denk het ook inderdaad, hadden ze dus net zo goed niet kunnen uitrukken. Helaas weet je dat op voorhand ook niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat we deze meneer niet zo zullen missen
komen ze aan:quote:Op maandag 3 juli 2006 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
denk het ook inderdaad, hadden ze dus net zo goed niet kunnen uitrukken. Helaas weet je dat op voorhand ook niet.
"mhjah.. we hebben over 2 dagen nog wel een gaatje"quote:Op maandag 3 juli 2006 13:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
komen ze aan:
"ow is het iemand van jullie.......doeiiiiii"
haha.. ik ben hard aan het opruimen, maar het wordt 4 uur.. tijd genoeg.. om 6 uur begint de BBQ, dus dat red ik wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
nog maar 45 minuten indah,
ga je ons wel missen
ja, dat is wel de bedoeling jaquote:Op maandag 3 juli 2006 14:23 schreef Glacier het volgende:
indah blijft toch via internet cafes ons verblijden met zijn virtuele aanwezigheid?
Dat is wat hij nu hoopt jaquote:Op maandag 3 juli 2006 14:23 schreef Glacier het volgende:
indah blijft toch via internet cafes ons verblijden met zijn virtuele aanwezigheid?
Bij deze een prettige reis. En dat doe ik even tussen het lesgeven doorquote:Op maandag 3 juli 2006 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ik ben hard aan het opruimen, maar het wordt 4 uur.. tijd genoeg.. om 6 uur begint de BBQ, dus dat red ik wel.
dank je Pheno... fijne dag verderquote:Op maandag 3 juli 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij deze een prettige reis. En dat doe ik even tussen het lesgeven door![]()
Pinguinquote:Op maandag 3 juli 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij deze een prettige reis. En dat doe ik even tussen het lesgeven door![]()
tot ziens Glasquote:Op maandag 3 juli 2006 14:43 schreef Glacier het volgende:
Hoi PhenoSuc6 met lesgeven
* Glacier zwaait alvast naar indah en wenst hem een goede reis
quote:Bij een metro-ongeluk in het Oost-Spaanse Valencia zijn maandag zeker dertig doden gevallen. Dit is van de Spaanse autoriteiten vernomen. Een trein van de ondergrondse was ontspoord.
hey, dat was mijn topicquote:Op maandag 3 juli 2006 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:![]()
Tientallen doden bij metro-ongeluk Valencia
[..]
hey, dank je. ik wilde al gaan zoekenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey, dat was mijn topic![]()
Metroongeluk in Valencia - Zeker 30 doden
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey, dank je. ik wilde al gaan zoeken
ik ook , behalve werkenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben allemaal dingen tegelijk aan het doen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |