quote:
* ook_gek op de klok kijkt.quote:
Mams:quote:Op maandag 3 juli 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
welk merk is dat? lijkt vrij veel op die 2 labradorpuppy's die we hier hebben![]()
Whehehe, Bara heeft dus net toegegeven dat hun pups er uit zien als bastaardvuilnisbbakkiesquote:Op maandag 3 juli 2006 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mams:
[afbeelding]
Paps:
[afbeelding]
(Paps is waarschijnlijk een kruising van een rottweiler, dobermann en nog wat)
Hij was er stiekem vandoor gegaan![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek op de klok kijkt.
Jep het is weer tijd dat je gaat
Kai laifquote:Op maandag 3 juli 2006 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Hier 1 van de pupy's die we overhouden![]()
De hond is lief. Dus ik ben ook lief?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:55 schreef ook_gek het volgende:
een uit experiment voort gekomen iets dus.
Heb je toch aardig wat gemeen he met die hond dan.
te makkelijk in te koppen dit
[hapmode]quote:Op maandag 3 juli 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehe, Bara heeft dus net toegegeven dat hun pups er uit zien als bastaardvuilnisbbakkies
ja jij bent geweldig lief net als die hond.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De hond is lief. Dus ik ben ook lief?
Dankjewel Mark
Jij bent weer effe aan het marken, zie ikquote:Op maandag 3 juli 2006 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja jij bent geweldig lief net als die hond.
1 geluk. Een slecht gekruiste hond word niet oud. Dus er is nog hoop betreft snel van jouw af te komen
Mijn wat?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1 geluk. Een slecht gekruiste hond word niet oud. Dus er is nog hoop betreft snel van jouw af te komen
Ja eh, dat dacht ik ook al te zienquote:Op maandag 3 juli 2006 21:57 schreef Googolplexian het volgende:
zit misschien ook nog wel wat Labrador retreiver in paps
Does liefquote:Op maandag 3 juli 2006 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is de hond van de jostieband op zeker. Kijk hoe dat beest er uit ziet gek hahaah.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
Een beter overzicht van een Pup:
[afbeelding]![]()
![]()
.
't lijken inderdaad net mongolen hondjes. Ze kunnen amper lopenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is de hond van de jostieband op zeker. Kijk hoe dat beest er uit ziet gek hahaah.
Mongool hond lijkt het wel
die is echt niet 100%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |