Ja superquote:Op zondag 2 juli 2006 16:08 schreef HuubTuub het volgende:
Hey CDP, hoe was je date gisteren?
Waarom zij zei je niet 'hallo'?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij stond ik trouwens achter Rijk bij de AH to Go met zn YvesSaintLaurent tasje
Omdat je te druk was met je shake en zo in je eigen wereldje zatquote:
Deze week ergens, smste iequote:
Ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat je te druk was met je shake en zo in je eigen wereldje zat?
Jij groette mij ook nietquote:Op zondag 2 juli 2006 16:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.
Het was ook heel warm maar ik wou graag mijn streepjestrui aan.
De streepjestrui die jij niet begroet hebt!
Ik zag je niet. Ik had mijn bril niet op.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij groette mij ook nieten ik was druk bezig om Anne te kalmeren voor dr date!
Naja, gemiste kans dan.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zag je niet. Ik had mijn bril niet op.
We kunnen je zwart verven, een rieten rokje aandoen en ze zullen in Afrika denken dat je 1 van hen bent?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:11 schreef TehRockstar het volgende:
Spannend!
BB, wil je zien hoe dik ik geworden ben?
Met mijn dikke lippen en volle kroeshaar?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
We kunnen je zwart verven, een rieten rokje aandoen en ze zullen in Afrika denken dat je 1 van hen bent?![]()
Superfijne appelframboospretdrank. Ik had niet genoeg geld meer voor zo'n grote glazen fles.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja, gemiste kans dan.
Wat had je gekocht?
ik bedoel bij YSL ?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Superfijne appelframboospretdrank. Ik had niet genoeg geld meer voor zo'n grote glazen fles.
Nee, met je bolle buikquote:Op zondag 2 juli 2006 16:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met mijn dikke lippen en volle kroeshaar?
Een grote fles Odetwalet.quote:
Ik was m niet aan t pestenquote:Op zondag 2 juli 2006 16:33 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik ben er weer, pest mij maar.... Laat TRS met rust!!
Ja, maar ik heb geen vieze brede Paki-neus.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik ben geen pakien jij had hier de grote neus
![]()
![]()
ja, jouw grote neus kan er nog mee doorquote:Op zondag 2 juli 2006 16:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen vieze brede Paki-neus.
Wat hebben ze er dan afgesloopt bij je?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve, heb net een uur in een bus gezeten met 35 danserseen OUDE bus, zonder airco....
Ik denk dat ik 5kg lichter ben... en ik HAD niet eens 5kg vet aan m'n lijf
'slijmprop' is ook zo'n vies woord.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:49 schreef TehRockstar het volgende:
Parfum is een vies woord.
Waarom zie ik geen dansfoto's van jou op de site?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve, heb net een uur in een bus gezeten met 35 danserseen OUDE bus, zonder airco....
Ik denk dat ik 5kg lichter ben... en ik HAD niet eens 5kg vet aan m'n lijf
And now, the sound of John Denver, being strangled.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:56 schreef HuubTuub het volgende:
Het lijkt wel of John Denver aan het optreden is in Delft... althans zo klinkt het.
Geen idee wat er nou weer aan de hand is hier in het dorp.
Er staat een lijk te zingen?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:56 schreef HuubTuub het volgende:
Het lijkt wel of John Denver aan het optreden is in Delft... althans zo klinkt het.
Geen idee wat er nou weer aan de hand is hier in het dorp.
Of je koopt gewoon de CD.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:16 schreef Waxxer het volgende:
Download nou maar gewoon het nieuwe album van Muse!
Mondje toe.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef TehRockstar het volgende:
Muse is zo.. overbodig.
Nee joh.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef TehRockstar het volgende:
Muse is zo.. overbodig.
Mja ik koop hem welquote:Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon de CD.
Maar jij bedoelde natuurlijk downloaden bij een grote online muziekwinkel.
Oh, en Pete Doherty is zeker wél een waardevolle toevoeging aan deze aardequote:
Ja, want hij is mooi.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, en Pete Doherty is zeker wél een waardevolle toevoeging aan deze aarde?
Mens ik sta als openingsfotoquote:Op zondag 2 juli 2006 17:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom zie ik geen dansfoto's van jou op de site?![]()
quote:
Ja, ik herkende je daar wel, ook al is n foto vaag, mijn Steven herken ik altijdquote:Op zondag 2 juli 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens ik sta als openingsfotoin die USA vlag
Nee dat zijn Lil'B en B-Shock.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ik herkende je daar wel, ook al is n foto vaag, mijn Steven herken ik altijd![]()
Maare, ben je op andere foto's nog te bewonderen? En in welk team zit jij? Zeker in Black Snow![]()
Ben jij dit :
http://www.brucedancefact(...)s/images/Intro-1.jpg![]()
Is dat 5 kilo?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:*checkt* pfew *veegt angstweet van voorhoofd*
Weeg jij eigenlijk wel 5kg?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zeg niks.
Taddaboem.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Weeg jij eigenlijk wel 5kg?
O ja, met die bril nu wel he
Vraag maar aan BB. Ik ben dik.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeg jij eigenlijk wel 5kg?
O ja, met die bril nu wel he
Ongedefinieerdquote:
Hij had zelf al wat gekochtquote:
Blond, klein en schattig ja.quote:
Een poppetje?quote:
quote:
quote:
Ik ben de weerdame kwijt.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:35 schreef LuQas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=g4V93tm466U&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eflabber%2Enl%2Farchief%2F016780%2Ephp
Ik moest hier zo om giechelen. ^_^
Het is een compliment heur !quote:
Oh, ik dacht dat het sarcasme was. Keek ik blij?quote:
Jahoor, verrukt door die Amsterdamse del achter de kassaquote:Op zondag 2 juli 2006 20:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het sarcasme was. Keek ik blij?
Oh ja, dom wijf met haar koeienkop.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jahoor, verrukt door die Amsterdamse del achter de kassa
Ja voor strippenkaarten moet je bij de AAAAAAHKOOOOOOOOOH zijnquote:Op zondag 2 juli 2006 20:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh ja, dom wijf met haar koeienkop.
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja voor strippenkaarten moet je bij de AAAAAAHKOOOOOOOOOH zijn
![]()
Dat was ik jaquote:
Sinds wanneer kan je strippenkaarten kopen bij de Albert Heijn?quote:
Niet dusquote:Op zondag 2 juli 2006 20:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je strippenkaarten kopen bij de Albert Heijn?
Dat bestaat echt al tiiiiiiiiijden niet meer.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet dusEerst hadden ze zo'n automaat ervoor, die is nu weg schijnbaar..
Ik heb ook nooit strippenkaarten nodigquote:Op zondag 2 juli 2006 20:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat bestaat echt al tiiiiiiiiijden niet meer.
Maar ja. Je had naar me moeten schreeuwen.
Een Huug? Nee.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit strippenkaarten nodig![]()
je was zo snel verdwenen i/d massa!
Trouwens, ken jij een Huug?
Ik zag je niet meer.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een Huug? Nee.
Je liegt! Ik strompelde namelijk heel langzaam weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |