Ja superquote:Op zondag 2 juli 2006 16:08 schreef HuubTuub het volgende:
Hey CDP, hoe was je date gisteren?
Waarom zij zei je niet 'hallo'?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij stond ik trouwens achter Rijk bij de AH to Go met zn YvesSaintLaurent tasje
Omdat je te druk was met je shake en zo in je eigen wereldje zatquote:
Deze week ergens, smste iequote:
Ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat je te druk was met je shake en zo in je eigen wereldje zat?
Jij groette mij ook nietquote:Op zondag 2 juli 2006 16:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.
Het was ook heel warm maar ik wou graag mijn streepjestrui aan.
De streepjestrui die jij niet begroet hebt!
Ik zag je niet. Ik had mijn bril niet op.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij groette mij ook nieten ik was druk bezig om Anne te kalmeren voor dr date!
Naja, gemiste kans dan.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zag je niet. Ik had mijn bril niet op.
We kunnen je zwart verven, een rieten rokje aandoen en ze zullen in Afrika denken dat je 1 van hen bent?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:11 schreef TehRockstar het volgende:
Spannend!
BB, wil je zien hoe dik ik geworden ben?
Met mijn dikke lippen en volle kroeshaar?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
We kunnen je zwart verven, een rieten rokje aandoen en ze zullen in Afrika denken dat je 1 van hen bent?![]()
Superfijne appelframboospretdrank. Ik had niet genoeg geld meer voor zo'n grote glazen fles.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja, gemiste kans dan.
Wat had je gekocht?
ik bedoel bij YSL ?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Superfijne appelframboospretdrank. Ik had niet genoeg geld meer voor zo'n grote glazen fles.
Nee, met je bolle buikquote:Op zondag 2 juli 2006 16:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met mijn dikke lippen en volle kroeshaar?
Een grote fles Odetwalet.quote:
Ik was m niet aan t pestenquote:Op zondag 2 juli 2006 16:33 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik ben er weer, pest mij maar.... Laat TRS met rust!!
Ja, maar ik heb geen vieze brede Paki-neus.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik ben geen pakien jij had hier de grote neus
![]()
![]()
ja, jouw grote neus kan er nog mee doorquote:Op zondag 2 juli 2006 16:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen vieze brede Paki-neus.
Wat hebben ze er dan afgesloopt bij je?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve, heb net een uur in een bus gezeten met 35 danserseen OUDE bus, zonder airco....
Ik denk dat ik 5kg lichter ben... en ik HAD niet eens 5kg vet aan m'n lijf
'slijmprop' is ook zo'n vies woord.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:49 schreef TehRockstar het volgende:
Parfum is een vies woord.
Waarom zie ik geen dansfoto's van jou op de site?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve, heb net een uur in een bus gezeten met 35 danserseen OUDE bus, zonder airco....
Ik denk dat ik 5kg lichter ben... en ik HAD niet eens 5kg vet aan m'n lijf
And now, the sound of John Denver, being strangled.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:56 schreef HuubTuub het volgende:
Het lijkt wel of John Denver aan het optreden is in Delft... althans zo klinkt het.
Geen idee wat er nou weer aan de hand is hier in het dorp.
Er staat een lijk te zingen?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:56 schreef HuubTuub het volgende:
Het lijkt wel of John Denver aan het optreden is in Delft... althans zo klinkt het.
Geen idee wat er nou weer aan de hand is hier in het dorp.
Of je koopt gewoon de CD.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:16 schreef Waxxer het volgende:
Download nou maar gewoon het nieuwe album van Muse!
Mondje toe.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef TehRockstar het volgende:
Muse is zo.. overbodig.
Nee joh.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef TehRockstar het volgende:
Muse is zo.. overbodig.
Mja ik koop hem welquote:Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon de CD.
Maar jij bedoelde natuurlijk downloaden bij een grote online muziekwinkel.
Oh, en Pete Doherty is zeker wél een waardevolle toevoeging aan deze aardequote:
Ja, want hij is mooi.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, en Pete Doherty is zeker wél een waardevolle toevoeging aan deze aarde?
Mens ik sta als openingsfotoquote:Op zondag 2 juli 2006 17:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom zie ik geen dansfoto's van jou op de site?![]()
quote:
Ja, ik herkende je daar wel, ook al is n foto vaag, mijn Steven herken ik altijdquote:Op zondag 2 juli 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens ik sta als openingsfotoin die USA vlag
Nee dat zijn Lil'B en B-Shock.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ik herkende je daar wel, ook al is n foto vaag, mijn Steven herken ik altijd![]()
Maare, ben je op andere foto's nog te bewonderen? En in welk team zit jij? Zeker in Black Snow![]()
Ben jij dit :
http://www.brucedancefact(...)s/images/Intro-1.jpg![]()
Is dat 5 kilo?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:*checkt* pfew *veegt angstweet van voorhoofd*
Weeg jij eigenlijk wel 5kg?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zeg niks.
Taddaboem.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Weeg jij eigenlijk wel 5kg?
O ja, met die bril nu wel he
Vraag maar aan BB. Ik ben dik.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeg jij eigenlijk wel 5kg?
O ja, met die bril nu wel he
Ongedefinieerdquote:
Hij had zelf al wat gekochtquote:
Blond, klein en schattig ja.quote:
Een poppetje?quote:
quote:
quote:
Ik ben de weerdame kwijt.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:35 schreef LuQas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=g4V93tm466U&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eflabber%2Enl%2Farchief%2F016780%2Ephp
Ik moest hier zo om giechelen. ^_^
Het is een compliment heur !quote:
Oh, ik dacht dat het sarcasme was. Keek ik blij?quote:
Jahoor, verrukt door die Amsterdamse del achter de kassaquote:Op zondag 2 juli 2006 20:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het sarcasme was. Keek ik blij?
Oh ja, dom wijf met haar koeienkop.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jahoor, verrukt door die Amsterdamse del achter de kassa
Ja voor strippenkaarten moet je bij de AAAAAAHKOOOOOOOOOH zijnquote:Op zondag 2 juli 2006 20:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh ja, dom wijf met haar koeienkop.
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja voor strippenkaarten moet je bij de AAAAAAHKOOOOOOOOOH zijn
![]()
Dat was ik jaquote:
Sinds wanneer kan je strippenkaarten kopen bij de Albert Heijn?quote:
Niet dusquote:Op zondag 2 juli 2006 20:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je strippenkaarten kopen bij de Albert Heijn?
Dat bestaat echt al tiiiiiiiiijden niet meer.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet dusEerst hadden ze zo'n automaat ervoor, die is nu weg schijnbaar..
Ik heb ook nooit strippenkaarten nodigquote:Op zondag 2 juli 2006 20:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat bestaat echt al tiiiiiiiiijden niet meer.
Maar ja. Je had naar me moeten schreeuwen.
Een Huug? Nee.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit strippenkaarten nodig![]()
je was zo snel verdwenen i/d massa!
Trouwens, ken jij een Huug?
Ik zag je niet meer.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een Huug? Nee.
Je liegt! Ik strompelde namelijk heel langzaam weg.
Ik ben niet emo, eng kind!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zag je niet meer.
En dan is er nog een blonde emo Rijk in zaandam!
Je hebt wel the haircutquote:
Zie hier wat er gebeurt als je te lang wacht met het innemen van je medicijnen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
I'm going faster than a lightning bolt into the next dimension, breaking down the ultra-sensitive barriers, feel the burn, feel the burn, I'm going to ride you you like a bitch in heat, you're mine you filthy little bastard, submit your ass, I'm your god, worship me you whore, worship me hard, the lord will come in you, don't spill a divine drop!
Ik heb je wel eens over je kapsel horen/zien klagen.quote:
maar met Andrewquote:Op zondag 2 juli 2006 22:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jammer dat deel 2 pas weer zaterdag is...
Refresh my memory...quote:
Jammer dat ie zo duf praat.quote:
Zo en voor jou begint het nu toch wel rap af te tellen voordat je vertrektquote:Op zondag 2 juli 2006 22:57 schreef Weemz het volgende:
Zo... Strand en de aansluitende BBQ waren lekker...
Oh en hoi enzo
Hij praat niet duf. Hij is wild aantrekkelijk. En hij sliep laatst bij mij om de hoek.quote:
Die jaquote:Op zondag 2 juli 2006 22:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Refresh my memory...
edit:
Deze Andrew?
[afbeelding]
Daar heb je dan toch ook afgelopen maanden hard genoeg voor gewerktquote:Op maandag 3 juli 2006 00:05 schreef Waxxer het volgende:
OMG die vakantie is steeds dichterbij
Als we eenmaal echt wat geboekt hebben, zak ik echt emotioneel in elkaar!
quote:
Nou, ja, mijn huurtoeslag is al een half jaar vertraagd...quote:Op maandag 3 juli 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar heb je dan toch ook afgelopen maanden hard genoeg voor gewerkt![]()
Wel opvallend hoeveel homo's er aan de nieuwe Doctor Who meewerken, eigenlijk...quote:
Daarom heb je het ook wel verdient na zo'n enerverende periode, even er helemaal tussenuit.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ja, mijn huurtoeslag is al een half jaar vertraagd...En om nou te zeggen dat ik een topsalaris had...
Maar het kán wel, en dat is een heel raar gevoel... Vroegah, toen ik nog bij mijn ouders woonde ging ik twee keer per jaar
en dan voelt het heel raar als ik nu opeens weer twee weekjes ga! De laatste zomervakantie was een weekje Masjorka vier jaar geleden. Wel drie keer wezen skiën, maar een échte zomervakantie is al heeeeeeellll lang geleden. Dat was denk ik de laatste keer naar Zwitserland en Italië, ook 3 wk.
Hoezo Daevidöv?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:26 schreef davidov het volgende:
Bestaat er zoiets als een IKEA-klus-overdosis?
Mja maar je hebt wél pepernoten gezien en Zwarte Pieten en allemaal leuke dingen!quote:Op maandag 3 juli 2006 00:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben gebroken van de opname's vandaag
Ik duik m'n nest in. Om 6:15 gaat de wekker weer
Ik vond IKEA dingen knutselen altijd erg tof...maar nu ik deze maand iemand heb geholpen met een gigantisch bed, 6 stoelen, een tafel, lampen en een kast... komt het mn strot uitquote:Op maandag 3 juli 2006 00:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoezo Daevidöv?Nee, volgens mij niet namelijk...
Ben je er al uit?quote:Op maandag 3 juli 2006 07:15 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe laat ging ik ook alweer altijd de deur uit? *denk*
Mogguhquote:Op maandag 3 juli 2006 10:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
nee, die ben ik kwijtquote:Op maandag 3 juli 2006 11:23 schreef NathaN het volgende:
Wat? Geen bunnyslippers?
Ik heb ze niet, hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:30 schreef NathaN het volgende:
Ten prooi gevallen aan de sloddervos?
Ik sta niet echt bekend als iemand die zijn supllen goed op orde heeft, neequote:
Ech nie?quote:
Ik heb wel levende konijntjes (wilde) voor mijn huis in het park rondhupsen, misschien dat je je voeten daarin kan steken.quote:

Dan pak ik mn leren slippers wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb wel levende konijntjes (wilde) voor mijn huis in het park rondhupsen, misschien dat je je voeten daarin kan steken.
[afbeelding]
![]()
De schone of de vuile?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:44 schreef Waxxer het volgende:
Heeeeeeerrrlijk om dit te kunnen zeggen:
Mijn was hangt buiten.
Voer gerust je eigen wasbeleid, hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:54 schreef Waxxer het volgende:
Ik draag expres twee weken mijn boxers en hang ze dan buiten, wat jij wil....
Maar geldt dat ook voor jezelf, of is het gewoon dat anderen jouw systeem niet begrijpen en zeggen dat het een wanorde is.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik sta niet echt bekend als iemand die zijn supllen goed op orde heeft, nee![]()
.
Ik weet precies waar ik moet zoeken om iets te vinden. Eigenlijk is het ook een beetje mijn anti-inbraaksysteemquote:Op maandag 3 juli 2006 12:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar geldt dat ook voor jezelf, of is het gewoon dat anderen jouw systeem niet begrijpen en zeggen dat het een wanorde is.
Kijk ikzelf kan daar prima alles in terug vinden, maar anderen niet![]()
Dan nemen ze wel gewoon alles mee en zoeken ze de troep later wel uitquote:Op maandag 3 juli 2006 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet precies waar ik moet zoeken om iets te vinden. Eigenlijk is het ook een beetje mijn anti-inbraaksysteem. Niemand kan iets vinden, behalve ik.
in witte blouse met witte 3kwarts broekquote:Op maandag 3 juli 2006 13:03 schreef NathaN het volgende:
In badjas, boxer en een groot glas cola met ijs?
Euhm CDP, Sensation White is toch al voorbijquote:Op maandag 3 juli 2006 13:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
in witte blouse met witte 3kwarts broek![]()
En slippers?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
in witte blouse met witte 3kwarts broek![]()
Waarom denk je dat ik zaterdag bewust GEEN wit aan had?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Euhm CDP, Sensation White is toch al voorbij![]()
Nee, die heb jij kwijtgemaakt...quote:Op maandag 3 juli 2006 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
En slippers?
Ik zwem hier al heel de dag.quote:
quote:
Skinny dipping?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:29 schreef NathaN het volgende:
[..]ik heb m'n zwembroek thuis laten liggen, sorry.
quote:Het ongeval gebeurde vlak nadat de metro vertrokken was uit het metrostation Jesus
Economie en bedrijfskunde en dan richting management accounting etc. En dat boeit me dus dusdanig totaal niet meer, dat ik gewoon niet vooruit kom. Het is gewoon duidelijk niet wat ik wil, en kan me er niet doorheen slaan, dat probeer ik dus nu al 3 jaar met angstaanjagend weinig resultaat.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:04 schreef Sunjammer het volgende:
Wat voor studie doe je dan? En waarom wil het niet?
waarschijnlijk: of andere richting op (management of marketing kant) of HBO.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat voor opleiding wil je gaan doen dan?
Ik ben niet skinny!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Skinny dipping?
Als je duidelijk niet die kant op wil in je carrière en je verder ook niet geïnteresseerd bent in het vak, heeft het lijkt mij inderdaad totaal geen zin om door te gaan. Ben zelf ook na m'n 2e jaar met rechten gestopt omdat het weliswaar best interessant was, maar absoluut niet waar ik me de rest van mijn leven mee bezig wil houden. Beste besluit dat ik ooit genomen heb.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:20 schreef davidov het volgende:
Economie en bedrijfskunde en dan richting management accounting etc. En dat boeit me dus dusdanig totaal niet meer, dat ik gewoon niet vooruit kom. Het is gewoon duidelijk niet wat ik wil, en kan me er niet doorheen slaan, dat probeer ik dus nu al 3 jaar met angstaanjagend weinig resultaat.
Naja het probleem is dat ik sowieso niet weet wat ik later echt wil doen. Het is dat ik deze opleiding gewoon wel geinig en leuk vind. Tenminste destijds, de richting die ik nu op ga vind ik totaal niet meer interessant en daardoor zie ik het merendeel van de vakken ook puur als last ipv interessant.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je duidelijk niet die kant op wil in je carrière en je verder ook niet geïnteresseerd bent in het vak, heeft het lijkt mij inderdaad totaal geen zin om door te gaan. Ben zelf ook na m'n 2e jaar met rechten gestopt omdat het weliswaar best interessant was, maar absoluut niet waar ik me de rest van mijn leven mee bezig wil houden. Beste besluit dat ik ooit genomen heb.
Tijd voor een goed gesprek met een studie-adviseur...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:41 schreef davidov het volgende:
Naja het probleem is dat ik sowieso niet weet wat ik later echt wil doen. Het is dat ik deze opleiding gewoon wel geinig en leuk vind. Tenminste destijds, de richting die ik nu op ga vind ik totaal niet meer interessant en daardoor zie ik het merendeel van de vakken ook puur als last ipv interessant.
De vraag is dan of als ik een andere richting kies of ik dat probleem ook niet krijg na verloop van tijd...maarja niet geschoten altijd mis
Had je nu maar een ruime, witte, linnen broek.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:40 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb te kleine skinny jeans gekocht.
Mijn kruis doet pijn.
Dat heeft vast een andere oorzaakquote:Op maandag 3 juli 2006 15:40 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb te kleine skinny jeans gekocht.
Mijn kruis doet pijn.
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Had je nu maar een ruime, witte, linnen broek.
fluistert iets over pubertijd en hormonenquote:
Jup, lijkt mij ook wel verstandig om de studie-adviseur eens een belletje te geven volgende weekquote:Op maandag 3 juli 2006 15:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tijd voor een goed gesprek met een studie-adviseur...
Dat heb ik iig destijds ook gedaan, omdat ik ook niet kon zeggen wat ik dan wel wilde. Door een beetje mijn interesses na te gaan en daarna daar zelf de verbanden in te zien, kwam ik erachter welke studie beter voor mij geschikt was.
quote:
Film al 100x gezienquote:Op maandag 3 juli 2006 16:34 schreef wonderer het volgende:
Ik zit ook in jullie schuitje.
*puf ende hijg*
Warm.
Morgen Independance Day... ben benieuwd.
Ze heeft t over the fourth of July, numbnutquote:
Ja, ben benieuwd of er morgen ruimteschepen landen.quote:
Ga niet op een dak van een hoog flatgebouw ze aanbidden, dan loopt het slecht af namelijk. En zorg dat je Will Smith tegenkomt. Want die redt je wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd of er morgen ruimteschepen landen.
Goh je meent hetquote:Op maandag 3 juli 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze heeft t over the fourth of July, numbnut
De huidige richting geef ik wel op, maar wil dus niet uberhaupt studeren opgeven.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:56 schreef Waxxer het volgende:
Davidov!!![]()
![]()
Niet opgeven hoor!!!En doen wat je hart je ingeeft!!!
Ik heb alleen één eis: je gáát een studie doen!!Kan me niet schelen hoe of wat, maar je gaat geen kutbaantjes doen zoals ik!! Jij hebt hersens die je MOET gebruiken!!!
Zo. *pfieuw*...
Er zijn geen hoge gebouwen hierquote:Op maandag 3 juli 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga niet op een dak van een hoog flatgebouw ze aanbidden, dan loopt het slecht af namelijk. En zorg dat je Will Smith tegenkomt. Want die redt je wel.
TRS was toch degene met de numb nuts?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze heeft t over the fourth of July, numbnut
Er zal vast wel iemand zijn die Will Smith heet hier, ja.quote:
Your new best friend.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:33 schreef wonderer het volgende:
Er zal vast wel iemand zijn die Will Smith heet hier, ja.
Ik waai hier weg man, wat een bries!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:42 schreef HuubTuub het volgende:
kan iemand effe een raampje open doen... crisis wat een hitte....
[/zeur]
En jij mag ze "inwerken"?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
En ze hadden in m'n vakantie weer wat nieuwe uitzendkrachtjes aangenomen, zo bleek vandaag..
het leven is zwaar...quote:Op maandag 3 juli 2006 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, niet meer... die tijd ligt achter me.
Erwin Kroll.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie gaat er eigenlijk over het weer
ik heb namenlijk een klacht
Ik kom nog vaak even een praatje maken met m'n vorige schandknaapjes. Vraag me af of het niet verdacht gaat worden.quote:
Ja.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:03 schreef Waxxer het volgende:
Zijn er eigenlijk landen waar je als homo maar beter NIET op vakantie kan gaan?
Iran?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:03 schreef Waxxer het volgende:
Zijn er eigenlijk landen waar je als homo maar beter NIET op vakantie kan gaan?
God, Moeder Natuur, Gaia of Alanis Morisette. Een van die 4 meen ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie gaat er eigenlijk over het weer
ik heb namenlijk een klacht
Het aanbod last-minutes is namelijk nogal ehhh... beperkt qua bestemming...quote:
Bier zuipen en in de duinen neuken?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het aanbod last-minutes is namelijk nogal ehhh... beperkt qua bestemming...
Gran Canaria ZOU kunnen maar dat vind ik persoonlijk een beetje een sletteneilanden ik wil geen kroketten e.d. zien.
Turkije... het IS een optie alleen dan voel ik dus het prikkeldraad al door mijn bilnaad gaan... Maarja, het staat natuurlijk niet op mijn voorhoofdmaar vind het eigenlijk doodeng wat dat betreft
slaat natuurlijk nergens op... En naja, verder is Portugal nog een optie en dat waren de landen waar nog iets leuks te boeken valt wel...
Toch maar Renesse?
Heb er een paar gezien. Is idd wel okay, maar vond het niet leuk genoeg om te blijven kijken.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
My Name is Earl is wel okay so far.. meer mensen die kijken?
Okay het heeft niet de duinen van Maspalomas, straden zijn er minder dan Campo international en je hebt er geen reservaat zoals Yumbo maar voor de rest biedt Tenerife wel veel meer afwisselingquote:Op maandag 3 juli 2006 21:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gran Canaria ZOU kunnen maar dat vind ik persoonlijk een beetje een sletteneilanden ik wil geen kroketten e.d. zien.
Turkije... het IS een optie alleen dan voel ik dus het prikkeldraad al door mijn bilnaad gaan... Maarja, het staat natuurlijk niet op mijn voorhoofdmaar vind het eigenlijk doodeng wat dat betreft
slaat natuurlijk nergens op... En naja, verder is Portugal nog een optie en dat waren de landen waar nog iets leuks te boeken valt wel...
Toch maar Renesse?
Gran Canaria is niet verkeerd, als je in Playa Des Ingles (SP) doet zit je best lekker.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toch maar Renesse?
Waar zijn kaartjes te koop?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
morgen ben ik te bezichtigen in Amsterdam
Ik ookquote:Op maandag 3 juli 2006 21:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
morgen ben ik te bezichtigen in Amsterdam
Ik nietquote:
K-K heeft een andere begeleider mee tijdens z'n verlof?quote:
zo eentje die vaak de andere kant op kijkt.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
K-K heeft een andere begeleider mee tijdens z'n verlof?
Ja het is afsluiting dus ik moet een vervanger meesturen ... maar wie?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
K-K heeft een andere begeleider mee tijdens z'n verlof?
Oh je neukt ermee?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
zo eentje die vaak de andere kant op kijkt.
TMquote:Op maandag 3 juli 2006 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is afsluiting dus ik moet een vervanger meesturen ... maar wie?
CDP bood zich net aan, geloof ik...quote:Op maandag 3 juli 2006 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Ja het is afsluiting dus ik moet een vervanger meesturen ... maar wie?
Ik zie mn date morgen weer dus heb voor KK weinig tijdquote:
Je bedoelt dat KK je date niet is?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zie mn date morgen weer dus heb voor KK weinig tijd![]()
quote:
Wat dan?quote:
Dat-ie je date niet is...quote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat dan?
Ik doelde meer op wat voor reactie ik kan verwachtenquote:
Die reaktie van hem kunnen we nu toch ook wel alvast uittekenen van hemquote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik doelde meer op wat voor reactie ik kan verwachten
Dat moet je aan hem vragen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik doelde meer op wat voor reactie ik kan verwachten
Hij is stilquote:
Hij zoekt de kloon bij de reactie?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij twijfelt natuurlijk met welke kloon hij moet reageren![]()
Als dat de keuzes zijn: stil. Bescheiden kan ik me je niet voorstellen...quote:
En daarom moet ik je in elkaar slaan als ik je de volgende keer ziequote:Op maandag 3 juli 2006 23:04 schreef NathaN het volgende:
Als dat de keuzes zijn: stil. Bescheiden kan ik me je niet voorstellen...
De waarheid is hard. Helaas ook voor hen die haar uitspreken.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
En daarom moet ik je in elkaar slaan als ik je de volgende keer zie
Is het voor de zoveelste keer vanavond een hint dat we moeten vragen naar de reden van je moeheid/gapen?quote:
zou Ang3l gewoon eerrst de spanning willen opvoerenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is het voor de zoveelste keer vanavond een hint dat we moeten vragen naar de reden van je moeheid/gapen?
Neuh. Ik ga gewoon naar bedquote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is het voor de zoveelste keer vanavond een hint dat we moeten vragen naar de reden van je moeheid/gapen?
Hoe kom je zo moe dan?quote:
Weekniequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |