Ja superquote:Op zondag 2 juli 2006 16:08 schreef HuubTuub het volgende:
Hey CDP, hoe was je date gisteren?
Waarom zij zei je niet 'hallo'?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij stond ik trouwens achter Rijk bij de AH to Go met zn YvesSaintLaurent tasje
Omdat je te druk was met je shake en zo in je eigen wereldje zatquote:
Deze week ergens, smste iequote:
Ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat je te druk was met je shake en zo in je eigen wereldje zat?
Jij groette mij ook nietquote:Op zondag 2 juli 2006 16:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.
Het was ook heel warm maar ik wou graag mijn streepjestrui aan.
De streepjestrui die jij niet begroet hebt!
Ik zag je niet. Ik had mijn bril niet op.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij groette mij ook nieten ik was druk bezig om Anne te kalmeren voor dr date!
Naja, gemiste kans dan.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zag je niet. Ik had mijn bril niet op.
We kunnen je zwart verven, een rieten rokje aandoen en ze zullen in Afrika denken dat je 1 van hen bent?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:11 schreef TehRockstar het volgende:
Spannend!
BB, wil je zien hoe dik ik geworden ben?
Met mijn dikke lippen en volle kroeshaar?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
We kunnen je zwart verven, een rieten rokje aandoen en ze zullen in Afrika denken dat je 1 van hen bent?![]()
Superfijne appelframboospretdrank. Ik had niet genoeg geld meer voor zo'n grote glazen fles.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja, gemiste kans dan.
Wat had je gekocht?
ik bedoel bij YSL ?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Superfijne appelframboospretdrank. Ik had niet genoeg geld meer voor zo'n grote glazen fles.
Nee, met je bolle buikquote:Op zondag 2 juli 2006 16:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met mijn dikke lippen en volle kroeshaar?
Een grote fles Odetwalet.quote:
Ik was m niet aan t pestenquote:Op zondag 2 juli 2006 16:33 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik ben er weer, pest mij maar.... Laat TRS met rust!!
Ja, maar ik heb geen vieze brede Paki-neus.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik ben geen pakien jij had hier de grote neus
![]()
![]()
ja, jouw grote neus kan er nog mee doorquote:Op zondag 2 juli 2006 16:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen vieze brede Paki-neus.
Wat hebben ze er dan afgesloopt bij je?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve, heb net een uur in een bus gezeten met 35 danserseen OUDE bus, zonder airco....
Ik denk dat ik 5kg lichter ben... en ik HAD niet eens 5kg vet aan m'n lijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |