'slijmprop' is ook zo'n vies woord.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:49 schreef TehRockstar het volgende:
Parfum is een vies woord.
Waarom zie ik geen dansfoto's van jou op de site?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve, heb net een uur in een bus gezeten met 35 danserseen OUDE bus, zonder airco....
Ik denk dat ik 5kg lichter ben... en ik HAD niet eens 5kg vet aan m'n lijf
And now, the sound of John Denver, being strangled.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:56 schreef HuubTuub het volgende:
Het lijkt wel of John Denver aan het optreden is in Delft... althans zo klinkt het.
Geen idee wat er nou weer aan de hand is hier in het dorp.
Er staat een lijk te zingen?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:56 schreef HuubTuub het volgende:
Het lijkt wel of John Denver aan het optreden is in Delft... althans zo klinkt het.
Geen idee wat er nou weer aan de hand is hier in het dorp.
Of je koopt gewoon de CD.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:16 schreef Waxxer het volgende:
Download nou maar gewoon het nieuwe album van Muse!
Mondje toe.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef TehRockstar het volgende:
Muse is zo.. overbodig.
Nee joh.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef TehRockstar het volgende:
Muse is zo.. overbodig.
Mja ik koop hem welquote:Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon de CD.
Maar jij bedoelde natuurlijk downloaden bij een grote online muziekwinkel.
Oh, en Pete Doherty is zeker wél een waardevolle toevoeging aan deze aardequote:
Ja, want hij is mooi.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, en Pete Doherty is zeker wél een waardevolle toevoeging aan deze aarde?
Mens ik sta als openingsfotoquote:Op zondag 2 juli 2006 17:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom zie ik geen dansfoto's van jou op de site?![]()
quote:
Ja, ik herkende je daar wel, ook al is n foto vaag, mijn Steven herken ik altijdquote:Op zondag 2 juli 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens ik sta als openingsfotoin die USA vlag
Nee dat zijn Lil'B en B-Shock.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ik herkende je daar wel, ook al is n foto vaag, mijn Steven herken ik altijd![]()
Maare, ben je op andere foto's nog te bewonderen? En in welk team zit jij? Zeker in Black Snow![]()
Ben jij dit :
http://www.brucedancefact(...)s/images/Intro-1.jpg![]()
Is dat 5 kilo?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:*checkt* pfew *veegt angstweet van voorhoofd*
Weeg jij eigenlijk wel 5kg?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zeg niks.
Taddaboem.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Weeg jij eigenlijk wel 5kg?
O ja, met die bril nu wel he
Vraag maar aan BB. Ik ben dik.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeg jij eigenlijk wel 5kg?
O ja, met die bril nu wel he
Ongedefinieerdquote:
Hij had zelf al wat gekochtquote:
Blond, klein en schattig ja.quote:
Een poppetje?quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |