Ah, in de Amerikaanse versie doen ze dat dus met Britten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:48 schreef Biancavia het volgende:
De beroemde scene waarin Cornelis Prul de Spanjaarden afschrikt en Duckstad redt:
[afbeelding]
Dat is toch de Amerikaanse versie?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:33 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ah, in de Amerikaanse versie doen ze dat dus met Britten.
Ja dat zeg ik. Maar jij hebt het over Spanjaarden in je post.quote:
jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:00 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Ja, dat is 'm, dezelfde figuren en tekenstijl! Dan komt mijn strip uit die reeks. Dus dat is Don Rosa's werk?
ik heb heel die serie 'de jonge jaren van oom dagobert'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
wat ook erg leuk is om de ontwikkeling van dagobert duck te zien. in de eerste jaren was hij een vals uitziende, zwaar gebakkebaarde hardvochtige zakenman. dat is later terug gebracht tot gierigaard met een toch nog olijk gezicht.
*jaloers*quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:43 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb heel die serie 'de jonge jaren van oom dagobert'![]()
echt wel goede verhalen![]()
Carl Barks gebruikt juist erg weinig detail t.o.v. Don Rosa.:quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:39 schreef Xenwolfie het volgende:
Carl barks. Ik heb eens een verhaal gelezen van hem over de Zware Jongens die in Dagoberts Geldpakhuis komen. Echt enorm veel detail in de plaatjes!
Jammer dat ik niet de Jonge jaren van oom Dagobert compleet hebt. Erg goede verhalen ja. Ik heb er maar een paar van.
Die zijn erg vet jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:43 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb heel die serie 'de jonge jaren van oom dagobert'![]()
echt wel goede verhalen![]()
Helaas spreken alle verhalen bij elkaar ook heel erg vaak tegen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Die zijn erg vet ja
Combinatie tussen historische gebeurtenissen (titanic waarop Dagobert bijna zn geluksdubbeltje kwijt raakt) en die tekenstijl is echt geweldig
Heh, dat is vreemd. In dat verhaal zat erg veel detail. Er gebeurde erg veel op de achtergrond. Mischien was het verhaal geschreven door Carl Barks en door iemand anders getekend, dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:12 schreef Staaf het volgende:
[..]
Carl Barks gebruikt juist erg weinig detail t.o.v. Don Rosa.:
Indeed! Ga zelf maar eens zo proberen te tekenen!quote:
Gevonden!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En Diederik Duck! Waar is die gebleven?![]()
Dat zijn inderdaad vaak de leukste, als hij in zijn tuin gaat liggen in de hangmat met één of ander boek over opvoedenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:17 schreef Nepthys het volgende:
De verhalen waarin Donald ruzie heeft met Bolderbast of Guus Geluk vind ik overigens het leukst
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:40 schreef Honky het volgende:
Het zou me niet verbazenm als de dagobert fabrieksserie binnenkort gebundeld wordt in een album;dit is pas geleden ook gedaan bij de Gijs Gans verhalen die daarvoor achterop stonden. De dagobert verhalen die dit jaar achterop staan zijn trouwens wel ENORM bagger.
Nee juist niet, die zijn enorm grappig! Vooral die ene waarin ie zichzlef geld geeft en toegeeft dat het leuk is om af en toe met geld te smijtenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:40 schreef Honky het volgende:
De dagobert verhalen die dit jaar achterop staan zijn trouwens wel ENORM bagger.
Of de pocketsquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef Giem het volgende:
Oplossing.. de DD extra.
Ja dat was tofquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:14 schreef Biancavia het volgende:
Super Donald Duck Power!
[afbeelding]
Dat was het.
Ik had hier wat van Phantom Duck gevonden, daar is het natuurlijk op gebaseerd;
http://www.salimbeti.com/paperinik/en/paperinik.htm
Nederlands:
http://informatie.donaldduckweb.nl/personages/superdonald/
Die is uit de Extra toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
Teken dat maar eens na![]()
Geweldig verhaal trouwens![]()
WTF. Boeken met kaften in de bibliotheek van Alexandrië?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
Die verhalen in de Donald Duck Extra rulen de pan uitquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |