Ok, en was dat in dezelfde periode als nu? Is het nu eigenlijk laagseizoen? Qwerty?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:40 schreef Spuit het volgende:
Toen ik vorige jaar om 20.40 zou aankomen op guarulhus, landde ik pas om 21.15 en was pas om 22.00 door de douane heen... ik schat de kansen niet zo hoog in
Dan heb ik een engeltje op mijn schouder gehad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:20 schreef Vince-E het volgende:
dan heb je geluk volgens mij! ik heb 3x van de 3x mijn aansluiting naar Brasilia gemist in SP...
Veruit De meeste lokale vluchten vertrekken vanaf congonhas en dus niet vanaf garulhos. Dus in het geval je het niet haalt: Ik heb daar hetvolgende gedaan. Ik kwam ook laat aan op gurulhos (had dezelfede vluchtquote:Op maandag 13 juni 2005 22:18 schreef heijx het volgende:
Ok. Domme vraag.
Hoe groot is de kans dat ik morgen een vlucht haal?
Aankomst 20:40 KL797 op Garulhos.
Vlucht in kwestie: 22:15 Ook vanaf Garulhos, naar Curitiba met TAM. JJ3533.
Punt is: Ik moet het ticket nog kopen want ze accepteren geen buitenlandse credit cards online en on phone. En dat mag tot aan 21:15.
Als ik dat niet ga redden, wat is dan de beste manier om wonderen gedaan te krijgen van immigratie/douane? Bidden, smeken, de foto van mijn lief laten zien?
Als er iemand een latere vlucht weet op die avond (São Paulo GRU naar Curitiba) dan houd ik me ook aanbevolen.
Ik had al gezocht op vluchten die vanaf Guarulhos vertrekken, want een transfer diezelfde avond zou natuurlijk niet gelukt zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Veruit De meeste lokale vluchten vertrekken vanaf congonhas en dus niet vanaf garulhos.
Het is relatief duur voor Brazilië. Ik had in Curitiba een kamer in het Del Rey voor 60 Reais. Voor 90 kon je een kamer met jacuzzi krijgen.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is vooral een extreme dure oplossing voor jou begrippen want 30 euro is een koopje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |