nog een weekie toch?quote:
Ik ben verbrandquote:
quote:
ben je nog steeds kreeftquote:
Neu t zwart erafschrapen en opeten met een lekker sausjequote:
Damnquote:Op zondag 2 juli 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1984-07-02
Dan is het precies een week geleden dat je jarig was.
ik was niet diegene die eraf ging, dat was een blauwequote:Op zondag 2 juli 2006 21:00 schreef Jimmeh het volgende:
Bojo jij rijdt toch donkerrode 155 met klavertjes op de skirts? Heb ik maar 3x ofzo voorbij zien komen en toen ik die op de foto wilde zetten, kwam die maar nie...Even later werd er omgeroepen dat er een Alfa in de grindbak zat van de Audi S bocht, was jij het?
Trouwens dat de Ferrari 512 BB Nart niet genoemd is qua geluid, maakte toch wel een ongelooflijk lawaaipaar x zo hard als die andere oude race Ferrari's
Dankjequote:Op zondag 2 juli 2006 22:49 schreef lipje het volgende:
[..]
Damnzit ik gewoon al een week verkeerd
GEFELICITEERD HErmanus..*O*
moest jij niet een krat wegkantelen?quote:
Gister tapje gehuurd met 50 liter bier, en da's opquote:
quote:AMSTERDAM - Jongeren, die deze zomer in hun auto's met de stereo op vol volume door stadscentra en over boulevards rijden, kunnen rekenen op forse boetes.
De politie gaat hard optreden om geluidsoverlast zo veel mogelijk tegen te gaan. Zo ergeren veel mensen die op een mooie zomeravond rustig in de tuin of op het strand willen zitten, zich groen en geel aan de vaak bonkende muziek. "In de zomermaanden moeten we van de muziekoverlast wel een prioriteit maken, want veel mensen storen zich er enorm aan", zegt een woordvoerster van de politie Haaglanden. "Vooral op Scheveningen is het een probleem. Op mooie dagen zorgen we er daarom voor dat er voldoende agenten aanwezig zijn."
Ook de politie Haarlemmermeer heeft met het zonnige weer de handen vol aan de muziekoverlast. "Het gebeurt regelmatig dat een groepje jongeren op de parkeerplaats bij het strand van Zandvoort een feestje bouwt", vertelt een zegsman. "Als de jongeren dan niet luisteren naar een waarschuwing van de politie, volgt er een bekeuring van 75 euro. Stopt het dan nog niet, dan kan het zelfs gebeuren dat agenten de hele stereo-installatie verwijderen."
Het Amsterdamse politiekorps wijst er bovendien op dat de veiligheid in gevaar komt door harde muziek in het verkeer. "Als iemand de radio keihard heeft aanstaan, hoort hij geen signalen meer van andere weggebruikers of de alarmdiensten. Los van het feit dat mensen zich aan de muziek ergeren, vormt zo'n automobilist dus ook gewoon een gevaar op de weg" , aldus een zegsvrouw. De politie Hollands-Midden, waar de badplaatsen Katwijk en Noordwijk onder vallen, meent dat de muziekproblematiek in haar regio wel meevalt. "Vooral in Katwijk komt het nauwelijks voor. Maar dat is dan ook een rustige gezinsbadplaats." Bart (25) rijdt regelmatig over de boulevard van Zandvoort met zijn muziek op maximaal volume. "Mijn moeder zou het ook niet leuk vinden, maar je bent nu eenmaal jong, toch? Ik ga me toch niet door de politie laten vertellen hoe ik mijn leven moet leiden!"
Burgerquote:Op zondag 2 juli 2006 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gister tapje gehuurd met 50 liter bier, en da's op
Dus nu even chillen en zo tukken, morgen arbeiten
[afbeelding]
quote:t zegt:
ja stond in K******n, een scoot niet op slot ben ik op gaan rondrijden wou ik hem terug zetten ben ik aangehouden en heb van half 6 tot 10 uur vastgezeten
quote:m zegt:
hij wilde em jatten
m zegt:
hij is er niet op rond gaan boeken
m zegt:
toen zagen paar gasten em, heeft ie tikken en is hij opgepakt
dat is in zeeland geen issue, bovendien heb ik nooit problemen met coppersquote:
quote:Error 81000314, 81000377 or 81000378: Your contact list is not available
If you receive one of these messages, your contact list is not available or is in read-only mode. Wait a few minutes, and then try to sign in again.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |