quote:oke,
Op zondag 17 juni 2001 19:00 schreef Qarinx het volgende:
m'n ouders zijn vorig jaar september geweest..
ze kwamen herboren terug... en zijn nog steeds ongeveer elke avond op de webcam aan het kijken hoe het daar is... ze hebben de tijd van hun leven gehad...
wanneer ze de kans krijgen gaan ze d'r wonen...(aldus m'n moeder)
een echte aanrader dus...
Je vroeg naar informatie over Brazilië/Fortaleza, ik ben zelf nooit in fortaleza geweest, maar het moet daar echt geweldig zijn. Ik ben wel in Recife en Salvador geweest. Wat ook niet zo ver weg is van Fortaleza.
Ik ben nu in São Paulo, ook voor mijn vakantie, en ben helemaal gek van Brazilië, een mooi land lekker warm, zelfs nu wanneer het er winter is. Mensen zijn super aardig. Alleen een beetje oppassen in het noordoosten dat je een goeie zonnebrandolie meeneemt, of daar koopt. Factor 50 is geen uitzondering, de brazilianen zelf gebruiken 15, en die leven er altijd. De zon is erg sterk. Maar het is echt een paradijs om naartoe te gaan.
Ik ga zeker ook nog een keer naar Fortaleza!!
Groeten,
MY_IDEA
ben nog niet in fortaleza geweest, meer in sao paulo en rio ..
maar komende oktober ben ik aanwezig.. tis daar echt vet! me vriendin is een xje of 10 al geweest (gek ze woont er )en het schijnt echt super cool te zijn..
enne.. idd.. je zit vlak bij de evenaar dus flink smeren met factortje 190 of hoger..
Enige dat er van weet is dat ze een gigantisch vrouwenoverschot hebben... Voor elke man zijn er iets van 12 vrouwen ofzo
quote:Nee.
Op dinsdag 03 juli 2001 18:15 schreef schwa78 het volgende:
Moet dat niet Portaleza zijn met een 'P'???
Nu ben ik op zoek naar alle ervaringen van mensen die naar Brazilië zijn geweest ... Ik wil sowieso de Pantanal en de Watervallen bij Iguacu (o.i.d.) gaan bekijken en de grote steden vermijden. Dus als iemand reistips heeft .. of nog dingen weet waar ik echt op moet letten, laat het hier even weten!
Alvast bedankt :-)
Veel plezier natuurlijk
Inmiddels ben ik besmet met de vakantiekriebels! Ik vertrek pas over 39 dagen, maar voor mijn gevoel is het nog maar een week. Ik heb inmiddels alle vakantiegidsen die ik kon bemachtigen doorgelezen en besloten dat ik in ieder geval de Pantanal en de watervallen van Iguazu wil zien en verder gewoon veel genieten van de natuur&cultuur.
Tot de volgende update
Het is zover, de backpack is gevuld, alles paraat. Tijd om vakantie te vieren Volgende update vanuit Brazilië! Alvast prettige kerstdagen en een fijne jaarwisseling allemaal!
Waar ben je allemaal geweest??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |