met 4 uitlaten?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:31 schreef Boink het volgende:
[..]
21-sr-jv. Is een neppe. Banjerde net door Delft heen. Alles is perfect zelfs de roostertjes staat M in.. En er zit een grote brede negert in.
Elk hondje moet aan zijn trekken komen natuurlijk, en er is nu een piem0l minderquote:Op zondag 2 juli 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
zo'n huis/tuin van 6000m2/12 honden is best veel werk eigenlijk in je uppie
Nog een week
Nigga rich mofo iddquote:Op zondag 2 juli 2006 21:45 schreef Boink het volgende:
[..]
Ja .. Die rijdt echt al een tijd rond. Neppe neger dat het is
Ja, net nog mensen over de vloer die een hond gedekt moesten hebbenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Elk hondje moet aan zijn trekken komen natuurlijk, en er is nu een piem0l minder
[afbeelding]
Een Peutjequote:Op zondag 2 juli 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
zo'n huis/tuin van 6000m2/12 honden is best veel werk eigenlijk in je uppie
Nog een week
hij had het schat ik zo over de oppervlaktequote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks ervan, peu zou zeggen dat het een eitje was
Ik heb respect voor mijn mama
4quote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Fugie het volgende:
sensation white klinkt goed
maar ik lach me kapot als ik die prijzen zie
hoevaak stuiterde heidfeld over de kop trouwens ?
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij had het schat ik zo over de oppervlakte
[afbeelding]
Wat een suf zacht gebeurenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Fugie het volgende:
sensation white klinkt goed
maar ik lach me kapot als ik die prijzen zie
hoevaak stuiterde heidfeld over de kop trouwens ?
ja gek weet je hoeveel gras dat is dat je moet maaien?!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij had het schat ik zo over de oppervlakte
[afbeelding]
Wat nou weer met die duim omlaag erbij eh toosjequote:Op zondag 2 juli 2006 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, wat kost 't parkeren eigenlijk bij sensation?
Heul niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat nou weer met die duim omlaag erbij eh toosje![]()
Het is AmsterdamHet is okay
Parkeren onder de Arena/boulevard kost niet bijzonder veel.
[afbeelding]
6000 m2 gras is 45 minsquote:Op zondag 2 juli 2006 21:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja gek weet je hoeveel gras dat is dat je moet maaien?!![]()
kan wel zeggen gras maaien, maar dan denken jullie daar is die sukkel vast binnen een uur mee klaar...
ieder zijn ding, in de zomer naar van die boereknakemuziek luisteren is ook not done. Bedoel gabberpiet op een strand is echt te kansloos.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een suf zacht gebeuren
[afbeelding]
Met een traktor misschienquote:Op zondag 2 juli 2006 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
6000 m2 gras is 45 mins
[afbeelding]
Doen jullie het serieus nog met een Honda Loopmaaier?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met een traktor misschien
en continu rechte lijnen knallen.
Voor is 1 uur en 15 min achter 1 uur en 30 min
Nee dit geweldig apparaatquote:Op zondag 2 juli 2006 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doen jullie het serieus nog met een Honda Loopmaaier?![]()
[afbeelding]
STERFquote:Op zondag 2 juli 2006 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De eerste FA die weer opduikt krijgt het erg druk ja
Mja, die gaat wel langzaam dan, maar nu ik er zo over nadenk is die van ons ook wel een professionelequote:Op zondag 2 juli 2006 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee dit geweldig apparaat
[afbeelding]
We kregen gisteren een offerte binnen voor het ophalen van het gehele terras en het opnieuw bestraten, blijkt het dat het terras 2 maal de oppervlakte van mijn huis in R'dam isquote:Op zondag 2 juli 2006 22:04 schreef Hugster het volgende:
grootgrondbezitters aan het woord hoor![]()
[afbeelding]
Mja, je kan best hard hoor... alleen als je gras niet zo heel vlak is doordat die kuthonden hebben zitten graven moet je wel langzaam gaan. Anders kom je van dat ding af met een drie dubbele dwarslazyquote:Op zondag 2 juli 2006 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, die gaat wel langzaam dan, maar nu ik er zo over nadenk is die van ons ook wel een professionele
[afbeelding]
Ik heb het niet tegen jou, maar jij mag ook wel je laatste adem uitblazen.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is niet leuk, stop maar
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het niet tegen jou, maar jij mag ook wel je laatste adem uitblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |