abonnement Unibet Coolblue
pi_39461231
In navolging van

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5

hier het vervolg:

Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voor low-cost vluchten hebben we dit topic:
[low cost Airlines+luchthavens] reisinformatie en nieuws
of kijk je op skyscanner, wegelo of een andere vergelijker

Voor je vluchtverslag deze:
[Centraal] Ervaringen vliegmaatschappijen - deel 2
Ervaringen vliegmaatschappijen - deel 3

En voor je reisverslag mag je een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten


handige links voor vliegtickets:

www.vliegtarieven.nl
http://www.nl.lastminute.com
http://www.atp.nl
Opode
http://www.wegolo.nl
http://www.cheaptickets.com

voor de trein kijk je op:
http://www.ns.nl
http://bahn.hafas.de

En al je overige vragen kun je dus hier posten
pi_39461334
De laatste vragen uit het vorige topic:
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Schum1 het volgende:
Stel nou dat ik 8 of 9 juli naar Berlijn wil, en dan 10 juli weer terug naar Amsterdam wil...
..en dan ook nog eens voor heel weinig geld dat voor elkaar wil krijgen...

..wat dan te doen?
90 euro retour op www.eurolines.nl
quote:
Op zondag 2 juli 2006 10:25 schreef renzell het volgende:
Wat zou de goedkoopste optie zijn voor Bangkok in de maand augustus? Laten we zeggen: 01 augustus heen, 01 september terug? Vliegen vanaf Eindhoven, A'dam, Brussel of Dusseldorf... Dank alvast!
Kijk hier eens.


met dank aan broeder Gert
  maandag 3 juli 2006 @ 00:05:59 #3
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
  Moderator maandag 3 juli 2006 @ 11:59:50 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_39470023
Ik wil per OV de twaalf provincies van Nederland aandoen op één dag, gebruik makend van alle mogelijke soorten OV, maar wel elke soort slechts één keer. Ben ik dan in dit topic op het juiste adres?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_39512648
Hoe kom ik goedkoop van Barcelona naar Beziers (France) ?
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_39517285
van eindhoven ergens in de buurt naar Frankfurt! Zo snel mogelijk en goedkoop mogelijk daar naar het vliegveld in de herfstvakantie 14-10 tot 22-10

[ Bericht 50% gewijzigd door partyyboyy op 04-07-2006 20:29:16 ]
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_39517303
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wil per OV de twaalf provincies van Nederland aandoen op één dag, gebruik makend van alle mogelijke soorten OV, maar wel elke soort slechts één keer. Ben ik dan in dit topic op het juiste adres?
wat is daar de bedoeling van?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_39517380
quote:
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:34:57 #9
106150 Zoku
Somewhere Else
pi_39524950
Ok, ik heb nog een mooie casus:

Vrijdag 11 augustus wil ik (na een fantastische oost-europa-toer die maandag gaat beginnen) vanaf Polen naar Amsterdam. Eventueel kan donderdag de 10e vertrokken worden.
Ben op zoek naar de snelst/goedkoopste optie, waarbij elk vervoermiddel oké is (nouja behalve de bus dan).

Vertrekplaats: Wroclaw
Aankomst: Amsterdam
Datum: 10 a 11 augustus

Skyeurope biedt voor 317 Zloty (93 euro) een vlucht aan naar Amsterdam vanaf Krakow. Heel aardig, maar slecht tijdstip (6.50 - 9.00). De ICE door Duitsland is zo schrikbarend duur. Iemand nog opties?

pi_39525501
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef Zoku het volgende:
Ok, ik heb nog een mooie casus:

Vrijdag 11 augustus wil ik (na een fantastische oost-europa-toer die maandag gaat beginnen) vanaf Polen naar Amsterdam. Eventueel kan donderdag de 10e vertrokken worden.
Ben op zoek naar de snelst/goedkoopste optie, waarbij elk vervoermiddel oké is (nouja behalve de bus dan).
De goedkoopste optie een tijd terug vanaf Wroclaw was naar Dresden met de trein (20 euro), dan met het vliegtuig naar Keulen (kostte toen 19 euro, nu 46 euro, je moet dan wel een nacht in Dresden blijven, maar dat is een absolute aanrader) en dan van Keulen met de Thalys naar Brussel (19 euro) en dan met de BeNeLuxtrein naar Nederland.

Germanwings vliegt je ook voor 64 euro van Krakau naar Keulen op een wat gunstiger tijd als Skyeurope. Maar dan ben je wel weer 30 euro kwijt van Keulen naar Amsterdam. (www.bahn.de voor de exacte tarieven; retourtje kiezen is vaak goedkoper dan enkeltje boeken).

En dan is er ook nog wizzair.com die je voor 124 PLN naar Dortmund vliegt vanaf Wroclaw op een vrij gunstige tijd. Van Dortmund naar Amsterdam kun je ook met de trein.
pi_39525659
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:22 schreef partyyboyy het volgende:
van eindhoven ergens in de buurt naar Frankfurt! Zo snel mogelijk en goedkoop mogelijk daar naar het vliegveld in de herfstvakantie 14-10 tot 22-10
Naar het vliegveld Frankfurt/Main of het vliegveld Frankfurt Hahn?

Naar Frankfurt Main zou ik de trein nemen. Naar Hahn zou je nog een stukje vliegen kunnen overwegen via London, Pisa of Rome vanaf Eindhoven met Ryanair.com
pi_39525820
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:50 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hoe kom ik goedkoop van Barcelona naar Beziers (France) ?
Is online te boeken via www.sncf.fr voor 26,50 euro enkele reis
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:52:21 #13
106150 Zoku
Somewhere Else
pi_39525914
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:43 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

De goedkoopste optie een tijd terug vanaf Wroclaw was naar Dresden met de trein (20 euro), dan met het vliegtuig naar Keulen (kostte toen 19 euro, nu 46 euro, je moet dan wel een nacht in Dresden blijven, maar dat is een absolute aanrader) en dan van Keulen met de Thalys naar Brussel (19 euro) en dan met de BeNeLuxtrein naar Nederland.

Germanwings vliegt je ook voor 64 euro van Krakau naar Keulen op een wat gunstiger tijd als Skyeurope. Maar dan ben je wel weer 30 euro kwijt van Keulen naar Amsterdam. (www.bahn.de voor de exacte tarieven; retourtje kiezen is vaak goedkoper dan enkeltje boeken).

En dan is er ook nog wizzair.com die je voor 124 PLN naar Dortmund vliegt vanaf Wroclaw op een vrij gunstige tijd. Van Dortmund naar Amsterdam kun je ook met de trein.
Bedankt DT, lekker snelle reactie. Ik ga het even uitzoeken. Vaak komt er nogal wat geld bij voor belanstingen/havengelden geloof ik. Maargoed, het uitzoeken is al de helft van de pret
pi_39525969
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:52 schreef Zoku het volgende:
Bedankt DT, lekker snelle reactie. Ik ga het even uitzoeken. Vaak komt er nogal wat geld bij voor belanstingen/havengelden geloof ik. Maargoed, het uitzoeken is al de helft van de pret
Genoemde prijzen zijn inclusief tax etc. Dit keer wel zonder de transfer van/naar de luchthaven
pi_39526987
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wil per OV de twaalf provincies van Nederland aandoen op één dag, gebruik makend van alle mogelijke soorten OV, maar wel elke soort slechts één keer. Ben ik dan in dit topic op het juiste adres?
Nee, u moet in: [Treinen] iets met "Rondje Nederland" - Aanmeld en infotopic zijn
pi_39528405
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:49 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Is online te boeken via www.sncf.fr voor 26,50 euro enkele reis
HIer word ik nou blij van !

Bedankt !
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_39529206
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Naar het vliegveld Frankfurt/Main of het vliegveld Frankfurt Hahn?

Naar Frankfurt Main zou ik de trein nemen. Naar Hahn zou je nog een stukje vliegen kunnen overwegen via London, Pisa of Rome vanaf Eindhoven met Ryanair.com
naar het vliegveld waarvan je van frankfurt naar Riga vliegt. met Ryan AIr.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_39530398
In dat geval:

Met de trein van Eindhoven naar Keulen via Venlo
En dan met de bus voor 15 euro van Keulen naar Hahn: http://www.hahn-airportshuttle.de/?partner=HHN_TB&pos=DEST_LINKS&uid=49
  Moderator woensdag 5 juli 2006 @ 09:30:57 #19
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_39531722
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, u moet in: [Treinen] iets met "Rondje Nederland" - Aanmeld en infotopic zijn
Daar moeten wij TRV-mods eigenlijk aan meedoen. Als team.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_39555663
Even een vraagje...
Is een week voor vertrek een vliegticket regelen voor Llorret de Mar nog op tijd?
Of zijn de meeste goedkope vluchten dan al vol?
Of zijn ze dan juist goedkoper?

we hebben het hier over begin augustus.
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:42:07 #21
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_39556308
Zo snel mogelijk boeken. Over het algemeen wordt het alleen maar duurder als je langer wacht, zeker voor een populaire plaats als Lloret (luchthaven Girona, of eventueel Barcelona).
pi_39558236
we kunnen helaas niet eerder boeken dan een week van te voren...hoeveel scheelt dat ongeveer in prijs?
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:51:17 #23
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_39559093
Gaat het om een all-in vakantie, of om een losse vlucht? Een all-in vakantie kan nog wel eens voordeliger zijn een week van te voren, een vlucht kan je al gauw +¤100 schelen ten opzichte van nu boeken (terwijl het nu ook al niet goedkoop meer is)
pi_39566344
gaat om een losse vlucht.
pi_39573063
Naar Perugia
vanuit Brussel/Leuven of Antwerpen.
In September
voor een week/+-8 dagen
hoe: dat maakt niet uit
de enige limiet die ik stel
is de prijs, tijd heb ik wel.
pi_39590282
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:19 schreef marnixds het volgende:
Naar Perugia
vanuit Brussel/Leuven of Antwerpen.
In September
voor een week/+-8 dagen
hoe: dat maakt niet uit
de enige limiet die ik stel
is de prijs, tijd heb ik wel.
Die stond hier ook al bijna

Vanaf Charleroi wordt het dan naar Pisa vliegen en van daar de trein (bv 19-27 september voor 72,56, wel erg vroeg vertrekken uit Charleroi) en dan voor 11 euro de trein.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 16:07:15 #27
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_39634419
Ik ga in de zomer naar Italië en zal dan Florence, Napels en Rome (in die volgorde) gaan bekijken en reizen met de trein. Alleen kan ik op de trenitalia pagina niet vinden hoe duur de kaartjes gaan kosten. Ik kan de gegevens wel invoeren maar krijg daarna een foutmelding. Wat doe ik verkeerd en waar kan ik die prijzen vinden?
pi_39638217
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:07 schreef Klare het volgende:
Ik ga in de zomer naar Italië en zal dan Florence, Napels en Rome (in die volgorde) gaan bekijken en reizen met de trein. Alleen kan ik op de trenitalia pagina niet vinden hoe duur de kaartjes gaan kosten. Ik kan de gegevens wel invoeren maar krijg daarna een foutmelding. Wat doe ik verkeerd en waar kan ik die prijzen vinden?
Voor de engelstalige pagina kiezen? Of je vergeet in te vullen met hoeveel personen je wil reizen en welke kortingskaart je hebt (daar dus geen van selcteren). Of de datum misschien niet juist ingevuld?

Tussen Florence en Rome kun je ook reizen met de goedkope low-cost hogesnelheidstrein: www.trenok.it
  zondag 9 juli 2006 @ 04:11:49 #29
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_39651707
Niet geheel ontopic, maar wat ik mij afvraag. Voor sommige reizen moet je meerdere keren overstappen. Wat nou als je eerste of tweede vlucht een paar uur vertraging heeft waardoor je je aansluitende vluchten mist? Da's flink balen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_39652650
quote:
Op zondag 9 juli 2006 04:11 schreef TC03 het volgende:
Niet geheel ontopic, maar wat ik mij afvraag. Voor sommige reizen moet je meerdere keren overstappen. Wat nou als je eerste of tweede vlucht een paar uur vertraging heeft waardoor je je aansluitende vluchten mist? Da's flink balen.
Dat is het risico van reizen... een privéjet is de enige oplossing
  zondag 9 juli 2006 @ 12:34:48 #31
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_39655632
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:37 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Voor de engelstalige pagina kiezen? Of je vergeet in te vullen met hoeveel personen je wil reizen en welke kortingskaart je hebt (daar dus geen van selcteren). Of de datum misschien niet juist ingevuld?

Tussen Florence en Rome kun je ook reizen met de goedkope low-cost hogesnelheidstrein: www.trenok.it
Dat vul ik allemaal netjes in, en als ik dan op 'buy' klik krijg ik de foutmelding.... Maar bedankt voor die andere trein!!!!
pi_39705757
Hoe kan ik goedkoop naar Miami, in de maand augustus. Heen en terugreis, verblijf ongeveer 2 weken, iets meer of minder mag ook. De prijzen van de tickets zijn echt zo verschillend ongelooflijk. De ene keer betaal je 1200¤ de andere keer honderden euro´s minder.
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 23:04:31 #33
45833 crew  Fogel
pi_39707091
Als je via Düsseldorf kan vliegen zijn er al vluchten met de LTU vanaf 324 EUR + 159 EUR belasting (maar niet op de door mij geselecteerde data).
Een prijs die wel beschikbaar is 13 t/m 27 augustus met delta airlines 796¤ per persoon inclusief belasing.
Ik zoek nog even niet naar andere tarieven, want ik weet niet of de luchthaven in Düsseldorf makkelijk bereikbaar is voor jou.
Probeer eventueel zelf ook een beetje met www.mcflight.de
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_39708176
807 euro met Martinair, te boeken op www.martinair.nl
pi_39719603
Weet iemand hoe ik het makkelijkst vanaf Budva(montenegro) in Macedonië terecht kom. Aankomstplaats in Macedonië maakt niet zoveel uit. Het liefst Skopje of Ohrid.

Geplande vertrekdatum zaterdag 29 juli met de bus, trein of vliegtuig en het liefst zo goedkoop mogelijk uiteraard.
volgende wedstrijden:
pi_39729407
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef Fogel het volgende:
Als je via Düsseldorf kan vliegen zijn er al vluchten met de LTU vanaf 324 EUR + 159 EUR belasting (maar niet op de door mij geselecteerde data).
Een prijs die wel beschikbaar is 13 t/m 27 augustus met delta airlines 796¤ per persoon inclusief belasing.
Ik zoek nog even niet naar andere tarieven, want ik weet niet of de luchthaven in Düsseldorf makkelijk bereikbaar is voor jou.
Probeer eventueel zelf ook een beetje met www.mcflight.de
Düsseldorf is geen probleem. Bedankt, ik ga even lekker zoeken via de de door jou gegeven site. Bedankt
pi_39818041
Ik zoek een zo goedkoop mogelijke manier om van hier (Maastricht) naar Glastonbury UK te komen. Liefst hebben we daar een auto tot onze beschikking. Huren is vrij duur dus vliegen zal voor ons niet echt optie zijn. We gaan ergens in september.
pi_39831548
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:41 schreef morgaine21 het volgende:
Ik zoek een zo goedkoop mogelijke manier om van hier (Maastricht) naar Glastonbury UK te komen. Liefst hebben we daar een auto tot onze beschikking. Huren is vrij duur dus vliegen zal voor ons niet echt optie zijn. We gaan ergens in september.
P&O en Seafrance kunnen je naar de overkant brengen vanaf België of Frankrijk. Of natuurlijk met de autotrein door de eurotunnel.

Vliegen kun je naar Bristol met Easyjet vanaf Amsterdam, maar dan moet je inderdaad nog rekenen op zo'n 60 euro per dag om een auto te huren
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:39:47 #39
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39853856
Hoe kom ik eind juli/begin augustus in Berlijn met 3 volwassenen vanuit Rotterdam (naar Schiphol of Eindhoven is prima, trein ook heel goed, eventueel bus) en ik wil er 3 of 4 nachten in Berlijn overnachten. Ik zie door de bomen het bos niet meer. .
Whatever I want.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:50:08 #40
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39854059
Oh en we beschikken niet over een creditcard btw.
Whatever I want.
pi_39854771
Met airberlin kun je ook online boeken en betalen dmv overschrijving. Verder kun je naar een NS internationaal loket gaan of je boekt een goedkoop reisje plus overnachtingen bij peterlanghout of d-reizen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:28:09 #42
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39855008
Ik heb al heel veel gezocht. AirBerlin zit ik op ¤370,- maar Transavia heeft een iets gunstigere vlucht voor ¤380,-. NS trein zit ik ik over de 400 al voor twee personen en dan heb ik nog geen 1x jongeren erbij die ik nodig heb.

Ik heb namelijk een goedkoop hotel gevonden al, pakketreisjes zijn duurder dan als ik Transavia boek plus apart hotel nu.
Whatever I want.
pi_39856872
Even zoeken op www.bahn.de geeft de volgende reis:



Die kun je natuurlijk alleen met een creditcard krijgen, maar als je dit print en nu naar het station gaat moet je het voor de dezelfde prijs kunnen krijgen. Zo niet, gewoon blijven zeuren
Let wel, deze prijs moet je dus minimaal 7 dagen van te voren boeken en op=op. Dit zijn nog de enige tijden die voor dit tarief beschikbaar zijn.

Maar als je iets zorgenvrijer op stap wil is natuurlijk altijd nog de Eurolines, waar je je ticket van ook ergens bij CS kan kopen voor 99 euro retour van Rotterdam naar Berlijn rechtstreeks
  zondag 16 juli 2006 @ 01:07:24 #44
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_39866772
Hoe kom ik goedkoop van Amsterdam naar omgeving Parijs?

1x van ong 25 feb tot 4 maart 2007

en ergens 1-2 weekjes in juni (juli, augustus?) 2007

Heb dan waarschijnlijk een rijbewijs, maar is misschien niet het handigst...
(auto schijnt ± 100 euro diesel te zijn)

Bij thalys.nl kon ik nog niet boeken en andere sites ken ik niet echt..

Oja en zo goedkoop mogelijk en de het mag niet langer dan 20 uur duren ( )
veni vidi gebanned
pi_39866913
quote:
Op zondag 16 juli 2006 01:07 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Hoe kom ik goedkoop van Amsterdam naar omgeving Parijs?

1x van ong 25 feb tot 4 maart 2007

en ergens 1-2 weekjes in juni (juli, augustus?) 2007

Heb dan waarschijnlijk een rijbewijs, maar is misschien niet het handigst...
(auto schijnt ± 100 euro diesel te zijn)

Bij thalys.nl kon ik nog niet boeken en andere sites ken ik niet echt..

Oja en zo goedkoop mogelijk en de het mag niet langer dan 20 uur duren ( )
De Thalys kun je pas precies 3 maanden van tevoren boeken en dan zul je een retourtje kunnen krijgen voor ca. 70 tegen die tijd.

Andere optie is www.eurolines.nl, maar ook daar zul je nog even moeten wachten met boeken
  zondag 16 juli 2006 @ 07:21:59 #46
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39869893
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:38 schreef DutchTrain het volgende:
Even zoeken op www.bahn.de geeft de volgende reis:

[afbeelding]

Die kun je natuurlijk alleen met een creditcard krijgen, maar als je dit print en nu naar het station gaat moet je het voor de dezelfde prijs kunnen krijgen. Zo niet, gewoon blijven zeuren
Let wel, deze prijs moet je dus minimaal 7 dagen van te voren boeken en op=op. Dit zijn nog de enige tijden die voor dit tarief beschikbaar zijn.

Maar als je iets zorgenvrijer op stap wil is natuurlijk altijd nog de Eurolines, waar je je ticket van ook ergens bij CS kan kopen voor 99 euro retour van Rotterdam naar Berlijn rechtstreeks
Hm nee ga ik toch maar voor Transavia. Bedankt voor het helpen DT. .
Whatever I want.
pi_39870462
quote:
Op zondag 16 juli 2006 07:21 schreef PeRi het volgende:
Hm nee ga ik toch maar voor Transavia. Bedankt voor het helpen DT. .
Daar heb je toch ook een creditcard voor nodig

En die 190 euro is dus voor 3 personen totaal... dat scheelt wel erg veel, ook omdat het in totale reistijd niet erg veel scheelt
  zondag 16 juli 2006 @ 13:07:05 #48
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_39873819
quote:
Op zondag 16 juli 2006 01:13 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

De Thalys kun je pas precies 3 maanden van tevoren boeken en dan zul je een retourtje kunnen krijgen voor ca. 70 tegen die tijd.

Andere optie is www.eurolines.nl, maar ook daar zul je nog even moeten wachten met boeken
Ik hoeft niet per see met de trein hoor! Bus/vliegtuig enz is ook goed als het maar zo goedkoop mogelijk is

Ergens in oktober kom ik op 68 euro uit ! (met eurolines)

Met d-reizen om te vliegen (had september genomen)
TicketPrijs 79.-
Belasting 94.53 p.p.
Das best duur om te vliegen !
veni vidi gebanned
  zondag 16 juli 2006 @ 17:13:45 #49
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39880118
quote:
Op zondag 16 juli 2006 09:58 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Daar heb je toch ook een creditcard voor nodig

En die 190 euro is dus voor 3 personen totaal... dat scheelt wel erg veel, ook omdat het in totale reistijd niet erg veel scheelt
iDeal kan ook bij ze. 3 personen? Oh dan ga ik maar eens langs met een screenprintje bij de NS.
Whatever I want.
pi_39880181
Nog een goede link voor vliegtickets

www.ryanair.com
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_39883226
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik hoeft niet per see met de trein hoor! Bus/vliegtuig enz is ook goed als het maar zo goedkoop mogelijk is
Thalys is over het algemeen het goedkoopste. Tenzij er nog een actie van Eurolines tussendoor komt. Ze hebben van die posters op het station dat ze al voor 1 euro naar Brussel rijden enzo, maar die actie heb ik nooit terug kunnen vinden.

Je kan eventueel ook nog met zo'n georganiseerde dagtochtorganisatie meerijden... bijvoorbeeld www.milotreizen.nl of www.peterlanghout.nl
pi_39932602
quote:
Verkoop start dinsdagochtend 18 juli

Dit jaar bestaat Thalys 10 jaar! Een treinreis met Thalys naar Parijs kost nu slechts 10 euro als u online boekt. Dus daar komen dan ook nog eens geen extra boekingskosten bij. En weer terug kost ook maar een tientje. Er zijn ruim 3000 stoelen voor deze te gekke prijs beschikbaar, dus boek snel, want op = op. Uiteraard kunt u nu al het normale retourtarief van ¤ 65 boeken.


Boek nu het normale ¤ 65 retourtarief naar Parijs
Boek nu ook een hotel in Parijs via NS Travel

Actievoorwaarden

U kunt op 18 en 19 juli boeken (op=op) en reizen van 25 augustus tot en met 22 september
Uitsluitend boekbaar via internet, dus zoals altijd zonder extra boekingskosten!
U reist met Thalys in comfort 2
Dit tarief is niet te wijzigen en bij annuleren krijgt u geen restitutie
Er zijn voor deze actie ruim 3.000 stoelen beschikbaar, dus op=op
U print uw tickets thuis
Meest gestelde vragen over de online Thalys 10 Euro actie naar Parijs.
De beste reis naar Parijs

Wie nog niet overtuigd was van de voordelen van Thalys, kan nu voor slechts 10 euro ondervinden dat de hogesnelheidstrein echt het beste vervoersmiddel is naar Parijs. Want:


Thalys snelt in slechts 4 uur van Amsterdam naar Parijs
De Thalys vertrekt 5 x per dag, vanaf Amsterdam/ Schiphol, Den Haag HS en Rotterdam
De bar biedt hapjes en dranken gedurende de gehele reis
Uw ticket is tevens uw zitplaatsreservering voor een comfortabele stoel
Normaal is er al een retour Amsterdam-Parijs vanaf ¤ 65.
Uit het Parijs #5 - Tips etc.. Bon marché vers Paris topic
"Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
- Bob Q. Costas
  dinsdag 18 juli 2006 @ 10:50:11 #53
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_39933074
Dit topic stond nog niet in mijn AT en ik heb alweer een hoop vragen gemist zo te zien.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40013041
Goedenavond.

Hoe kom ik op het vliegveld van Dusseldorf in de herfstvakantie? Ik wil 22 oktober vertrekken van Dusseldorf (DUS). Vanuit Groningen of Haarlem.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:49:11 #55
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40079128
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond.

Hoe kom ik op het vliegveld van Dusseldorf in de herfstvakantie? Ik wil 22 oktober vertrekken van Dusseldorf (DUS). Vanuit Groningen of Haarlem.
Schopje. Gaat mij dat vanuit Groningen of Haarlem bv meer dan 70 euro kosten?

[ Bericht 7% gewijzigd door Jaguarized op 22-07-2006 17:13:09 ]
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40081339
Hoi. In een eerder topic heb ik al eens geïnformeerd of iemand nog een ticket naar Indianapolis kon vinden onder de 600 euro.
Nu heb ik maar besloten (in overleg met mijn vriendin) dat het handiger is om naar Chicago te vliegen aangezien dat per auto wel aan te rijden is. Na snel even gekeken te hebben scheelt dat namelijk ongeveer 180 tot 200 euro op een ticket.

Ik wil vertrekken op de 24e of 25e van september en terug op 6 oktober. Tot dusver ben ik niet onder de 430 gekomen. Is het slim om nog een week of 2 af te wachten op eventueel nog goedkopere tickets en dan toch maar een ticket te reserveren?

Nog een vraag, is dat ATP een beetje handig met het ophalen van je tickets op Schiphol?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 22 juli 2006 @ 19:54:03 #57
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40084247
Lager dan 434,43 euro krijg ik het niet.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 23 juli 2006 @ 15:34:04 #58
106418 boeiuh
Funk the dump stuff
pi_40104847
1. Rome
2. Volgende week een keer
3. Napels
4. Trein? Liften?
5. Goedkoop, met tweeen, paar daagjes naar Napoli en dan weer terug naar Rome toe
Funk Gezond, Soul een Appel
  zondag 23 juli 2006 @ 16:00:10 #59
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_40105505
Voor een eind oktober, in een weekend, bij voorkeur het laatse, vrijdag (27) of zaterdag (28) weg en zondag (29) of maandag (30) terug, ben ik op zoek naar de goedkoopst mogelijke manier naar Barcelona.
Het is voor 5 personen, het moet overigens wel met het vliegtuig, want anders is het niet te doen.
Vertrek is vanuit Utrecht, dus Amsterdam, Eindhoven of Rotterdam is een optie, Duitsland zou ook kunnen, maar dat is waarschijnlijk weer te ver, kan je net zo goed naar Barcelona rijden zou mijn vader zeggen
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 23 juli 2006 @ 16:27:00 #60
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40106143
quote:
Op zondag 23 juli 2006 16:00 schreef ozzietukker het volgende:
Voor een eind oktober, in een weekend, bij voorkeur het laatse, vrijdag (27) of zaterdag (28) weg en zondag (29) of maandag (30) terug, ben ik op zoek naar de goedkoopst mogelijke manier naar Barcelona.
Het is voor 5 personen, het moet overigens wel met het vliegtuig, want anders is het niet te doen.
Vertrek is vanuit Utrecht, dus Amsterdam, Eindhoven of Rotterdam is een optie, Duitsland zou ook kunnen, maar dat is waarschijnlijk weer te ver, kan je net zo goed naar Barcelona rijden zou mijn vader zeggen
Eindhoven - Barcelona Girona met Ryanair 27/10 en 30/10 voor 116.83.
Brussel Charleroi - Barcelona Girona met Ryanair 27/10 en 30/10 voor 79.42.
Amsterdam - Barcelona (BCN) met Vueling 27/10 en 30/10 voor 127.81.
Dortmund - Barcelona (BCN) met Easyjet 27/10 en 30/10 voor 92.48 (incl cc toeslag)
Dortmund - Barcelona (BCN) met Easyjet 28/10 en 30/10 voor 85.48 (incl cc toeslag)

Prijzen per persoon.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 23 juli 2006 @ 16:27:42 #61
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40106158
quote:
Op zondag 23 juli 2006 15:34 schreef boeiuh het volgende:
1. Rome
2. Volgende week een keer
3. Napels
4. Trein? Liften?
5. Goedkoop, met tweeen, paar daagjes naar Napoli en dan weer terug naar Rome toe
Doordeweeks? In het weekend? Hoe lang? Trein of liften naar Napoli of Rome?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 23 juli 2006 @ 16:50:57 #62
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_40106730
quote:
Op zondag 23 juli 2006 16:27 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Eindhoven - Barcelona Girona met Ryanair 27/10 en 30/10 voor 116.83.
Brussel Charleroi - Barcelona Girona met Ryanair 27/10 en 30/10 voor 79.42.
Amsterdam - Barcelona (BCN) met Vueling 27/10 en 30/10 voor 127.81.
Dortmund - Barcelona (BCN) met Easyjet 27/10 en 30/10 voor 92.48 (incl cc toeslag)
Dortmund - Barcelona (BCN) met Easyjet 28/10 en 30/10 voor 85.48 (incl cc toeslag)

Prijzen per persoon.
Met Vueling kom ik op zaterdag 28/10 weg om 12:00 uur en op maandag 18:30 terug zelfs op ¤ 117.81!
Dit is dan de beste optie, goed Ryanair vanaf Eindhoven is iets goedkoper( ¤0,98 ), maar vliegt wel naar Girona, en dan moet je nog met de pokkebus naar Barcelona zelf.
Dortmund en Charleroi zijn ook goedkoper, maar dat kan ik ze (en mijzelf) niet aandoen, beetje meer dan 200 km rijden om dan het vliegtuig te pakken, terwijl je vanaf Utrecht met de trein in 27 minuten op Schiphol bent, en dus ook geen parkeerkosten kwijt bent
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_40108955
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 16:49 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Schopje. Gaat mij dat vanuit Groningen of Haarlem bv meer dan 70 euro kosten?
Is de trein een optie voor je trip naar Dusseldorf?
Vanuit Haarlem

Vanuit Groningen

De kosten heb ik niet zo 123 kunnen vinden, misschien moet je dan ff zelf informeren, er staat een tel nummer bij. De optie Groningen is wel de minst aantrekkelijk, gezien de lange reistijd
"Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
- Bob Q. Costas
  zondag 23 juli 2006 @ 19:55:00 #64
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40110860
quote:
Op zondag 23 juli 2006 18:32 schreef QuickSilverZ het volgende:

[..]

Is de trein een optie voor je trip naar Dusseldorf?
Vanuit Haarlem

Vanuit Groningen

De kosten heb ik niet zo 123 kunnen vinden, misschien moet je dan ff zelf informeren, er staat een tel nummer bij. De optie Groningen is wel de minst aantrekkelijk, gezien de lange reistijd
Hmm thnx. 2.5 uur dus op z'n snelst vanuit Haarlem.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40137479
Ik wil graag begin december naar Curitiba in Brazilië. De bedoeling is hier een (kleine maand) te blijven. Volgens mij is het het voordeligst om naar Sao Paulo te vliegen en dan met de bus te gaan, want het moet eigenlijk zo weinig mogelijk kosten.

Alvast bedankt.
  maandag 24 juli 2006 @ 17:12:02 #66
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40138159
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:47 schreef Witte_Wolf het volgende:
Ik wil graag begin december naar Curitiba in Brazilië. De bedoeling is hier een (kleine maand) te blijven. Volgens mij is het het voordeligst om naar Sao Paulo te vliegen en dan met de bus te gaan, want het moet eigenlijk zo weinig mogelijk kosten.

Alvast bedankt.
Amsterdam - Parijs - Sao Paulo met Air France op 30/11 en 29/12 voor 774,25 op vluchtzoeker.nl.
Amsterdam - Sao Paulo met KLM op 30/11 en 29/12 voor 775,71 op vluchtzoeker.nl.
Amsterdam - Lissabon - Sao Paulo met TAP op 27/11 en 27/12 voor 725,78 op http://www.flytap.com/Nederland/nl/Homepage/

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40167541
Van Nederland/Duitsland naar Cuba (vliegveld onbelangrijk)

Data;
vertrek rond 15 okt
terug rond 30 okt.

Ik zal wel weer te laat zijn want de prijzen zijn inmiddels aardig gestegen overal
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:46:38 #68
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40167573
Wat had je zelf dan gevonden?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40167632
Laagste was E775,- met Iberia via Madrid maar dan ben ik mijn koffer wel kwijt

Martinair deed het voor E666,- maar dat is niet meer.
  Moderator dinsdag 25 juli 2006 @ 14:51:42 #70
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40167719
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:45 schreef d.n3rd het volgende:
Van Nederland/Duitsland naar Cuba (vliegveld onbelangrijk)

Data;
vertrek rond 15 okt
terug rond 30 okt.

Ik zal wel weer te laat zijn want de prijzen zijn inmiddels aardig gestegen overal
¤ 745 met Iberia. Bij cheaptickets. Martinair is wel goedkoper, maar dan zit de terugvlucht telkens vol.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:52:19 #71
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40167735
Even loeren, zo 1-2-3 kom ik ook niet veel goedkoper uit. Naar dat soort bestemmingen zijn pakketreizen vaak ook wel aantrekelijk.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:54:51 #72
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40167816
Waar gaat ie dan heen UIO? Ik heb nu:

Amsterdam - Varadero met Martinair op 17/10 en 31/10 voor 761.
Brussel - Varadero met Jetairfly op 17/10 en 31/10 voor 468.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40167854
Ik had al even gekeken bij fox.nl voor een startpakket. Dat komt op zo'n E850 neer dacht ik. Heb je wel 1 nacht in een hotel erbij.
pi_40167887
" Brussel - Varadero met Jetairfly op 17/10 en 31/10 voor 468."

Waar kan ik boeken?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:57:09 #75
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40167896
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator dinsdag 25 juli 2006 @ 15:00:37 #76
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40167991
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef Jaguarized het volgende:
Waar gaat ie dan heen UIO? Ik heb nu:

Amsterdam - Varadero met Martinair op 17/10 en 31/10 voor 761.
Brussel - Varadero met Jetairfly op 17/10 en 31/10 voor 468.
Ik zat alleen naar Havana te kijken. 13/10 heen en 27/10 terug voor ¤ 816.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:01:59 #77
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40168036
Keek ik ook naar, best duur.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40168053
Dat zal em gaan worden denk ik dan.

edit; brussel-varadero

Varadero schijnt wel een toeristisch oord te zijn dus zo snel mogelijk weg daarzo :p

Maaree... Superbedankt!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:05:45 #79
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40168169
Scheelt weer 300 euro. Veel plezier.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:09:15 #80
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_40168289
Uit pure nieuwsgierigheid om te kijken of zoiets haalbaar is voor me;

ik zou graag vanuit Nederland met het vliegtuig naar Tokyo, Japan willen. Dit moet gebeuren in de periode van 30 nov - 3 dec (er is iets op 2 december waar ik heen wil, daarna kan ik in principe weer weg ).

Wie weet hoe dit het goedkoopst heen en weer kan?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:33:44 #81
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40169095
K1 Finale?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40169234
Ik heb toevallig ook zitten kijken naar vluchten naar Tokyo voor eind dit jaar/begin volgend jaar. Kwam als goedkoopste op 820 euro ongeveer met British Airways via vliegwinkel.nl
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_40169302
815 euro met British Airway via CheapTickets.nl
"Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
- Bob Q. Costas
  Moderator dinsdag 25 juli 2006 @ 15:39:40 #84
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40169322
Cheaptickets komt uit op ¤ 816 (afgerond naar boven), donderdag heen en zondag terug met BA. Wat is er op 2 december dan?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:40:58 #85
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40169372
Amsterdam - Londen - Tokyo met British Airways op 30/11 en 3/12 of 4/12 voor 836.86.
Dusseldorf - Londen - Tokyo met British Airways op 30/11 en 3/12 voor 696.31.
Dusseldorf - Parijs - Tokyo met Air France op 30/11 en 3/12 voor 714.33.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:15:58 #86
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_40170420
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:33 schreef Jaguarized het volgende:
K1 Finale?
Got me

thnx, eens kijken of zoiets haalbare kaart is
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:17:38 #87
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40170474
696.31 vanaf Dusseldorf was dus het goedkoopste wat ik vond. Veel plezier.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40183600
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:02 schreef d.n3rd het volgende:
Dat zal em gaan worden denk ik dan.

edit; brussel-varadero

Varadero schijnt wel een toeristisch oord te zijn dus zo snel mogelijk weg daarzo :p

Maaree... Superbedankt!
Wil ik gaan boeken;

"flight full"
Een uurtje geleden nog niet! Zelfs de data er omheen zijn bezet!
pi_40196625
Weet iemand wat de handigste reis methode is tussen Groningen en Dublin? Ik zit in de laatste sollicitatie ronde bij Google EU HQ daar en mijn vriendin woont te Groningen... ouders wonen in Maastricht. Lekkere driehoek!
Maar weet iemand of er een vliegveld dichterbij Groningen zit dan Eindhoven vanaf waar low-cost vluchten gaan naar Dublin (of Londen)?
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:56:40 #90
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40196858
Naar Dublin kan je vanaf Niederrhein maar dat schiet niet veel op. Naar Londen Stansted kan je vanaf Munster.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40197457
Niederrhein is ook 250 km zag ik... Vanaf Amsterdam kan ik ook naar een of andere Ierse stad zag ik net op whichbudget.com. Ook wel redelijk geprijsd. Denk dat dat samen met Eindhoven-Dublin met Ryanair de beste methode is.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:23:22 #92
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40197768
Naar Cork met Air Lingus.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:27:20 #93
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_40206197
Hallo mensen,
Ik probeer er achter te komen wat een 5-retourkaart van Almere Centraal naar A'dam Centraal kost. De NS website claimt mij die informatie te kunnen verschaffen, maar het is me niet gelukt Heeft iemand een idee? de klantenservice bellen is geen optie ivm woonplaats
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_40206783
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:27 schreef Plastic_Power het volgende:
Hallo mensen,
Ik probeer er achter te komen wat een 5-retourkaart van Almere Centraal naar A'dam Centraal kost. De NS website claimt mij die informatie te kunnen verschaffen, maar het is me niet gelukt Heeft iemand een idee? de klantenservice bellen is geen optie ivm woonplaats
in de 2e klas kost je dat 45,50 euro
"Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
- Bob Q. Costas
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:44:53 #95
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_40206823
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:43 schreef QuickSilverZ het volgende:

[..]

in de 2e klas kost je dat 45,50 euro
Cool, thanks!
Jaguarized ook

[ Bericht 7% gewijzigd door Plastic_Power op 26-07-2006 16:46:04 (extra kudo) ]
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:44:56 #96
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40206824
2e klas vol tarief: 45,50
2e klas reductie: 27,30
1e klas vol tarief: 74,00
1e klas reductie: 44,40
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:20:32 #97
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_40211589
Mmm, dat is trouwens dus geen cent goedkoper dan 5 keer apart een retourtje kopen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:23:02 #98
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40211684
Nee, wel gemakkelijk.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:28:34 #99
67174 Dos37
Come on Twente
pi_40270998
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen: Schiphol, Münster
2. wanneer je wilt reizen. 23 augustus heen, 25 augustus terug.
3. waarnaartoe je wilt reizen. Talinn
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.[/b]Vliegtuig.[/b]
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen1x overstappen zou moeten kunnen

Wie weet er wat. Het is voor de uitwedstrijd van FC Twente. Ik vind alleen via de KLM nog maar wat maar dat is nog best duur.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_40271247
quote:
Overzicht vluchtschema

¤ 288.00 | SAS - Scandinavian Airlines



Van / Naar Tijd Maatschappij Vluchtnr Stops

Heenreis: (954 mijl)

23-08-2006 Amsterdam (AMS) vertrek 10:30 SAS - Scandinavian Airlines SK556 0

Stockholm (ARN) aankomst 12:30 Economy
Vluchtduur: 02:00 Toestel: Boeing 737


23-08-2006 Stockholm (ARN) vertrek 13:35 SAS - Scandinavian Airlines SK8418 0

Tallinn (TLL) aankomst 15:35 Economy
Vluchtduur: 01:00 Toestel: Boeing 737-500


Terugreis: (1210 mijl)

25-08-2006 Tallinn (TLL) vertrek 14:40 LOT-Polish Airlines LO786 0

Warschau (WAW) aankomst 15:20 Economy
Vluchtduur: 01:40 Toestel: Embrear RJ145


25-08-2006 Warschau (WAW) vertrek 16:55 LOT-Polish Airlines LO267 0

Amsterdam (AMS) aankomst 19:00 Economy
Vluchtduur: 02:05 Toestel: EMJ
Via Munster kom ik alleen maar uit op tickets van boven de 1100 euro
"Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
- Bob Q. Costas
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:48:02 #101
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40271718
Amsterdam - Tallinn met KLM op 23/8 en 25/8 voor 648,91.
Dusseldorf - Helsinki met AirBerlin op 23/8 en 25/8 voor 324.
Amsterdam - Helsinki met AirBerlin op 23/8 en 25/8 voor 314.
Amsterdam - Helsinki met Blue Air op 22/8 en 25/8 voor 155. (1 dag eerder wegens brakke tijd)

Je kan met een ferry van Helsinki naar Tallinn, zie:
http://www.aferry.nl/quot(...)38604820060728134320

Als ik even snel kijk zou dit 54 euro kosten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:00:21 #102
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_40272246
Hey mensen,

Ik wil graag samen met een vriend in september/oktober/(evt. november) een lang weekend naar Moskou. Het maakt me niet uit waarvandaan we reizen, zelfs vertrek vanuit Duitsland (niet te ver van de NL grens) zou moeten kunnen. Het is de bedoeling dat we bijvoorbeeld op een donderdag vertrekken en de maandag oid weer terugreizen. Maar hier zijn we wel flexibel in. We hebben al gratis onderdak in Moskou; het gaat gewoon om de reis. Het maakt me niet uit hoe we reizen. Hoe kom ik in deze periode zo goedkoop mogelijk van Nederland naar Moskou (en weer terug)???

Heb al het een en ander bekeken qua vluchten, maar Moskou is 9 vd 10 keer geen optie
...maar ik bats wél met je moeder
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:15:30 #103
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40272814
Amsterdam - Moskou Sheremetyevo met KLM op 3/11 en 6/11 voor 401,90.
Keulen/Bonn- Moskou Vnukovo met Germanwings op 3/11 en 6/11 voor 146,38.

Visum ook al geregeld?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40272948
Vertrek 14/9 - Terug 19/9


  • Amsterdam - Milaan - Moskou Sheremetyevo met Alitalia 240 euro

  • Amsterdam - Kopenhagen - Moskou Sheremetyevo met Scandinavian Airlines 308 euro
    (terug via Stockholm)

  • Amsterdam - Moskou Sheremetyevo met KLM voor 474 euro
  • "Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
    - Bob Q. Costas
      vrijdag 28 juli 2006 @ 15:31:02 #105
    145255 Rumboon
    OK, ik doe normaal...
    pi_40273391
    Heb inderdaad die Alitalia vlucht (de goedkoopste) net ook gevonden. Nee; nog geen visum geregeld. Dit is gewoon om een eerste indruk te krijgen van de kosten die we zullen moeten gaan maken.
    ...maar ik bats wél met je moeder
      vrijdag 28 juli 2006 @ 15:33:04 #106
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_40273460
    Vanaf Amsterdam is Alitalia de goedkoopste ja.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      zaterdag 29 juli 2006 @ 22:04:23 #107
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_40307862
    hoe kom ik zo goedkoop mogelijk van nice naar amsterdam, rond 8 augustus

    [ Bericht 13% gewijzigd door Grimm op 29-07-2006 22:11:29 ]
    pi_40309326
    quote:
    Op zaterdag 29 juli 2006 22:04 schreef Grimm het volgende:
    hoe kom ik zo goedkoop mogelijk van nice naar amsterdam, rond 8 augustus
    160 euro met transavia van Nice naar Schiphol (www.transavia.nl)
    186,50 met de trein van Nice naar Amsterdam (www.sncf.fr)
    93 euro vanaf Aix-en-Provence naar Amsterdam met www.eurolines.fr
    100 euro van Nice naar Brussel met http://www.virgin-express.com
    pi_40428881
    Zo goedkoop mogelijk van:

    Aalborg (Denemarken) naarAmsterdam/Rotterdam/Eindhovem

    Voor mijn 15- jarige broertje die helaas niet alleen met Eurolines mag reizen omdat hij onder de 16 is.

    Wie helpt?

    Alvast bedankt!
    pi_40429093
    Wanneer?

    Aalborg - Kopenhagen - Amsterdam met de SAS kost je ongeveer 135 euro.

    Naar Aalborg gaat voor zover ik weet geen lowcost airline. Je kan wel van Aalborg met Sterling naar Kopenhagen en van daar naar Amsterdam met Sterling.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40429635
    Rond 15 augustus. Dagje eerder of later maakt niet zoveel uit.

    En hoe duur wordt dat met die Sterling constructie?

    Bedankt voor t zoeken trouwens!
    pi_40429722
    Even loeren.

    edit: Sterling ligt er hier ff uit.

    [ Bericht 66% gewijzigd door Jaguarized op 02-08-2006 21:06:52 ]
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40431105
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 20:49 schreef Pechvogel het volgende:
    Rond 15 augustus. Dagje eerder of later maakt niet zoveel uit.

    En hoe duur wordt dat met die Sterling constructie?

    Bedankt voor t zoeken trouwens!
    Voor 59 euro van Aalborg naar Duisburg v 06.25 a. 17.11 (SommerSpezial30)
    Voor 17,90 van Duisburg naar Eindhoven v. 17.59 a. 19.35

    Totaal zo'n 77 euro

    Het eerste kaartje is online te boeken en zelf te printen op www.bahn.de. Andere kaartje aan het loket kopen. Voor het eerste kaartje heb je wel een creditcard / paspoort nodig als legitimatie. Lees even goed de voorwaarden.
    pi_40431608
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 21:28 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Voor 59 euro van Aalborg naar Duisburg v 06.25 a. 17.11 (SommerSpezial30)
    Voor 17,90 van Duisburg naar Eindhoven v. 17.59 a. 19.35

    Totaal zo'n 77 euro

    Het eerste kaartje is online te boeken en zelf te printen op www.bahn.de. Andere kaartje aan het loket kopen. Voor het eerste kaartje heb je wel een creditcard / paspoort nodig als legitimatie. Lees even goed de voorwaarden.
    Dat is ook een mooie optie! Bedankt!
    pi_40431624
    Sterling ligt er nog steeds uit.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40431940
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 21:43 schreef Jaguarized het volgende:
    Sterling ligt er nog steeds uit.
    Sterling vliegt pas vanaf 18 september vanaf Aalborg naar Kopenhagen.
    pi_40432198
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 21:51 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Sterling vliegt pas vanaf 18 september vanaf Aalborg naar Kopenhagen.
    Ik wilde kijken wat ze kosten naar Londen Gatwick.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40432460
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 21:57 schreef Jaguarized het volgende:
    Ik wilde kijken wat ze kosten naar Londen Gatwick.
    Ook pas vanaf september en zal ook wel 54 euro ex tax kosten?
    pi_40432860
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:04 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Ook pas vanaf september en zal ook wel 54 euro ex tax kosten?
    Geen idee?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40432964
    OK ik zoek de goedkoopste op voor een weekend Brighton in September,
    zaterdag heen en zondag terug
    Registreer bij Betandgame.com en ontvang £25 bonus
    Exchange en Normale Bookie in 1, Odds op alle voetbalwedstrijden gebaseerd op 95% payback
    Dit is mijn Referall Code: 14804
    pi_40433968
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef Crizzy het volgende:
    OK ik zoek de goedkoopste op voor een weekend Brighton in September,
    zaterdag heen en zondag terug
    Als je echt alleen op zaterdag heen en op zondag terug kan is dat nogal een beperking... anders was www.flybe.com naar southampton en dan verder de trein een optie geweest.

    Nu denk ik aan www.londonexpress.nl naar London Liverpool, dan met www.tfl.gov.uk naar London Waterloo en dan naar Portsmouth met www.megatrain.com en dan nog een stukje met de trein...
    pi_40435049
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 21:43 schreef Jaguarized het volgende:
    Sterling ligt er nog steeds uit.
    In ieder geval bedankt voor je moeite.
    pi_40435362
    Jammer dat Sterling nog niet van AAL naar CPH vliegt. CPH - AMS kost maar 43 euro.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40450636
    Wie weet hoeveel een retourtje is van Newcastle naar Edinburgh? Ik zit op me werk en kan het helaas niet opzoeken.....
    pi_40450659
    Per trein, boot, vliegtuig, postduif?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40450720
    Is op 29-11 heen en 1 -12 terug

    De trein bedoel ik... sorry vergeten te melden

    [ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2006 14:38:57 ]
    pi_40450757
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 14:36 schreef Jaguarized het volgende:
    Per trein, boot, vliegtuig, postduif?
    Postduif Zo wel makkelijk zijn.... kost niks
    pi_40450911
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
    Is op 29-11 heen en 1 -12 terug

    De trein bedoel ik... sorry vergeten te melden
    Je kan niet langer dan 3 maand van tevoren boeken dus voor bv 25 oktober heen en 27 oktober terug (zelfde dagen alleen andere data) betaal je voor een Saver Return 40.20 GBP.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40451143
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 14:44 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Je kan niet langer dan 3 maand van tevoren boeken dus voor bv 25 oktober heen en 27 oktober terug (zelfde dagen alleen andere data) betaal je voor een Saver Return 40.20 GBP.
    Hmmmzzz dt is wel erg prijzig....

    En York? Vanuit Newcastle?
    En Middlesbrough? Vanuit Newcastle?

    [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2006 14:51:38 ]
    pi_40451303
    Newcastle - York kom ik op 29.10 voor een Saver Return. Voor Newcastle - Middlesbrough geeft geen prijzen. Misschien dat DT nog wat weet qua acties oid.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40451472
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef Jaguarized het volgende:
    Newcastle - York kom ik op 29.10 voor een Saver Return. Voor Newcastle - Middlesbrough geeft geen prijzen. Misschien dat DT nog wat weet qua acties oid.
    Hmmzzzzz. Duurder dan ik had verwacht.

    We gaan weer met de boot van dfds naar Newcastle... maar Newcastle hebben we nu wel gezien na 5 keer..... Dus dachten we, we gaan naar York of Edinburgh.... ja fout! Dus niet! Vind ik TE DUUR.
    pi_40453254
    Het zijn retourtjes he? Een andere leuke optie is wellicht een retourticket Rome voor 49,94 incl, Girona voor 44,83, Milaan voor 53,75, Dublin voor 55,77, Marseille voor 55,31 of Glasgow voor 63,41.

    [ Bericht 79% gewijzigd door Jaguarized op 03-08-2006 15:58:42 ]
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40453522
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef Jaguarized het volgende:
    Newcastle - York kom ik op 29.10 voor een Saver Return. Voor Newcastle - Middlesbrough geeft geen prijzen. Misschien dat DT nog wat weet qua acties oid.
    Kijk op www.megatrain.com voor low-cost treinen of wellicht dat er nog poundsavers zijn met de bus (net zo comfortabel als de trein in Engeland) op www.nationalexpress.co.uk
    pi_40454068
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef Jaguarized het volgende:
    Het zijn retourtjes he? Een andere leuke optie is wellicht een retourticket Rome voor 49,94 incl, Girona voor 44,83, Milaan voor 53,75, Dublin voor 55,77, Marseille voor 55,31 of Glasgow voor 63,41.
    vanuit newcastle?

    We gaan in ieder geval met de ferry naar Newcastle.... De Partyboot.... 2 superavonden/nachten hebben we daar altijd op die boot.
    pi_40454091
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 16:02 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Kijk op www.megatrain.com voor low-cost treinen of wellicht dat er nog poundsavers zijn met de bus (net zo comfortabel als de trein in Engeland) op www.nationalexpress.co.uk
    Ik ga thuis even kijken.

    We hebben het hotel geannuleerd, gelukkig nog kosteloos
    pi_40454305
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef Crizzy het volgende:
    OK ik zoek de goedkoopste op voor een weekend Brighton in September,
    zaterdag heen en zondag terug
    zoek bij www.ryanair.com wat goedkoops uit naar London, en pak vanaf daar de www.Megabus.com naar Brighton. Vliegen kan al vanaf 50E retour, bus naar Brighton kost 25E retour ongeveer.
    pi_40455573
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 16:26 schreef Sport_Life het volgende:
    zoek bij www.ryanair.com wat goedkoops uit naar London, en pak vanaf daar de www.Megabus.com naar Brighton. Vliegen kan al vanaf 50E retour, bus naar Brighton kost 25E retour ongeveer.
    www.easyjet.com is wat goedkoper en vliegt ook naar goedkoper te bereiken luchthaven

    Via www.skyscanner.net kun je zoeken naar de laagste tarieven naar London vanuit Nederland.
    pi_40456318
    ryanair kost 50E en easyjet vanaf 150E.. .
    pi_40457850
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 16:18 schreef charmed_angel het volgende:

    [..]

    vanuit newcastle?

    We gaan in ieder geval met de ferry naar Newcastle.... De Partyboot.... 2 superavonden/nachten hebben we daar altijd op die boot.
    De trein is retour vanuit Newcastle, de vluchten als alternatief vanaf Eindhoven.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40485054
    Nou we gaan gewoon weer met de boot naar Newcastle.

    We blijven 2 nachten slapen in Newcastle.

    Nu zoeken we nog een leuke dagtrip...... maar ik snap die treinensites niet ehct.....
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:04:14 #141
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_40494242
    Hoe kom ik het goedkoopst in Luxemburg-stad? . Auto is geen optie .
    Whatever I want.
    pi_40495227
    Lopen?
    pi_40495275
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
    Nou we gaan gewoon weer met de boot naar Newcastle.

    We blijven 2 nachten slapen in Newcastle.

    Nu zoeken we nog een leuke dagtrip...... maar ik snap die treinensites niet ehct.....
    www.megabus.com of www.megatrain.com zijn wel goede sites. Openbaar vervoer is heel duur in Engeland, maar met die megabus kost het heel weinig. Verwacht trouwens geen royal class vervoer, heeft meer weg van die klasieke rode gevallen die in Londen rondrijden (reden). Zelf (nog) geen ervaring mee btw.
      maandag 7 augustus 2006 @ 12:22:59 #144
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_40568566
    Hoe kom ik het goedkoopst in Parijs? Het gaat om 8 t/m 10 september, liever niet met auto/bus. Vertrekpunt bij voorkeur omgeving Groningen, maar als het in prijs veel scheelt moet dat ook nog wel ergens anders vandaan kunnen!
    pi_40568921
    Vliegen vanaf Dortmund kost je 117,48 met Easyjet.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40569011
    Nederland -> Bali en weer terug? We willen zo goedkoop mogelijk
    pi_40569263
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef PeRi het volgende:
    Hoe kom ik het goedkoopst in Luxemburg-stad? . Auto is geen optie .
    De kosten van de trein ligt aan de dag(en) waarop je wil reizen (weekend, werk of vakantiedag), waarvandaan, in welke periode, of je nog een geldige OV-kaart hebt, of je van plan bent vaker naar België te gaan in de komende tijd, of je heen-en-terug reist op dezelfde dag en aan het aantal personen waarmee je reist...

    Voor elke combinatie komt er wel weer een ander tarief uit.

    Voor een retourtje op 1 dag voor het Belgische gedeelte (Essen - Arlon) betaal je minimaal ¤ 13,60.
    pi_40569413
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 12:36 schreef Apekoek het volgende:
    Nederland -> Bali en weer terug? We willen zo goedkoop mogelijk
    Geef bij je vraag duidelijk aan
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    pi_40570013
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 12:22 schreef Furia het volgende:
    Hoe kom ik het goedkoopst in Parijs? Het gaat om 8 t/m 10 september, liever niet met auto/bus. Vertrekpunt bij voorkeur omgeving Groningen, maar als het in prijs veel scheelt moet dat ook nog wel ergens anders vandaan kunnen!
    www.vannood.nl ¤300,- inclusief hotel en busreis. Opstappen om 7.00 te Zwolle
    http://www.oad.nl voor ¤358,- reisje vanuit Groningen
    pi_40574633
    Ik ben zelf ook al hard aan het zoeken, maar misschien heeft iemand hier de Gouden Tip!

    Wij moeten 20 september van Amsterdam naar Berlijn vliegen, in de ochtend rond een uurtje of 10/11. Dan terug op 22 september ook in de morgen. Ik kan tot nu toe goedkope ticktets vinden maar alleen op ongunstige tijden, of héél vroeg of héél laat. Kan iemand mij helpen?
    pi_40574827
    Amsterdam - Berlijn Tegel met AirBerlin op 20/09 om 06.30 en 22/09 om 08.30 voor 134 euro.
    Amsterdam - Berlijn Tegel met Transavia op 20/09 om 06.50 en 22/09 om 08.45 voor 116,83. euro.
    Maastricht - Berlijn Schoenefeld met Easyjet op 20/09 om 08.55 en 22/09 om 07.20 voor 50,45. euro incl credit card boekingstoeslag.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40575387
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 15:42 schreef Jaguarized het volgende:
    Amsterdam - Berlijn Tegel met AirBerlin op 20/09 om 06.30 en 22/09 om 08.30 voor 134 euro.
    Amsterdam - Berlijn Tegel met Transavia op 20/09 om 06.50 en 22/09 om 08.45 voor 116,83. euro.
    Maastricht - Berlijn Schoenefeld met Easyjet op 20/09 om 08.55 en 22/09 om 07.20 voor 50,45. euro incl credit card boekingstoeslag.
    Waar vind ik dit?
    pi_40575776
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 15:58 schreef Juweel het volgende:

    [..]

    Waar vind ik dit?
    Transavia
    Air Berlin
    Easyjet
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40576975
    Amsterdam - Berlijn Tegel met Transavia op 20/09 om 06.50 en 22/09 om 08.45 voor 116,83. euro.

    Deze is het geworden. Zijn wel klotetijden maar je moet toch wat

    Thanks!
    pi_40577027
    Je wilde vroeg!

    Veel plezier!
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40586428
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 12:51 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Geef bij je vraag duidelijk aan
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    1. waarvandaan:
    Amsterdam, Schiphol

    2. wanneer:
    Nog niet bekend, waarschijnlijk ergens eind juni 2007, voor 3 weken.

    3. waarnaartoe:
    Bali, airport onbelangrijk.

    4. hoe:
    Vliegtuig

    5. op welke manier:
    zo goedkoop mogelijk.
    pi_40586977
    Dit weekend nog gratis gelift. Heerlijk. Dit jaar alweer vijfduizend kilometer...
    pi_40588722
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 21:08 schreef Apekoek het volgende:

    [..]

    1. waarvandaan:
    Amsterdam, Schiphol

    2. wanneer:
    Nog niet bekend, waarschijnlijk ergens eind juni 2007, voor 3 weken.

    3. waarnaartoe:
    Bali, airport onbelangrijk.

    4. hoe:
    Vliegtuig

    5. op welke manier:
    zo goedkoop mogelijk.
    Tickets zijn nog schaars voor die periode aangezien er 330 dagen van tevoren geboekt kan worden. 890,16 naar DPS met Cathay Pacific is het goedkoopst wat ik nu vind.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      woensdag 9 augustus 2006 @ 11:35:13 #159
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_40637637
    Tussen 1 september en 8 september kan ik terugvliegen van Munchen naar Amsterdam. Een enkele reis. Iemand die iets goedkoops weet?
    Seen it all done it all, can't remember most of it
    pi_40642257
    quote:
    Op woensdag 9 augustus 2006 11:35 schreef Hopey het volgende:
    Tussen 1 september en 8 september kan ik terugvliegen van Munchen naar Amsterdam. Een enkele reis. Iemand die iets goedkoops weet?
    Als je op 31 augustus kan vertrekken, kun je nog gebruik maken van de speciale aanbieding van de duitse spoorwegen: www.bahn.de. Dan betaal je voor een aantal treinen (bijvoorbeeld vertrek 5.35 uit munchen) slechts 59 euro incl alles naar Amsterdam.

    Andere mogelijkheid is www.germanwings.com naar Keulen voor 50 euro incl. en dan verder met de trein, maar dan blijft de trein over het hele traject toch altijd nog sneller en goedkoper met ca. 130 euro enkele reis.
    pi_40656287
    FlyDBA vliegt op 4-9 van Munchen naar Dusseldorf (DUS), aankomst 18.15. Dit kost 63,32 euro.

    Vanaf Dusseldorf Flughafen kan je dan per trein verder naar Amsterdam.

    Trein van 19.29 kost 43,20 euro, aankomst Amsterdam 21.52.
    Trein van 19.32 kost 32,70 euro, aankomst Amsterdam 23.04.


    Je kan ook vliegen naar Keulen/Bonn met Germanwings voor 50, 77 op 6 september. Aankomst Keulen 12.50. Vertrek Köln/Bonn Flughafen om 14.08 met de trein kost 37,00 eruro.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40657809
    Ok waar kan ik zien hoe ik het goedkoopst van Luton (vliegveld) naar Paddington Station kan reizen? Aanstaande vrijdag vanaf 10:00 uur

    In Londen Engeland dus

    [ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2006 21:04:26 ]
    pi_40658099
    quote:
    Op woensdag 9 augustus 2006 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
    Ok waar kan ik zien hoe ik het goedkoopst van Luton (vliegveld) naar Paddington Station kan reizen? Aanstaande vrijdag vanaf 10:00 uur

    In Londen Engeland dus
    Klik
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40658237
    quote:
    Op woensdag 9 augustus 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    Klik
    hmmm bij de trein kan ik niet zien naar welke station. Of ben ik kippig?

    Heb wel de easybus gevonden , dat is 8 pond voor een enkeltje...
    pi_40658436
    quote:
    Op woensdag 9 augustus 2006 21:11 schreef charmed_angel het volgende:

    [..]

    hmmm bij de trein kan ik niet zien naar welke station. Of ben ik kippig?

    Heb wel de easybus gevonden , dat is 8 pond voor een enkeltje...
    Klopt, staat er niet bij. Easybus brengt je overigens naar Baker Street.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_40659426
    is er geen engelse ns site of wat dan?
    pi_40665330
    quote:
    Op woensdag 9 augustus 2006 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
    is er geen engelse ns site of wat dan?
    www.thetrainline.co.uk

    De trein van Luton Parkway station gaat naar King's Cross. Vandaar moet je de metro pakken naar Paddington. Er gaan waarschijnlijk ook wel rechtstreekse bussen of bussen die iets dichter in de buurt komen. Kijk daarvoor op www.nationalexpress.co.uk of op de site van de luchthaven zelf
    pi_40677426
    quote:
    Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    www.thetrainline.co.uk

    De trein van Luton Parkway station gaat naar King's Cross. Vandaar moet je de metro pakken naar Paddington. Er gaan waarschijnlijk ook wel rechtstreekse bussen of bussen die iets dichter in de buurt komen. Kijk daarvoor op www.nationalexpress.co.uk of op de site van de luchthaven zelf
    kan jij mij vertellen wat het kost van Luton Parkway Station naar King's Cross? Ik kan niet op die internetsite op mijn werk.

    Heb wel een kaart om met de metro te reizen 3 dagen lang. Dus maakt idd niet uit waar ik uitstap. King's Cross is ok
    pi_40677714
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
    kan jij mij vertellen wat het kost van Luton Parkway Station naar King's Cross? Ik kan niet op die internetsite op mijn werk.
    GBP 11,20 voor een enkeltje met de trein van Luton Parkway Airport naar St. Pancrass / King's Cross. Ik weet niet of je ook nog voor de shuttlebus van luchthaven naar station moet betalen, denk het niet.

    Met de Terravision bus is het 10 pond van Luton Airport naar Victoria Station (13,50 voor een retourtje)
    pi_40678449
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 10:33 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    GBP 11,20 voor een enkeltje met de trein van Luton Parkway Airport naar St. Pancrass / King's Cross. Ik weet niet of je ook nog voor de shuttlebus van luchthaven naar station moet betalen, denk het niet.

    Met de Terravision bus is het 10 pond van Luton Airport naar Victoria Station (13,50 voor een retourtje)
    Bedankt. Kan je ook zien hoe duur een retourtje is vanLuton parkway - King's Cross?

    En een retourtje van Luton Parkway naar - Paddington
    pi_40678534
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
    Bedankt. Kan je ook zien hoe duur een retourtje is vanLuton parkway - King's Cross?

    En een retourtje van Luton Parkway naar - Paddington
    Naar Paddington kan niet, daarvoor moet je echt de metro nemen.

    Een retourtje kost normaal 2x enkele reis, tenzij je op dezelfde dag terug gaat en/of vooruit boekt.

    Houdt wel rekening met => [TRV] Nieuws en aanbiedingen ! en 'Britse politie voorkomt aanslagen'

    [ Bericht 10% gewijzigd door DutchTrain op 10-08-2006 11:06:56 ]
    pi_40679103
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 11:00 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Naar Paddington kan niet, daarvoor moet je echt de metro nemen.

    Een retourtje kost normaal 2x enkele reis, tenzij je op dezelfde dag terug gaat en/of vooruit boekt.

    Houdt wel rekening met => [TRV] Nieuws en aanbiedingen ! en 'Britse politie voorkomt aanslagen'
    Paddington is toch ook een treinstation?

    Mara goed in ieder geval bedankt!
    pi_40679255
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
    Paddington is toch ook een treinstation?
    Ja, maar de treinen rijden niet tussen de stations onderling. Als je vanuit één bepaalde richting komt, kun je maar op één bepaald station aankomen. London kent zo'n zes grote kopstations die onderling verbonden zijn met de metro.
    pi_40702704
    Probleempje. Alle vluchten van easyjet zijn geannuleerd richting london.


    Nu probeerd me broertje deboot te pakken. Enig idee hoelang de treinreis van Harwich naar Londen duurt en hoe duur het is?

    Ze zijn met z'n vijven

    [ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2006 08:51:26 ]
    pi_40702758
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
    Nu probeerd me broertje deboot te pakken. Enig idee hoelang de treinreis van Harwich naar Londen duurt en hoe duur het is?
    21 pond en duurt 1,5 uur
    pi_40702804
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 08:49 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    21 pond en duurt 1,5 uur
    retourtje?Ze komen vandaag dan om 18:50 uur aan in Harwich, en ze gaan zondag weer terug

    [ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2006 08:54:07 ]
    pi_40702987
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
    retourtje?Ze komen vandaag dan om 18:50 uur aan in Harwich, en ze gaan zondag weer terug
    Enkeltje uiteraard. Op zondag zijn de treinkaartjes twee halen één betalen over het algemeen. Moeten ze even aan het loket vragen.

    En deze trein komt dus aan op Liverpool Street Station, waarvandaan je met de gele circle line weer op Paddington terecht kan komen.
    pi_40703027
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 09:05 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Enkeltje uiteraard. Op zondag zijn de treinkaartjes twee halen één betalen over het algemeen. Moeten ze even aan het loket vragen.

    En deze trein komt dus aan op Liverpool Street Station, waarvandaan je met de gele circle line weer op Paddington terecht kan komen.
    ok zuper bedankt. Heb nu even bij stenaline gekeken. En ze kunnen een reisje boeken voor 110 euro. Dat is incl retour bootreis en retour trein....

    dat is toch wel de goedkoopste oplossing lijkt mij?
    pi_40703125
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
    ok zuper bedankt. Heb nu even bij stenaline gekeken. En ze kunnen een reisje boeken voor 110 euro. Dat is incl retour bootreis en retour trein....

    dat is toch wel de goedkoopste oplossing lijkt mij?
    Ja, maar die moet je normaal gesproken minimaal 5 dagen van te voren boeken

    Wellicht even bellen met de Stena Line of ze sowieso nog plek hebben.
    pi_40703206
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 09:15 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Ja, maar die moet je normaal gesproken minimaal 5 dagen van te voren boeken

    Wellicht even bellen met de Stena Line of ze sowieso nog plek hebben.
    Ja ik weet het..... Ze rijden er nu op de gok heen.... ze moeten wat.... Anders zijn ze zeker weten het geld van het hotel kwijt.... zie andere topic

    En ze kijken er al 2 maanden naar uit..... zo sneu.....Dus ze proberen nu de goedkoopste oplossing te vinden

    Inmiddels zijn ze toch maar naar huis gereden.... En gaan eerst even bij D-reizen langs.... kijken of hun een oplossing weten

    in ieder geval bedankt voor je hulp!

    [ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2006 09:32:58 ]
    pi_40837113
    Een mexicaanse vriend van mij komt volgende week aan in Parijs maar moet naar Leuven. Wat is de goedkoopste manier? Via Eurolines naar Brussel en dan naar Leuven?
    pi_40840341
    Hoi, ik wil in de periode van 26 augustus t/m 3 sept 3 of 4 nachten naar een leuke stad voor zo goedkoop mogelijk. Ik reis met in totaal 2 personen. Vervoermiddel maakt me niet uit (boot, trein, vliegtuig) en de vertrekplaats ook niet echt. Mag zelfs west-duitsland of belgie zijn. De stad moet natuurlijk wel te zien zijn in die periode en ik wil niet naar Parijs. Iemand nog tips?
    pi_40840962
    Beetje off topic: Kan je Glasgow bekijken in 2,5 dag?
    pi_40842364
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 20:21 schreef MCH het volgende:
    Beetje off topic: Kan je Glasgow bekijken in 2,5 dag?
    Ja, lees het verslag van k_man in: Glasgow
    pi_40842427
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef Smeich het volgende:
    Een mexicaanse vriend van mij komt volgende week aan in Parijs maar moet naar Leuven. Wat is de goedkoopste manier? Via Eurolines naar Brussel en dan naar Leuven?
    Eurolines is wel goedkoop, maar ik zou voor het enorme tijdverschil toch liever de trein nemen voor dat stuk. Als het nog kan even van te voren boeken op www.sncf.fr
    pi_40842533
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 20:09 schreef MCH het volgende:
    Hoi, ik wil in de periode van 26 augustus t/m 3 sept 3 of 4 nachten naar een leuke stad voor zo goedkoop mogelijk. Ik reis met in totaal 2 personen. Vervoermiddel maakt me niet uit (boot, trein, vliegtuig) en de vertrekplaats ook niet echt. Mag zelfs west-duitsland of belgie zijn. De stad moet natuurlijk wel te zien zijn in die periode en ik wil niet naar Parijs. Iemand nog tips?
    Neem een kijkje of stel een vraag in: Leuke, Europese steden voor een weekendje!

    via www.skyscanner.net kun je vliegtarieven naar willekeurige bestemmingen opvragen voor die dagen.

    Afhankelijk van wat je leuk vindt zou ik denken aan Brussel (cultuur, sightseeing, musea, eten en drinken) of Dusseldorf / Wuppertal (kan van alles, architectuur, kanoën, industriekultur, wandelen en vooral shoppen, uitgaan en goed eten) of Keulen / Bonn (musea en uitgaan).
    pi_40849458
    Ik wil van de week een enkeltje Moskou boeken. Het wordt waarschijnlijk Keulen/ Bonn - Moskou Vnukovo. Is vliegveld Vnukovo beetje gunstig gelegen om in Moskou centrum te komen zonder urenlang te reizen o.i.d. ?

    Ik wil vliegen met German Wings. Als iemand daar nog tips over heeft dan lees ik het wel.
    pi_40905242
    Ik heb intussen wat meer informatie over Moskou Vnukovo. Het is 28 km van Moskou centrum dus nog goed te bereizen. Maar zoals ik hiervoor ook al typte zijn tips altijd welkom. Beetje een rustig topic is dit helaas (lijkt wel).
    pi_40906471
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 15:16 schreef WRDA6 het volgende:
    Beetje een rustig topic is dit helaas (lijkt wel).
    Jah is zeker rustig nu.... misschien hebben de zoekers het wel druk
      donderdag 17 augustus 2006 @ 16:23:06 #190
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_40906950
    Weet iemand hoe ik van Bratislava (daar zit ik vanaf morgen voor een weekend ) naar Wenen kan reizen?
    Er staat bij veel sites dat het makkelijk te bereiken moet zijn per bus of per trein, maar het enige wat ik kan vinden is de SkyEurope bus vanaf het vliegveld. En ik wil de eerste dag in Bratislava verblijven, maar zaterdag wellicht een uitstapje maken naar Wenen.
    Iemand een idee?

    Als er een trein gaat, dan heeft DAT mijn voorkeur, maar ik zou zo graag tijden willen weten
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_40908000
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 16:23 schreef ozzietukker het volgende:
    Weet iemand hoe ik van Bratislava (daar zit ik vanaf morgen voor een weekend ) naar Wenen kan reizen?
    Als er een trein gaat, dan heeft DAT mijn voorkeur, maar ik zou zo graag tijden willen weten
    Er gaat ieder uur een trein vanaf Bratislava Petrzalka naar het zuidstation van Wenen. Je kan ook vanaf het Hl. station vrijwel ieder half uur. zie bahn.hafas.de voor de tijden

    Vanaf het zuidstation is het een 20 minuten lopen naar het centrum van Wenen, makkelijker is het om een dagkaartje OV te nemen en dat stukje met de metro te gaan

    Veel plezier
    pi_40908088
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 15:16 schreef WRDA6 het volgende:
    Ik heb intussen wat meer informatie over Moskou Vnukovo. Het is 28 km van Moskou centrum dus nog goed te bereizen. Maar zoals ik hiervoor ook al typte zijn tips altijd welkom. Beetje een rustig topic is dit helaas (lijkt wel).
    Vnukovo heeft geheel in West-Europese stijl een eigen airport express trein die je voor 76 roebel naar Moskou brengt

    .

    Zie meer info op: http://www.vnukovo.ru/eng/for-passengers/schem/arrive/

    En mijn ervaringen met Germanwings zijn zeer goed
      zondag 20 augustus 2006 @ 18:40:11 #193
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_41005266
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 16:23 schreef ozzietukker het volgende:
    Weet iemand hoe ik van Bratislava (daar zit ik vanaf morgen voor een weekend ) naar Wenen kan reizen?

    Als er een trein gaat, dan heeft DAT mijn voorkeur, maar ik zou zo graag tijden willen weten
    Gezien ik net van een weekendje Bratislava terugkom weet ik zelf het antwoord!

    Vanaf het centraal treinstration in Bratislava (Hlavna stanica) gaat er ongeveer ieder uur een trein naar Wenen (Zuidstation). In de trant van 08:00, 08:50, 10:00, 10:50, degene die op het hele uur vertrekken doen er 58 minuten over, de andere 1 uur en 8 minuten.

    Terug vertrekken ze vanaf Wien Sudbahnhoff om .28 (dus 7.28, 8.28 etc etc).

    De prijs voor een retour is 300 SK of 7,70 Euro
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      maandag 21 augustus 2006 @ 17:36:58 #194
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_41035821
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef Smeich het volgende:
    Een mexicaanse vriend van mij komt volgende week aan in Parijs maar moet naar Leuven. Wat is de goedkoopste manier? Via Eurolines naar Brussel en dan naar Leuven?
    Er zijn zelfs speciale acties van de thalys nog deze week, voor 50 ¤ in 1ste klasse van Parijs naar Brussel (goedkoper dan 2de klasse)
    http://www.voyages-sncf.com

    Andere mogelijkheden, Paris - Lille bv , 36.30 ¤ (1 uurtje treinen, en dan van Lille (Rijsel) de Belgische spoorwegen tot in leuven nemen)

    Met Eurolines kan je trouwens wel de bus nemen tot in Leuven zelf. En das ook al meer dan 20 ¤ , voor een busreis van een uurtje of 6
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
    pi_41042497
    1. waarvandaan:
    Amsterdam, Schiphol

    2. wanneer:
    december liefst vrijdag 22 december maar woensdag, vrijdag en zaterdag mag ook nog
    januari 12 13 of 14 januari terug


    3. waarnaartoe:
    Shanghai, airport onbelangrijk.

    4. hoe:
    Vliegtuig

    5. op welke manier:
    zo goedkoop mogelijk.

    via cheaptickets kan ik vliegen 22 december tot 13 januari voor 739 euro met Finair

    iemand die mij aan een goedkopere ticket kan helpen, wil deze week gaan boeken eigenlijk
      maandag 21 augustus 2006 @ 22:03:22 #196
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_41043821
    Als je het liever non-stop hebt, KLM vliegt je er voor 817.63 nonstop heen & terug ...
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
    pi_41043845
    Ik krijg het niet goedkoper.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 22:18:53 #198
    45833 crew  Fogel
    pi_41044303
    Als iemand een keer niks te doen heeft:
    Welke route met start en stop in Trondheim, met overnachting zaterdag-zondag in een willekeurige stad, kan ik vliegen voor ongeveer 350¤? Uitsluitend met qualifying partners van de KLM!
    De bedoeling is zoveel mogelijk enkele vluchten te hebben... uiteraard voor mijn level bij FB, zilver lukt gegaradeerd voor kerst, maar ik wil weten of er misschien ook nog goud in zit
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_41046361
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 22:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
    Als je het liever non-stop hebt, KLM vliegt je er voor 817.63 nonstop heen & terug ...
    uh waar?
      maandag 21 augustus 2006 @ 23:40:39 #200
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_41046591
    travelprice.be

    Vertrek 29/12/2006 Retourvlucht 14/01/2007
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
    pi_41046813
    Een week later.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:31:12 #202
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_41078561
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 23:03 schreef DutchTrain het volgende:

    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    jker[/url]
    1. In de buurt van Enschede
    2. Ik moet er zijn van 18-22 september, dus liefst met aan beide kanten een dagje uitloop
    3. Rochester, Engeland
    4. Goedkoopste methode

    Bij voorbaat dank.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:50:42 #203
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_41079195
    Als je er niet vroeg moet zijn de 18de kun je met Ryanair voor 39.17 EUR H/T vanuit Dusseldorf vliegen naar Londen (en van daaruit eventueel sporen naar Rochester?) Idem vanaf Eindhoven, maar daar is het goedkoopste 52.37 EUR

    Je zou ook vanuit Brussel de Eurostar naar Ashford kunnen nemen (80 ¤ H/T als je jonger dan 25 bent) en van daaruit sporen naar Rochester ?

    [ Bericht 3% gewijzigd door Joost-mag-het-weten op 23-08-2006 00:03:29 ]
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:55:03 #204
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_41079338
    Ik moet de 18e helaas wel de hele dag aan de bak. Wat bedoel je met HT?
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:58:43 #205
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_41079496
    Heen en terug , je kan ook de 17de vliegen met Ryanair, maar dat is véél duurder ...
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
    pi_41080164
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 23:31 schreef nickybol het volgende:
    1. In de buurt van Enschede
    2. Ik moet er zijn van 18-22 september, dus liefst met aan beide kanten een dagje uitloop
    3. Rochester, Engeland
    4. Goedkoopste methode

    Bij voorbaat dank.
    www.golondon.nl voor 70 euro heen en weer van Enschede NS station naar London Liverpool Street

    dan met de metro naar London Blackfriars of London Canon street en van daar met de trein in een uurtje naar Rochester voor 11 pond enkele reis. Zie www.thetrainline.co.uk voor dienstregeling (trein gaat nog tot vrij laat, dus aansluiting op boottrein moet lukken).

    Geschatte totaalkosten 110 euro retour inclusief alles
    pi_41080843
    Ik zoek een mogelijkheid om zo goedkoop mogelijk naar Sint Petersburg te komen. Vliegen, treinen etc maakt me niet zo veel uit als het maar wel in een halve dag te doen is. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik met de carnaval of in de zomervakantie volgend jaar zal gaan. Dus samenvattend:

    1. Vliegen vanuit een straal van 200km rond eindhoven, desnoods naar Helsinki of god weet waar en van daaruit verder met ander vervoer.
    2. Carnaval volgend jaar (18 - 26 februari) of in de zomermaanden juli of augustus, ben hier behoorlijk flexibel in.
    3. St. Petersburg, Rusland
    4. Zo goedkoop mogelijk

    alvast bedankt!
    "Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
      woensdag 23 augustus 2006 @ 13:01:39 #208
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_41091218
    Dankuzeer, het valt me nog aardig mee met de prijzen!
      woensdag 23 augustus 2006 @ 13:12:58 #209
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_41091594
    Listed below are the tickets based upon the fastest trains for the date and time you have requested. Check the circles for your outward/return times and click 'Continue'.

    Ik kan bij de tweede stap van The Train Line geen hokjes vinden en ook geen continue knop. Ligt dat aan mij of aan de website?
    pi_41091708
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 13:12 schreef nickybol het volgende:
    Listed below are the tickets based upon the fastest trains for the date and time you have requested. Check the circles for your outward/return times and click 'Continue'.

    Ik kan bij de tweede stap van The Train Line geen hokjes vinden en ook geen continue knop. Ligt dat aan mij of aan de website?
    Even aanmelden en kiezen voor 'look for fares' in plaats van 'schedule'.
    Kun je geloof ik ook meteen je kaartje kopen en printen.
    pi_41091761
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 00:42 schreef Blaatmaster het volgende:
    Ik zoek een mogelijkheid om zo goedkoop mogelijk naar Sint Petersburg te komen. Vliegen, treinen etc maakt me niet zo veel uit als het maar wel in een halve dag te doen is. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik met de carnaval of in de zomervakantie volgend jaar zal gaan. Dus samenvattend:

    1. Vliegen vanuit een straal van 200km rond eindhoven, desnoods naar Helsinki of god weet waar en van daaruit verder met ander vervoer.
    2. Carnaval volgend jaar (18 - 26 februari) of in de zomermaanden juli of augustus, ben hier behoorlijk flexibel in.
    3. St. Petersburg, Rusland
    4. Zo goedkoop mogelijk

    alvast bedankt!
    De snelste manier kost je al een halve dag (Eindhoven - Schiphol - rechtstreekse vlucht), dus via Helsinki of andere steden wordt al snel een hele dag of meer
    pi_41104232
    hmmm, en wat zou het prijsverschil zijn tussen snel en goedkoop? Misschien dan toch maar wat langer voor uittrekken, met eventueel een overnachting in een andere stad. Iemand ervaring hiermee?
    "Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
    pi_41104882
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 19:54 schreef Blaatmaster het volgende:
    hmmm, en wat zou het prijsverschil zijn tussen snel en goedkoop? Misschien dan toch maar wat langer voor uittrekken, met eventueel een overnachting in een andere stad. Iemand ervaring hiermee?
    Germanwings blijkt naar StPetersburg te vliegen vanaf Keulen

    17 - 24 februari komt op 141 euro. Veel goedkoper gaat het niet worden denk ik.

    Wel moet je dan om 8 uur 's ochtends op de luchthaven van Keulen kunnen zijn (vlucht vertrekt om 10 uur), anders komt er nog een nachtje Keulen bij.
    pi_41164270
    eef bij je vraag duidelijk aan
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

    1. Vertrek uit Rotterdam, heb een OV
    2. 28 september, hoe lang is niet echt een punt
    3. Sofia, Bulgarije
    4. Vliegtuig/trein
    5. Zo goedkoop mogelijk

    Ik zat zelf te denken aan een weekje Sunny Beach en op de dag zelf de trein naar Sofia te pakken
    pi_41262428
    Volgens mij heb ik wel een interessante breinbreker, wellicht kunnen jullie mij helpen. Het zit zo: met 'n vriendin in Brazilie samen kerst en nieuwjaar doorbrengen. Normale vluchten rond die tijd zijn schreeuwend duur, helemaal naar SP, Brazilie. Dus bedachten wij het volgende, 'n lokatie waar we beide gemakkelijk (en goedkoop) heenkunnen (liefst niet VS). Zelf dacht ik zo'n goedkope charter naar noordoosten Brazilie te kunnen regelen en zij hetzelfde als binnenlandse vlucht. Hebben jullie daar tips voor en/of hebben jullie andere ideeen?

    1. vanuit NL (en Brasil, maar dat hoeft hier niet uitgezocht te worden)
    2. periode begint omstreeks 20 dec, eindigt begin 4/5 januari
    3. interessante plek, liefst beetje warm, maar grote stad ook OK
    4. vliegtuig
    5. zo goedkoop mogelijke optie
    pi_41274704
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef Erasmusch het volgende:
    1. Vertrek uit Rotterdam, heb een OV
    2. 28 september, hoe lang is niet echt een punt
    3. Sofia, Bulgarije
    4. Vliegtuig/trein
    5. Zo goedkoop mogelijk

    Ik zat zelf te denken aan een weekje Sunny Beach en op de dag zelf de trein naar Sofia te pakken
    WizzAir vliegt er naartoe vanaf London Luton (waar je weer komt met Easyjet) voor 110 euro plus de vlucht met Easyjet (vrij goed aansluitend) voor 77 euro.

    Hemus Air vliegt er naartoe vanaf Keulen en komt alleen de vlucht op 270 euro.

    Een pakketreisje zou je kunnen zoeken op d-reizen etc., maar die zijn er nauwelijks onder de 300 euro en van de Zwarte Zee naar Sofia is nog een behoorlijke afstand.
    pi_41274834
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 17:41 schreef 6liNes het volgende:
    Volgens mij heb ik wel een interessante breinbreker, wellicht kunnen jullie mij helpen. Het zit zo: met 'n vriendin in Brazilie samen kerst en nieuwjaar doorbrengen. Normale vluchten rond die tijd zijn schreeuwend duur, helemaal naar SP, Brazilie. Dus bedachten wij het volgende, 'n lokatie waar we beide gemakkelijk (en goedkoop) heenkunnen (liefst niet VS). Zelf dacht ik zo'n goedkope charter naar noordoosten Brazilie te kunnen regelen en zij hetzelfde als binnenlandse vlucht. Hebben jullie daar tips voor en/of hebben jullie andere ideeen?

    1. vanuit NL (en Brasil, maar dat hoeft hier niet uitgezocht te worden)
    2. periode begint omstreeks 20 dec, eindigt begin 4/5 januari
    3. interessante plek, liefst beetje warm, maar grote stad ook OK
    4. vliegtuig
    5. zo goedkoop mogelijke optie
    Ik meen dat het goedkoper is te vliegen naar Miami dan binnen Brazilië te vliegen. Kun je denk ik het beste even vragen aan de experts in het Brazilië topic: Brazilië (deel 2)
    pi_41275604
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:07 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    WizzAir vliegt er naartoe vanaf London Luton (waar je weer komt met Easyjet) voor 110 euro plus de vlucht met Easyjet (vrij goed aansluitend) voor 77 euro.

    Hemus Air vliegt er naartoe vanaf Keulen en komt alleen de vlucht op 270 euro.

    Een pakketreisje zou je kunnen zoeken op d-reizen etc., maar die zijn er nauwelijks onder de 300 euro en van de Zwarte Zee naar Sofia is nog een behoorlijke afstand.
    Dank voor je hulp. Het is trouwens 14 sept geworden. Als ik nog ga, zal dat wel met de auto zijn. Of zijn er dan nog goedkopere opties?
    pi_41275764
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef Erasmusch het volgende:
    Dank voor je hulp. Het is trouwens 14 sept geworden. Als ik nog ga, zal dat wel met de auto zijn. Of zijn er dan nog goedkopere opties?
    Dat is toch al snel 4000km in totaal. Dan moet je wel een heel zuinige auto hebben of met meerdere personen gaan wil je minder dan 190 euro kwijt zijn
    pi_41276039
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:33 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Dat is toch al snel 4000km in totaal. Dan moet je wel een heel zuinige auto hebben of met meerdere personen gaan wil je minder dan 190 euro kwijt zijn
    4200 volgens de planner. 4 man was het plan idd. Alleen zoeken we nog een 2e chauffeur
      woensdag 30 augustus 2006 @ 04:20:33 #221
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_41316200
    Ik ben nu al een aantal keer met de boot naar Londen gegaan, en zou nu eens met het vliegtuig willen (nog nooit eerder gevlogen dus ben daar totaal niet bekend in). Ik wil zo goedkoop mogelijk vliegen. Maatschappij/vluchthaven maakt me niet uit, zolang het maar geen Rotterdam Airport is.

    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Eindhoven/Groningen/Amsterdam
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    21 oktober, niet voor 10en 's ochtends en vertrek 31oktober
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    Londen (Heathrow/Gatwick/Stansed,Luton)
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Zo goedkoop mogelijk, geen overstap!
    World Wrestling Entertainment
      woensdag 30 augustus 2006 @ 07:26:38 #222
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_41316614
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 04:20 schreef MeneerMuis het volgende:
    Ik ben nu al een aantal keer met de boot naar Londen gegaan, en zou nu eens met het vliegtuig willen (nog nooit eerder gevlogen dus ben daar totaal niet bekend in). Ik wil zo goedkoop mogelijk vliegen. Maatschappij/vluchthaven maakt me niet uit, zolang het maar geen Rotterdam Airport is.

    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Eindhoven/Groningen/Amsterdam
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    21 oktober, niet voor 10en 's ochtends en vertrek 31oktober
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    Londen (Heathrow/Gatwick/Stansed,Luton)
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Zo goedkoop mogelijk, geen overstap!
    Met Easyjet (www.easyjet.com) zit je op deze data er al voor ¤ 62,39 (+ 7,50 Credit Card Fee) = ¤ 69,89 Euro.
    Je vliegt dan vanaf Amsterdam naar London Luton (of Stansted) en er zijn vele vertrek en terugvliegtijden mogelijk!
    Vanaf Luton is de trein naar London nog zo'n 12 pond, vanaf Stansted zo'n 15 pond.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_41316627
    Vanaf Luton gaan er ook goedkope bussen.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_41316657
    www.skyscanner.net does the trick
      woensdag 30 augustus 2006 @ 11:44:28 #225
    17510 _wie
    Tweeterholic :-)
    pi_41321380
    Ik moet voor een wedding opeens naar Athene,Griekenland, maar ik zit tevens dat weekend al in Malaga, Spanje. Ik wil dus 1 dag op en neer reizen. Dus zaterdag heen en zondag weer terug naar Malaga (vetrek op 1/10 van Malaga naar Brussel om 20.00) of evt direct terugvliegen van Athene naar AMS/Brussel/Dusseldorf. Evt overstappen ergens in Spanje of ergens anders geen probleem
    :

    Aankomst: Athene op 30 september (vliegen vanaf Malaga)
    Vetrek: 1 oktober naar Malaga of AMS/Dusseldrof/Brussel (vanaf Athene)

    Overstappen geen probleem, als ik maar zaterdagsmiddags aankom. en evt terugvliegen naar Marbella daarvoor 20.00 aankom

    help!
    pi_41324409
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 11:44 schreef _wie het volgende:
    Aankomst: Athene op 30 september (vliegen vanaf Malaga)
    Vetrek: 1 oktober naar Malaga of AMS/Dusseldrof/Brussel (vanaf Athene)
    Een optie die ik zo zie is via Milaan met Easyjet, maar dan moet je daar ook weer een nacht blijven omdat de vluchten niet opelkaar aansluiten.

    Terug kun je met VirginExpress van Athene naar Brussel.

    Jag zoekt wel even verder, toch
      woensdag 30 augustus 2006 @ 13:48:40 #227
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_41325691
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 07:26 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Met Easyjet (www.easyjet.com) zit je op deze data er al voor ¤ 62,39 (+ 7,50 Credit Card Fee) = ¤ 69,89 Euro.
    Je vliegt dan vanaf Amsterdam naar London Luton (of Stansted) en er zijn vele vertrek en terugvliegtijden mogelijk!
    Vanaf Luton is de trein naar London nog zo'n 12 pond, vanaf Stansted zo'n 15 pond.
    Is dat inclusief vluchthavenbelasting en weet ik het wat er nog meer extra bijkomt? Je hoeft toch niet een paspoort te hebben als je met het vliegtuig naar Engeland gaat, een ID-kaart is toch voldoende?

    Bedankt
    World Wrestling Entertainment
    pi_41325733
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 13:48 schreef MeneerMuis het volgende:

    [..]

    Is dat inclusief vluchthavenbelasting en weet ik het wat er nog meer extra bijkomt? Je hoeft toch niet een paspoort te hebben als je met het vliegtuig naar Engeland gaat, een ID-kaart is toch voldoende?

    Bedankt
    ID kaart is voldoende.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      woensdag 30 augustus 2006 @ 18:59:07 #229
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_41336007
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 13:48 schreef MeneerMuis het volgende:

    [..]

    Is dat inclusief vluchthavenbelasting en weet ik het wat er nog meer extra bijkomt? Je hoeft toch niet een paspoort te hebben als je met het vliegtuig naar Engeland gaat, een ID-kaart is toch voldoende?

    Bedankt
    ID Card is voldoende, en de prijs is de totaalprijs inclusief belastingen met Easyjet.

    Toch grappig dat ALLEEN de tax bij KLM al 90 Euro is
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      woensdag 30 augustus 2006 @ 21:59:04 #230
    17510 _wie
    Tweeterholic :-)
    pi_41342158
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Een optie die ik zo zie is via Milaan met Easyjet, maar dan moet je daar ook weer een nacht blijven omdat de vluchten niet opelkaar aansluiten.

    Terug kun je met VirginExpress van Athene naar Brussel.

    Jag zoekt wel even verder, toch
    Ben inmiddels druk an het zoeken...eerst trug vliegen naar Brussel en dan de weg Brussel-Athene maken is maybe wel de beste en goedkoopste oplossing. Ticket Brussel-Marbella is namelijk al betaald door bedrijf...en ik den k dat die de wijziging kosten ook wel betaald
    pi_41343621
    zaterdag 30 september
    Malaga (AGP) naar Londen Luton (LTN) ¤ 90,21
    thomsonfly TOM1782 zaterdag 30 september 10:50 - 12:45

    Londen Luton (LTN) naar Athene (ATH) ¤ 83,81
    easyJet EZY2001 zaterdag 30 september 14:40 - 20:25

    Athene - Brussel zit op 191,70 maar wel met vertrek om 11:40.
    Athene - Dusseldorf zit op 189.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      vrijdag 1 september 2006 @ 15:39:35 #232
    17510 _wie
    Tweeterholic :-)
    pi_41395927
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
    zaterdag 30 september
    Malaga (AGP) naar Londen Luton (LTN) ¤ 90,21
    thomsonfly TOM1782 zaterdag 30 september 10:50 - 12:45

    Londen Luton (LTN) naar Athene (ATH) ¤ 83,81
    easyJet EZY2001 zaterdag 30 september 14:40 - 20:25

    Athene - Brussel zit op 191,70 maar wel met vertrek om 11:40.
    Athene - Dusseldorf zit op 189.
    Heb uiteindelijk voor de volgende oplossing gekomen...
    Zatedag 30/9
    Malaga (AGP) naar Londen Gatwick ¤ 91.68 02.35 - 04.00 (Monarch)
    London Gatwick naar Athens ¤ 111.63 06:25 - 12:05 ( Easyjet)
    Zondag 1/10
    Athene - Brussel ¤ 90.29 ( Virgin) Vlucht omgeboekt ipv Malaga-Brussel is het nu Athene - Brussel geworden

    Dus al met al rond de 300 euro geost...wat op zich nog wel te doen is...pff en dat alles voor een trouwfeestje
    pi_41411298
    Die 02.35 vlucht had ik ook gezien maar ik dacht dat dat wat te vroeg zou zijn.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      zaterdag 2 september 2006 @ 09:06:23 #234
    17510 _wie
    Tweeterholic :-)
    pi_41417087
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 00:04 schreef Jaguarized het volgende:
    Die 02.35 vlucht had ik ook gezien maar ik dacht dat dat wat te vroeg zou zijn.
    is het ook wel, en zal dan ook zo brak zijn als ik aankom...maar dan ben ik tenminste nog een beetje op tijd in Athene voor het feestje...dat eigenlijk pas om 22.30 uur begint. Maar anders was mn trip wel ultra short. Thnx anyway!
    pi_41419920
    Mensen ik zoek ook een goedkope manier om naar IJsland toe te komen

    Vertrek: Als het maar binnen Nederland is.

    Data's: Rond de data's van 26 februari tot 9 maart

    Bestemming: Reykjavik, IJsland

    Hoe: De goedkoopste methode
    "The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
    pi_41420317
    AMS-KEF op 25/2 en 10/3 voor 339,22 met Icelandair.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      zondag 3 september 2006 @ 11:17:45 #237
    129814 wolferl
    Ik kan niets bedenken
    pi_41446564
    Geef bij je vraag duidelijk aan

    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Ik wil vanaf Amsterdam CS reizen, ik wil dan rechtstreeks naar Antwerpen, vanuit Antwerpen wil ik verder gaan naar Wenen, overstappen is geen probleem, dat kan ingecalculeert worden.

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    Ik wil reizen ongeveer eind November van dit jaar, en tot half December. Ik wil precies 3 weken weg zijn, dus inclusief de reistijd en verblijf.

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming.
    Ik begin in Amsterdam CS, daar de trein naar Antwerpen, overstappen op een trein die richting Wenen gaat, alle daarin tussen overstap plaatsen neem ik voor lief.

    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Per trein.

    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Beetje luxe mag wel, overstappen is geen probleem maar niet te vaak. Ik wil niet meer dan 250 euro neertellen voor een retour per persoon.

    Alvast bedankt.
    pi_41446607
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 11:17 schreef wolferl het volgende:
    Alvast bedankt.
    Wil je via dezelfde route weer terug en zijn bus en vliegtuig geen optie?
      zondag 3 september 2006 @ 11:25:05 #239
    129814 wolferl
    Ik kan niets bedenken
    pi_41446701
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 11:20 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Wil je via dezelfde route weer terug en zijn bus en vliegtuig geen optie?
    Nou kijk, ik moet mijn vriendin van het station halen in Antwerpen, en dan gaan we naar Wenen. Aangezien zij vliegangst heeft is viegen jammer genoeg geen optie, ik wil wel maar het vrouwtje is angstig , kan gebeuren maargoed.

    We willen dan alleen met de trein verder reizen. Terug gaan willen we ook ongeveer zoals de heen reis reizen.
    pi_41463539
    Keulen -> Wenen kan zonder overstap voor 78 euro retour per persoon. Je kan echter pas 89 dagen van te voren boeken en de nieuwe dienstregeling gaat vanaf 10 december in, dus dat is nog wat moeilijk om nu te boeken www.bahn.de

    Aansluitend daarop kun je een retourtje met de Thalys van Brussel naar Keulen boeken op www.thalys.com
      zondag 3 september 2006 @ 22:48:13 #241
    129814 wolferl
    Ik kan niets bedenken
    pi_41465811
    Dank je DT voor al je speur werk.
      zondag 3 september 2006 @ 23:12:56 #242
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_41466963
    Ik kan je trouwens niet genoeg zeggen hoe gek je bent om zo'n afstand met de trein te willen doen eigenlijk.
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
    pi_41473042
    Voor de echte die-hard zoeker heb ik een leuke.

    Komende februari wil ik twee weken naar Salvador (in Brazilie) om carnaval te vieren bij een Braziliaanse vriend van me. Op dat moment zit ik dan in Peru. De bus naar Salvador nemen is geen optie, want als dat al mogelijk is kost dat zeker een dag of 4; afgezien van het feit dat ik daar geen zin in heb betwijfel ik of dat veel goedkoper zou zijn.

    Internationale vluchten binnen Z-A schreeuwend duur. Wat ik zou kunnen doen is in Peru de bus nemen naar Rio Branca of Porto Velho, wat plaatsjes in Brazilie zijn "bij" de grens met Peru. Wat dat betreft ben ik 100% flexibel.

    Qua vertrekdatum ben ik ook flexibel; ik wil vóór 13 februari 2007 aankomen (dat mag dus ook de eerste van februari zijn bijvoorbeeld ) en ná carnaval (zeg maar 22 feburari) weer terug naar Peru.

    Wie helpt mij de goedkoopste vlucht zoeken? Bij voorbaat dank!
    pi_41498210
    Mooi topic dit. Ik zit op dit moment voor 5 maanden in Zweden. Ik wil eind november mijn vrienden gaan ontmoeten in Dublin. Zij gaan dan vliegen vanaf Nederland en ik vanaf Stockholm of daar in de buurt. En aangezien alles hier redelijk duur is heb ik niet heel veel geld. Ik heb al een beetje gezocht maar kan nog niet iets heel goedkoops vinden. Dus nu mijn vraag, hoe kom ik redelijk goedkoop van Stockholm ( of daar in de buurt ) naar Dublin?
      maandag 4 september 2006 @ 23:45:23 #245
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_41498782
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 23:23 schreef Klop_Klop het volgende:
    Mooi topic dit. Ik zit op dit moment voor 5 maanden in Zweden. Ik wil eind november mijn vrienden gaan ontmoeten in Dublin. Zij gaan dan vliegen vanaf Nederland en ik vanaf Stockholm of daar in de buurt. En aangezien alles hier redelijk duur is heb ik niet heel veel geld. Ik heb al een beetje gezocht maar kan nog niet iets heel goedkoops vinden. Dus nu mijn vraag, hoe kom ik redelijk goedkoop van Stockholm ( of daar in de buurt ) naar Dublin?
    Wanneer precies eind november?

    Als je de 21e weg gaat vanaf Stockholm Skavsta en de 28e daar weer terug komt kun je voor 46 euro retour naar Londen, alwaar je dan weer voor 45 euro retour kunt naar Dublin. Totaal dus ongeveer ¤90.
    Houd er dan alleen wel rekening mee dat je bijna een volle dag onderweg bent. Het is met Ryanair, die geen 'overstap' hanteren. De overstap in Londen moet dus handmatig, en daarvoor moet je wel even ruim de tijd nemen

    Goedkoopste 'direct' zit op dik 200 euro met Scandinavian Airlines.
      maandag 4 september 2006 @ 23:50:05 #246
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_41498947
    Ryanair vliegt vanaf Goteborg en Malmo rechtstreeks op Dublin, en vanaf Stockholm op Londen

    (geen idee hoe duur de "SEK" staat, maar je vliegt met Ryanair al vanaf 218.00 SEK (alle taksen inbegrepen) op Londen Stansted) en vanaf Stansted voor 16 pond al naar Dublin. Vluchten kunnen perfect redelijk aansluiten op elkaar
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
    pi_41498955
    Die datum kan inderdaad wel maar wil eigenlijk maar 3 of 4 dagen en dan ook wel in het weekend. Ik dacht al wel dat het aardig duur zou zijn.
    pi_41499014
    Of direct vanaf Malmo of Gothenburg voor 25e
      maandag 4 september 2006 @ 23:52:27 #249
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_41499051
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 23:50 schreef Klop_Klop het volgende:
    Die datum kan inderdaad wel maar wil eigenlijk maar 3 of 4 dagen en dan ook wel in het weekend. Ik dacht al wel dat het aardig duur zou zijn.
    Als je eens een paar dagen kan ik eens kijken of het goedkoper het kan met Ryanair
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
    pi_41499262
    Oh, even een wijziging, het beste komt uit van 10 tot 13 november en van 17 tot 20 november. Alvast bedankt.
      maandag 4 september 2006 @ 23:58:37 #251
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_41499330
    Kun je het niet iets ruimer nemen? Dagen rond het weekend zijn schreeuwend duur, als je bijvoorbeeld op donderdag kan weggaan en op dinsdag weer kan terugkomen scheelt dat best een hoop...
      dinsdag 5 september 2006 @ 00:01:04 #252
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_41499421
    Een voorbeeldje met Ryanair :

    do, 23 nov 06
    06:40 Vertrek Stockholm S. Skavsta (NYO)
    07:55 Aankomst London Stansted (STN)

    09:35 Vertrek London Stansted (STN)
    10:50 Aankomst Dublin (DUB)

    Terug

    ma, 27 nov 06
    06:25 Vertrek Dublin (DUB)
    07:40 Aankomst London Stansted (STN)

    08:30 Vertrek London Stansted (STN)
    11:40 Aankomst Stockholm S. Skavsta (NYO)

    Totaalprijs Stockholm - Stansted & terug : 443.00 SEK
    Totaalprijs Stansted - Dublin & terug : 29.92 GBP
    (beide taksen inbegrepen)

    met de huidige wisselkoersen een totaal van 47.5938 EUR + 44.3443 EUR = 92 ¤ ! H & T
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
      dinsdag 5 september 2006 @ 00:02:35 #253
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_41499485
    Ik zou wel iets ruimere overstaptijden nemen... je moet overnieuw inchecken in Londen, met veel veiligheidsmaatregelen, en als je ook maar een beetje vertraging hebt ben je de lul
      dinsdag 5 september 2006 @ 00:08:43 #254
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_41499805
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 00:02 schreef Douwe het volgende:
    Ik zou wel iets ruimere overstaptijden nemen... je moet overnieuw inchecken in Londen, met veel veiligheidsmaatregelen, en als je ook maar een beetje vertraging hebt ben je de lul
    Ik was inderdaad een klein beetje vergeten dat het in Londen is, ik vlieg vrij veel met Ryanair op Italie en daar verloopt alles altijd vrij snel , maar goed, het is maar een voorbeeldje, als je wat zoekt met Ryanair en wat flexibel bent (en wat meer tijd neemt) kun je vrij goedkoop vliegen naar Dublin.
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
    pi_41541774
    Goedkoop naar Antalya, is dat mogelijk? Bij voorkeur vanaf Schiphol omdat we daar 10 minuutjes vandaan wonen

    Ik kan via mijn werk gratis in een appartementje daar, maar de tickets zijn uiteraard voor eigen rekening...kan dat niet goedkoper dan pakweg 300 euro pp?
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_41542673
    Morgen of over 5 maanden?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_41542994
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 10:30 schreef Jaguarized het volgende:
    Morgen of over 5 maanden?
    eind september rond 23-24 sept.
    pi_41543001
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 09:53 schreef miss_sly het volgende:
    Goedkoop naar Antalya, is dat mogelijk? Bij voorkeur vanaf Schiphol omdat we daar 10 minuutjes vandaan wonen

    Ik kan via mijn werk gratis in een appartementje daar, maar de tickets zijn uiteraard voor eigen rekening...kan dat niet goedkoper dan pakweg 300 euro pp?
    Antalya is over het algemeen alleen goedkoop te bereiken met een pakketreis, dus waar al accomodatie bij zit. Met een normale airline zonder accommodatie betaal je al snel ruim 100 euro meer. Bij Transavia.com (vanaf Amsterdam) en via http://www.jetairfly.com/nl/index.php?pageid=5 (vanaf brussel) kun je losse vluchten boeken.
    pi_41543250
    En voor hoelang?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_41543632
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 10:53 schreef Jaguarized het volgende:
    En voor hoelang?
    weekje
    pi_41577525
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 09:53 schreef miss_sly het volgende:
    Ik kan via mijn werk gratis in een appartementje daar, maar de tickets zijn uiteraard voor eigen rekening...kan dat niet goedkoper dan pakweg 300 euro pp?
    Losse tickets komen bij bijvoorbeeld vakantiediscounter.nl op 290 euro incl. tax etc.
    Bij corendon.nl boek je een complete reis voor 390 euro naar Antalya, andere bestemmingen zijn een stukje goedkoper.
    pi_41591514
    Iemand nog ervaring met de Braziliaanse luchtvaartmaatschappijen (zie vraag vorige pagina )?
      zondag 10 september 2006 @ 02:44:31 #263
    131761 rubenrtv2
    pokeralsbijbaan.nl
    pi_41665889
    Rond kerst van Halifax naar Amsterdam en iets na kerst terug. Creatief (lees overstappen en stukken trein enzo mogen )

    Wie helpt?
    When we play, we must realize, before anything else, that we are out to make money - Sklansky
    Instructeur bij http://www.pokeralsbijbaan.nl
    pi_41685610
    Als iemand mij hiermee kan helpen, heel graag

    Bestemming: Berlijn
    Verktrek: Schiphol, Rotterdam, Munster
    Aantal personen: 6
    Data:
    09/11/2006 t/m 12/11/2006 of
    10/11/2006 t/m 13/11/2006 of
    11/11/2006 t/m 14/11/2006

    We moeten ook nog een hotel (3x 2 persoonskamer) of appartement hebben, dus een pakketreis kan evt. ook. De accomodatie moet wel in het centrum liggen.

    Oja, en met de trein kan evt. ook nog: vertrek vanaf station Amersfoort (evt. 2 pers. vanaf Amsterdam).
    amokaapjeeh O+
      zondag 10 september 2006 @ 20:34:43 #265
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_41686197
    Vanaf Schiphol kan dat met Transavia voor ¤ 116,90 , maar vanaf Maastricht met Easyjet al voor ¤ 57,98 (pp uiteraard)
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
    pi_41687810
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 20:19 schreef Coconut het volgende:
    Bestemming: Berlijn
    Verktrek: Schiphol, Rotterdam, Munster
    Amsterdam - Amersfoort - Berlijn komt via www.ns.nl/internationaal op 58 euro retour per persoon met vertrek op 9 november of 11 november
    pi_41687979
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 18:58 schreef Knakker het volgende:
    Iemand nog ervaring met de Braziliaanse luchtvaartmaatschappijen (zie vraag vorige pagina )?
    Al in het Brazilië topic gevraagd? qwerty weet het zeker wel
    pi_41698404
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 21:18 schreef DutchTrain het volgende:
    Amsterdam - Amersfoort - Berlijn komt via www.ns.nl/internationaal op 58 euro retour per persoon met vertrek op 9 november of 11 november
    Hmm dat is wel een hele leuke prijs! En met de trein is ook wel een keer leuk + gunstige tijden

    Maar even bellen met de NS dan, want via de site kan je maar voor max. 5 personen boeken. Dankjewel in iedergeval
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
    Vanaf Schiphol kan dat met Transavia voor ¤ 116,90 , maar vanaf Maastricht met Easyjet al voor ¤ 57,98 (pp uiteraard)
    Die vlucht van Transavia had ik al gezien ja, maar die is nog best prijzig vind ik. En Maastricht is ook niet echt een optie qua reistijd.. Maar toch bedankt!
    amokaapjeeh O+
    pi_41817623
    Barcelona vertrek 3/ 4 oktober terugkomst 4 of 5 dagen later maakt me niet zoveel uit.
    Tot nu toe gevonden als goedkoopste vliegreis (retour): 130 euro (ryan air vanaf dusseldorf)
    Vueling: Amsterdam Barcelona 147 euro
    Iemand een goedkopere optie?
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
      vrijdag 15 september 2006 @ 00:40:01 #270
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_41822504
    Amsterdem - Barcelona met Vueling : 127.81 ¤ als je vertrekt de 3de en terugkeert de 10de zelfs 112.81 ¤
    (vueling.com)
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
    pi_41825840
    Vueling ik heb er vaag wel eens van gehoord.
    Is dat een beetje oke maatschappij?
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_41826105
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 08:17 schreef Longmen het volgende:
    Vueling ik heb er vaag wel eens van gehoord.
    Is dat een beetje oke maatschappij?
    Prima maatschappij! Nieuwe vliegtuigen, aardig Spaans personeel Het is geloof ik gewoon de goedkope variant van Iberia.
    amokaapjeeh O+
    pi_41840187
    een vraagje hoe kom ik goedkoop van Casablanca naar Marakech, en weer terug uiteraard?
    Afstand is zo'n 250 km dus per vliegtuig lijkt me het handigst.

    Periode maakt niet zoveel uit. Vanaf nu t/m maart 2007.
    pi_41842528
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 08:40 schreef Coconut het volgende:

    [..]

    Prima maatschappij! Nieuwe vliegtuigen, aardig Spaans personeel Het is geloof ik gewoon de goedkope variant van Iberia.
    Nog goedkoper dan Iberia... hoop dan maar niet dat het net zo'n scheidmaatschappij is met uren lange vertragingen!
    pi_41843338
    Vanuit Almelo naar Londen, in de periode van 21 tm 29 oktober, liefst zo goedkoop mogelijk en alleen vliegen. Nou ja, naar een vliegveld met ander vervoer dan.
    pi_41843392
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 19:19 schreef Lassekjus het volgende:
    Nog goedkoper dan Iberia... hoop dan maar niet dat het net zo'n scheidmaatschappij is met uren lange vertragingen!
    Heb ik nog niet meegemaakt. Ik vind Vueling wel vergelijkbaar met Transavia.com.
    amokaapjeeh O+
      vrijdag 15 september 2006 @ 20:10:50 #277
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_41844197
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 19:41 schreef El_Bassie het volgende:
    Vanuit Almelo naar Londen, in de periode van 21 tm 29 oktober, liefst zo goedkoop mogelijk en alleen vliegen. Nou ja, naar een vliegveld met ander vervoer dan.
    Vanuit Dusseldorf met Ryanair , heen 21 terug 29ste : ¤ 67,15
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
    pi_41845401
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 18:02 schreef Forza het volgende:
    een vraagje hoe kom ik goedkoop van Casablanca naar Marakech, en weer terug uiteraard?
    Afstand is zo'n 250 km dus per vliegtuig lijkt me het handigst.

    Periode maakt niet zoveel uit. Vanaf nu t/m maart 2007.
    Dat is 3,5 uur met de trein. De trein rijdt elke 2 uur en kost je 125 Dirham in de 1e klasse (¤12,50). Tweede klasse is vier euro goedkoper, maar dat zou ik niet doen.

    Meer info: http://www.oncf.ma/
    pi_41845460
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 20:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
    Vanuit Dusseldorf met Ryanair , heen 21 terug 29ste : ¤ 67,15
    Dusseldorf - Niederrhein airport welteverstaan, net over de grens bij Nijmegen
    Komt dus nog treinkaartje Nijmegen + bus + bus van Stansted naar London bij. (ca 70 euro)

    Trein-boot alles inclusief van Almelo tot centrum London en terug komt op 70 euro met www.golondon.nl
    pi_41905158
    Ik wil vanuit Hong Kong naar een ander land vliegen. Waar zou ik het best kunnen kijken? Ik denk dat Hong Kong een vrij goede plaats is om vanuit te vertrekken vanwege het grote vliegveld met vele mogelijkheden, of zit ik nu verkeerd?
    pi_41992108
    Ik wil met een grotere groep van 27 december tot 2 januari naar Eidingburg, Schotland. Weet iemand een goedkope bootmaatschappij (heet dat zo?)
    pi_41992417
    Waarom een boot als je ook kan vliegen met Easyjet voor 145 euro?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_41992951
    DFDS naar Newcastle dan. Of eerst naar Zeebrugge.
      donderdag 21 september 2006 @ 00:46:51 #284
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_42004179
    Bmibaby.com?
    pi_42022699
    Hoe kom ik vanuit Tilburg het snelst en goedkoopst in Lincoln (bij Hull, Engeland). Met de boot vanaf HvH naar Harwich is ¤ 35,- retour denk ik en dan verder..? .
    Whatever I want.
    pi_42024707
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 18:55 schreef PeRi het volgende:
    Hoe kom ik vanuit Tilburg het snelst en goedkoopst in Lincoln (bij Hull, Engeland). Met de boot vanaf HvH naar Harwich is ¤ 35,- retour denk ik en dan verder..? .
    Het antwoord staat in de post boven je...

    Makkelijkste is met www.bmibaby.com van Schiphol naar Notting East Midlands Airport te vliegen en dan de bus naar Nottingham te pakken en daar de trein (www.traveline.co.uk).

    Optie voor de terugweg kan nog zijn om in te stappen op Humberside airport en daar met Ryanair naar Dublin en van Dublin naar Eindhoven (ca 60 euro in totaal, op de heenweg niet mogelijk, omdat de vluchten niet echt op elkaar aan sluiten en je dan een nacht in Dublin moet blijven ... wat natuurlijk geen straf is)
    pi_42024998
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Het antwoord staat in de post boven je...
    Hoe moet ik weten dat Notting East Midlands Airport daar ergens in de buurt ligt . !

    Bedankt! Nu kan ik de route uitstippelen. .
    Whatever I want.
    pi_42027249
    Er gaat toch ook een boot rechtstreeks naar Hull?
    pi_42027325
    Ja maar die kost iets van 147 euro ofzo.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      zaterdag 23 september 2006 @ 14:33:57 #290
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_42075970
    Hai. Ik zoek tips voor de volgende vlucht:

    Vanuit Nederland (Schiphol, Eindhoven, het maakt me niet uit) met twee personen naar Bankok ergens rond 1 februari en dan ergens rond 1 juni terug. We zijn zo flexibel als 't maar kan, het mag ook 2 weken eerder of later in principe. We willen per vliegtuig en het maakt ons totaal niet uit of we moeten overstappen en hoe lang we er over doen. Gewoon zo goedkoop mogelijk. Als je meer informatie hebt over een mogelijk open retourticket, horen we dat ook graag.

    Anyone? .
    pi_42077308
    Hallo, ik ben blaataap vandaag een beetje aan het stalken, want ik ga hetzelfde doen alleen wat eerder:


    NL-Hongkong (ergens tussen 9-17 november 2006)
    Hong Kong- Bangkok (8-10 dagen later dan aankomst in HongKong)
    Singapore - NL (ergens midden-eind februari)

    Lange overstaptijden etc. maakt niet zoveel uit, als het maar zo goedkoop mogelijk is. Liefst ook de mogelijkheid om het laatste ticket zo goedkoop mogelijk te kunnen verzetten!

    Al vast bedankt voor de moeite!
    pluk de dag (alleen niet te vroeg)
    pi_42078216
    Ik wil volgend jaar naar New York met nog iemand. Heeft er hier iemand een goed idee/advies voor goedkoop, betrouwbaar vliegtuigmaatschappij en hotels daar?
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_42079310
    quote:
    Op zaterdag 23 september 2006 16:16 schreef Longmen het volgende:
    Ik wil volgend jaar naar New York met nog iemand. Heeft er hier iemand een goed idee/advies voor goedkoop, betrouwbaar vliegtuigmaatschappij en hotels daar?
    Delta is goedkoop. Goedkoop hotel is Carter of Hotel Penn.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_42079721
    quote:
    Op zaterdag 23 september 2006 14:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Hai. Ik zoek tips voor de volgende vlucht:

    Vanuit Nederland (Schiphol, Eindhoven, het maakt me niet uit) met twee personen naar Bankok ergens rond 1 februari en dan ergens rond 1 juni terug. We zijn zo flexibel als 't maar kan, het mag ook 2 weken eerder of later in principe. We willen per vliegtuig en het maakt ons totaal niet uit of we moeten overstappen en hoe lang we er over doen. Gewoon zo goedkoop mogelijk. Als je meer informatie hebt over een mogelijk open retourticket, horen we dat ook graag.

    Anyone? .
    1/2 en 1/6 met Gulf Air via Londen en Bahrain vanaf Amsterdam voor 841 euro.
    1/2 en 31/5 met Emirates via Dubai vanaf Dusseldorf voor 826 euro.
    10/2 en 5/6 met Emirates via Dubai vanaf Dusseldorf voor 749 euro.
    12/2 en 11/6 met BA/Qantas via Londen vanaf Amsterdam voor 805 euro.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_42079918
    quote:
    Op zaterdag 23 september 2006 15:32 schreef Gangster-Engel het volgende:
    Hallo, ik ben blaataap vandaag een beetje aan het stalken, want ik ga hetzelfde doen alleen wat eerder:


    NL-Hongkong (ergens tussen 9-17 november 2006)
    Hong Kong- Bangkok (8-10 dagen later dan aankomst in HongKong)
    Singapore - NL (ergens midden-eind februari)

    Lange overstaptijden etc. maakt niet zoveel uit, als het maar zo goedkoop mogelijk is. Liefst ook de mogelijkheid om het laatste ticket zo goedkoop mogelijk te kunnen verzetten!

    Al vast bedankt voor de moeite!
    AMS-HKG en SIN-AMS:
    788 euro vanaf AMS via Londen op 17/11 en 15/2.
    781 euro vanaf DUS via Dubai op 17/11 en 15/2.

    Voor een lowcostvlucht HKG-BKK weet ozzietukker misschien nog wat.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_42079939
    Oei, wat een puik topic. Nooit geweten dat het bestond

    Nou, mijn reiswens dan maar. 17 october reizen naar Monza(Italië), en de 23e terug naar Nijmegen(tevens vertrekpunt). Kan wel zorgen dat iemand mij naar een vliegveld rijdt, Weeze, of Eindhoven ofzo. Als jullie meer informatie nodig hebben, vraag gerust!
    pi_42080319
    quote:
    Op zaterdag 23 september 2006 17:24 schreef Aibmi het volgende:
    Oei, wat een puik topic. Nooit geweten dat het bestond

    Nou, mijn reiswens dan maar. 17 october reizen naar Monza(Italië), en de 23e terug naar Nijmegen(tevens vertrekpunt). Kan wel zorgen dat iemand mij naar een vliegveld rijdt, Weeze, of Eindhoven ofzo. Als jullie meer informatie nodig hebben, vraag gerust!
    DUS – BGY AB 8020 Di. 17.10. 06:40 08:15
    BGY – DUS AB 8563 Ma. 23.10. 21:30 22:55
    AirBerlin voor 114 euro.

    EIN – BGY FR 4536 Di. 17.10. 12:30 14:00
    BGY – EIN FR 4535 Ma. 23.10. 10:30 12:05
    Ryanair voor 104 euro.

    DTM – MXP EZY 4997 Di. 17.10. 11:35 13:00
    MXP – DTM EZY 4998 Ma. 23.10. 13:25 14:50
    Easyjet voor 66,48 euro. Dit kan goedkoper als je de 18e en de 24e vliegt.

    Veel plezier op de World Cyber Games.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_42106909
    Ergens in Nederland - Ljubljana
    Ergens half tot eind oktober voor een dag of 5 (ben zeer flexibel)

    Mag ook bus/trein zijn.
    Ik heb wel goedkope tickets (1 euro! + 18 euro tax) gezien vanaf Brussel, maar dan land je ergens 's avonds en een uur later gaat de laatste trein naar A'dam, dus dat is misschien wat krap (stel je hebt vertraging, zit je vast in Brussel hoera).
    pi_42108713
    Vliegen: 294 + boekingskosten met Swiss via Zurich.
    Bus: Eurolines doet het voor 162 euro.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_42108758
    quote:
    Op maandag 25 september 2006 11:34 schreef Jaguarized het volgende:
    Vliegen: 294 + boekingskosten met Swiss via Zurich.
    Bus: Eurolines doet het voor 162 euro.
    Misschien even via Skyeurope proberen met overstap in Bratislava of Budapest


    pi_42108804
    Die vliegt niet naar Ljubljana.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_42108809
    -dubbel-
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')