abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2006 @ 08:13:32 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39465995
Welkom in nieuwehoer!!!!

Nu met gratis citroen

Citroen voor op de vis, citroen voor op de schnitzel, citroen voor in de thee, citroen voor in de cola, citroen om muggen op afstand te houden.

Citroen citroen citroen.

Laten we het favourite automerk van Metro2005 niet vergeten. De Citroën.

Zo zie je maar. Met een citroen kun je alle kanten op

Nieuwe-hoer 104.

Let's go

[ Bericht 50% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-07-2006 08:24:56 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 3 juli 2006 @ 09:09:52 #2
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39466443
Citroën
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 3 juli 2006 @ 09:10:33 #3
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39466450
Lekker in de gintonic
  maandag 3 juli 2006 @ 09:21:06 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39466583
Gintonic sla ik niet af

Tis alleen wat vroeg nu Maar goed. It's a holi holi day. It's a holi holi day. Maar ik voel me goed genoeg, heb even geen alcohol nodig. Misschien vandaag even helemaal geen alcohol. Dat ik het voorlopig alleen in het weekend drink

Vorige topic wilde ik in posten, maar het topic was al vol. Alsnog hier het bericht plaatsen. Gewoon om te nieuwehoeren en te plaatsen

Afschrijven, afschrijven

Alles wegschrijven. De gedachte wordt vast gelegd. Alsof ik zaken verwijder. Alles wordt leeg in het hoofd. Ik heb ook niets te verbergen. Behalve mijn pincode Als straks alles leeg is in mijn hoofd, dan kan ik niet eens meer verbergen. Dan bestaat het niet meer. Dan is het einde oefening met mijn leven in de realiteit. Dan ga ik over naar de droom-realiteit.

Ik ben op dreef vandaag

Ik ben al aan het denken aan programma's waarmee je werelden kunt ontwikkelen vanuit je computer

Dat je gewoon zaken kunt toevoegen aan de realiteit

Nieuwe werelden maken. Ook dromen ga ik dieper op in

In dromen een computer bedienen. Stel je hebt in je dromen een pentium 6 ter beschikking. Een computer die gewoon super krachtig is. En je kunt met die computer zaken aanpassen

Maar die computer die zit gewoon erin. Alsof hij altijd bestaan heeft

Dat je tijdens de droom dus echt aan de slag kunt gaan.

Informatie in dromen Informatie komt in dromen veel naar voren.

Misschien schuilt de sleutel tot alles in de dromen van mensen.

Ieder mens heeft toch wel eens een voorspellende droom?
  maandag 3 juli 2006 @ 09:22:24 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39466598
Straks krijgt iedereen een pentium 600 in de dromen

Zie je alle mensen in de dromen achter de computer zitten hun dromen te ontwikkelen

En dan druk je op "launch".

En voila
  maandag 3 juli 2006 @ 09:26:18 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39466644

Tijd voor rust weer.

Ik voel me in mijn element. Het voelt al als droom aan.

Ik voel aan mijn water dat het straks compleet anders gaat zijn.

United Dreamworlds.

De verenigde dromen. Heb je 6,5 miljard werelden die samen komen en zich ook uit kunnen breiden onbeperkt. Geen staten.

6,5 miljard sterren op de vlag. Zonder strepen. Kleur wordt oranje

Oranje of zwart

Welke kleur zou mooi staan voor de vlag van de droomwereld

Liever gezegd. De vlag van het droom universum

Dream universe
  maandag 3 juli 2006 @ 09:42:35 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39466849
Ik zie het dus zo. Je merkt de overgang amper. Je bent wel in dromen compleet lucide en bewust bezig, en zo gaat het langzamerhand zo zijn dat de dromen realiteit worden. Dat het dus echt geleidelijk gaat allemaal. Geen zorgen dus ook.

Wie weet ga ik vannacht al een pc bouwen In dromen heb je alles tot je beschikking.

Eigen pc bouwen wilde ik altijd al. Heb nu een kant en klare voorgebouwde van microstar. Liefst heb ik een pc die ik zelf in elkaar zet. Met de juiste koeling en al.

Weet je wat ik vanavond gewoon ga doen in de dromen

Ik ga winkels opzoeken die onderdelen verkopen voor computers. Wie weet vind ik wel onderdelen die niet hier te krijgen zijn. Super krachtige processoren en nog meer.

Ik zie dat helemaal zitten

Kwestie van weten waar je het moet zoeken, en vind je het niet. Dan maak je het gewoon zelf in de droom

En dan is het denk ik tevens zo, dat de droomwereld in zekere mate al vast is gelegd. Het is gewoon een nieuwe film. De realiteit stopt met draaien, en de dromen komen naar voren.

De film van de realiteit loopt dan ten einde, en de mooiere films komen naar voren.

Als ik bepaalde zaken droom, dan lijkt die wereld al gemaakt te zijn voor mij. Alsof er al iets is van een basis. Ik zie al vaker pretparken en nog meer. Ik zie al van alles. Maar het heeft nog teveel betrekking op de realiteit.

Hoewel er soms echt fantasie naar voren komt.

Fantasie zit in het hoofd?

Of zit fantasie boven het hoofd in het bewustzijn
  maandag 3 juli 2006 @ 09:51:20 #8
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39466983
Ben af en toe jaloers op je dromenvanger dat jij je gedachtes zo goed kan verwoorden. Dat je alles van je af kan schrijven. Ik ben altijd veel te kort in mijn omschrijvingen waardoor niemand anders snapt wat ik opschrijf

Stond pas nog met een mooi boekje in mijn handen, zo'n leeg boek met een mooie harde kaft. Ik dacht misschien leuk om daar ervaringen en dromen enzo in te gaan schrijven maarja het ding was best duur (15 euro!) en als ik schrijf dan gooi ik toch de helft weg of vind ik het weer niet duidelijk genoeg waardoor de helft van het boekje er toch uitgescheurd gaat worden ik hou het wel bij een simpele multomap

Lekker de laatste week voor de vakantie. Even zorgen dat alles op mijn werk af is, en daarna even RUST. eindelijk. Geen stress. Dit weekend was ook weer stressen. Zaterdag boodschappen gedaan voor de vakantie, nieuwe caravanspiegels gekocht, nieuw scheerapparaat en nog een hele zooi kleine dingen. Ook nog 3 kleine boekjes over hooggevoeligheid, het al dan niet bestaan van toeval en nog 1 waar ik de titel niet meer weet. en zondag ook van alles gedaan: aan de auto gewerkt, even wat audio erin gebouwd , daarna nog de auto schoongemaakt, huis gedweild, huis gestofzuigd en opgeruimd (en nu is het weer een bende )

En toen was het weekend al weer bijna om en nu zit ik weer op mijn werk en is het huis weer net zo'n bende als vrijdag... soms vraag je je af waar je alles voor doet. Maarja, dat is het lekkere van vakantie dalijk.

Even niet de zorgen hoe je huis erbij staat, of je kat niet in de hoek pist, of je alles wel goed geregeld hebt. Gewoon even weg van alle zorgen. Ontvluchten kun je het ook wel noemen. Even weg uit de 'realiteit' of de sleur van alledag.

Alhoewel sommige chaos in je kop zit, dat kun je niet ontvluchten, dat neem je mee. Maar je kunt wel alles even mooi op een rijtje zetten om ook de chaos in je hoofd even op te ruimen als het ware
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 3 juli 2006 @ 10:09:26 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39467286
Vind niet dat je slecht omschrijft

Tis duidelijk en helder voor mij

Soms kom ik op fok berichten tegen die compleet niet te volgen zijn qua schrijfstijl. Boodschap komt dus duidelijk over

Maar over de sleur, ik zoek dan gewoon de afleiding op. Steeds proberen wat nieuws te verzinnen. Als ik niets nieuws weet te verzinnen dan ga ik gewoon een ei uitbroeden als het ware. Dan pers ik gedachtes samen en dan wacht ik op een uitkomst.

Als ik dat niet doe dan zit ik vast in de realiteit. Vandaar dat ik ook veel over dromen schrijf de hele tijd. Een soort vlucht-weg. En dan ben ik gewoon ook nog eens zeker ervan dat ik een computer kan gaan bouwen in die droom.

Als ik droom dan lijkt die wereld echt te zijn. Het is dan gewoon een echte wereld voor mij.

Denk dat het in de toekomst alleen nog maar beter gaat. Oefening baart kunst

Vandaag weinig zorgen aan mijn kop. Kunnen ontsnappen een beetje. Zolang ik het idee heb dat ik de uitgang aan het bereiken ben. Dan voelt dat vanzelf okey.

Dan heeft het nummer van Hotel Californië geen gelijk gehad. You can never leave. Dat hadden ze gedacht Als ik wil ontsnappen dan ontsnap ik als Houdinie. En dan geef ik de informatie door die nodig is om het massaal te laten plaats vinden.

Dan is het eerder zoals in de film the matrix. Ontsnappen aan het huidige programma en de huidige film waar je moet werken om te leven. Waar je overal voor moet betalen.

Dan is het ook zo dat ik me 200 procent inzet om een steentje bij te dragen. Ik zie het dus als een soort missie, werk misschien wel.

Werk afronden dus ook. Voor eens en voor altijd afrekenen met het huidige programma. En wie weet loopt de huidige film ooit vanzelf ten einde.

Wie weet is mijn huidige gedrag en schrijven wel voorgeprogrammeerd. Maar ik denk eerder dat ik mezelf heb geprogrammeerd. Nogmaals in 2000. Het lot

2000 is het beste jaar geweest. Hoewel het een grote hel was.

Die manische psychose was trouwens wel okey. Ik was toen al in een andere realiteit. Ook the matrix kwam naar voren en ik was niet meer aanwezig.

Dan is het nu zaak om het complete werk af te ronden dus. Zoals overal mensen bezig zijn met zaken.

Deze level uitspelen. Was een moeilijke level te noemen. En het is nog steeds niet makkelijk.

Maar ik weet me goed aan te passen Ik bedoel. Ik laat me niet meer gek maken ook.

Zoals de ondertitel zegt. Als je overspannen bent dan haal je gewoon de spanning eraf.

Ik ben vanaf mijn kinds zijn al overspannen geweest. Overspannen dus. Teveel spanning erop. Alsof ik als kind zijnde continu de realiteit teveel meemaakte. En de realiteit was niet aardig. Gigantische chaos waar ik in moest leven. Veel chaos in het hoofd dus ook.
  maandag 3 juli 2006 @ 10:14:59 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39467384

The devil's playground misschien wel op aarde. En dan moet je gewoon goed opletten en kleine details zien. Kleuren-combinaties en nog meer.

De machine Rage against the machine

Straks even opzetten. Hoewel rage against the machine voor mij nieuwe nummer mag maken nog

Nog sterker inhameren op het feit dat we in een machine leven. En dat je de machine moet slopen helemaal. Slopen en vervolgens opnieuw opbouwen Maar dan kun je maar beter een droom-machine maken Een droom-machine is toch niet slecht??? Een machine die bediend wordt door mensen, ieder mens zijn eigen droom-machine. Wellicht doordat mensen een computer in de dromen gaan krijgen Ik zeg maar wat.

Dromen lanceren. Dromen die de realiteit kapot doet maken.

En zo kun je onzichtbare zaken zichtbaar maken
  maandag 3 juli 2006 @ 10:30:09 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39467673
Er zitten schakelaars niet goed

Ik denk soms echt dat er schakelaars zijn die niet goed zijn.

Het menselijke wezen is volgens mij ook technisch van aard. Ik weet het niet. Soms denk ik dat alles een programma is. En dat programma wekt soms stress op hier.

Dat een knop te hoog staat, een andere knop staat te laag. En wellicht zijn er knoppen die helemaal niet nodig zijn.

Dat de realiteit dus echt een computer-programma is met virussen en nog meer zaken.

Zo denk ik dus erover. Het leeft allemaal maar het leeft omdat

Ik kan dus ook niet anders doen dan zoeken en zoeken. Zoek ik niet, dan raak ik vast in het grote web. Alsof ik een prooi ben is het soms. Maar dan wil ik liever zelf de jager zijn. Als je je als prooi ziet dan ben je slachtoffer. Maar dan kun je altijd wisselen van prooi naar jager.

Kat en muis-spelletje heb ik soms het idee ook. Dat er een kat en muis spelletje gespeeld wordt de hele tijd.

Ik word opgejaagd door het een of ander, vervolgens weet ik een juiste zet te zetten in het grote spel en heb ik de leiding om mijn leven en alles erom heen.

Alsof wezens ook bezig zijn met aansturen. Ik noem het even wezens. Ik weet geen andere term ervoor.

En dan heb je nog de wereld in zijn algemeenheid. Ook niet wijs uit te komen. De wereld begrijpen dus ook, de realiteit begrijpen. Het moet begrepen worden in mijn geval, begrijp ik er geen zak van, dan loop ik weer tegen een doodlopende muur aan.

Dan kan ik dus ook niet verder. Dan zit ik helemaal vast. Opgesloten en dan is het wachten op een nieuwe zet gedaan door mij.

Via schrijven en denken dus ook. Naast internet ben ik ook vaak de hele dag bezig met schaken. Schakelen. Schakelaar.

Dingen uitzetten en dingen aanzetten ook wel.

Zet ik bepaalde dingen niet uit, dan word ik gek van alles Dus dan moet gewoon de knop omgedraaid worden.

Nu genoeg. Alles is dicht hier. Rolluiken omlaag en lamellen dicht. Alles om die hitte tegen te houden.

Wat mij betreft mag het morgen even winter zijn Dan is het makkelijker om het hoofd koel te houden
  maandag 3 juli 2006 @ 10:31:45 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39467705
Wie weet is er iemand met de thermostaat bezig. Dat ze met opzet die hitte erin stoppen. Om te plagen of iets dergelijks.

Deze temperaturen zijn echt niet gezond. Alsof de hel wordt gestookt. Alsof iemand kolen op het vuur aan het gooien is.

Misschien is het wel de duivel die levend is

Dat weet je toch niet. Dat er mensen zijn die de oven kunnen stoken.

Ik roep maar wat nu. In ieder geval vind ik het klimaat ongunstig. Het weer is ongunstig.

Mochten ze de oven opstoken, dan moet ik gewoon water in het vuur gooien

Klimaat beheersing Ga ik via het schakelen buiten en binnen het klimaat bijstellen. Ook via de computer.

Neem ik de controle over De grote schakelaar

Van mijn part ga ik getallen reeksen opschrijven. Of die reeksen komen in mijn droom naar voren.

Ik weet het niet

Ik roep maar wat
  maandag 3 juli 2006 @ 10:34:16 #13
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39467761
De realiteit van alledag is ook gewoon stressvol. Constant de prestatiedruk, constant het moet allemaal nog beter en nog mooier. Mensen zijn niet meer tevreden met wat ze hebben.

Dromen en fantasie zijn daarin mooi uitvluchten. Soms wel eens een beetje te lekker en dan blijven mensen daar in hangen volgens mij en worden ze psychotisch. Dat is ook niet de bedoeling. Een gezonde balans tussen fantasie en realiteit is de beste oplossing denk ik.
pi_39467865
ello

Laatst was er dat topic over dat meisje op de foto, waar je dan lang in moest staren en dan gebeurde er rare dingen... probeer dat eens bij deze foto: http://www.ulrichbold.com/images/a_ma_01.jpg probeer eens hetzelfde zou ik zo zeggen
Zij is een diep spiritueel persoon, mooie uitstraling heeft zij

Mijn dromen gaan over een stelletje gebodypainte aboriginals, continu te bestoken met allerlei vage didge geluiden. Ze gaven me wel het idee om m'n didge weer eens op te pakken en circulaire ademhaling te leren en dan op straat te spelen.

Wel grappig want voor die dromen snapte ik echt geen ruk van m'n didge. Ik deed het vroeger wel, een beetje blazen maar ik kan het nu vanuit een diepe samadhi en dat geeft toch iets extra's aan de klank soort energiewerk als reiki maar dan een beetje sterker. Een beetje zoals electriciteit een drager nodig heeft zoals een kabel of water of slechts 2 punten zoals bij bliksem om voort te bewegen als die regenboog slang uit de aborigenese mythologie
  maandag 3 juli 2006 @ 10:42:10 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39467910
Inderdaad dat je toch met beide benen op de grond moet blijven staan. Toen ik in 2000 begon met ontsnappen aan de realiteit. Ben ik gewoon veels te snel gegaan. Ik was al bezig met verbanden leggen en nog meer. Maar het ging te snel. En tevens zaten er ook foute verbanden tussen.

Verbanden leggen heb ik op de heao geleerd. Maar dat ging anders als nu. Hoewel je toch controle-processen moest doen. Dus het controle achtige denken wat de nadruk kreeg, dat heb ik ruimer meegenomen in de realiteit.

Die opleiding die sluit dus precies aan. Alsof ik gewoon de juiste keuze gemaakt heb. Dat ik altijd de juiste keuze's gemaakt heb misschien wel. En dan kun je fouten ook zien als juiste keuze's. Omdat je er super wijs van wordt. Fouten leer je van, zoals jij in de signature hebt staan.

Je kunt alleen foutloos worden door fouten te maken. Volgens mij geldt dat ook met computer programma's. Verbetering door fouten. En door de fout wijzer worden omdat je met man en macht de fout wilt herstellen. Je gaat optimaliseren door fouten te herkennen. En je wordt alerter ook.

Fantasie. Ik weet niet. Ik leef in een fanasie-wereld. Sowieso hoe alles is. Het dieren-rijk alleen al. Daar vind je prachtige dingen, te vergelijken met fantasie. Tis net alsof het soms een boek is. Daarom zeg ik nu ook dat niet alles slecht is. Alleen bevat alles een zekere ziekte.

Net zoals de maatschappij een ziekte bevat. Net zoals mensen vaker gestoord kunnen handelen en nog meer.

DSM-IV. En ga je alle literatuur van de psychiatrie erbij nemen, dan gaan de oren klapperen.

Chemische huishouding in de hersens. Maar er komt zoveel bij kijken. Dan is er te weinig tijd om alles uit te leggen.

Dat ook veel gesproken wordt over een matrix. Zelfs bij schakelaars en bij de evolutie wordt erover gesproken.

Zelfs mijn muis heeft matrix onderdelen in zich. Had een tijd geleden het boekje gelezen van de muis. En het heeft matrix technologie in zich. Wat dat mag betekenen weet ik niet. Weet alleen dat de muis lekker in de hand ligt

Maar goed

Blah blah blah.

Zolang het gesprek doorgaat, dan is het in orde

Psychotisch zal ik niet snel meer worden. Omdat ik mezelf dus continu doe toetsen op fouten. Voordat ik handel denk ik na. En als ik achteraf fout doe denken, dan corrigeer ik die fouten.

Een waarheids-getrouw beeld wil ik dus krijgen

Dat maakt sowieso het leven makkelijker. Omdat je dan weet waar je aan toe bent.
  maandag 3 juli 2006 @ 10:44:34 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39467970
Is dat ronde ding tussen haar ogen een 3e oog?

Moet dat een 3e oog voorstellen

Ik zie dat vaker dat ze dat doen.
  maandag 3 juli 2006 @ 10:46:44 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39468018
Ik ga even afschakelen

Afschakelen

Afschakelen is ook schakelen. Schakelen naar af. Naar 0 schakelen. Even helemaal in rust komen.

Dus ik zet de schakel even op 0.

Ik kan geen 24 uur per dag bezig zijn met analyseren. Dan raak ik gestressed dus. Teveel van het goede is niet goed. Maar teveel van het goede kan niet.

Teveel is niet goed. Ik heb soms de neiging om continu door te gaan. Steeds verder gaan met verklaren en daar wordt mijn geest soms zenuwachtig van

Dus ik ga even relaxen nu

10:46.

0400 de computer aangezet.

Dus ik ben al bijna 7 uur wakker
  maandag 3 juli 2006 @ 10:49:53 #18
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39468090
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:40 schreef The_Shining het volgende:
ello

Laatst was er dat topic over dat meisje op de foto, waar je dan lang in moest staren en dan gebeurde er rare dingen... probeer dat eens bij deze foto: http://www.ulrichbold.com/images/a_ma_01.jpg probeer eens hetzelfde zou ik zo zeggen
Zij is een diep spiritueel persoon, mooie uitstraling heeft zij
Zeer bijzonder inderdaad.
  maandag 3 juli 2006 @ 10:56:53 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39468260
Ik zal straks eens kijken naar die foto. Hoop niet dat het horror-beelden zijn maar zo te horen is dat niet zo.

Ik hoef geen horror-beelden meer. Stephen King kan ik makkelijk hebben met al zijn boeken. Maar bepaalde horror scenario's wil ik liever mijden

Schrik-effecten

Even naar de supermarkt

Even lopen en frisdrank uitzoeken en sigaretten nog maar. Om het af te leren

Voel me niet 100 procent optimaal vandaag. Maar goed, het zal wel erbij horen

Tot laterzzzzzzz
  maandag 3 juli 2006 @ 11:28:15 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39469031
Terug van de winkel Moet ik toch vaker doen. Plekken bezoeken. En daar kijken hoe scherp het beeld is. Maastricht, Eindhoven en nog meer. Overal door de stad lopen en beelden opvangen Niet eens overdreven om me heenkijken. Gewoon alert zijn en opvangen van het beeld.

Tijdens het om me heenkijken leek de realiteit te veranderen. Sowieso het zicht en de scherpte van het beeld dat op mijn netvlies gebrand wordt.

Het leek gewoon schoner te zijn ook. Virus-vrij misschien wel. Helder ook.

Alsof het ook niet echt aanwezig is. Een sub-realiteit. Ook in de winkel dat gevoel gehad.

Niet gestressed geweest dus. Lekker ontspannen lopen en kijken hoe helder de realiteit kan overkomen.

Super vision installed
  maandag 3 juli 2006 @ 11:28:27 #21
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39469035
Zo, maar even gebeld hoe duur het is om mijn citroen bx te laten repareren. Als dat meevalt kan ik dat ding in elk geval nog weer doorverkopen ipv dat ie naar de sloop moet.

Wordt zo teruggebeld als het goed is.
  maandag 3 juli 2006 @ 11:33:50 #22
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39469211
Hoi,Hoi, daar ben ik ook weer 'ns.

Schitterende foto van dat citroentje , leuk begin van 't topic

Ik heb tijdens de schoolvacanties teveel concurentie op de pc dus niet zoveel kans om op fok rond te hangen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 3 juli 2006 @ 11:46:05 #23
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39469583
Het is mooi helder weer, wel een beetje warm buiten maarbinnen is het goed te doen.
Ik kijk uit op de tuin van de overburen en al die verschillende kleuren groen is een leuk gezicht. Sommige boemn/struiken hebben van die gladde bladeren die blinken in het zonlicht.

Metro gaat op vakantie geloof ik. Zijn er hier nog meer vakantie gangers ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 3 juli 2006 @ 11:50:01 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39469695
Dit jaar niet op vakantie. Sowieso moet ik herstellen nog. Ik ga niet nu omdat ik dan mezelf meeneem en ik ben nog niet gezond verklaard door mezelf

Metro, prettige vakantie alvast trouwens

Net even rtl-z nieuws gekeken. Over de Gaza strook. Dat blijft een zooitje ongeregeld daar. Toch maar eens verder in verdiepen.

Op rtl-z zag ik dat typische symbool van die 2 driehoeken. De ene driehoek met de punt omhoog en de andere driehoek met de punt omlaag. David-ster heet die toch? Of hexagram volgens mij. Joden-ster ook wel genoemd. David-ster is toch de juiste benaming of niet? Of haal ik zaken door elkaar.

Snap niet dat die conflicten niet hanteerbaar zijn. Het lijkt wel alsof die mensen gewoon ziek in de kop zijn allemaal.

Spanningen daar, wat uiteindelijk weer invloed heeft op het geheel. Iedere spanning op de wereld is van invloed op het geheel.
  maandag 3 juli 2006 @ 11:51:24 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39469742
Net had mijn hond een moment van opstanding

Hij begon te leven ineens. Alsof hij wakker werd uit zijn moeheid. Zo moe als een hond zeggen ze vaker

En nu ligt mijn hond weer op de grond achter mijn stoel. Hij zoekt altijd de gevaarlijke plekken op. Voor de deur liggen, achter de stoel liggen. Alsof hij niet weet waar het gevaar ligt.

Ook tijdens het lopen, hij zoekt overal maar vindt volgens mij niet echt het juiste spoor.

Soms zeikt hij over de zeik van een andere hond heen, en dan gooit hij met zijn achterpoten zand erover.

Alsof hij wilt zeggen van. Jou domein, nu mijn domein. En laten we er zand overheen gooien. Het spoor uitwissen doet hij vaker volgens mij. Zijn eigen sporen wist hij uit. En dat doet ie dan fanatiek.

Ik neem een keer de camera mee om dat te filmen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')