U is lekker koel nuquote:
Hoiquote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
een isdn-hoi van hieraf
Avondquote:
ik slaap straks lekker koelquote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
U is lekker koel nu
Alleen dat @home ja, blijft jammer
een huidig kabel en straks ADSL eejjjjjjjjquote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
een isdn-hoi van hieraf
Das lekker koel slapenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik slaap straks lekker koel
vanmiddag weer geen inet
ben me nu aan het aanmelden bij Orange
Leuk maar ik wil het daar op dit moment even niet over hebben sorryquote:
Blijkt op zich wel een prima ding te zijn, werkt alleen als IDEschijf niet helemaal lekker met mijn SATA bordquote:
sollyquote:Op maandag 3 juli 2006 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Leuk maar ik wil het daar op dit moment even niet over hebben sorry
Dus niet voor jou een prima schijfquote:Op maandag 3 juli 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkt op zich wel een prima ding te zijn, werkt alleen als IDEschijf niet helemaal lekker met mijn SATA bord
Nee, ik bedoel, 40 GB is al meer dan overdreven zat in mijn testbakkie, om daar nou nog 300 bij te stekenquote:
Je kan toch nooit ruimte genoeg hebbenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, 40 GB is al meer dan overdreven zat in mijn testbakkie, om daar nou nog 300 bij te steken
ja op m'n "echte" PC zeg maarquote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan toch nooit ruimte genoeg hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |