met 4 uitlaten?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:31 schreef Boink het volgende:
[..]
21-sr-jv. Is een neppe. Banjerde net door Delft heen. Alles is perfect zelfs de roostertjes staat M in.. En er zit een grote brede negert in.
Elk hondje moet aan zijn trekken komen natuurlijk, en er is nu een piem0l minderquote:Op zondag 2 juli 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
zo'n huis/tuin van 6000m2/12 honden is best veel werk eigenlijk in je uppie
Nog een week
Nigga rich mofo iddquote:Op zondag 2 juli 2006 21:45 schreef Boink het volgende:
[..]
Ja .. Die rijdt echt al een tijd rond. Neppe neger dat het is
Ja, net nog mensen over de vloer die een hond gedekt moesten hebbenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Elk hondje moet aan zijn trekken komen natuurlijk, en er is nu een piem0l minder
[afbeelding]
Een Peutjequote:Op zondag 2 juli 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
zo'n huis/tuin van 6000m2/12 honden is best veel werk eigenlijk in je uppie
Nog een week
hij had het schat ik zo over de oppervlaktequote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks ervan, peu zou zeggen dat het een eitje was
Ik heb respect voor mijn mama
4quote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Fugie het volgende:
sensation white klinkt goed
maar ik lach me kapot als ik die prijzen zie
hoevaak stuiterde heidfeld over de kop trouwens ?
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij had het schat ik zo over de oppervlakte
[afbeelding]
Wat een suf zacht gebeurenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Fugie het volgende:
sensation white klinkt goed
maar ik lach me kapot als ik die prijzen zie
hoevaak stuiterde heidfeld over de kop trouwens ?
ja gek weet je hoeveel gras dat is dat je moet maaien?!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij had het schat ik zo over de oppervlakte
[afbeelding]
Wat nou weer met die duim omlaag erbij eh toosjequote:Op zondag 2 juli 2006 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, wat kost 't parkeren eigenlijk bij sensation?
Heul niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat nou weer met die duim omlaag erbij eh toosje![]()
Het is AmsterdamHet is okay
Parkeren onder de Arena/boulevard kost niet bijzonder veel.
[afbeelding]
6000 m2 gras is 45 minsquote:Op zondag 2 juli 2006 21:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja gek weet je hoeveel gras dat is dat je moet maaien?!![]()
kan wel zeggen gras maaien, maar dan denken jullie daar is die sukkel vast binnen een uur mee klaar...
ieder zijn ding, in de zomer naar van die boereknakemuziek luisteren is ook not done. Bedoel gabberpiet op een strand is echt te kansloos.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een suf zacht gebeuren
[afbeelding]
Met een traktor misschienquote:Op zondag 2 juli 2006 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
6000 m2 gras is 45 mins
[afbeelding]
Doen jullie het serieus nog met een Honda Loopmaaier?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met een traktor misschien
en continu rechte lijnen knallen.
Voor is 1 uur en 15 min achter 1 uur en 30 min
Nee dit geweldig apparaatquote:Op zondag 2 juli 2006 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doen jullie het serieus nog met een Honda Loopmaaier?![]()
[afbeelding]
STERFquote:Op zondag 2 juli 2006 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De eerste FA die weer opduikt krijgt het erg druk ja
Mja, die gaat wel langzaam dan, maar nu ik er zo over nadenk is die van ons ook wel een professionelequote:Op zondag 2 juli 2006 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee dit geweldig apparaat
[afbeelding]
We kregen gisteren een offerte binnen voor het ophalen van het gehele terras en het opnieuw bestraten, blijkt het dat het terras 2 maal de oppervlakte van mijn huis in R'dam isquote:Op zondag 2 juli 2006 22:04 schreef Hugster het volgende:
grootgrondbezitters aan het woord hoor![]()
[afbeelding]
Mja, je kan best hard hoor... alleen als je gras niet zo heel vlak is doordat die kuthonden hebben zitten graven moet je wel langzaam gaan. Anders kom je van dat ding af met een drie dubbele dwarslazyquote:Op zondag 2 juli 2006 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, die gaat wel langzaam dan, maar nu ik er zo over nadenk is die van ons ook wel een professionele
[afbeelding]
Ik heb het niet tegen jou, maar jij mag ook wel je laatste adem uitblazen.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is niet leuk, stop maar
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het niet tegen jou, maar jij mag ook wel je laatste adem uitblazen.
Nee, ik snap hem niet, maar dat vind ik ook heul niet erg.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:09 schreef Fugie het volgende:
bitch hou je bek, snap je herman niet ofzo.
Maar hij kan er echt niet tegenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi ijsmeis.
Messenga zit een paar subfora verderop, ik dnek dat je hem bedoelt.
groetjes,
veldmuis.
De woorden van een wijs man.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:27 schreef Fugie het volgende:
goedzo, je moet je nix aantrekken van herman!
Ik heb hem inderdaad net in mn quotearchief gestopt.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
en dat op zondagavond, mag de geschiedenisboeken wel weer in
nog een weekie toch?quote:
Ik ben verbrandquote:
quote:
ben je nog steeds kreeftquote:
Neu t zwart erafschrapen en opeten met een lekker sausjequote:
Damnquote:Op zondag 2 juli 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1984-07-02
Dan is het precies een week geleden dat je jarig was.
ik was niet diegene die eraf ging, dat was een blauwequote:Op zondag 2 juli 2006 21:00 schreef Jimmeh het volgende:
Bojo jij rijdt toch donkerrode 155 met klavertjes op de skirts? Heb ik maar 3x ofzo voorbij zien komen en toen ik die op de foto wilde zetten, kwam die maar nie...Even later werd er omgeroepen dat er een Alfa in de grindbak zat van de Audi S bocht, was jij het?
Trouwens dat de Ferrari 512 BB Nart niet genoemd is qua geluid, maakte toch wel een ongelooflijk lawaaipaar x zo hard als die andere oude race Ferrari's
Dankjequote:Op zondag 2 juli 2006 22:49 schreef lipje het volgende:
[..]
Damnzit ik gewoon al een week verkeerd
GEFELICITEERD HErmanus..*O*
moest jij niet een krat wegkantelen?quote:
Gister tapje gehuurd met 50 liter bier, en da's opquote:
quote:AMSTERDAM - Jongeren, die deze zomer in hun auto's met de stereo op vol volume door stadscentra en over boulevards rijden, kunnen rekenen op forse boetes.
De politie gaat hard optreden om geluidsoverlast zo veel mogelijk tegen te gaan. Zo ergeren veel mensen die op een mooie zomeravond rustig in de tuin of op het strand willen zitten, zich groen en geel aan de vaak bonkende muziek. "In de zomermaanden moeten we van de muziekoverlast wel een prioriteit maken, want veel mensen storen zich er enorm aan", zegt een woordvoerster van de politie Haaglanden. "Vooral op Scheveningen is het een probleem. Op mooie dagen zorgen we er daarom voor dat er voldoende agenten aanwezig zijn."
Ook de politie Haarlemmermeer heeft met het zonnige weer de handen vol aan de muziekoverlast. "Het gebeurt regelmatig dat een groepje jongeren op de parkeerplaats bij het strand van Zandvoort een feestje bouwt", vertelt een zegsman. "Als de jongeren dan niet luisteren naar een waarschuwing van de politie, volgt er een bekeuring van 75 euro. Stopt het dan nog niet, dan kan het zelfs gebeuren dat agenten de hele stereo-installatie verwijderen."
Het Amsterdamse politiekorps wijst er bovendien op dat de veiligheid in gevaar komt door harde muziek in het verkeer. "Als iemand de radio keihard heeft aanstaan, hoort hij geen signalen meer van andere weggebruikers of de alarmdiensten. Los van het feit dat mensen zich aan de muziek ergeren, vormt zo'n automobilist dus ook gewoon een gevaar op de weg" , aldus een zegsvrouw. De politie Hollands-Midden, waar de badplaatsen Katwijk en Noordwijk onder vallen, meent dat de muziekproblematiek in haar regio wel meevalt. "Vooral in Katwijk komt het nauwelijks voor. Maar dat is dan ook een rustige gezinsbadplaats." Bart (25) rijdt regelmatig over de boulevard van Zandvoort met zijn muziek op maximaal volume. "Mijn moeder zou het ook niet leuk vinden, maar je bent nu eenmaal jong, toch? Ik ga me toch niet door de politie laten vertellen hoe ik mijn leven moet leiden!"
Burgerquote:Op zondag 2 juli 2006 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gister tapje gehuurd met 50 liter bier, en da's op
Dus nu even chillen en zo tukken, morgen arbeiten
[afbeelding]
quote:t zegt:
ja stond in K******n, een scoot niet op slot ben ik op gaan rondrijden wou ik hem terug zetten ben ik aangehouden en heb van half 6 tot 10 uur vastgezeten
quote:m zegt:
hij wilde em jatten
m zegt:
hij is er niet op rond gaan boeken
m zegt:
toen zagen paar gasten em, heeft ie tikken en is hij opgepakt
dat is in zeeland geen issue, bovendien heb ik nooit problemen met coppersquote:
quote:Error 81000314, 81000377 or 81000378: Your contact list is not available
If you receive one of these messages, your contact list is not available or is in read-only mode. Wait a few minutes, and then try to sign in again.
Wat nu?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:49 schreef Sjoewe het volgende:
Tis zo saai op Fok! en ik ben zo wakker
[afbeelding]
Ja jullie gaan weer lopen digikroelen nu zekerquote:
Daar ben ik zo op uitgekekenquote:Op maandag 3 juli 2006 00:50 schreef ijsmeis het volgende:
Rukken?
quote:Op maandag 3 juli 2006 00:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja jullie gaan weer lopen digikroelen nu zeker
[afbeelding]
quote:
Viespeukquote:Op maandag 3 juli 2006 01:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
"Hier hoor maar, *flapflapflap* *sopsopsopperdesop* "
Fluisterstil
[afbeelding]
Hee jij koppelt die woordjes aan een handeling, niet ikquote:
Ja nou, des nachts om 1:07 de ramen soppen is ook zoiets ehquote:Op maandag 3 juli 2006 01:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee jij koppelt die woordjes aan een handeling, niet ikpwnd eins eins one lolleromfg bbq!!11
:ddd
:d:
[afbeelding]
Wat nepquote:
???? Wat was dat dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:00 schreef t0n het volgende:
[..]
Ik had ook zelf echt niets kunnen vinden...
Oh... en je kappie sluit weer netjes!
Waarom de kap niet sloot?quote:
Geweldigquote:Op maandag 3 juli 2006 10:03 schreef t0n het volgende:
[..]
Waarom de kap niet sloot?
Omdat 't schanier echt gaar was... dus heb die andere er opgezet, even uitgelijnd en je zijscherm vast gezet... die zat los...
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
GeweldigDus dat scharnier kopen was een goeie zet, toevallig
Werelds, man!
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:06 schreef t0n het volgende:
[..]
Dus binnekort maar even de bak er af halen, kijken wat daar te doen valt.
Btw, ik kan voor 't overige geld wel olie/filter halen... ?
Goochelquote:
Ja daar heb ik van gehoordquote:Op maandag 3 juli 2006 10:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
DankZat erin, he. Zo 1 keer per jaar hang je d'r aan.
Neuh ... nergens voor nodig.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja daar heb ik van gehoord
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een brommer had gestolen
Moet ik nu naar de dokter?
[afbeelding]
Geen idee. Het was vrij appartquote:Op maandag 3 juli 2006 11:18 schreef Hugster het volgende:
Komt het door dat chatlogje van mij van gisteren Sjoewe?
[afbeelding]
someone needs a social life...quote:Op maandag 3 juli 2006 11:18 schreef Hugster het volgende:
Truth nieuwehoer 104: Oranje boven, groen en rood.
dat topicIs die gozer wel helemaal fris?
![]()
![]()
[afbeelding]
Ken je hem niet?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:18 schreef Hugster het volgende:
Truth nieuwehoer 104: Oranje boven, groen en rood.
dat topicIs die gozer wel helemaal fris?
![]()
![]()
[afbeelding]
Daar dacht ik ook als eerste aan jaquote:Op maandag 3 juli 2006 11:18 schreef Hugster het volgende:
Komt het door dat chatlogje van mij van gisteren Sjoewe?
[afbeelding]
Nee ik kende em nog nietquote:Op maandag 3 juli 2006 12:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ken je hem niet?Hij post altijd zo
![]()
o/- o/- o/-quote:Ben je van 1976 of van 1978??
Ik zie dat zometeen als ik op invoeren druk
Als je geboorte-datum erbij staat.
1976 dus1 jaar ouder
Kruimeldievenquote:
Ja. Naja ik kan de hele dagquote:Op maandag 3 juli 2006 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
's avonds neem ik aan?
[afbeelding]
Mja, opzich werk ik gewoon overdag, dus dan lijkt me 's avonds makkelijkerquote:Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Naja ik kan de hele dagMaar daar hoort 's avonds ook bij
[afbeelding]
Ja om dan weer de hele dag je persoonlijke Koffie-Coby te doen is ook weer zo ehquote:Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, opzich werk ik gewoon overdag, dus dan lijkt me 's avonds makkelijker
[afbeelding]
Mja ietwat overdreven allicht jaquote:Op maandag 3 juli 2006 12:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja om dan weer de hele dag je persoonlijke Koffie-Coby te doen is ook weer zo eh
[afbeelding]
Rood cabrio sport-autootje heb ik al en een Harley gaat er gewoon nooit komen.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:12 schreef Hugster het volgende:
Midlife crisis op de loer goog?
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:04 schreef BaraCuda het volgende:
godverse tifus muggenjeuk me eigen de tering.
Ben je al gesmolten?quote:
feliquote:Op maandag 3 juli 2006 18:31 schreef Fugie het volgende:
[peumode]ik heb me eerste hbo 10 gehaald[/peumode]
Bijnaquote:
he dat was geen pats opmerking!quote:
Wanneer studeer je af?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
he dat was geen pats opmerking!
gewoon blijBedoel, dat je na 4 jaar voor je laatste tentamen een 10 haalt is wel leuk
ok nu begint het wel peu modus te worden
ik heb nu mijn laatste dingen zo goed als afgerond, ik ga in september hopelijk beginnen met me afstudeerstage en dan ben ik eind januari klaarquote:Op maandag 3 juli 2006 19:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer studeer je af?
[afbeelding]
Netjesquote:Op maandag 3 juli 2006 19:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb nu mijn laatste dingen zo goed als afgerond, ik ga in september hopelijk beginnen met me afstudeerstage en dan ben ik eind januari klaarIk hoop uiterlijk februari klaar te zijn, nog voor me 22ste verjaardag
Bami, koude cola, en 4 vrouwen met een verse appeltaart op mn terras.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:00 schreef Sjoewe het volgende:
Zon, nasi, bier en een lekker wijf. _op m'n desktop_
[afbeelding]
ken je haar dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:16 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Daar ga ik zo ook nog heen, hoop haar niet te treffenEr moet weer gecruized worden.
[afbeelding]
Ja die ja, griezels.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ken je haar dan?
Dat is yvetje of zo toch die knakker is duck toch of zo iets.
Wat heb ik nou weer gemist?quote:
nog gefeliquote:Op maandag 3 juli 2006 19:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Netjes
Ik had dat ook, woensdag afgestudeerd, gisteren 22 geworden
[afbeelding]
Samen met webbyquote:
Niks, ik check fotoboekenquote:Op maandag 3 juli 2006 19:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gemist?
[afbeelding]
Tja die ken ik allemaal niet knul.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Samen met webby
die webby zijn ouders hadden een heel dik huis gek. En die feesten die ze daar gegeven hebben waren niet normaal. samen met liefleinmeisje. Die foto's er van waren mega
tsja.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Het is dat ik lang haar heb, anders was ik echt een dubbelganger geweest van mn vader toen hij zo oud was
Tjillen op de afsluitendijk jeweetsquote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Het is dat ik lang haar heb, anders was ik echt een dubbelganger geweest van mn vader toen hij zo oud was
Nee man, aan het Lauwersmeerquote:Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tjillen op de afsluitendijk jeweets
[afbeelding]
Ja, vroeger reed mn vader altijd Datsunquote:
nee, 120Aquote:
Toen had jij nog een afro of niet?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Toen nog met sportieve 13" velgen en 70 serie banden
gaaf nummer jaquote:Op maandag 3 juli 2006 21:13 schreef Fugie het volgende:
hier kan 50 cent nog steeds niet aan tippen
http://www.youtube.com/watch?v=sqLw_a65sjw&search=nas%20puff%20daddy
Dankjewelquote:Op maandag 3 juli 2006 21:19 schreef M5 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog!
een Googol ook uiteraard.
Jeps. Technische Innovatiewetenschappen in Eindhoven (beter bekend als Technische Bedrijfskunde)quote:Op maandag 3 juli 2006 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En wat ga je nu uitfreten? verder studeren?
Doet me neef ook geloof ik, in tilburg alleen?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jeps. Technische Innovatiewetenschappen in Eindhoven (beter bekend als Technische Bedrijfskunde)
[afbeelding]
Mja, het kan niet in Tilburg dus het zal wel wat anders zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Doet me neef ook geloof ik, in tilburg alleen?
Wel raar dat ie naar tilburg is gegaan als hij zelf in eindhoven woonde
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het kan niet in Tilburg dus het zal wel wat anders zijn
[afbeelding]
quote:
* ook_gek op de klok kijkt.quote:
Mams:quote:Op maandag 3 juli 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
welk merk is dat? lijkt vrij veel op die 2 labradorpuppy's die we hier hebben![]()
Whehehe, Bara heeft dus net toegegeven dat hun pups er uit zien als bastaardvuilnisbbakkiesquote:Op maandag 3 juli 2006 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mams:
[afbeelding]
Paps:
[afbeelding]
(Paps is waarschijnlijk een kruising van een rottweiler, dobermann en nog wat)
Hij was er stiekem vandoor gegaan![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek op de klok kijkt.
Jep het is weer tijd dat je gaat
Kai laifquote:Op maandag 3 juli 2006 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Hier 1 van de pupy's die we overhouden![]()
De hond is lief. Dus ik ben ook lief?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:55 schreef ook_gek het volgende:
een uit experiment voort gekomen iets dus.
Heb je toch aardig wat gemeen he met die hond dan.
te makkelijk in te koppen dit
[hapmode]quote:Op maandag 3 juli 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehe, Bara heeft dus net toegegeven dat hun pups er uit zien als bastaardvuilnisbbakkies
ja jij bent geweldig lief net als die hond.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De hond is lief. Dus ik ben ook lief?
Dankjewel Mark
Jij bent weer effe aan het marken, zie ikquote:Op maandag 3 juli 2006 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja jij bent geweldig lief net als die hond.
1 geluk. Een slecht gekruiste hond word niet oud. Dus er is nog hoop betreft snel van jouw af te komen
Mijn wat?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1 geluk. Een slecht gekruiste hond word niet oud. Dus er is nog hoop betreft snel van jouw af te komen
Ja eh, dat dacht ik ook al te zienquote:Op maandag 3 juli 2006 21:57 schreef Googolplexian het volgende:
zit misschien ook nog wel wat Labrador retreiver in paps
Does liefquote:Op maandag 3 juli 2006 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is de hond van de jostieband op zeker. Kijk hoe dat beest er uit ziet gek hahaah.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
Een beter overzicht van een Pup:
[afbeelding]![]()
![]()
.
't lijken inderdaad net mongolen hondjes. Ze kunnen amper lopenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is de hond van de jostieband op zeker. Kijk hoe dat beest er uit ziet gek hahaah.
Mongool hond lijkt het wel
die is echt niet 100%
Is ook een kunst. Ik leef gelukkig niet in een droomwereld zoals anderen dat wel doenquote:
Niet om je openlijk aan te vallen, hoor,quote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is ook een kunst. Ik leef gelukkig niet in een droomwereld zoals anderen dat wel doen
Leven in een droomwereld lijkt me leuker dan lelijk zijn eigenlijk hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is ook een kunst. Ik leef gelukkig niet in een droomwereld zoals anderen dat wel doen
de knuffelreloldbie gaat me nu ook hatenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
Alexxxxx gooi dat slot er eens af....
naamtopic![]()
of liefhebbenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de knuffelreloldbie gaat me nu ook haten
Ja, ik heb m nu een veel groter publiek bezorgd, want iedereen die al in dat topic had gepost gata weer kijken ivm de MyATquote:
ja, ook_gekquote:Op maandag 3 juli 2006 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
Er is iemand terug die nooit meer terug zou komen![]()
[afbeelding]
Er is in 5 minuten niks ontploft. Kutfilmquote:
dat komt straks nogquote:Op maandag 3 juli 2006 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er is in 5 minuten niks ontploft. Kutfilm
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |