Nee joh.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef TehRockstar het volgende:
Muse is zo.. overbodig.
Mja ik koop hem welquote:Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon de CD.
Maar jij bedoelde natuurlijk downloaden bij een grote online muziekwinkel.
Oh, en Pete Doherty is zeker wél een waardevolle toevoeging aan deze aardequote:
Ja, want hij is mooi.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, en Pete Doherty is zeker wél een waardevolle toevoeging aan deze aarde?
Mens ik sta als openingsfotoquote:Op zondag 2 juli 2006 17:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom zie ik geen dansfoto's van jou op de site?![]()
quote:
Ja, ik herkende je daar wel, ook al is n foto vaag, mijn Steven herken ik altijdquote:Op zondag 2 juli 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens ik sta als openingsfotoin die USA vlag
Nee dat zijn Lil'B en B-Shock.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ik herkende je daar wel, ook al is n foto vaag, mijn Steven herken ik altijd![]()
Maare, ben je op andere foto's nog te bewonderen? En in welk team zit jij? Zeker in Black Snow![]()
Ben jij dit :
http://www.brucedancefact(...)s/images/Intro-1.jpg![]()
Is dat 5 kilo?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:*checkt* pfew *veegt angstweet van voorhoofd*
Weeg jij eigenlijk wel 5kg?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zeg niks.
Taddaboem.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Weeg jij eigenlijk wel 5kg?
O ja, met die bril nu wel he
Vraag maar aan BB. Ik ben dik.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeg jij eigenlijk wel 5kg?
O ja, met die bril nu wel he
Ongedefinieerdquote:
Hij had zelf al wat gekochtquote:
Blond, klein en schattig ja.quote:
Een poppetje?quote:
quote:
quote:
Ik ben de weerdame kwijt.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:35 schreef LuQas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=g4V93tm466U&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eflabber%2Enl%2Farchief%2F016780%2Ephp
Ik moest hier zo om giechelen. ^_^
Het is een compliment heur !quote:
Oh, ik dacht dat het sarcasme was. Keek ik blij?quote:
Jahoor, verrukt door die Amsterdamse del achter de kassaquote:Op zondag 2 juli 2006 20:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het sarcasme was. Keek ik blij?
Oh ja, dom wijf met haar koeienkop.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jahoor, verrukt door die Amsterdamse del achter de kassa
Ja voor strippenkaarten moet je bij de AAAAAAHKOOOOOOOOOH zijnquote:Op zondag 2 juli 2006 20:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh ja, dom wijf met haar koeienkop.
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja voor strippenkaarten moet je bij de AAAAAAHKOOOOOOOOOH zijn
![]()
Dat was ik jaquote:
Sinds wanneer kan je strippenkaarten kopen bij de Albert Heijn?quote:
Niet dusquote:Op zondag 2 juli 2006 20:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je strippenkaarten kopen bij de Albert Heijn?
Dat bestaat echt al tiiiiiiiiijden niet meer.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet dusEerst hadden ze zo'n automaat ervoor, die is nu weg schijnbaar..
Ik heb ook nooit strippenkaarten nodigquote:Op zondag 2 juli 2006 20:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat bestaat echt al tiiiiiiiiijden niet meer.
Maar ja. Je had naar me moeten schreeuwen.
Een Huug? Nee.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit strippenkaarten nodig![]()
je was zo snel verdwenen i/d massa!
Trouwens, ken jij een Huug?
Ik zag je niet meer.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een Huug? Nee.
Je liegt! Ik strompelde namelijk heel langzaam weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |