Je zou bij de comedyfactory moeten gaan werken....quote:Op maandag 3 juli 2006 14:57 schreef Punjab het volgende:
Die metro gaat zeker wel hard daar...
Zal een hendig sjieke slip moeten zijn geweest
In rotterdam gaan de metro's echt niet zo hard dat er 30 doden zouden vallen bij een ontsporing... was een serieuze reactie...quote:Op maandag 3 juli 2006 14:59 schreef Choller het volgende:
[..]
Je zou bij de comedyfactory moeten gaan werken....
quote:At least 30 people have died in a metro train crash in the eastern Spanish city of Valencia, regional officials say.
A fire brigade spokesman said two carriages of the train had come off the rails in a tunnel at Jesus station.
"We are still identifying the dead, but according to an initial estimate there are more than 30," regional government spokesman Vicente Rambla said.
It is not yet clear what caused the accident, one of the worst of its kind in Spain's history.
Ik denk eerlijk gezegd dat de metro's in Rotterdam hard genoeg rijden, zelfs om zoveel doden te veroorzaken bij een ontsporing.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:00 schreef Punjab het volgende:
[..]
In rotterdam gaan de metro's echt niet zo hard dat er 30 doden zouden vallen bij een ontsporing... was een serieuze reactie...![]()
Alleen van die hendig sjieke slip niet![]()
Toen ik de eerste postte stond er nog 20 in de bronquote:Op maandag 3 juli 2006 15:05 schreef Frutsel het volgende:
LOL Roel... je post 2x.. eerst 20 doden en hier 30? LOL
Ik denk dat het een slachtpartij wordt als een volle spitsmetro uit de rails rijdt in Rotterdam. Vergeet niet dat er buiten de snelheid van een metrotrein serieus rekening gehouden moet worden met de massa van het ding. Dat staat niet zomaar stil maar rijdt door alles wat aan de kant kan heen. Kan het niet aan de kant dan drukt de massa van het ding de trein zo plat als een dubbeltje. Ik zal eens kijken hoe het zit met de massa's en de snelheid van de Rotterdamse metro.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat de metro's in Rotterdam hard genoeg rijden, zelfs om zoveel doden te veroorzaken bij een ontsporing.
Ik vraag me ook af waar of je je bewering kan hardmaken, bijv door de max snelheid van de metrostellen in R'dam op te hoesten
De Huidige nieuwe Bombardiers gaan max 62MPH oftwel 100KMU.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat de metro's in Rotterdam hard genoeg rijden, zelfs om zoveel doden te veroorzaken bij een ontsporing.
Ik vraag me ook af waar of je je bewering kan hardmaken, bijv door de max snelheid van de metrostellen in R'dam op te hoesten
Buiten zullen ze in het geval van onsporing ook minder schade ondervinden denk ik dan in de tunnelbuis. Vooral dat soort stukken als van de leuvehaven tot aan wilhelminaplein bv.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:12 schreef Punjab het volgende:
[..]
De Huidige nieuwe Bombardiers gaan max 62MPH oftwel 100KMU.
Echter wat de preciese maximum snelheid is dat de RET bestuurders met de metro's mogen rijden weet ik niet. Ik weet alleen dat ze tussen Kralingse Zoom en Voorschoterlaan op de hoogste snelheid komen. Echter waar ze buiten rijden is de snelheid verwaarloosbaar.
Komt 'ie morgen daar? Hmmm......quote:Op maandag 3 juli 2006 15:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik vind het maar verdacht... tunnel zou ingestort zijn en vervolgens is de trein erop gereden. Honderden gewonden. Morgen komt de paus.
Het onverwachtte zorgt wellicht voor het grootste aantal slachtoffers.. er is geen 'Brace! Brace!' in metro's he..quote:Op maandag 3 juli 2006 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over de klap: kijk hoeveel gewonden hier in Maastricht vielen bij dat relatief lichte ongeluk van anderhalve week geleden. En die trein reed maar heel langzaam. Kun je nagaan hoe het gaat als die treinof metro op volle snelheid ergens op rijdt ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |