Zoooo heee, jij bent grappigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:46 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
met zo'n zak die op knappen staat ....
Inbindenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:58 schreef BdR het volgende:
m'n pa heeft nog veel oude Donald Duck's uit 1961 ingebonden in dikke map. Daar heb je nog geen Douwe Dabbert maar Tom Poes en heer Bommel
Toen moest je dat inbinden overigens nog helemaal zelf doen ipv die kant-en-klare gele mappen van nuHeb zelf ook nog paar mappen van jaargangen uit 1986 ofzo
Van die basisschoolkinderen die een avontuur belevenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:27 schreef Urquhart het volgende:
Die geschreven verhalen middenin waren bij mij minder in trek.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Inbinden![]()
15 jaargangen DD op mijn kamer, kapotgelezen en al
[afbeelding]
Mee eensch is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:22 schreef m021 het volgende:
Die Douwe Dabbert idd.
Een tijdschrift vol met in vrolijke kleuren getekende strips, komt er opeens een strip voorbij waarvan de tekenaar een voorkeur lijkt te hebben voor 'moeraskleur'. En dan gaat het ook nog eens over een bebaarde zwerver met zijn debiele hulpje.![]()
Heiligschennis, cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Inbinden![]()
[afbeelding]
"Dan"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:27 schreef splendor het volgende:
Vervolgverhalen in een weekblad heb ik ook een hekel aan maar om nou alle schuld op die arme douwe af te schuiven vind ik ook weer overdreven, die verhalen zijn van een hoger niveau als het gemiddelde verhaal in donald duck.. eigenlijk als elk verhaal in donald duck. Maarja het is lastig oordelen als je ze overslaat en dan hier gaat afkraken natuurlijk.
Als jij de man in je avatar bent snap ik dat wel jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef Deetch het volgende:
Ik lees de Duck nog steeds met veel plezier (ben inmiddels 25 jaar lid) en het lange vervolgverhaal aan het eiond las ik vroeger pas als ie helemaal klaar was en dan pakte ik de hele voorgaande stapel en ging ik ik hele verhaal in een keer lezen.
Waar ik echt van baalde waren altijd die stomme leesverhalen in het midden.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:03 schreef Remzz het volgende:
Inbinden![]()
[afbeelding]
Uh, nee.quote:
Ach joh ik zeg maar zo hoe stooerder de vent doet hoe kleiner zijn piem0l vaak is. En trust me, ik hoef niet stoer te doen. Verder is de Donald Duck gewoon heerlijk ontspannend als je zaterdagochtend relaxed aan het ontbijten bent.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als jij de man in je avatar bent snap ik dat wel ja![]()
Oh manquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:07 schreef Deetch het volgende:
Ach joh ik zeg maar zo hoe stooerder de vent doet hoe kleiner zijn piem0l vaak is. En trust me, ik hoef niet stoer te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |