Hebben ze daar nog hollandse kassieres jaquote:Op maandag 3 juli 2006 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
even voor de laatste keer een Hollandsche compleet uitwonen![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog hollandse kassieres ja
wel goed wassen na afloopquote:Op maandag 3 juli 2006 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2 of 5?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
ben ik weer... nu mét doos van de Praxis
want jij wil er ook nog gebruik van maken?quote:
ALTIJDquote:Op maandag 3 juli 2006 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
want jij wil er ook nog gebruik van maken?
Ventilators wel, maar dat bedoel je denk ik nietquote:Op maandag 3 juli 2006 12:29 schreef dolle_hond het volgende:
niet meer fans aanwezig ?
Je zal je hobby ook wel in Indonesie kunnen uitoefenen toch?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je zal je hobby ook wel in Indonesie kunnen uitoefenen toch?
dus?????quote:Op maandag 3 juli 2006 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aan dames geen gebrek iig.. maar het is er best warm over het algemeen
![]()
Wat is er mis met een portie sexen als het erg warm is? Je zweet alleen wat meer...quote:Op maandag 3 juli 2006 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
minder activiteit, of met airco aan he
langzaam aan is ook lekkerquote:Op maandag 3 juli 2006 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
minder activiteit, of met airco aan he
Ik kan je inmiddels verzekeren dat tropische omstandigheden toch even wat aanpassen is hoor.. Voor je het weet glibber je van elkaar afquote:Op maandag 3 juli 2006 13:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat is er mis met een portie sexen als het erg warm is? Je zweet alleen wat meer...
IMHO geen probleem, gewoon extra glas drinken pakken als je klaar bent
Hier word ik dus zo moedeloos van. Mensen er hun beroep van hebben gemaakt om anderen te helpen....word je bedreigd enzo..quote:Op maandag 3 juli 2006 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Omstanders bedreigen ambulancepersoneel
Nou ja zeg.. 7 minuten aanrijtijd is genoeg voor vernieling en bedreiging..maar goed, meneer is overleden dus.
Die mensen doen hun best, vervolgens wíllen ze helpen, kúnnen ze niet. Daarna ook nog eens gaan lopen janken dat meneer dood is.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:21 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hier word ik dus zo moedeloos van. Mensen er hun beroep van hebben gemaakt om anderen te helpen....word je bedreigd enzo..
Ik kan daar met mijn hoofd niet bij
Wat is er toch aan de hand met die mensen?
denk het ook inderdaad, hadden ze dus net zo goed niet kunnen uitrukken. Helaas weet je dat op voorhand ook niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat we deze meneer niet zo zullen missen
komen ze aan:quote:Op maandag 3 juli 2006 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
denk het ook inderdaad, hadden ze dus net zo goed niet kunnen uitrukken. Helaas weet je dat op voorhand ook niet.
"mhjah.. we hebben over 2 dagen nog wel een gaatje"quote:Op maandag 3 juli 2006 13:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
komen ze aan:
"ow is het iemand van jullie.......doeiiiiii"
haha.. ik ben hard aan het opruimen, maar het wordt 4 uur.. tijd genoeg.. om 6 uur begint de BBQ, dus dat red ik wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
nog maar 45 minuten indah,
ga je ons wel missen
ja, dat is wel de bedoeling jaquote:Op maandag 3 juli 2006 14:23 schreef Glacier het volgende:
indah blijft toch via internet cafes ons verblijden met zijn virtuele aanwezigheid?
Dat is wat hij nu hoopt jaquote:Op maandag 3 juli 2006 14:23 schreef Glacier het volgende:
indah blijft toch via internet cafes ons verblijden met zijn virtuele aanwezigheid?
Bij deze een prettige reis. En dat doe ik even tussen het lesgeven doorquote:Op maandag 3 juli 2006 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ik ben hard aan het opruimen, maar het wordt 4 uur.. tijd genoeg.. om 6 uur begint de BBQ, dus dat red ik wel.
dank je Pheno... fijne dag verderquote:Op maandag 3 juli 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij deze een prettige reis. En dat doe ik even tussen het lesgeven door![]()
Pinguinquote:Op maandag 3 juli 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij deze een prettige reis. En dat doe ik even tussen het lesgeven door![]()
tot ziens Glasquote:Op maandag 3 juli 2006 14:43 schreef Glacier het volgende:
Hoi PhenoSuc6 met lesgeven
* Glacier zwaait alvast naar indah en wenst hem een goede reis
quote:Bij een metro-ongeluk in het Oost-Spaanse Valencia zijn maandag zeker dertig doden gevallen. Dit is van de Spaanse autoriteiten vernomen. Een trein van de ondergrondse was ontspoord.
hey, dat was mijn topicquote:Op maandag 3 juli 2006 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:![]()
Tientallen doden bij metro-ongeluk Valencia
[..]
hey, dank je. ik wilde al gaan zoekenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey, dat was mijn topic![]()
Metroongeluk in Valencia - Zeker 30 doden
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey, dank je. ik wilde al gaan zoeken
ik ook , behalve werkenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben allemaal dingen tegelijk aan het doen nu
Ja hoor , ga jij ook maarquote:Op maandag 3 juli 2006 16:29 schreef Frutsel het volgende:
naar huis
tot gauw indah als ik je niet weer spreek! heel veel plezier en hoop je snel weer hier te begroeten en in WFL topics, overalMaak er een mooie tijd van!
bastards zijn hetquote:
voor vandaag zo goed als.quote:
Mooi zoquote:
Veel plezier en een goeie reis Indahquote:Op maandag 3 juli 2006 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga de BBQ tevoorschijn toveren, tot vanavond misschien, of anders tot over een paar dagen
Gaat kan wel beterquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
thuis, druk
nieuwe harddisk probeert weer geformatteerd te worden
Kutquote:
Is ie nou kapotquote:Op maandag 3 juli 2006 19:43 schreef Glacier het volgende:
Weer nietquote:Op maandag 3 juli 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut
Maar wel iets minder slecht dan de vorige keer
ach, als het zo bevalt waarom niet danquote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ne nou ja, ik zal er nu eens ECHT iets aan gaan doen
over 2 weken her
Winterse kou Fok!t kennelijk beter dan tropische, onverdraagzame, f*cking klotehittequote:
Blijkbaar, al heb ik nu in minder zin dan met hitte. Beetje fokken en als het wat koeler wordt wat gaan doen was mijn plan, maar.................quote:Op maandag 3 juli 2006 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Winterse kou Fok!t kennelijk beter dan tropische, onverdraagzame, f*cking klotehitte.
Maar............... Het ziet er niet echt uit dat het wat koeler gaat wordenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar, al heb ik nu in minder zin dan met hitte. Beetje fokken en als het wat koeler wordt wat gaan doen was mijn plan, maar.................
T is niet eerlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar............... Het ziet er niet echt uit dat het wat koeler gaat worden.
Vanaf donderdag 24 gradenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
Maar............... Het ziet er niet echt uit dat het wat koeler gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |