nu ff nietquote:Op maandag 3 juli 2006 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Al naar iets anders aan het zoeken?
die loeiende koe mag ook slapenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
jaen het wordt nog stiller want ik ga slapen
dan kan die loeiende koeler hier naast me ook uit
Trustequote:Op maandag 3 juli 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
jaen het wordt nog stiller want ik ga slapen
dan kan die loeiende koeler hier naast me ook uit
2 partitiesquote:Op maandag 3 juli 2006 22:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
2 partities
en in andere pc zit er natuurlijk ook 1
Das toch wel weer jammer dan hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja op m'n "echte" PC zeg maarEn daar was hij ook voor bedoeld
Maar ik had gewoon blind een IDEschijf uit het schap getrokken zonder me te realiseren dat ik een SATA bord heb
Mwah, met de wachttijden heb je het dan een maand na je vakantiequote:Op maandag 3 juli 2006 22:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nu ff niet
kort voor de vakantie niet handig of zinvol
Misschien om dat door die *** hitte mensen minder achter de pc zitten?quote:
Met achter de pc zittenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:03 schreef Glacier het volgende:
[..]
Misschien om dat door die *** hitte mensen minder achter de pc zitten?
Ik heb het iig helemaal gehadargh
quote:
Waarom dat?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
kans is dat het over is tussen mij en Stacey..
Dat wil ik liever niet zeggen en ik hou het ook voor me, maar ik doe mijn best om haar te houden, ze is echt alles voor me, ik heb nog nooit zo'n lieve vriendin gehad als haar, ik mag haar gewoon niet kwijt raken en daar zal ik ook voor zorgen!quote:
Hoop voor je dat het goed blijft hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat wil ik liever niet zeggen en ik hou het ook voor me, maar ik doe mijn best om haar te houden, ze is echt alles voor me, ik heb nog nooit zo'n lieve vriendin gehad als haar, ik mag haar gewoon niet kwijt raken en daar zal ik ook voor zorgen!
waarom vraag je hier altijd om aandacht, en als er gevraagd wordt wat er is wil je niet meer zeggen ?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat wil ik liever niet zeggen en ik hou het ook voor me, maar ik doe mijn best om haar te houden, ze is echt alles voor me, ik heb nog nooit zo'n lieve vriendin gehad als haar, ik mag haar gewoon niet kwijt raken en daar zal ik ook voor zorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |