Hehe, ik was al bijna half-naakte mannen gaan posten om wat leven in de brouwerij te krijgen, hier...quote:
Bijna half naakt, is dat een verkapte manier om te zeggen dat ze helemaal naakt zijn, of juist kleding aan hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hehe, ik was al bijna half-naakte mannen gaan posten om wat leven in de brouwerij te krijgen, hier...
Snuggerkont...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna half naakt, is dat een verkapte manier om te zeggen dat ze helemaal naakt zijn, of juist kleding aan hebben.
Dag bloemenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:18 schreef Sunjammer het volgende:
Doe eens?
niet doen hoor, voor je het weet zit dus heel je mailbox vol met ranzige emailquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hehe, ik was al bijna half-naakte mannen gaan posten om wat leven in de brouwerij te krijgen, hier...
Ik zet SJ's e-mail er wel bij.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:28 schreef Stroekie het volgende:
niet doen hoor, voor je het weet zit dus heel je mailbox vol met ranzige email![]()
Dag Mamaloe/Mamalouquote:
Als Rita nou eens gewoon opstaptquote:
Nee nu nog steeds nietquote:
Of gewoon suf, zoals SJ...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:44 schreef Weemz het volgende:
'Wat kijk je zuur!'
'Oh, moet ik neutraal kijken dan?'
'Hoe kan je neutraal kijken dan?'
'pH 7.'
Dat noemen we ingebouwde encryptie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:38 schreef Stroekie het volgende:
althans volgens mij kan er niemand anders dan ik wijs uit mijn hanenpootjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |