160 euro met transavia van Nice naar Schiphol (www.transavia.nl)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:04 schreef Grimm het volgende:
hoe kom ik zo goedkoop mogelijk van nice naar amsterdam, rond 8 augustus
Voor 59 euro van Aalborg naar Duisburg v 06.25 a. 17.11 (SommerSpezial30)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:49 schreef Pechvogel het volgende:
Rond 15 augustus. Dagje eerder of later maakt niet zoveel uit.
En hoe duur wordt dat met die Sterling constructie?
Bedankt voor t zoeken trouwens!
Dat is ook een mooie optie! Bedankt!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor 59 euro van Aalborg naar Duisburg v 06.25 a. 17.11 (SommerSpezial30)
Voor 17,90 van Duisburg naar Eindhoven v. 17.59 a. 19.35
Totaal zo'n 77 euro
Het eerste kaartje is online te boeken en zelf te printen op www.bahn.de. Andere kaartje aan het loket kopen. Voor het eerste kaartje heb je wel een creditcard / paspoort nodig als legitimatie. Lees even goed de voorwaarden.
Ik wilde kijken wat ze kosten naar Londen Gatwick.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Sterling vliegt pas vanaf 18 september vanaf Aalborg naar Kopenhagen.
Ook pas vanaf september en zal ook wel 54 euro ex tax kosten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:57 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wilde kijken wat ze kosten naar Londen Gatwick.![]()
Geen idee?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ook pas vanaf september en zal ook wel 54 euro ex tax kosten?
Als je echt alleen op zaterdag heen en op zondag terug kan is dat nogal een beperking... anders was www.flybe.com naar southampton en dan verder de trein een optie geweest.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef Crizzy het volgende:
OK ik zoek de goedkoopste op voor een weekend Brighton in September,
zaterdag heen en zondag terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |