Sweet dreams Vmquote:
quote:
Amateurs he die geopend hebbenquote:Op maandag 3 juli 2006 09:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, de tag stond er niet... o.a.
Gaat wel, ben me een beetje aan het vervelenquote:
Dit is toch je 1e vakantie dagquote:Op maandag 3 juli 2006 09:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel, ben me een beetje aan het vervelendus ik ga vandaag waarschijnlijk opruimen
en misschien wat werken. Kwestie van de tijd wat te verdrijven.
Of... ik kan natuurlijk ook naar een dvd van Friends kijken![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Jah, opruimen moet ik hier ook eens gaan doen. De laatste loodjes.
Ja, maar ik ben momenteel alleen thuis. Phille moet nog werken tot en met donderdag en ik verveel me eigenlijk welquote:Op maandag 3 juli 2006 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is toch je 1e vakantie dag
Heel erg wennen dan dat je nu al wil gaan werken en opruimen
ik kreeg het net voor elkaar om een tellertje te maken, dus dat flitsende heb ik maar weggelaten. Morgen staat er als het goed is 'VANDAAG'...quote:Op maandag 3 juli 2006 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen al weg
Waarom zie ik dat niet flitsen in je avatar
dank je...tis bronchitus.. maar het schiet niet op.. heb straks een afspraak bij de longarts..quote:Op maandag 3 juli 2006 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ziek? och arme! Nou, beterschap Cara!
Ja, ben nu de laatste dingen aan het opruimen, om 3uur gaat de computer uitquote:Op maandag 3 juli 2006 10:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dank je...tis bronchitus.. maar het schiet niet op.. heb straks een afspraak bij de longarts..
Jij vertrekt dus morgen? Ben je er klaar voor?
Spannend zeg...quote:Op maandag 3 juli 2006 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, ben nu de laatste dingen aan het opruimen, om 3uur gaat de computer uit![]()
Nou dan wens ik je een hele goede reis! Veel plezier en geluk.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, ben nu de laatste dingen aan het opruimen, om 3uur gaat de computer uit![]()
Pak een stoel en ga een lekker relaxen buiten. Boek erbij ofzoquote:Op maandag 3 juli 2006 10:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben momenteel alleen thuis. Phille moet nog werken tot en met donderdag en ik verveel me eigenlijk wel![]()
En overmorgen -1quote:Op maandag 3 juli 2006 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kreeg het net voor elkaar om een tellertje te maken, dus dat flitsende heb ik maar weggelaten. Morgen staat er als het goed is 'VANDAAG'...
Goedemorgen en beterschapquote:Op maandag 3 juli 2006 10:11 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...allemaal..
En nu ga ik weer terug naar bed..ben ziek..
Nee, aan huis voorlopig nog niet, maar internet-cafe's zijn er meer dan genoeg, dus ik leg wel contact met Fokquote:Op maandag 3 juli 2006 10:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Spannend zeg...
Wat zal het trouwens raar zijn als je hier een tijd niet meer zal posten. Heb je al een idee wanneer je ginder internet zult hebben?
Uiteraard probeer ik de rest van de wereld op de hoogte te houdenquote:Op maandag 3 juli 2006 10:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou dan wens ik je een hele goede reis! Veel plezier en geluk.. en laat weer wat van je horen..! ok?
Ben wel benieuwd hoe je tuin en zo wordt..en hoe het jou/jullie vergaat natuurlijk..![]()
@Glacier..thxs.
Jah, het is aan 1 kant 'normaal', maar ik besef me nog niet helemaal dat ik voorlopig niet terugkom. Wellicht ook omdat ik de vrijheid heb dat in geval van nood ik wel gewoon terug kán en zo.. Dat maakt het leven een stuk makkelijker heb ik zo het vermoeden.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:32 schreef Glacier het volgende:
Hoi indah en leonieke
Inderdaad toch een raar gevoel indah...dat je daar nu echt heengaat...
Waarom niet met aftellen? Of met een andere boodschap ?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als het goed is, begint ie dan weer met optellen.
aftellen waar naartoe? Er komt gewoon te staan: 1 dag, 2 dagen.. die 'nog' valt er vanaf en tellen maar weer.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet met aftellen? Of met een andere boodschap ?
of je laat de nog staan he,quote:Op maandag 3 juli 2006 10:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aftellen waar naartoe? Er komt gewoon te staan: 1 dag, 2 dagen.. die 'nog' valt er vanaf en tellen maar weer.
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
of je laat de nog staan he,
nog -1
nog -2
etc
Jippie, longfunctie blazenquote:Op maandag 3 juli 2006 10:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dank je...tis bronchitus.. maar het schiet niet op.. heb straks een afspraak bij de longarts..
Jij vertrekt dus morgen? Ben je er klaar voor?
Ja, dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 3 juli 2006 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Jah, het is aan 1 kant 'normaal', maar ik besef me nog niet helemaal dat ik voorlopig niet terugkom. Wellicht ook omdat ik de vrijheid heb dat in geval van nood ik wel gewoon terug kán en zo.. Dat maakt het leven een stuk makkelijker heb ik zo het vermoeden.
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:53 schreef leonieke het volgende:
Hoi es
Blij dat het gezin weer compleet is?
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:16 schreef leonieke het volgende:
Hoi Frutsel![]()
(en als het juist is wat cara gezegd heeft: nog een gelukkige verjaardag)
Jij hebt er tenminste één gehadquote:Op maandag 3 juli 2006 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]! Thx idd.. al is me verjaardagtopic al gauw op slot gedaan door een mod..
![]()
Ik zag ut ook pas net op tijd... en niet dat er nu veel aandacht voor was hoor... wees blij, er zijn namelijk mensen met dik 30.000 of 40.000 posts die dan gaan zeiken dat er zo weinig gereageerd wordt... Tja... kan ik het helpen dat zij geen leven hebben...quote:
grapjes..quote:Op maandag 3 juli 2006 11:32 schreef Frutsel het volgende:
als je maar nie denkt dat je een kwartet haalt ofzo
OMFGquote:Op maandag 3 juli 2006 11:40 schreef Frutsel het volgende:
Zo jong en nu al bedorven... Christiano Ronaldo
[knip]
in het Engelandtopic staat ook een mooie foto van de knipoog...quote:Op maandag 3 juli 2006 11:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
OMFG
Als dit waar is zeg.... OMG
Hoe triest kun je zijn zeg...sportiviteit is ver te zoeken...bah
Ja, dat wordt wel leuk ja..quote:Op maandag 3 juli 2006 11:51 schreef Glacier het volgende:
Nederland is dit soort hitte niet gewend. Wegen en sporen zijn niet op zulke temparaturen gebouwd...we krijgen het de komende jaren dus nog erg moeilijk, aangezien dit soort temparaturen helaas vaker voor gaan komen
Die foto hierboven was trouwens echt bizar
Dan vallen ze juist op dat moment aanquote:
Lekker tochquote:Op maandag 3 juli 2006 12:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
fuck de hitte... en woensdag 34 graden in twente...
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
ben ik weer... nu mét doos van de Praxis
Hebben ze daar nog hollandse kassieres jaquote:Op maandag 3 juli 2006 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
even voor de laatste keer een Hollandsche compleet uitwonen![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog hollandse kassieres ja
wel goed wassen na afloopquote:Op maandag 3 juli 2006 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2 of 5?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
ben ik weer... nu mét doos van de Praxis
want jij wil er ook nog gebruik van maken?quote:
ALTIJDquote:Op maandag 3 juli 2006 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
want jij wil er ook nog gebruik van maken?
Ventilators wel, maar dat bedoel je denk ik nietquote:Op maandag 3 juli 2006 12:29 schreef dolle_hond het volgende:
niet meer fans aanwezig ?
Je zal je hobby ook wel in Indonesie kunnen uitoefenen toch?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je zal je hobby ook wel in Indonesie kunnen uitoefenen toch?
dus?????quote:Op maandag 3 juli 2006 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aan dames geen gebrek iig.. maar het is er best warm over het algemeen
![]()
Wat is er mis met een portie sexen als het erg warm is? Je zweet alleen wat meer...quote:Op maandag 3 juli 2006 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
minder activiteit, of met airco aan he
langzaam aan is ook lekkerquote:Op maandag 3 juli 2006 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
minder activiteit, of met airco aan he
Ik kan je inmiddels verzekeren dat tropische omstandigheden toch even wat aanpassen is hoor.. Voor je het weet glibber je van elkaar afquote:Op maandag 3 juli 2006 13:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat is er mis met een portie sexen als het erg warm is? Je zweet alleen wat meer...
IMHO geen probleem, gewoon extra glas drinken pakken als je klaar bent
Hier word ik dus zo moedeloos van. Mensen er hun beroep van hebben gemaakt om anderen te helpen....word je bedreigd enzo..quote:Op maandag 3 juli 2006 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Omstanders bedreigen ambulancepersoneel
Nou ja zeg.. 7 minuten aanrijtijd is genoeg voor vernieling en bedreiging..maar goed, meneer is overleden dus.
Die mensen doen hun best, vervolgens wíllen ze helpen, kúnnen ze niet. Daarna ook nog eens gaan lopen janken dat meneer dood is.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:21 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hier word ik dus zo moedeloos van. Mensen er hun beroep van hebben gemaakt om anderen te helpen....word je bedreigd enzo..
Ik kan daar met mijn hoofd niet bij
Wat is er toch aan de hand met die mensen?
denk het ook inderdaad, hadden ze dus net zo goed niet kunnen uitrukken. Helaas weet je dat op voorhand ook niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat we deze meneer niet zo zullen missen
komen ze aan:quote:Op maandag 3 juli 2006 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
denk het ook inderdaad, hadden ze dus net zo goed niet kunnen uitrukken. Helaas weet je dat op voorhand ook niet.
"mhjah.. we hebben over 2 dagen nog wel een gaatje"quote:Op maandag 3 juli 2006 13:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
komen ze aan:
"ow is het iemand van jullie.......doeiiiiii"
haha.. ik ben hard aan het opruimen, maar het wordt 4 uur.. tijd genoeg.. om 6 uur begint de BBQ, dus dat red ik wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
nog maar 45 minuten indah,
ga je ons wel missen
ja, dat is wel de bedoeling jaquote:Op maandag 3 juli 2006 14:23 schreef Glacier het volgende:
indah blijft toch via internet cafes ons verblijden met zijn virtuele aanwezigheid?
Dat is wat hij nu hoopt jaquote:Op maandag 3 juli 2006 14:23 schreef Glacier het volgende:
indah blijft toch via internet cafes ons verblijden met zijn virtuele aanwezigheid?
Bij deze een prettige reis. En dat doe ik even tussen het lesgeven doorquote:Op maandag 3 juli 2006 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ik ben hard aan het opruimen, maar het wordt 4 uur.. tijd genoeg.. om 6 uur begint de BBQ, dus dat red ik wel.
dank je Pheno... fijne dag verderquote:Op maandag 3 juli 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij deze een prettige reis. En dat doe ik even tussen het lesgeven door![]()
Pinguinquote:Op maandag 3 juli 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij deze een prettige reis. En dat doe ik even tussen het lesgeven door![]()
tot ziens Glasquote:Op maandag 3 juli 2006 14:43 schreef Glacier het volgende:
Hoi PhenoSuc6 met lesgeven
* Glacier zwaait alvast naar indah en wenst hem een goede reis
quote:Bij een metro-ongeluk in het Oost-Spaanse Valencia zijn maandag zeker dertig doden gevallen. Dit is van de Spaanse autoriteiten vernomen. Een trein van de ondergrondse was ontspoord.
hey, dat was mijn topicquote:Op maandag 3 juli 2006 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:![]()
Tientallen doden bij metro-ongeluk Valencia
[..]
hey, dank je. ik wilde al gaan zoekenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey, dat was mijn topic![]()
Metroongeluk in Valencia - Zeker 30 doden
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey, dank je. ik wilde al gaan zoeken
ik ook , behalve werkenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben allemaal dingen tegelijk aan het doen nu
Ja hoor , ga jij ook maarquote:Op maandag 3 juli 2006 16:29 schreef Frutsel het volgende:
naar huis
tot gauw indah als ik je niet weer spreek! heel veel plezier en hoop je snel weer hier te begroeten en in WFL topics, overalMaak er een mooie tijd van!
bastards zijn hetquote:
voor vandaag zo goed als.quote:
Mooi zoquote:
Veel plezier en een goeie reis Indahquote:Op maandag 3 juli 2006 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga de BBQ tevoorschijn toveren, tot vanavond misschien, of anders tot over een paar dagen
Gaat kan wel beterquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
thuis, druk
nieuwe harddisk probeert weer geformatteerd te worden
Kutquote:
Is ie nou kapotquote:Op maandag 3 juli 2006 19:43 schreef Glacier het volgende:
Weer nietquote:Op maandag 3 juli 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut
Maar wel iets minder slecht dan de vorige keer
ach, als het zo bevalt waarom niet danquote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ne nou ja, ik zal er nu eens ECHT iets aan gaan doen
over 2 weken her
Winterse kou Fok!t kennelijk beter dan tropische, onverdraagzame, f*cking klotehittequote:
Blijkbaar, al heb ik nu in minder zin dan met hitte. Beetje fokken en als het wat koeler wordt wat gaan doen was mijn plan, maar.................quote:Op maandag 3 juli 2006 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Winterse kou Fok!t kennelijk beter dan tropische, onverdraagzame, f*cking klotehitte.
Maar............... Het ziet er niet echt uit dat het wat koeler gaat wordenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar, al heb ik nu in minder zin dan met hitte. Beetje fokken en als het wat koeler wordt wat gaan doen was mijn plan, maar.................
T is niet eerlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar............... Het ziet er niet echt uit dat het wat koeler gaat worden.
Vanaf donderdag 24 gradenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
Maar............... Het ziet er niet echt uit dat het wat koeler gaat worden.
U is lekker koel nuquote:
Hoiquote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
een isdn-hoi van hieraf
Avondquote:
ik slaap straks lekker koelquote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
U is lekker koel nu
Alleen dat @home ja, blijft jammer
een huidig kabel en straks ADSL eejjjjjjjjquote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
een isdn-hoi van hieraf
Das lekker koel slapenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik slaap straks lekker koel
vanmiddag weer geen inet
ben me nu aan het aanmelden bij Orange
Leuk maar ik wil het daar op dit moment even niet over hebben sorryquote:
Blijkt op zich wel een prima ding te zijn, werkt alleen als IDEschijf niet helemaal lekker met mijn SATA bordquote:
sollyquote:Op maandag 3 juli 2006 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Leuk maar ik wil het daar op dit moment even niet over hebben sorry
Dus niet voor jou een prima schijfquote:Op maandag 3 juli 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkt op zich wel een prima ding te zijn, werkt alleen als IDEschijf niet helemaal lekker met mijn SATA bord
Nee, ik bedoel, 40 GB is al meer dan overdreven zat in mijn testbakkie, om daar nou nog 300 bij te stekenquote:
Je kan toch nooit ruimte genoeg hebbenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, 40 GB is al meer dan overdreven zat in mijn testbakkie, om daar nou nog 300 bij te steken
ja op m'n "echte" PC zeg maarquote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan toch nooit ruimte genoeg hebben
nu ff nietquote:Op maandag 3 juli 2006 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Al naar iets anders aan het zoeken?
die loeiende koe mag ook slapenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
jaen het wordt nog stiller want ik ga slapen
dan kan die loeiende koeler hier naast me ook uit
Trustequote:Op maandag 3 juli 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
jaen het wordt nog stiller want ik ga slapen
dan kan die loeiende koeler hier naast me ook uit
2 partitiesquote:Op maandag 3 juli 2006 22:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
2 partities
en in andere pc zit er natuurlijk ook 1
Das toch wel weer jammer dan hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja op m'n "echte" PC zeg maarEn daar was hij ook voor bedoeld
Maar ik had gewoon blind een IDEschijf uit het schap getrokken zonder me te realiseren dat ik een SATA bord heb
Mwah, met de wachttijden heb je het dan een maand na je vakantiequote:Op maandag 3 juli 2006 22:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nu ff niet
kort voor de vakantie niet handig of zinvol
Misschien om dat door die *** hitte mensen minder achter de pc zitten?quote:
Met achter de pc zittenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:03 schreef Glacier het volgende:
[..]
Misschien om dat door die *** hitte mensen minder achter de pc zitten?
Ik heb het iig helemaal gehadargh
quote:
Waarom dat?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
kans is dat het over is tussen mij en Stacey..
Dat wil ik liever niet zeggen en ik hou het ook voor me, maar ik doe mijn best om haar te houden, ze is echt alles voor me, ik heb nog nooit zo'n lieve vriendin gehad als haar, ik mag haar gewoon niet kwijt raken en daar zal ik ook voor zorgen!quote:
Hoop voor je dat het goed blijft hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat wil ik liever niet zeggen en ik hou het ook voor me, maar ik doe mijn best om haar te houden, ze is echt alles voor me, ik heb nog nooit zo'n lieve vriendin gehad als haar, ik mag haar gewoon niet kwijt raken en daar zal ik ook voor zorgen!
waarom vraag je hier altijd om aandacht, en als er gevraagd wordt wat er is wil je niet meer zeggen ?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat wil ik liever niet zeggen en ik hou het ook voor me, maar ik doe mijn best om haar te houden, ze is echt alles voor me, ik heb nog nooit zo'n lieve vriendin gehad als haar, ik mag haar gewoon niet kwijt raken en daar zal ik ook voor zorgen!
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heeft ie vast weer een honderdtal rond
En daar ben ik dus ondertussenquote:
Moet ongeveer kunnen gezien mijn postaantal van het 1e half jaarquote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het gaat straks steeds langzamer
Ik haal maar niemand in, hoe zeer ik mijn best ook doen
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik haal maar niemand in, hoe zeer ik mijn best ook doe
Dat is dus die warmte die ik in mijn nek voelquote:
Idd,quote:Op maandag 3 juli 2006 23:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat is dus die warmte die ik in mijn nek voel
Truste Mr. D.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef D.Rose het volgende:
ik ga lekker de gekoelde zolder op
welterusten
Trusten Rosequote:Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef D.Rose het volgende:
ik ga lekker de gekoelde zolder op
welterusten
Ik ben blij dat dat iig duidelijk isquote:Op maandag 3 juli 2006 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd,
dat heeft verder niets met een hittegolf te maken hoor
Nou kan je weer gewoon verder hequote:Op maandag 3 juli 2006 23:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat iig duidelijk is
Yepz... gewoon tempo houden dusquote:
Het valt hier wat stil hoor vandaagquote:
Viel me ook al op... topic heb ik vannacht geopend en nu nog openquote:
Welterusten Marcquote:
ik lasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:16 schreef leonieke het volgende:
Ik voel me trouwens brak
Wat een k*tweer seg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |