De kabouters van Rien Poortvliet hebben echter (gelukkig) nooit de DD vervuild.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik morgen. en ik vind rien poortvliet trouwens een erg hoog douwe dabbert gehalte hebben.
oma duck heeft genoeg geld doordat ze haar geld uit haar pomp kan halen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:39 schreef VoreG het volgende:
Oma Duck is jarig dus iedereen geeft geld. Zelf oom Dagobert
1000 euro.
Kwik : Knijp me ik droom!
Dagobert: Maar dan moet het wel een bootreis worden op een van mijn cruiseschepen
Kwik: Laat maar...
Je laat oma Duck toch niet haar eigen verjaardagscadeau kopen..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oma duck heeft genoeg geld doordat ze haar geld uit haar pomp kan halen.![]()
![]()
iets wat je zelf maakt kost weinig en toont veel liefde, zoals een tekening!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je laat oma Duck toch niet haar eigen verjaardagscadeau kopen..
Laat die luie Gijs maar eens een appeltaart voor háár bakken!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je laat oma Duck toch niet haar eigen verjaardagscadeau kopen..
Dat heeft die arme, oude, hardwerkende Dora wel verdiend ja!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Laat die luie Gijs maar eens een appeltaart voor háár bakken!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:51 schreef Rio het volgende:
[..]
Dat heeft die arme, oude, hardwerkende Dora wel verdiend ja!
Ik ben Diederik alleen in de pockets tegengekomen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En Diederik Duck! Waar is die gebleven?![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:40 schreef AntonDingeman het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diederik_Duck Wow!
Der Führers Face, inderdaad heel bizar om te zien.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:53 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3120097557830667999&q=donald+duck
haha
ditoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:50 schreef Biancavia het volgende:
Mijn oma had een hoop hele oude Donalds Ducks, daar stond hij vaak in.
Er wordt toch in de OP geklaagd over Douwe Dabbert, niet over Donald.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:18 schreef Rio het volgende:
Een KLB topic dat transformeerd in een fantopic. Best speciaal volgens mij.
Volgens mij heb ik die ook, gaat die niet over kikkerbilletjes die ze willen verkopen ofzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:39 schreef PDOA het volgende:
Naar aanleiding van dit topic heb ik mijn verzameling DD's ook maar eens afgestoft. Lig 's avonds vaak in een deuk om die absurdistische avonturen van Donald en Co. Heerlijk! Gisteren bijvoorbeeld dat verhaal van Donald als Kikkerkweker! Had die 1 of andere stamppot gemaakt waarmee de kikkers sneller zouden groeien, en de neefjes hadden 'm in de zeik genomen met een aantal fopkikkers, waarna Donald ze weer terugpakte door een reuzenkikkerpak aan te trekken en de neefjes de stuipen op het lijf te jagen. Echt hilarisch getekend ook!
Yes! Klopt!! Ik heb 1 favo tekenaar van Donald Duck, en die strips van hem zijn altijd hilarisch over the top! Zal vanaaf eens een strip uploaden van die gast.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:45 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook, gaat die niet over kikkerbilletjes die ze willen verkopen ofzo?
Donald Duck is leuk, maar ligt aan de tekenaar. Soms zie je 1 plaatje en weet je al dat het verhaal gewoon kut isMaar die Jonge Jaren van Dagobert Duck zijn de beste, leukst getekend etc
![]()
Ja joh, leg anders op die ander slak daar naast je ook wat zout.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er wordt toch in de OP geklaagd over Douwe Dabbert, niet over Donald.
"Zijn huiswerk niet leuk vond"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:27 schreef Nosh het volgende:
[..]
God ja, wolfje.
Verhalen over wolfje die bang was dat de juf zijn huiswerk niet leuk vond,
Die vind ik eigenlijk wel leuk gevonden.quote:met groentemannen die B. ietje heten enzo.
Prachtig filmpje, alleen belabberde (VHS)-kwaliteit. Er is ook een DVD met al die oorlogsfilmpjes, daar staat Der Führer's Face ook op. Maar die is lang niet zo leuk als Commando Duck, waar Donald het moet opnemen tegen de Jappen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:53 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3120097557830667999&q=donald+duck
haha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |