Die zogen ook ja...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:42 schreef 3rno het volgende:
(ontopic: ik ben het met je eens, ik werd altijd pissed als er weer 5 bladzijden Joe Carioca of die fakking Hiawatha instond, gebruik dat dan voor een extra Donald verhaal)
Donald powerrrrrrrrrrrrrrrrr!
het was een zwerver, ..met een knapzak. En dan ook nog eens kleiner dan 1 meter zijn...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:05 schreef achterhetspoor het volgende:
Douwe Dabbert was best ok eigenlijk.
Eensch, erg irritant, Douwe is idd het kutst. Derhalve lees / las ik alleen de Donald strips.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het was een zwerver, ..met een knapzak. En dan ook nog eens kleiner dan 1 meter zijn...
De maat was vol toen men ineens begon met wolfje en zijn vriendjes, in plaats van Midas en de Booswigtenklup
Je weet toch wel dat Donald Duck vrij populair is onder hoog opgeleiden? Een x aantal jaren geleden stond er zelfs een personeelsadvertentie in de Donald Duck...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:42 schreef 3rno het volgende:
Beetje laat klaag-topic he? Kom hiermee op het moment dat je 'm leest, please!?
God ja, wolfje.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het was een zwerver, ..met een knapzak. En dan ook nog eens kleiner dan 1 meter zijn...
De maat was vol toen men ineens begon met wolfje en zijn vriendjes, in plaats van Midas en de Booswigtenklup
We kunnen niet allemaal zoals jij de Chick gaan "lezen".quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef SocialDisorder het volgende:
volwassen "mannen" die de Donald Duck lezen
Echte bikkels lezen zelfs nog Donald Duck als ze een incontinentieluier volpoepen en niet meer weten wat ze een half uur geleden hebben gegeten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef SocialDisorder het volgende:
volwassen "mannen" die GTA / Super Mario / Zelda / Weetivkeelwat spelenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef SocialDisorder het volgende:
pfff, GTA is voor mietjes. Ik speel Barbie Horseback Adventures. Das gangstah!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
volwassen "mannen" die GTA / Super Mario / Zelda / Weetivkeelwat spelen
1981quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef SocialDisorder het volgende:
Ja, so, Donald Duckquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef SocialDisorder het volgende:
en nu al volwassener dan een pik van 1970. Hoe voelt dat nou, oud worden?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou je 't zegt, ja. 't Knulletje komt net pas kijken.![]()
Heerlijk. Moet je ook eens proberen. Paar kinderen erbij enzo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en nu al volwassener dan een pik van 1970. Hoe voelt dat nou, oud worden?
Oei oei, iemand voelt zich hier aangevallen op zijn "volwassenheid"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en nu al volwassener dan een pik van 1970. Hoe voelt dat nou, oud worden?
Ow ja de Leeuwenkoningquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:12 schreef Jihad_Joe het volgende:
Precies, zit je op de wc, ligt er nog een donald duckje in de hoek, eerste en laatste verhaal ken je al... dus blader je naar het midden... heb je ineens de leeuwenkoning voor jeof een irritant mickey mouse detective vervolgverhaal... jgg... laat maar, dan veeg ik m'n kont wel eerder af...
![]()
je hebt net Batman omschrevenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:22 schreef m021 het volgende:
Die Douwe Dabbert idd.
Een tijdschrift vol met in vrolijke kleuren getekende strips, komt er opeens een strip voorbij waarvan de tekenaar een voorkeur lijkt te hebben voor 'moeraskleur'. En dan gaat het ook nog eens over een bebaarde zwerver met zijn debiele hulpje.:{
met zo'n zak die op knappen staat ....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond douwe dabbert altijd een beetje een vieze kinderlokker. ook die naam enzo. 'douwe'...
Zoooo heee, jij bent grappigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:46 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
met zo'n zak die op knappen staat ....
Inbindenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:58 schreef BdR het volgende:
m'n pa heeft nog veel oude Donald Duck's uit 1961 ingebonden in dikke map. Daar heb je nog geen Douwe Dabbert maar Tom Poes en heer Bommel
Toen moest je dat inbinden overigens nog helemaal zelf doen ipv die kant-en-klare gele mappen van nuHeb zelf ook nog paar mappen van jaargangen uit 1986 ofzo
Van die basisschoolkinderen die een avontuur belevenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:27 schreef Urquhart het volgende:
Die geschreven verhalen middenin waren bij mij minder in trek.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Inbinden![]()
15 jaargangen DD op mijn kamer, kapotgelezen en al
[afbeelding]
Mee eensch is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:22 schreef m021 het volgende:
Die Douwe Dabbert idd.
Een tijdschrift vol met in vrolijke kleuren getekende strips, komt er opeens een strip voorbij waarvan de tekenaar een voorkeur lijkt te hebben voor 'moeraskleur'. En dan gaat het ook nog eens over een bebaarde zwerver met zijn debiele hulpje.![]()
Heiligschennis, cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Inbinden![]()
[afbeelding]
"Dan"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:27 schreef splendor het volgende:
Vervolgverhalen in een weekblad heb ik ook een hekel aan maar om nou alle schuld op die arme douwe af te schuiven vind ik ook weer overdreven, die verhalen zijn van een hoger niveau als het gemiddelde verhaal in donald duck.. eigenlijk als elk verhaal in donald duck. Maarja het is lastig oordelen als je ze overslaat en dan hier gaat afkraken natuurlijk.
Als jij de man in je avatar bent snap ik dat wel jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef Deetch het volgende:
Ik lees de Duck nog steeds met veel plezier (ben inmiddels 25 jaar lid) en het lange vervolgverhaal aan het eiond las ik vroeger pas als ie helemaal klaar was en dan pakte ik de hele voorgaande stapel en ging ik ik hele verhaal in een keer lezen.
Waar ik echt van baalde waren altijd die stomme leesverhalen in het midden.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:03 schreef Remzz het volgende:
Inbinden![]()
[afbeelding]
Uh, nee.quote:
Ach joh ik zeg maar zo hoe stooerder de vent doet hoe kleiner zijn piem0l vaak is. En trust me, ik hoef niet stoer te doen. Verder is de Donald Duck gewoon heerlijk ontspannend als je zaterdagochtend relaxed aan het ontbijten bent.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als jij de man in je avatar bent snap ik dat wel ja![]()
Oh manquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:07 schreef Deetch het volgende:
Ach joh ik zeg maar zo hoe stooerder de vent doet hoe kleiner zijn piem0l vaak is. En trust me, ik hoef niet stoer te doen.
ik ben nog wel wat ouder en vind soms niks heerlijker dan vroeg naar bed te gaan en wat duckjes te lezen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ach joh ik zeg maar zo hoe stooerder de vent doet hoe kleiner zijn piem0l vaak is. En trust me, ik hoef niet stoer te doen. Verder is de Donald Duck gewoon heerlijk ontspannend als je zaterdagochtend relaxed aan het ontbijten bent.
Vooral dit! Douwequote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:33 schreef Frollo het volgende:
Douwe Dabbert, heel leuk was dat, ik had er zelfs een paar albums van.
Het vierluik 'De Poort naar Oost', 'De Zee naar Zuid' etc. vond ik het mooist. Keispannend!
Getekend met veel vakmanschap en oog voor detail. Naar elk pagina kon je wel een uur kijken, want er gebeurde van alles op de achtergrond.
Later werden de verhalen inderdaad wel wat minder. Maar toch:
Douwe Dabbert
Hé, azijnpisser, zoek een eigen topic.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:13 schreef Maisnon het volgende:
Vooral dit! DouweMaar die beunhoazen hier kijken niet verder dan hun neus lang is. Donald zoekt werk, vind een baan als hondenvanger, kwik kwek en kwak doen het werk, en uiteindelijk rennen ze allemaal achter Donald aan als ie naar Timboektoe vlucht. Zo heel origineel zijn die Donald stripjes helemaal niet!
Zeg vlegel, ik kwam alleen maar op voor het goede!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:22 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Hé, azijnpisser, zoek een eigen topic.
die tekst herinner ik me nog in het nederlandsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:46 schreef Bismarck het volgende:
Volmondig eens met de topicstarter. De verhalen van Donald Duck en zijn familie zijn het leukst.
[afbeelding]
En Diederik Duck! Waar is die gebleven?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:45 schreef PDOA het volgende:
Eigenlijk rulen alleen de Donald en Dagobert Duck verhalen!
Iemand die ook te weinig wordt gezien is Govert Goudglans.
rond de jaren '90-'92?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:24 schreef Biancavia het volgende:
De Duckies!
[afbeelding]
Die vond ik zo leuk als 'achterkantverhaal'.
Er is ook een jaar geweest waarin Dagobert elke week op de achterkant stond en die stripjes begonnen altijd met "Ik wist niet dat ik ook nog een .....fabriek had!"
Die waren echt hilarisch!
Zou kunnen hoor!quote:
De kabouters van Rien Poortvliet hebben echter (gelukkig) nooit de DD vervuild.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik morgen. en ik vind rien poortvliet trouwens een erg hoog douwe dabbert gehalte hebben.
oma duck heeft genoeg geld doordat ze haar geld uit haar pomp kan halen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:39 schreef VoreG het volgende:
Oma Duck is jarig dus iedereen geeft geld. Zelf oom Dagobert
1000 euro.
Kwik : Knijp me ik droom!
Dagobert: Maar dan moet het wel een bootreis worden op een van mijn cruiseschepen
Kwik: Laat maar...
Je laat oma Duck toch niet haar eigen verjaardagscadeau kopen..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oma duck heeft genoeg geld doordat ze haar geld uit haar pomp kan halen.![]()
![]()
iets wat je zelf maakt kost weinig en toont veel liefde, zoals een tekening!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je laat oma Duck toch niet haar eigen verjaardagscadeau kopen..
Laat die luie Gijs maar eens een appeltaart voor háár bakken!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je laat oma Duck toch niet haar eigen verjaardagscadeau kopen..
Dat heeft die arme, oude, hardwerkende Dora wel verdiend ja!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Laat die luie Gijs maar eens een appeltaart voor háár bakken!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:51 schreef Rio het volgende:
[..]
Dat heeft die arme, oude, hardwerkende Dora wel verdiend ja!
Ik ben Diederik alleen in de pockets tegengekomen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En Diederik Duck! Waar is die gebleven?![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:40 schreef AntonDingeman het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diederik_Duck Wow!
Der Führers Face, inderdaad heel bizar om te zien.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:53 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3120097557830667999&q=donald+duck
haha
ditoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:50 schreef Biancavia het volgende:
Mijn oma had een hoop hele oude Donalds Ducks, daar stond hij vaak in.
Er wordt toch in de OP geklaagd over Douwe Dabbert, niet over Donald.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:18 schreef Rio het volgende:
Een KLB topic dat transformeerd in een fantopic. Best speciaal volgens mij.
Volgens mij heb ik die ook, gaat die niet over kikkerbilletjes die ze willen verkopen ofzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:39 schreef PDOA het volgende:
Naar aanleiding van dit topic heb ik mijn verzameling DD's ook maar eens afgestoft. Lig 's avonds vaak in een deuk om die absurdistische avonturen van Donald en Co. Heerlijk! Gisteren bijvoorbeeld dat verhaal van Donald als Kikkerkweker! Had die 1 of andere stamppot gemaakt waarmee de kikkers sneller zouden groeien, en de neefjes hadden 'm in de zeik genomen met een aantal fopkikkers, waarna Donald ze weer terugpakte door een reuzenkikkerpak aan te trekken en de neefjes de stuipen op het lijf te jagen. Echt hilarisch getekend ook!
Yes! Klopt!! Ik heb 1 favo tekenaar van Donald Duck, en die strips van hem zijn altijd hilarisch over the top! Zal vanaaf eens een strip uploaden van die gast.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:45 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook, gaat die niet over kikkerbilletjes die ze willen verkopen ofzo?
Donald Duck is leuk, maar ligt aan de tekenaar. Soms zie je 1 plaatje en weet je al dat het verhaal gewoon kut isMaar die Jonge Jaren van Dagobert Duck zijn de beste, leukst getekend etc
![]()
Ja joh, leg anders op die ander slak daar naast je ook wat zout.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er wordt toch in de OP geklaagd over Douwe Dabbert, niet over Donald.
"Zijn huiswerk niet leuk vond"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:27 schreef Nosh het volgende:
[..]
God ja, wolfje.
Verhalen over wolfje die bang was dat de juf zijn huiswerk niet leuk vond,
Die vind ik eigenlijk wel leuk gevonden.quote:met groentemannen die B. ietje heten enzo.
Prachtig filmpje, alleen belabberde (VHS)-kwaliteit. Er is ook een DVD met al die oorlogsfilmpjes, daar staat Der Führer's Face ook op. Maar die is lang niet zo leuk als Commando Duck, waar Donald het moet opnemen tegen de Jappen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:53 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3120097557830667999&q=donald+duck
haha
http://youtube.com/watch?v=0XRCdGuO_hMquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar die is lang niet zo leuk als Commando Duck, waar Donald het moet opnemen tegen de Jappen.
De pockets zijn altijd zo goedkoop getekend vind ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:25 schreef seto het volgende:
Donald Duck Extra en Pocket hebben altijd veel leukere verhalen maar die koop ik nooit meer![]()
Die heb ik ook nog ergens liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:03 schreef Biancavia het volgende:
Een tijdje terug (8-9 jaar geleden) waren er van die stripalbums met zo'n Donald 'uit de toekomst'.
Dan was hij een superheld en had een soort van zwart pak aan.
Die vond ik ook wel mooi eigenlijk, maar ik weet niet meer hoe het heette.
Het klinkt in ieder geval superslecht.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:03 schreef Biancavia het volgende:
Een tijdje terug (8-9 jaar geleden) waren er van die stripalbums met zo'n Donald 'uit de toekomst'.
Dan was hij een superheld en had een soort van zwart pak aan.
Die vond ik ook wel mooi eigenlijk, maar ik weet niet meer hoe het heette.
Ja, het was wel heel vaag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:05 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval superslecht.
Donald Duck moet geen superheld zijn, het is een antiheld die steeds ontslagen wordt. Waar gaat het heen met de wereld als zelfs Donald Duck al meer succes heeft dan ik?![]()
Mee eens, erg interessante geschiedenis voor zo'n 'oppervlakkig' stripfiguur. Ik heb hier een Donald Duck Extra liggen met zo'n verhaal (De Laatste Slee Naar Dawson), en die is inderdaad vele malen beter getekend dan de doorsnee wekelijkse strip, meer detail (uit zich vooral in een paar halve-pagina vullende overzichtstekeningen), donkerder ingekleurd. Had ik niet verwacht van een DD-verhaal.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:45 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Maar die Jonge Jaren van Dagobert Duck zijn de beste, leukst getekend etc![]()
Staat er wel, rechtsonder eerste plaatje, altijd. Jij doelt denk ik op de strips van Don Rosa die er wat serieuzer zijn en realistischer getkend:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:24 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Jammer dat er nergens zo'n landencode op vermeldt staat, zodat ik weet waar 'ie vandaan komt. Het is in ieder geval waarschijnlijk niet Nederlands, die stijl pik je er in één oogopslag uit en dat is hier zeker niet het geval. Ik denk Duits.
Alleen mickey mouse was godverdegodver saai.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:40 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat had ik daar vroeger toch een hekel aan, kocht je een Donald Duck, stonden er opeens verhaaltjes in van uber-faggots als Mickey Mouse en Douwe Dabert. Het blad heet toch Donald Duck of zag ik dat verkeerd? Je koopt toch ook geen pak rijst waar voor de helft macaroni in zit?? Ik hoop nog altijd op een battle, waar Dagobert Duck en Donald voor eens en altijd afrekenen met deze misbaksels.
Ja, dat dat hoort weet ik, maar bij deze vind ik 'm niet terug. En op die voorkant lijkt het ook niet erg, maar die zijn toch vaak anders dan de inhoud, dus wie weet. Het ding komt trouwens uit '96.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:32 schreef Honky het volgende:
[..]
Staat er wel, rechtsonder eerste plaatje, altijd. Jij doelt denk ik op de strips van Don Rosa die er wat serieuzer zijn en realistischer getkend:
[afbeelding]
Ja precies. Don Rosa heeft volgens Carl Barks' ideeen de hele geschiedenis van Dagobert Duck uitgewerkt. Wat ik persoonlijk dus de beste DD reeks vind. Zeker niet kinderachtig en op sommige punten niet te vergelijken met de "gewone" Donald Duckquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:32 schreef Honky het volgende:
[..]
Staat er wel, rechtsonder eerste plaatje, altijd. Jij doelt denk ik op de strips van Don Rosa die er wat serieuzer zijn en realistischer getkend:
[afbeelding]
Heej dat beeldje hebben we laatst kado gekregen! Echt zo ubercooL!!quote:
Ja, dat is 'm, dezelfde figuren en tekenstijl! Dan komt mijn strip uit die reeks. Dus dat is Don Rosa's werk?quote:
Ah, in de Amerikaanse versie doen ze dat dus met Britten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:48 schreef Biancavia het volgende:
De beroemde scene waarin Cornelis Prul de Spanjaarden afschrikt en Duckstad redt:
[afbeelding]
Dat is toch de Amerikaanse versie?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:33 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ah, in de Amerikaanse versie doen ze dat dus met Britten.
Ja dat zeg ik. Maar jij hebt het over Spanjaarden in je post.quote:
jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:00 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Ja, dat is 'm, dezelfde figuren en tekenstijl! Dan komt mijn strip uit die reeks. Dus dat is Don Rosa's werk?
ik heb heel die serie 'de jonge jaren van oom dagobert'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
wat ook erg leuk is om de ontwikkeling van dagobert duck te zien. in de eerste jaren was hij een vals uitziende, zwaar gebakkebaarde hardvochtige zakenman. dat is later terug gebracht tot gierigaard met een toch nog olijk gezicht.
*jaloers*quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:43 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb heel die serie 'de jonge jaren van oom dagobert'![]()
echt wel goede verhalen![]()
Carl Barks gebruikt juist erg weinig detail t.o.v. Don Rosa.:quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:39 schreef Xenwolfie het volgende:
Carl barks. Ik heb eens een verhaal gelezen van hem over de Zware Jongens die in Dagoberts Geldpakhuis komen. Echt enorm veel detail in de plaatjes!
Jammer dat ik niet de Jonge jaren van oom Dagobert compleet hebt. Erg goede verhalen ja. Ik heb er maar een paar van.
Die zijn erg vet jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:43 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb heel die serie 'de jonge jaren van oom dagobert'![]()
echt wel goede verhalen![]()
Helaas spreken alle verhalen bij elkaar ook heel erg vaak tegen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Die zijn erg vet ja
Combinatie tussen historische gebeurtenissen (titanic waarop Dagobert bijna zn geluksdubbeltje kwijt raakt) en die tekenstijl is echt geweldig
Heh, dat is vreemd. In dat verhaal zat erg veel detail. Er gebeurde erg veel op de achtergrond. Mischien was het verhaal geschreven door Carl Barks en door iemand anders getekend, dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:12 schreef Staaf het volgende:
[..]
Carl Barks gebruikt juist erg weinig detail t.o.v. Don Rosa.:
Indeed! Ga zelf maar eens zo proberen te tekenen!quote:
Gevonden!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En Diederik Duck! Waar is die gebleven?![]()
Dat zijn inderdaad vaak de leukste, als hij in zijn tuin gaat liggen in de hangmat met één of ander boek over opvoedenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:17 schreef Nepthys het volgende:
De verhalen waarin Donald ruzie heeft met Bolderbast of Guus Geluk vind ik overigens het leukst
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:40 schreef Honky het volgende:
Het zou me niet verbazenm als de dagobert fabrieksserie binnenkort gebundeld wordt in een album;dit is pas geleden ook gedaan bij de Gijs Gans verhalen die daarvoor achterop stonden. De dagobert verhalen die dit jaar achterop staan zijn trouwens wel ENORM bagger.
Nee juist niet, die zijn enorm grappig! Vooral die ene waarin ie zichzlef geld geeft en toegeeft dat het leuk is om af en toe met geld te smijtenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:40 schreef Honky het volgende:
De dagobert verhalen die dit jaar achterop staan zijn trouwens wel ENORM bagger.
Of de pocketsquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef Giem het volgende:
Oplossing.. de DD extra.
Ja dat was tofquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:14 schreef Biancavia het volgende:
Super Donald Duck Power!
[afbeelding]
Dat was het.
Ik had hier wat van Phantom Duck gevonden, daar is het natuurlijk op gebaseerd;
http://www.salimbeti.com/paperinik/en/paperinik.htm
Nederlands:
http://informatie.donaldduckweb.nl/personages/superdonald/
Die is uit de Extra toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
Teken dat maar eens na![]()
Geweldig verhaal trouwens![]()
WTF. Boeken met kaften in de bibliotheek van Alexandrië?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
Die verhalen in de Donald Duck Extra rulen de pan uitquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |