Het bedrijf dat het in mijn stad aanbiedt, vraagt 450.000 Rupiah per maand, da's zo'n 38 euro. Daarvoor krijg je kabel-internet @ 128 kB/s (niet snel, maar wel 24 uur per dag dus, wat voor mij vooral belangrijk is) en niet te vergeten 36 nationale en internationale televisie-kanalen.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:16 schreef Klonk het volgende:
pure nieuwsgierigheid, wat kost een kabelaansluiting daar per maand ?
alleen de kwaliteit van het internet valt wel tegenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:22 schreef DeHovenier het volgende:
40 euro voor internet plus tv is een redelijke prijs.
Tja Kabel aansluitingen kosten nu eenmaal veel geld, en de gewone indo (het is een luxe goed) zal het ook niet nodig hebben, die heeft genoeg aan de antenne, en 4000 RP voor een uurtje in een internet/ game cafe..quote:Op zondag 25 juni 2006 16:16 schreef Klonk het volgende:
europese prijzen dus, had ik eigenlijk niet verwacht.
bedankt voor advies. Ik heb ook de organisatie waarvoor ik ga werken ingeschakeld. Zij wisten het ook niet en vragen verder, maar dat duurt...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Poeh, dát zou ik zo niet weten. Misschien is het een idee contact te zoeken met een zogenaamd 'blokhoofd', dat zijn een soort rayonmanagers die in contact staan met de Nederlandse ambassade. Ze zitten door vrijwel heel Indonesië. Zij kunnen ze wel helpen denk ik.
Hoe kom je trouwens op de Kei-eilanden terecht? Da's niet het meest standaard eiland zeg maar.
Je kan inderdaad niet alles. Ik ben nog nooit westelijk geweest. Iets trekt me heel erg in indonesie. Net als Zuid-Amerika overigens.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Haha.. leuk zeg.. Als je al zover bent gekomen, dan komt dat visum ook wel goed. Ik ben nog niet verder oost geweest als Sumbawa trouwens..Maar goed, je kunt ook niet alles hebben. De komende jaren heb ik er wellicht meer tijd voor eens af en toe wat rond te reizen.
ok thanksquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, tijdens je stage zul je wel niet heel veel zien, maar dat is op zich geen drama, zolang je erna maar tijd neemt
Er liggen op diverse eilanden forten uit de VOC-tijd, ik weet niet of dat je trekt natuurlijk, maar de paar die ik gezien heb waren wel mooi dus.
alleen de vochtigheidsgraad nog..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, de maand juli is aangebroken. Het daadwerkelijke vertrek komt toch wel snel dichterbij. Gelukkig heeft het Nederlandse weer zich aangepast
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, de maand juli is aangebroken. Het daadwerkelijke vertrek komt toch wel snel dichterbij. Gelukkig heeft het Nederlandse weer zich aangepast
Je went er wel aan, het enige probleem is dat je na een frisse douche spontaan weer gaat zweten door die vochtigheid.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
alleen de vochtigheidsgraad nog..
Of valt dat mee?
Jeps, ik probeer het douchen dan ook te beperken tot de vroege ochtend en late avond, maar goed, vaak is er toch geen andere leus dan even een paar minutenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:08 schreef Singa het volgende:
[..]
Je went er wel aan, het enige probleem is dat je na een frisse douche spontaan weer gaat zweten door die vochtigheid.![]()
Puur Hollandse zeikerigheidquote:
Jeps, dat is het helemaal, daar moet men werken (=vechten) voor een euro, hier gooien we hem liever weg omdattie vies is dan dat we hem oprapen.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:32 schreef Singa het volgende:
In Indonesie zouden ze de doos in stukken scheuren als ze de losse delen zouden kunnen verkopen.Maar daar geldt ook vaak dat de verkoper er zelf een groot belang bij heeft om iets te verkopen, hier zijn ze of in dienst van een winkel (en dan boeit het ze sowieso al helemaal niets) of je spreekt met de winkeleigenaar en die verdient toch al genoeg denkt ie (waarbij zijn beperkte inzicht hem niet verteld dat hij mensen zo wegjaagt).
Dank je Klonk. We komen elkaar op Fok vast nog wel tegenquote:Op maandag 3 juli 2006 13:25 schreef Klonk het volgende:
Indah, ik wou je ff het allerbeste wensen, maak er wat moois van en geniet
Daar sluit ik me bij aanquote:Op maandag 3 juli 2006 13:25 schreef Klonk het volgende:
Indah, ik wou je ff het allerbeste wensen, maak er wat moois van en geniet
Makasih ya! Ik kom hier zeker terug, z.s.m. zelfsquote:Op maandag 3 juli 2006 13:39 schreef Singa het volgende:
Selamat jalan... dan sampai jumpa di forum ini ya.
wie weet word ik nog eens correspondentquote:Op maandag 3 juli 2006 14:08 schreef Klonk het volgende:
enne, zodra het gaat, blijf ons op de hoogte houden
vanaf waar vertrek je? Schiphol?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Makasih ya! Ik kom hier zeker terug, z.s.m. zelfs![]()
quote:
ok dan!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Inmiddels ben ik veilig aangekomen in Indonesie. Ik zal binnenkort wel een uitgebreider verhaal houden. Het is in ieder geval fijn terug te zijn.
leuk!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Inmiddels ben ik veilig aangekomen in Indonesie. Ik zal binnenkort wel een uitgebreider verhaal houden. Het is in ieder geval fijn terug te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |