Ja hoor , ga jij ook maarquote:Op maandag 3 juli 2006 16:29 schreef Frutsel het volgende:
naar huis
tot gauw indah als ik je niet weer spreek! heel veel plezier en hoop je snel weer hier te begroeten en in WFL topics, overalMaak er een mooie tijd van!
bastards zijn hetquote:
voor vandaag zo goed als.quote:
Mooi zoquote:
Veel plezier en een goeie reis Indahquote:Op maandag 3 juli 2006 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga de BBQ tevoorschijn toveren, tot vanavond misschien, of anders tot over een paar dagen
Gaat kan wel beterquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
thuis, druk
nieuwe harddisk probeert weer geformatteerd te worden
Kutquote:
Is ie nou kapotquote:Op maandag 3 juli 2006 19:43 schreef Glacier het volgende:
Weer nietquote:Op maandag 3 juli 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut
Maar wel iets minder slecht dan de vorige keer
ach, als het zo bevalt waarom niet danquote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ne nou ja, ik zal er nu eens ECHT iets aan gaan doen
over 2 weken her
Winterse kou Fok!t kennelijk beter dan tropische, onverdraagzame, f*cking klotehittequote:
Blijkbaar, al heb ik nu in minder zin dan met hitte. Beetje fokken en als het wat koeler wordt wat gaan doen was mijn plan, maar.................quote:Op maandag 3 juli 2006 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Winterse kou Fok!t kennelijk beter dan tropische, onverdraagzame, f*cking klotehitte.
Maar............... Het ziet er niet echt uit dat het wat koeler gaat wordenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar, al heb ik nu in minder zin dan met hitte. Beetje fokken en als het wat koeler wordt wat gaan doen was mijn plan, maar.................
T is niet eerlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar............... Het ziet er niet echt uit dat het wat koeler gaat worden.
Vanaf donderdag 24 gradenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
Maar............... Het ziet er niet echt uit dat het wat koeler gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |