Geen idee. Het was vrij appartquote:Op maandag 3 juli 2006 11:18 schreef Hugster het volgende:
Komt het door dat chatlogje van mij van gisteren Sjoewe?
[afbeelding]
someone needs a social life...quote:Op maandag 3 juli 2006 11:18 schreef Hugster het volgende:
Truth nieuwehoer 104: Oranje boven, groen en rood.
dat topicIs die gozer wel helemaal fris?
![]()
![]()
[afbeelding]
Ken je hem niet?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:18 schreef Hugster het volgende:
Truth nieuwehoer 104: Oranje boven, groen en rood.
dat topicIs die gozer wel helemaal fris?
![]()
![]()
[afbeelding]
Daar dacht ik ook als eerste aan jaquote:Op maandag 3 juli 2006 11:18 schreef Hugster het volgende:
Komt het door dat chatlogje van mij van gisteren Sjoewe?
[afbeelding]
Nee ik kende em nog nietquote:Op maandag 3 juli 2006 12:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ken je hem niet?Hij post altijd zo
![]()
o/- o/- o/-quote:Ben je van 1976 of van 1978??
Ik zie dat zometeen als ik op invoeren druk
Als je geboorte-datum erbij staat.
1976 dus1 jaar ouder
Kruimeldievenquote:
Ja. Naja ik kan de hele dagquote:Op maandag 3 juli 2006 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
's avonds neem ik aan?
[afbeelding]
Mja, opzich werk ik gewoon overdag, dus dan lijkt me 's avonds makkelijkerquote:Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Naja ik kan de hele dagMaar daar hoort 's avonds ook bij
[afbeelding]
Ja om dan weer de hele dag je persoonlijke Koffie-Coby te doen is ook weer zo ehquote:Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, opzich werk ik gewoon overdag, dus dan lijkt me 's avonds makkelijker
[afbeelding]
Mja ietwat overdreven allicht jaquote:Op maandag 3 juli 2006 12:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja om dan weer de hele dag je persoonlijke Koffie-Coby te doen is ook weer zo eh
[afbeelding]
Rood cabrio sport-autootje heb ik al en een Harley gaat er gewoon nooit komen.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:12 schreef Hugster het volgende:
Midlife crisis op de loer goog?
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:04 schreef BaraCuda het volgende:
godverse tifus muggenjeuk me eigen de tering.
Ben je al gesmolten?quote:
feliquote:Op maandag 3 juli 2006 18:31 schreef Fugie het volgende:
[peumode]ik heb me eerste hbo 10 gehaald[/peumode]
Bijnaquote:
he dat was geen pats opmerking!quote:
Wanneer studeer je af?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
he dat was geen pats opmerking!
gewoon blijBedoel, dat je na 4 jaar voor je laatste tentamen een 10 haalt is wel leuk
ok nu begint het wel peu modus te worden
ik heb nu mijn laatste dingen zo goed als afgerond, ik ga in september hopelijk beginnen met me afstudeerstage en dan ben ik eind januari klaarquote:Op maandag 3 juli 2006 19:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer studeer je af?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |