Ik was m niet aan t pestenquote:Op zondag 2 juli 2006 16:33 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik ben er weer, pest mij maar.... Laat TRS met rust!!
Ja, maar ik heb geen vieze brede Paki-neus.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik ben geen pakien jij had hier de grote neus
![]()
![]()
ja, jouw grote neus kan er nog mee doorquote:Op zondag 2 juli 2006 16:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen vieze brede Paki-neus.
Wat hebben ze er dan afgesloopt bij je?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve, heb net een uur in een bus gezeten met 35 danserseen OUDE bus, zonder airco....
Ik denk dat ik 5kg lichter ben... en ik HAD niet eens 5kg vet aan m'n lijf
'slijmprop' is ook zo'n vies woord.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:49 schreef TehRockstar het volgende:
Parfum is een vies woord.
Waarom zie ik geen dansfoto's van jou op de site?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve, heb net een uur in een bus gezeten met 35 danserseen OUDE bus, zonder airco....
Ik denk dat ik 5kg lichter ben... en ik HAD niet eens 5kg vet aan m'n lijf
And now, the sound of John Denver, being strangled.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:56 schreef HuubTuub het volgende:
Het lijkt wel of John Denver aan het optreden is in Delft... althans zo klinkt het.
Geen idee wat er nou weer aan de hand is hier in het dorp.
Er staat een lijk te zingen?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:56 schreef HuubTuub het volgende:
Het lijkt wel of John Denver aan het optreden is in Delft... althans zo klinkt het.
Geen idee wat er nou weer aan de hand is hier in het dorp.
Of je koopt gewoon de CD.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:16 schreef Waxxer het volgende:
Download nou maar gewoon het nieuwe album van Muse!
Mondje toe.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef TehRockstar het volgende:
Muse is zo.. overbodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |