Met een traktor misschienquote:Op zondag 2 juli 2006 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
6000 m2 gras is 45 mins
[afbeelding]
Doen jullie het serieus nog met een Honda Loopmaaier?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met een traktor misschien
en continu rechte lijnen knallen.
Voor is 1 uur en 15 min achter 1 uur en 30 min
Nee dit geweldig apparaatquote:Op zondag 2 juli 2006 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doen jullie het serieus nog met een Honda Loopmaaier?![]()
[afbeelding]
STERFquote:Op zondag 2 juli 2006 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De eerste FA die weer opduikt krijgt het erg druk ja
Mja, die gaat wel langzaam dan, maar nu ik er zo over nadenk is die van ons ook wel een professionelequote:Op zondag 2 juli 2006 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee dit geweldig apparaat
[afbeelding]
We kregen gisteren een offerte binnen voor het ophalen van het gehele terras en het opnieuw bestraten, blijkt het dat het terras 2 maal de oppervlakte van mijn huis in R'dam isquote:Op zondag 2 juli 2006 22:04 schreef Hugster het volgende:
grootgrondbezitters aan het woord hoor![]()
[afbeelding]
Mja, je kan best hard hoor... alleen als je gras niet zo heel vlak is doordat die kuthonden hebben zitten graven moet je wel langzaam gaan. Anders kom je van dat ding af met een drie dubbele dwarslazyquote:Op zondag 2 juli 2006 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, die gaat wel langzaam dan, maar nu ik er zo over nadenk is die van ons ook wel een professionele
[afbeelding]
Ik heb het niet tegen jou, maar jij mag ook wel je laatste adem uitblazen.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is niet leuk, stop maar
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het niet tegen jou, maar jij mag ook wel je laatste adem uitblazen.
Nee, ik snap hem niet, maar dat vind ik ook heul niet erg.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:09 schreef Fugie het volgende:
bitch hou je bek, snap je herman niet ofzo.
Maar hij kan er echt niet tegenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi ijsmeis.
Messenga zit een paar subfora verderop, ik dnek dat je hem bedoelt.
groetjes,
veldmuis.
De woorden van een wijs man.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:27 schreef Fugie het volgende:
goedzo, je moet je nix aantrekken van herman!
Ik heb hem inderdaad net in mn quotearchief gestopt.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
en dat op zondagavond, mag de geschiedenisboeken wel weer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |