quote:Op maandag 3 juli 2006 15:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Had je nu maar een ruime, witte, linnen broek.
fluistert iets over pubertijd en hormonenquote:
Jup, lijkt mij ook wel verstandig om de studie-adviseur eens een belletje te geven volgende weekquote:Op maandag 3 juli 2006 15:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tijd voor een goed gesprek met een studie-adviseur...
Dat heb ik iig destijds ook gedaan, omdat ik ook niet kon zeggen wat ik dan wel wilde. Door een beetje mijn interesses na te gaan en daarna daar zelf de verbanden in te zien, kwam ik erachter welke studie beter voor mij geschikt was.
quote:
Film al 100x gezienquote:Op maandag 3 juli 2006 16:34 schreef wonderer het volgende:
Ik zit ook in jullie schuitje.
*puf ende hijg*
Warm.
Morgen Independance Day... ben benieuwd.
Ze heeft t over the fourth of July, numbnutquote:
Ja, ben benieuwd of er morgen ruimteschepen landen.quote:
Ga niet op een dak van een hoog flatgebouw ze aanbidden, dan loopt het slecht af namelijk. En zorg dat je Will Smith tegenkomt. Want die redt je wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd of er morgen ruimteschepen landen.
Goh je meent hetquote:Op maandag 3 juli 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze heeft t over the fourth of July, numbnut
De huidige richting geef ik wel op, maar wil dus niet uberhaupt studeren opgeven.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:56 schreef Waxxer het volgende:
Davidov!!![]()
![]()
Niet opgeven hoor!!!En doen wat je hart je ingeeft!!!
Ik heb alleen één eis: je gáát een studie doen!!Kan me niet schelen hoe of wat, maar je gaat geen kutbaantjes doen zoals ik!! Jij hebt hersens die je MOET gebruiken!!!
Zo. *pfieuw*...
Er zijn geen hoge gebouwen hierquote:Op maandag 3 juli 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga niet op een dak van een hoog flatgebouw ze aanbidden, dan loopt het slecht af namelijk. En zorg dat je Will Smith tegenkomt. Want die redt je wel.
TRS was toch degene met de numb nuts?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze heeft t over the fourth of July, numbnut
Er zal vast wel iemand zijn die Will Smith heet hier, ja.quote:
Your new best friend.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:33 schreef wonderer het volgende:
Er zal vast wel iemand zijn die Will Smith heet hier, ja.
Ik waai hier weg man, wat een bries!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:42 schreef HuubTuub het volgende:
kan iemand effe een raampje open doen... crisis wat een hitte....
[/zeur]
En jij mag ze "inwerken"?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
En ze hadden in m'n vakantie weer wat nieuwe uitzendkrachtjes aangenomen, zo bleek vandaag..
het leven is zwaar...quote:Op maandag 3 juli 2006 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, niet meer... die tijd ligt achter me.
Erwin Kroll.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie gaat er eigenlijk over het weer
ik heb namenlijk een klacht
Ik kom nog vaak even een praatje maken met m'n vorige schandknaapjes. Vraag me af of het niet verdacht gaat worden.quote:
Ja.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:03 schreef Waxxer het volgende:
Zijn er eigenlijk landen waar je als homo maar beter NIET op vakantie kan gaan?
Iran?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:03 schreef Waxxer het volgende:
Zijn er eigenlijk landen waar je als homo maar beter NIET op vakantie kan gaan?
God, Moeder Natuur, Gaia of Alanis Morisette. Een van die 4 meen ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie gaat er eigenlijk over het weer
ik heb namenlijk een klacht
Het aanbod last-minutes is namelijk nogal ehhh... beperkt qua bestemming...quote:
Bier zuipen en in de duinen neuken?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het aanbod last-minutes is namelijk nogal ehhh... beperkt qua bestemming...
Gran Canaria ZOU kunnen maar dat vind ik persoonlijk een beetje een sletteneilanden ik wil geen kroketten e.d. zien.
Turkije... het IS een optie alleen dan voel ik dus het prikkeldraad al door mijn bilnaad gaan... Maarja, het staat natuurlijk niet op mijn voorhoofdmaar vind het eigenlijk doodeng wat dat betreft
slaat natuurlijk nergens op... En naja, verder is Portugal nog een optie en dat waren de landen waar nog iets leuks te boeken valt wel...
Toch maar Renesse?
Heb er een paar gezien. Is idd wel okay, maar vond het niet leuk genoeg om te blijven kijken.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
My Name is Earl is wel okay so far.. meer mensen die kijken?
Okay het heeft niet de duinen van Maspalomas, straden zijn er minder dan Campo international en je hebt er geen reservaat zoals Yumbo maar voor de rest biedt Tenerife wel veel meer afwisselingquote:Op maandag 3 juli 2006 21:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het aanbod last-minutes is namelijk nogal ehhh... beperkt qua bestemming...
Gran Canaria ZOU kunnen maar dat vind ik persoonlijk een beetje een sletteneilanden ik wil geen kroketten e.d. zien.
Turkije... het IS een optie alleen dan voel ik dus het prikkeldraad al door mijn bilnaad gaan... Maarja, het staat natuurlijk niet op mijn voorhoofdmaar vind het eigenlijk doodeng wat dat betreft
slaat natuurlijk nergens op... En naja, verder is Portugal nog een optie en dat waren de landen waar nog iets leuks te boeken valt wel...
Toch maar Renesse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |