Vind niet dat je slecht omschrijft
![]()
Tis duidelijk en helder voor mij
![]()
Soms kom ik op fok berichten tegen die compleet niet te volgen zijn qua schrijfstijl. Boodschap komt dus duidelijk over
![]()
Maar over de sleur, ik zoek dan gewoon de afleiding op. Steeds proberen wat nieuws te verzinnen. Als ik niets nieuws weet te verzinnen dan ga ik gewoon een ei uitbroeden als het ware. Dan pers ik gedachtes samen en dan wacht ik op een uitkomst.
Als ik dat niet doe dan zit ik vast in de realiteit. Vandaar dat ik ook veel over dromen schrijf de hele tijd. Een soort vlucht-weg. En dan ben ik gewoon ook nog eens zeker ervan dat ik een computer kan gaan bouwen in die droom.
Als ik droom dan lijkt die wereld echt te zijn. Het is dan gewoon een echte wereld voor mij.
Denk dat het in de toekomst alleen nog maar beter gaat. Oefening baart kunst
![]()
Vandaag weinig zorgen aan mijn kop. Kunnen ontsnappen een beetje. Zolang ik het idee heb dat ik de uitgang aan het bereiken ben. Dan voelt dat vanzelf okey.
Dan heeft het nummer van Hotel Californië geen gelijk gehad. You can never leave. Dat hadden ze gedacht
![]()
Als ik wil ontsnappen dan ontsnap ik als Houdinie. En dan geef ik de informatie door die nodig is om het massaal te laten plaats vinden.
Dan is het eerder zoals in de film the matrix. Ontsnappen aan het huidige programma en de huidige film waar je moet werken om te leven. Waar je overal voor moet betalen.
Dan is het ook zo dat ik me 200 procent inzet om een steentje bij te dragen. Ik zie het dus als een soort missie, werk misschien wel.
Werk afronden dus ook. Voor eens en voor altijd afrekenen met het huidige programma. En wie weet loopt de huidige film ooit vanzelf ten einde.
Wie weet is mijn huidige gedrag en schrijven wel voorgeprogrammeerd. Maar ik denk eerder dat ik mezelf heb geprogrammeerd. Nogmaals in 2000. Het lot
![]()
2000 is het beste jaar geweest. Hoewel het een grote hel was.
Die manische psychose was trouwens wel okey. Ik was toen al in een andere realiteit. Ook the matrix kwam naar voren en ik was niet meer aanwezig.
Dan is het nu zaak om het complete werk af te ronden dus. Zoals overal mensen bezig zijn met zaken.
Deze level uitspelen. Was een moeilijke level te noemen. En het is nog steeds niet makkelijk.
Maar ik weet me goed aan te passen
![]()
Ik bedoel. Ik laat me niet meer gek maken ook.
Zoals de ondertitel zegt. Als je overspannen bent dan haal je gewoon de spanning eraf.
Ik ben vanaf mijn kinds zijn al overspannen geweest. Overspannen dus. Teveel spanning erop. Alsof ik als kind zijnde continu de realiteit teveel meemaakte. En de realiteit was niet aardig. Gigantische chaos waar ik in moest leven. Veel chaos in het hoofd dus ook.