuis terecht waar allebei haar protheses zijn verwijderd.
Het moment dat Shannon instorte van die bloeding was Harley in een cafeetje met Katie, ze hebben gezoend btw.
Lucy verlaat met dochter Bruno en gaat naar Giles, die compleet gestoord blijkt te zijn en in Lucy zijn overleden vrouw ziet. Uiteindelijk zitten ze in de garage in de auto en laat hij het vol benzinedampen lopen.
In hun zoektocht naar Lucy schiet Bruno Conrad neer.
Die donkere jongen gaat naar een homo-sauna en tot zijn grote schrik zit daar zijn aanstaande schoonvader.
Hazel heeft ontslag ingediend.
Tanya is terug.
Als iemand nog meer weet....vul maar aan![]()
ik wil de vorige seizoenen ook graag zien... Maar er zijn helaas geen dvd boxen.... weet iemand waar ik alle seizoen kan krijgen?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:08 schreef Michellee het volgende:
Ik wist niet dat dit de laatste aflevering was...damn, ik kan niet wachten tot het vervolg!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |