Netjesquote:Op maandag 3 juli 2006 19:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb nu mijn laatste dingen zo goed als afgerond, ik ga in september hopelijk beginnen met me afstudeerstage en dan ben ik eind januari klaarIk hoop uiterlijk februari klaar te zijn, nog voor me 22ste verjaardag
Bami, koude cola, en 4 vrouwen met een verse appeltaart op mn terras.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:00 schreef Sjoewe het volgende:
Zon, nasi, bier en een lekker wijf. _op m'n desktop_
[afbeelding]
ken je haar dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:16 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Daar ga ik zo ook nog heen, hoop haar niet te treffenEr moet weer gecruized worden.
[afbeelding]
Ja die ja, griezels.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ken je haar dan?
Dat is yvetje of zo toch die knakker is duck toch of zo iets.
Wat heb ik nou weer gemist?quote:
nog gefeliquote:Op maandag 3 juli 2006 19:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Netjes
Ik had dat ook, woensdag afgestudeerd, gisteren 22 geworden
[afbeelding]
Samen met webbyquote:
Niks, ik check fotoboekenquote:Op maandag 3 juli 2006 19:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gemist?
[afbeelding]
Tja die ken ik allemaal niet knul.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Samen met webby
die webby zijn ouders hadden een heel dik huis gek. En die feesten die ze daar gegeven hebben waren niet normaal. samen met liefleinmeisje. Die foto's er van waren mega
tsja.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Het is dat ik lang haar heb, anders was ik echt een dubbelganger geweest van mn vader toen hij zo oud was
Tjillen op de afsluitendijk jeweetsquote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Het is dat ik lang haar heb, anders was ik echt een dubbelganger geweest van mn vader toen hij zo oud was
Nee man, aan het Lauwersmeerquote:Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tjillen op de afsluitendijk jeweets
[afbeelding]
Ja, vroeger reed mn vader altijd Datsunquote:
nee, 120Aquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |